Oznámenie 16116 - WYT

Obsah

16116 - WYT
Vestník č. 144/2014 - 25.07.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
IČO: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra, Kutuzovova 8, 832 47 Bratislava
Kontaktná osoba: Ľudovít Augustín
Telefón: +421 960317656
Fax: +421 960312528
Email: ludovit.augustin@mod.gov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.mosr.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Pneumatiky a duše
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Vojenský útvar 9994 Nemšová.
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Pneumatiky do nákladných automobilov a duše pre potreby Ozbrojených síl SR.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34352100-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 19511200-3
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvo za rok 2014 : Pneumatika 500-610/18,00-24 cca 8 ks, Duša 10,0/75-15,3ks cca 4 ks,
Duša 1500-600-635 cca 8 ks, Duša 9,00-15 cca 4 ks. Množstvo tovarov predmetu zákazky v ďalších rokoch bude závislé od potrieb a možností verejného obstarávateľa a výšky vyčleneného finančného limitu na dodanie tovaru.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 22 594,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 36
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje vyššie uvedené podmienky účasti nasledovne:
1. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26, údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov v súlade s § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
2. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov.
3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť

Splnenie podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní určené podľa tohto bodu ( III.1.1.) tejto výzvy na predkladanie ponúk možno preukázať podľa § 32 ods.11 zákona o verejnom obstarávaní aj čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, v akom rozsahu čestným vyhlásením preukazuje podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom.

Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov:

1. podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 1. zákona o verejnom obstarávaní opisom ponúkaného tovaru.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní: Opisom predmetu zákazky uchádzači preukážu splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na technické parametre, vlastnosti ponúkaného tovaru a všetky ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa na požadovaný tovar predmetu zákazky.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukazovanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal.

Splnenie podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní určené podľa tohto budu výzvy na predloženie cenovej ponuky ( bod II.1.3.) možno preukázať podľa § 32 ods.11 zákona o verejnom obstarávaní aj čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, v akom rozsahu čestným vyhlásením preukazuje podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 1. zákona o verejnom obstarávaní - opis ponúkaného tovaru:

Uchádzači predložia opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky. V opise ponúkaného tovaru uchádzači uvedú technické a kvalitatívne parametre ponúkaného tovaru a ďalšie informácie o ponúkanom tovare v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky. Opis ponúkaného tovaru musí byť v súlade s požiadavkami uvedenými v odiele B.2 Opis predmetu zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
AA-391/2014-OdOKTaIT
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 13.08.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.08.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 15.08.2014 09:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Ďalšie informácie týkajúce sa podmienok na získanie súťažných podkladov:
Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady záujemcom na základe žiadosti. Žiadosť o súťažné podklady musí byť vyhotovená v písomnej podobe v slovenskom alebo českom jazyku. Žiadosť doručí záujemca verejnému obstarávateľovi v lehote na prijímanie žiadostí o súťažné podklady. Žiadosť musí byť doručená v listinnej podobe na adresu uvedenú v bode I.1) tejto výzvy alebo elektronicky na adresu kontaktnej osoby uvedenej v bode I.1) tejto výzvy - ludovit.augustin@mod.gov.sk. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca o.i. uvedie svoju presnú adresu miesta alebo sídla podnikania, prípadne doručovaciu adresu a kontakty: č. tel., č. faxu a elekronickú adresu - e-mail. Súťažné podklady pošle verejný obstarávateľ záujemcom elektronicky e-mailom na adresu, ktorú záujemca uvedie vo svojej žiadosti.
Súťažné podklady vrátane prípadného vysvetlenia požiadaviek uvedených v tejto výzve, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, v súťažných podkladoch, doplnenia informácií uvedených v súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie poskytnutej verejným obstarávateľom budú súčasne zverejnené v elektronickej podobe v profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na stránke Úradu pre verejné obstarávanie www.uvo.gov.sk .

2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v slovenskom alebo českom jazyku.

3.Predpokladaná hodnota uvedená v bode II.2.2.) tohto oznámenia je iba predpokladanou hodnotou a verejný obstarávateľ nebude mať zmluvnú povinnosť zadať zákazky na základe rámcovej dohody v tejto výške. Výška skutočnej hodnoty všetkých zákaziek zadaných na základe rámcovej dohody bude závislá od potrieb a možností verejného obstarávateľa a výšky vyčleneného finančného limitu na dodanie tovaru v jednotlivých rokoch platnosti rámcovej dohody.

4. Ďalšie informácie o elektronickej aukcii ( bod IV.1.2. tejto výzvy): Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu
podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
23.07.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité