Oznámenie 16236 - WYT

Obsah

16236 - WYT
Vestník č. 145/2014 - 28.07.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mesto Nitra
IČO: 00308307
Štefánikova trieda 60, 95006 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestský úrad v Nitre
Kontaktná osoba: Ing. Miroslav Ondrejička
Mobil: +421 911802654
Telefón: +421 376502272
Fax: +421 376511931
Email: ondrejicka@msunitra.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.msunitra.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Detské ihriská.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: mesto Nitra
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je návrh, dodanie, montáž a uvedenie do prevádzky 5 detských ihrísk na trávnatých plochách na území mesta Nitry, vrátane dopadových plôch a dodávky mobiliáru.

Umiestnenie detských ihrísk s rozpisom prvkov:

1. TOPOĽOVÁ ULICA
1.1 Multifunkčná zostava s tromi vežičkami a /dopadová zóna do existujúceho pieskoviska /- 1ks
1.2 Závesná dvojhojdačka /s dopadovou zónou/- 1ks
1.3 Vahadlová hojdačka /bez dopadovej zóny/- 2ks
1.4 Lezecká zostava so sieťami a tyčou na šplhanie /s dopadovou zónou/- 1ks
1.5 Smetný kôš - 2ks
1.6 Informačná tabuľa na prevádzkový poriadok DI - 1ks

2. DVORČANSKÁ ULICA
2.1 Malá multifunkčná zostava s vežičkou a šmykľavkou /s dopadovou zónou/ - 1ks
2.2 Preliezačka s tromi stojkami a 2 madlami /bez dopadovej zóny/ - 1ks
2.3 Vahadlová hojdačka /bez dopadovej zóny/ - 2ks
2.4 Smetný kôš - 1ks
2.5 Drevená lavička - 2ks
2.6 Informačná tabuľa na prevádzkový poriadok DI - 1ks

3. MOSTNÁ ULICA
3.1 Multifunkčná zostava s tromi vežičkami a šmykľavkou /bez dopadovej zóny/ - 1ks
3.2 Závesná dvojhojdačka /s dopadovou zónou/ - 1ks
3.3 Vahadlová hojdačka /bez dopadovej zóny/ - 2ks
3.4 Strunová hojdačka 2ks /bez dopadovej zóny/ - 1ks
3.5 Detské bradlá /bez dopadovej zóny/ - 1ks
3.6 Smetný kôš - 2ks
3.7 Drevená lavička - 2ks
3.8 Informačná tabuľa na prevádzkový poriadok DI - 1ks

4. JUŽNÁ ULICA
4.1 Multifunkčná zostava s tromi vežičkami a šmykľavkou /bez dopadovej zóny/ - 1ks
4.2 Preliezačka s vodorovnou sieťou /bez dopadovej zóny/ - 1ks
4.3 Vahadlová hojdačka /bez dopadovej zóny/ - 2ks
4.4 Strunová hojdačka /bez dopadovej zóny/ - 2ks
4.5 Detské bradlá /bez dopadovej zóny/ - 1ks
4.6 Smetný kôš - 1ks
4.7 Drevená lavička - 2ks
4.8 Informačná tabuľa na prevádzkový poriadok DI - 1ks

5. ČAJKOVSKÉHO ULICA
5.1 Multifunkčná zostava s tromi vežičkami a šmykľavkou /s dopadovou zónou/ - 1ks
5.2 Vahadlová hojdačka /bez dopadovej zóny/ - 2ks
5.3 Lezecká sieťová zostava d=2,2m /s dopadovou zónou/ - 1ks
5.4 Strunová kladina /bez dopadovej zóny/ - 1ks
5.5 Smetný kôš - 2ks
5.6 Drevená lavička - 2ks
5.7 Informačná tabuľa na prevádzkový poriadok DI - 1ks

Súčasťou spracovania cenovej ponuky (samostatne pre každé detské ihrisko) bude vypracovanie pôdorysov návrhov rozmiestnenia jednotlivých prvkov s vizualizáciami - obrázkami resp. nákresmi navrhnutých hracích prvkov a mobiliáru v zmysle vyššie uvedeného zoznamu.
Pri umiestňovaní hracích prvkov vo všetkých lokalitách je potrebné zohľadniť a rešpektovať vedenie existujúcich
inžinierskych sietí.
Na uvedenie detského ihriska do prevádzky pri preberaní diela bude odovzdaný prevádzkový poriadok návod na kontrolu a údržbu detského ihriska a všetky potrebné protokoly a doklady, vykonanie zaškolenia obsluhy a poskytnutie kontaktných údajov ohľadne servisu a odstraňovania reklamovaných závad.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 37535200-9
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1. TOPOĽOVÁ ULICA
1.1 Multifunkčná zostava s tromi vežičkami a /dopadová zóna do existujúceho pieskoviska /- 1ks
1.2 Závesná dvojhojdačka /s dopadovou zónou/- 1ks
1.3 Vahadlová hojdačka /bez dopadovej zóny/- 2ks
1.4 Lezecká zostava so sieťami a tyčou na šplhanie /s dopadovou zónou/- 1ks
1.5 Smetný kôš - 2ks
1.6 Informačná tabuľa na prevádzkový poriadok DI - 1ks

2. DVORČANSKÁ ULICA
2.1 Malá multifunkčná zostava s vežičkou a šmykľavkou /s dopadovou zónou/ - 1ks
2.2 Preliezačka s tromi stojkami a 2 madlami /bez dopadovej zóny/ - 1ks
2.3 Vahadlová hojdačka /bez dopadovej zóny/ - 2ks
2.4 Smetný kôš - 1ks
2.5 Drevená lavička - 2ks
2.6 Informačná tabuľa na prevádzkový poriadok DI - 1ks

3. MOSTNÁ ULICA
3.1 Multifunkčná zostava s tromi vežičkami a šmykľavkou /bez dopadovej zóny/ - 1ks
3.2 Závesná dvojhojdačka /s dopadovou zónou/ - 1ks
3.3 Vahadlová hojdačka /bez dopadovej zóny/ - 2ks
3.4 Strunová hojdačka 2ks /bez dopadovej zóny/ - 1ks
3.5 Detské bradlá /bez dopadovej zóny/ - 1ks
3.6 Smetný kôš - 2ks
3.7 Drevená lavička - 2ks
3.8 Informačná tabuľa na prevádzkový poriadok DI - 1ks

4. JUŽNÁ ULICA
4.1 Multifunkčná zostava s tromi vežičkami a šmykľavkou /bez dopadovej zóny/ - 1ks
4.2 Preliezačka s vodorovnou sieťou /bez dopadovej zóny/ - 1ks
4.3 Vahadlová hojdačka /bez dopadovej zóny/ - 2ks
4.4 Strunová hojdačka /bez dopadovej zóny/ - 2ks
4.5 Detské bradlá /bez dopadovej zóny/ - 1ks
4.6 Smetný kôš - 1ks
4.7 Drevená lavička - 2ks
4.8 Informačná tabuľa na prevádzkový poriadok DI - 1ks

5. ČAJKOVSKÉHO ULICA
5.1 Multifunkčná zostava s tromi vežičkami a šmykľavkou /s dopadovou zónou/ - 1ks
5.2 Vahadlová hojdačka /bez dopadovej zóny/ - 2ks
5.3 Lezecká sieťová zostava d=2,2m /s dopadovou zónou/ - 1ks
5.4 Strunová kladina /bez dopadovej zóny/ - 1ks
5.5 Smetný kôš - 2ks
5.6 Drevená lavička - 2ks
5.7 Informačná tabuľa na prevádzkový poriadok DI - 1ks

Podprobný popis jednotlivých prvkov je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 45 625,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať
podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2
zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti doručí verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie uvedených dokladov.
Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: V zmysle § 27 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Odôvodnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zák. 25/2006 Z. z.:
Zahrnutie do podmienok účasti sleduje cieľ vybrať schopného dodávateľa, ktorý bude schopný zabezpečiť dodávku zákazky v stanovenej lehote do času poskytnutia týchto finančných prostriedkov od objednávateľa, nakoľko
objednávateľ neposkytne dodávateľovi preddavok.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
1. Úverový prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky, že poskytne uchádzačovi úver vo výške minimálne
preloženej cenovej ponuky uchádzačom v EUR alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu NBS, platného ku dnu
zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, resp. potvrdenie banky o dispozícií s vlastnými finančnými prostriedkami v rovnakej výške.
Vyjadrenie banky musí byt predložené ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia a nesmie byt staršie ako 10
pracovných dní ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
2. Predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej je uchádzač klientom o schopnosti
uchádzača plniť si finančné záväzky.
Vyjadrenie banky musí byť aktuálne, vydané bankou, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk, v
originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenú kópiu tohto dokumentu a musí v ňom byť uvedené že uchádzač nie je v nepovolenom debete, je schopný si plniť svoje záväzky voči banke a dodržuje splátkový kalendár v prípade úveru.
Uchádzač predloží vyjadrenie každej banky, v ktorej má podnikateľský účet.
3. Čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá podnikateľský účet.
4. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby, bez
ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení
zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou,
obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktoré boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, predloží ekvivalentné doklady vydané podľa právnych podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie ako originálne doklady alebo ich úradne overené kópie.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru vo vzťahu k predmetu zákazky za predchádzajúce tri roky (2011, 2012, 2013 ) doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. Splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. júna 2013. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Verejný obstarávateľ vyžaduje uvedenú požiadavku na preukázanie schopností a spôsobilosti uchádzačov.
Podľa § 28 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Verejný
obstarávateľ vyžaduje uvedenú požiadavku na preukázanie schopností uchádzača dodať tovar spĺňajúci technické
požiadavky na predmet zákazky podľa špecifikácie verejného obstarávateľa. Splnenie podmienky účasti možno
preukázať v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady
preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní verejnému
obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : - k § 28 ods. 1 písm. a) v predloženom zozname musia byť minimálne tri zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru vo vzťahu k predmetu zákazky, ktoré uchádzač v rokoch 2011, 2012 a 2013 dodával. V prípade, že uchádzač nerealizoval zákazky obdobného typu ako je predmet zákazky, verejný obstarávateľ to bude klasifikovať ako nesplnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) o verejnom obstarávaní a na základe uvedeného bude uchádzač vylúčený.
K zoznamu priloží záujemca min. 1 referenčný list, originál, alebo úradne overenú kópiu, s uvedením názvu obchodného mena objednávateľa, adresy jeho sídla, názvu a obchodného mena dodávateľa, názvu predmetu zmluvy, stručného opisu predmetu zmluvy, celkovej zmluvnej ceny prepočítané na EUR bez DPH, lehoty dodania, miesta dodania, vyjadrenia objednávateľa, kontaktnej osoby objednávateľa, meno, priezvisko, tel. č., u ktorej si verejný obstarávateľ môže overiť uvedené údaje.
- k § 28 ods. 1 písm. l) Verejný obstarávateľ požaduje predložiť technické, katalógové listy alebo fotografie všetkých
hracích prvkov a ostatného zariadenia, ktoré budú osadené v rámci jednotlivých ihrísk. Množstvá a popis jednotlivých prvkov sú uvedené v súťažných podkladoch.
Verejný obstrávateľ takisto požaduje vyhlásenia o zhode, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo
notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov pre všetky hracie prvky a ostatné
zariadenia detských ihrísk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie ako originálne doklady alebo ich úradne overené kópie.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
01/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 20.08.2014 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.08.2014 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 21.08.2014 09:00
Miesto : Mestský úrad v Nitre, kancelária č.529 na 1. poschodí ľavého krídla budovy, Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk bude neverejné - použije sa elektronická aukcia.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku.
2./ Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady iba tým záujemcom, ktorí predložia písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov doručenú emailom na adresu: ondrejicka@msunitra.sk resp. poštou na adresu verejného obstarávateľa uvedenú v bode I.1) alebo osobne do podateľne Mestského úradu v Nitre, Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra v nasledovných dňoch: v pondelok, v utorok a vo štvrtok v čase: od 8:00 hod. do 15:00 hod., v stredu v čase: od 8:00 hod. do 16:45. hod., v piatok v čase: od 8:00 hod. do 13.45 hod a v sobotu v čase od 8:00 do 12:00 hod.
Žiadosť musí obsahovať kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane poštovej doručovacej adresy, e-mailovej
adresy, názvu predmetu zákazky, na ktorú sa požaduje poskytnutie súťažných podkladov, meno pracovníka
zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla a spôsobu prevzatia súťažných podkladov (zaslanie emailom, poštou alebo osobné prevzatie ).
3./ Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si súťažné podklady vyžiadali v dostatočnom časovom predstihu, aby si v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili dostatočný časový priestor na jeho použitie. V zmysle § 100 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, môže záujemca požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
4./ Obhliadka miesta poskytnutia služby vzhľadom na predmet zákazky sa môže uskutočniť na základe žiadosti uchádzača zaslanej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby sabo@msunitra.sk najneskôr do 20.08.2014 do 12:00 hod.
5./ V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným
vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že spĺňa všetky
podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom v tejto časti súťažných podkladov (rozsahom, obsahom aj
spôsobom) ku dňu predkladania ponúk, t.j. ku dňu 20.08.2014.
6./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených súťažných ponúk, ak budú neregulárne alebo inak neprijateľné, alebo prekročia finančné možnosti verejného obstarávateľa alebo nebude vyhovovať požiadavkám určeným obstarávateľom na predmet zákazky.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
25.07.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa

Zákazka: Detské ihriská.
Obstarávateľ: Mesto Nitra

Dôležité