Oznámenie 16412 - WYS

Obsah

16412 - WYS
Vestník č. 146/2014 - 29.07.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Tecton, a.s.
IČO: 00685089
Mýtna 15 , 81107 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Tecton, a.s.
Kontaktná osoba: Luboš Hrdlovič
Telefón: +421 257200010
Email: hrdlovicl@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.tecton.sk/
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
PM - Obstarávateľ
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
WEB PORTÁL
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
7
Hlavné miesto poskytovania služieb: sídlo obstarávateľa
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Cieľom zákazky je vytvorenie WEB portálu a poskytovanie diaľkového prístupu k technickej infraštruktúre, dátovému priestoru a služieb elektronickej pošty.
1. Web portál a elektronický obchod
1.1. Web stránka
1.2 Elektronický obchod
1.3 Service desk na podporu služieb
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 72200000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 72212222-1, 72212224-5, 72413000-8
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 34 522,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 30
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 ZVO, ktoré preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, a/alebo ods. 5 alebo podľa § 128 ods. 1 ZVO. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Doklady musia byť aktuálne (nie staršie ako tri mesiace k dňu lehoty na predkladanie ponúk; to sa netýka dokladu podľa § 26 ods. 2 písm. e ZVO) a musia odrážať skutočný stav v čase predkladania ponuky.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 ZVO vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 ZVO.

Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže niektoré z vyššie požadovaných dokladov nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov vo svojej krajine, ak krajina jeho sídla tieto nevydáva; uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musí požadované doklady (doklady vyhotovené v origináli alebo v ich úradne osvedčenej kópii) predložiť v pôvodnom jazyku a súčasne preložiť do slovenského jazyka (to sa netýka dokladov vystavených v českom jazyku). Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.

Uchádzač môže požadované doklady nahradiť aj čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 ZVO, pričom z predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti uvedené v tomto bode oznámenia ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť do desiatich pracovných dní od prevzatia výzvy doručiť obstarávateľovi a preukázať konkrétnymi dokladmi potvrdzujúcimi pravdivosť tvrdenia v čestnom vyhlásení.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač na splnenie podmienok účasti podľa § 27 ods. 1 písm. a) - predloží vyjadrenie banky o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky obsahujúce najmä údaje, že uchádzač nebol v nepovolenom debete, v prípade úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet nie je a nebol predmetom exekúcie. Požaduje sa originálne vyhotovenie alebo ako úradne overená kópia tohto dokumentu. Uchádzač predloží zároveň čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých vyjadrenia predkladá, nemá vedené účty ani evidované záväzky.

Vyjadrenie banky (bánk) nesmie/nesmú byť v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponuky staršie ako tri mesiace.

Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, táto má preukázať splnenie podmienok účasti pre ekonomické a finančné postavenie spoločne.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, obstarávateľ môže uznať aj iný relevantný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Na preukázanie splnenia podmienky účasti môže uchádzač využiť inštitút čestného vyhlásenia podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požadovaním predmetnej podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača prefinancovať predmet zákazky, jeho finančnú stabilitu a schopnosť plniť si finančné záväzky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť nasledovnými dokladmi:
A) Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o VO zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané
B) Podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o VO. Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby.
C) Podľa § 29 Zabezpečenie kvality a informačnej bezpečnosti v nadväznosti na § 28 zákona o VO. Predloženie certifikátu kvality a certifikátu informačnej bezpečnosti vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa preukazuje splnenie noriem zabezpečenia kvality a informačnej bezpečnosti uchádzačom (môže využiť systémy zabezpečenia kvality a informačnej bezpečnosti vyplývajúce z európskych noriem).
Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: obstarávateľ požadovaním predmetnej podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky, a to na základe preukázania praktických skúsenosti s dodávkami rovnakého alebo podobného charakteru a v rozsahu ako je daný predmet zákazky.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Na preukázanie splnenia podmienky účasti môže uchádzač využiť inštitút čestného vyhlásenia podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní.

Potvrdenia vydané v inej mene ako v eurách a taktiež hodnoty obratov v ponuke alebo pri referenciách, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR, pričom je potrebné prepočítať a to tak, že sumy uvedené v iných menách budú prepočítané kurzom ECB platným ku dňu 31.12. v roku, v ktorom boli služby poskytnuté (odovzdané), resp. k 31.12.2013, ak nebolo zazmluvnené poskytovanie služieb ukončené do roku 2013 (čiastočné plnenia).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Obstarávateľ požaduje minimálnu úroveň na preukázanie splnenia uvedenej podmienky technickej alebo odbornej spôsobilosti:

K bodu A):
Zoznam zákaziek doplnený referenčnými listami k dodávkam rovnakého alebo podobného rozsahu a charakteru (web portál pre manažovanie služieb a prístup pre zákazníkov) ako je predmet zákazky za relevantné obdobie, v celkovej sume min. 30 000 EUR bez DPH , pričom min. jedna zákazka má byť v sume min. 10 000 EUR bez DPH a v každom z požadovaných rokov je potrebné predložiť dôkazy o realizácii aspoň jednej zákazky. Uchádzač poskytne pre overenie referencie minimálne jeden funkčný odkaz na web portál pre manažovanie služieb a prístup pre zákazníkov.
Odôvodnenie tejto požiadavky vyplýva z potreby preukázať konkrétne parametre a charakteristiky jednotlivých funkcionalít web portálu, elektronického obchodu a service desk-u na podporu služieb, ktorý je predmetom dodávky a tým splnenie minimálnych požiadaviek na parametre, stanovené obstarávateľom. Podmienku účasti uchádzač preukáže na základe výzvy obstarávateľa v obstarávateľom stanovenej lehote formou funkčnej vzorky web portálu, elektronického obchodu a service desk-u na podporu služieb, ktorý je predmetom dodávky.


K bodu B):
Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za plnenie zmluvy, a to Experta ktorý bude zodpovedný za poskytnutie požadovanej služby. Minimálne doklady: o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, profesijný životopis.

Expert :
špecialista pre oblasť informačných technológií a) ukončené min. úplné stredoškolské vzdelanie preukázané kópiou dokladu o dosiahnutom vzdelaní, b) min. trojročná prax a odborné skúsenosti preukázané v životopise, c) podieľanie sa na min. 3 zákazkách podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky (web portál pre manažovanie služieb a prístup pre zákazníkov) preukázané v životopise.
Údaje o dosiahnutom vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii, t.z. napr. diplomy, certifikáty a potvrdenia uchádzač predloží ako neoverené kópie týchto dokumentov a profesijný životopis musí byť vlastnoručne podpísané príslušným expertom.

K bodu C):
Na preukázanie zabezpečenia kvality pri plnení predmetu zmluvy podľa § 29 predloží uchádzač certifikát o zavedení a udržiavaní systému manažérstva kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 vydaný nezávislou inštitúciou, pričom obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskych spoločenstiev. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky napríklad certifikátom ISO 9001:2008. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Na preukázanie zabezpečenia manažérstva informačnej bezpečnosti pri plnení predmetu zmluvy podľa § 29 predloží uchádzač certifikát o zavedení a udržiavaní systému manažérstva informačnej bezpečnosti v zmysle požiadaviek normy ISO 27000 vydaný nezávislou inštitúciou, pričom obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskych spoločenstiev. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky napríklad certifikátom ISO 27001:2005. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérstva informačnej bezpečnosti podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
1/VO/2014/Tecton
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 18.08.2014 16:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.08.2014 16:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 19.08.2014 11:00
Miesto : Sídlo obstarávateľa : Tecton, a.s., Mýtna 15, 811 07 Bratislava, zasadačka
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.Podrobné podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Informatizácia služieb Tecton, a.s., ITMS: 22320220139, Operačný program : Bratislavský kraj
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
A)Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
B)Komunikácia medzi obstarávateľom a uchádzačmi bude prednostne prebiehať elektronickými prostriedkami, preto každý uchádzač na prvej strane ponuky a v žiadosti o súťažné podklady určí platnú emailovú adresu. Adresa obstarávateľa, kde treba vyžiadať súťažné podklady, resp. kde treba zaslať otázky a žiadosti o vysvetlenie je hrdlovicl@gmail.com . Listinná komunikácia bude na adrese Tecton, a.s., Mýtna 15, 811 07 Bratislava.
C)Obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu ak najnižšia cenová ponuka prekročí predpokladané finančne možnosti obstarávateľa na realizáciu predmetu zákazky. Žiadosť o poskytnutie súťažných odkladov predložte elektronicky, alebo poštovou zásielkou zaslaním žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov na emailovú adresu hrdlovicl@gmail.com a na poštovej adrese: Tecton, a.s., Mýtna 15, 811 07 Bratislava. V žiadosti o SP uvedie každý záujemca svoju platnú emailovú adresu, pretože SP a odpovede na otázky týkajúce sa SP budú zaslané aj elektronicky. Súťažné podklady budú zaslané všetkým záujemcom, ktorí predložili žiadosť o súťažné podklady.
D)Otázky resp. požiadavky na vysvetlenia k súťažným podkladom môže záujemca zaslať do termínu 08.08.2014 na emailovú adresu hrdlovicl@gmail.com. Obstarávateľ zašle vysvetlenia bezodkladne, ale najneskôr 6 pracovných dní pred termínom predkladania ponúk. Týmto obstarávateľ vytvára nevyhnutný a potrebný čas na vypracovanie kvalitných a kompletných ponúk.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
25.07.2014

Redakčné opravy

16629 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 147/2014
V oznámení 16412-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Tecton, a.s., Mýtna 15, 811 07 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 146/2014 zo dňa 29.07.2014 boli nesprávne zverejnené údaje VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie Namiesto: Doplnenie textu VI.2. Viď: E) Obstarávateľ vzhľadom na skutočnosť, že predpokladaná hodnota zákazky je nižšia ako 40 000 EUR bez DPH, rozhodol o možnosti predkladania ponuky jednokolovo, tzn. v jednej obálke v súlade s ustanovením § 100 ods. 1 písm. f) bod 2, a v nadväznosti na ustanovenie § 100 ods. 6.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa

Zákazka: WEB PORTÁL
Obstarávateľ: Tecton, a.s.

Dôležité