Oznámenie 16435 - WYP

Obsah

16435 - WYP
Vestník č. 146/2014 - 29.07.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
ASTER PLUS spol. s r.o.
IČO: 36236713
Dolný Chotár 100 , 92541 Kráľov Brod

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Dolný Chotár 100, Kraľov Brod 925 41
Kontaktná osoba: Ing. Peter Gráčik
Mobil: +421 918492292
Telefón: +421 918492292
Email: vo.pg.to@gmail.com
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Ing. Peter Gráčik
IČO: 00000000
Nevädzová 8, Bratislava-Ružinov , 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Nevädzová 8, Bratislava-Ružinov
Kontaktná osoba: Ing. Peter Gráčik
Mobil: +421 918492292
Telefón: +421 918492292
Email: vo.pg.to@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Ing. Peter Gráčik
IČO: 00000000
Nevädzová 8, Bratislava-Ružinov , 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Nevädzová 8, Bratislava-Ružinov
Kontaktná osoba: Ing. Peter Gráčik
Mobil: +421 918492292
Telefón: +421 918492292
Email: vo.pg.to@gmail.com
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 7 ods. 2
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
Iný (špecifikujte): § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rozrábka mäsa a predajňa - prístavba a modernizácia
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Miestom dodania predmetu zákazky je nehnuteľnosť v obci Dolný Chotár, číslo parcely: 383/3, ktorej prevádzkovateľom je verejný obstarávateľ.
NUTS kód:
SK02
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác- rekonštrukcia nepodpivničenej, prízemnej hospodárskej budovy s povalou a vybudovanie prístavby:
- Rozrábka mäsa a predajňa
- Spevnené plochy
- Oplotenie
- Prípojka elektriky
- Vodovodná prípojka
- Prípojka kanalizácie
na základe projektovej dokumentácie vypracovanej firmou AKVADRAT s.r.o. Dunajská ul. 5, 945 01 Komárno.
Súčasťou zákazky je aj dodávka a montáž technologického zariadenia rozrábky mäsa a predajne.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Presné množstvo a rozsah je uvedený v časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 673 550,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1.Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a ich splnenie preukáže dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní nasledovne:
1.1.1.výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace o tom, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
1.1.2.výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace o tom, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
1.1.3.potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace o tom, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zostavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
1.1.4.potvrdenie Sociálnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace o tom, že nemá evidované nedoplatky poistného na sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.5.potvrdenie zdravotnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace o tom, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.6.potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace o tom, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.7.doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku,
1.1.8.čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.1.8.1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.1.8.2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
a)spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b)právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.1.8.3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.1.9.čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
1.1.10.čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.2.Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 1.7.2013 (t.j. uchádzač, ktorý požiadal o zapísanie do zoznamu podnikateľov po 30.6.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa bodu 1.1.1.-1.1.10.
1.3.Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.6.2013 (t.j. uchádzač, ktorý požiadal o zapísanie do zoznamu podnikateľov do 30.6.2013 a úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa bodu 1.1.1.-1.1.7. Uchádzač predloží doklady podľa bodu 1.1.8. -1.1.10.
1.4.Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov predloží v procese verejného obstarávania doklady podľa bodu 1.1.1.-1.1.10. v plnom rozsahu.
1.5.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1.1.-1.1.7. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine sídla.
1.6.Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Odôvodnenie podmienky účasti (Osobné postavenie): Uvedené doklady verejný obstarávateľ požaduje v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.1.Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia uvedené v § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže v nasledovnom rozsahu:
Minimálna úroveň požadovaných štandardov:
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky nie staršie ako 3 mesiace k lehote predkladania ponúk o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky za posledné tri roky t.j., 2011, 2012, 2013:
V predmetnom vyjadrení banka potvrdí, že:
- uchádzač nie je v nepovolenom debete
- v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár
- podnikateľský účet nie je ani nebol predmetom exekúcie.
- zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky.
2.2.Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia uvedené v § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže v nasledovnom rozsahu:
Minimálna úroveň požadovaných štandardov:
Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, t.j. 2011, 2012 a 2013, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Prehľad o dosiahnutom celkovom obrate uchádzač preukáže výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, t.j. 2011, 2012 a 2013, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Výkazy ziskov a strát a výkazy o príjmoch a výdavkoch za uvedené obdobie musia byť overené príslušným správcom dane; za overenie sa považuje označenie kolkom alebo iným spôsobom, ktorým správca dane overuje tento doklad; za overenie sa nepovažuje označenie dokladu len pečiatkou o doručení správcovi dane a pod.; verejný obstarávateľ bude akceptovať aj formu overenia predmetného dokladu nasledovným spôsobom: doklad už bol v minulosti overený správcom dane a takto overený doklad bude predložený vo fotokópii, ktorá bude úradne overená.
2.3.V prípade, že uchádzač nebude môcť predložiť požadovaný doklad (výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch, v prípade uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky ekvivalentný doklad k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch), overený správcom dane z dôvodu, že správca dane ešte nevykonal kontrolu tohto dokladu, uchádzač predloží tento doklad v znení, v akom ho predložil správcovi dane v origináli alebo úradne overenej kópii a súčasne túto skutočnosť preukáže potvrdením vydaným správcom dane, v prípade ak takéto potvrdenie správca dane nevydáva, tak uchádzač túto skutočnosť potvrdí čestným vyhlásením.
2.4.V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Súčasne musí uviesť, ktorý údaj v doklade preukazuje požadovanú výšku obratu. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov, je rozhodujúci preklad v slovenskom jazyku. Od zahraničného uchádzača sa tiež vyžaduje overenie uvedených dokladov miestne príslušným správcom dane. Ak uchádzač so sídlom mimo SR z iných objektívnych dôvodov, nevie predložiť takto overené doklady, predloží o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie aj s uvedením objektívneho dôvodu, v ktorom bude zároveň uvedená aj výška obratu za príslušný hospodársky rok.
2.5.Prepočet inej meny na EUR sa bude odvíjať podľa kurzu zverejneného NBS (Národnou bankou Slovenska) aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Uchádzač zároveň podrobne zdokumentuje prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.
2.6.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V prípade, že uchádzač na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využije finančné zdroje inej osoby bude postupovať podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie podmienky účasti (Finančné a ekonomické postavenie) podľa § 32, ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ si vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku zmluvného vzťahu potrebuje overiť uchádzačovu ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky, a to v rozsahu primerane k predpokladanej hodnote zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.1.Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže v nasledovnom rozsahu:
Minimálna úroveň požadovaných štandardov:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky, t.j. 2011, 2012, 2013 doplneného potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
-bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je odberateľom potvrdená referencia obsahujúca údaje podľa § 9a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní;
-bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
K zoznamu dodávok verejný obstarávateľ požaduje predložiť dôkaz o plnení minimálne jednej zmluvy, ktorej predmetom boli stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, v hodnote minimálne 680 000,00 EUR bez DPH za uvedené obdobie (2011-2013). v ktorých bude uvedený názov/obchodné meno a sídlo uchádzača (dodávateľa), názov/obchodné meno a sídlo odberateľa, predmet zákazky a popis vykonaných dodávok, čas plnenia zmluvy (od do, mesiac rok), skutočne uhradená cena v Eur bez DPH (pozn.: ak platnosť zmluvy presahuje obdobie 2011-2013, je potrebné v dôkaze o plnení tejto zmluvy uviesť len cenu viažucu sa na požadované obdobie a predmet zákazky), meno, podpis a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje a vyhlásenia odberateľa o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služby.
Dôkaz o plnení zmlúv predloží uchádzač podľa Formulára A, ktorý tvorí prílohu súťažných podkladov. Uchádzač musí predložiť každý dôkaz o plnení zmluvných dodávok tovaru jednotlivo, za každú zmluvu na samostatnom doklade (Formulári A).
Zoznam dodávok (uvedený za každú zákazku na Formulári A) musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.
3.2.Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v § 28 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 29 zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže v nasledovnom rozsahu:
Minimálna úroveň požadovaných štandardov:
a)certifikát uchádzača na systém manažérstva kvality podľa STN EN ISO 9001:2008:),
b)verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie požadovaného certifikátu (resp. ekvivalenty uvedených dokladov používaných na preukázanie zavedenia obdobných systémov riadenia, ktoré sú zavedené v praxi Európskej únie).
3.3.Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže v nasledovnom rozsahu:
Minimálna úroveň požadovaných štandardov:
Uchádzač predloží zoznam minimálne 1 kvalifikovaného riadiaceho zamestnanca zodpovedného za riadenie stavebných prác, ktorý má odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho v obore pozemné stavby.
Ako dôkaz odbornej spôsobilosti kvalifikovaných riadiacich zamestnancov bude za každého takéhoto zamestnanca predložené príslušné platné osvedčenie odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho v obore pozemné stavby vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ.
Uchádzač zároveň za každého kvalifikovaného riadiaceho zamestnanca predloží čestné vyhlásenie, podľa vzoru (Formulára B) uvedeného v týchto súťažných podkladoch, podpísané daným kvalifikovaným zamestnancom alebo jeho zamestnávateľom, že v prípade, ak sa uchádzač stane úspešným v tomto verejnom obstarávaní, bude sa tento kvalifikovaný zamestnanec priamo podieľať na plnení predmetu zmluvy; toto vyhlásenie bude tvoriť prílohu č. 4 k zmluve.
3.4.Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v § 28 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže podľa § 30 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna úroveň požadovaných štandardov:
certifikát uchádzača na systém enviromentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001:2004
3.5.Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže v nasledovnom rozsahu:
Minimálna úroveň požadovaných štandardov:
Uchádzač predloží zoznam subdodávateľov, prostredníctvom ktorých má v úmysle zabezpečovať plnenie predmetu zmluvy s uvedením podielu plnenia zo zmluvy v % a stručným opisom časti zákazky, ktorá bude predmetom subdodávky spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Uchádzač predloží zoznam subdodávateľov podľa vzoru (Formulára D) uvedeného v týchto súťažných podkladoch. Uchádzač predloží zoznam subdodávateľov aj v prípade, ak nebude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky prostredníctvom subdodávateľov.
Zoznam subdodávateľov musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.
V prípade, ak uchádzač bude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky prostredníctvom subdodávateľov predloží aj čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Zoznam subdodávateľov bude tvoriť prílohu č. 5 k zmluve
3.6.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V prípade, že uchádzač na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využije technické alebo odborné kapacity inej osoby bude postupovať podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie podmienky účasti (Technická spôsobilosť) podľa § 32, ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ si na základe predložených zoznamov overuje schopnosť a skúsenosti uchádzača na dodanie predmetu zákazky v predpokladanej hodnote zákazky, na základe údajov o technikoch odborné zabezpečenie kvality stavebných prác, na základe certifikátov ISO zabezpečenie kvality a environmentálneho manažérstva za účelom bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky, na základe zoznamu subdodávateľov prehľad o subjektoch, ktoré sa budú akýmkoľvek spôsobom podieľať na realizácii zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2014/07/01
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 15.08.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.08.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 15.08.2014 12:00
Miesto : ASTER PLUS spol. s r.o., Dolný Chotár 100, 925 41 Kraľov Brod
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk označené ako "Ostatné" je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 41 zákona o VO
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Verejný obstarávateľ v súčasnosti nemá zabezpečené financovanie predmetnej zákazky. V nasledujúcom programovom období sa bude snažiť získať finančné prostriedky na realizáciu diela zo štrukturálnych fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady sa poskytujú výlučne na základe písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštovou zásielkou na adresu a kontaktné miesto uvedenej v prílohe A.II) a v lehote do 15.08.2014 do 10.00 h miestneho času.
Žiadosť musí byť podpísaná záujemcom, jeho štatutárnym orgánom, alebo iným zástupcom záujemcu, ktorý je oprávnený konať v mene záujemcu v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. V prípade skupiny dodávateľov podpísaný každým členom skupiny alebo členom skupiny, ktorý bude splnomocnený konať v danej veci za členov skupiny.
V prípade osobného prevzatia budú súťažné podklady poskytnuté až po predchádzajúcom dohovore (napr. telefonicky, e-mailom, ...) z kontaktnou osobou verejného obstarávateľa uvedenou v bode 1.
Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami bude prebiehať elektronicky, preto je každý záujemca o súťažné podklady povinný vo svojej žiadosti uviesť kontaktnú osobu pre verejné obstarávanie a elektronickú (e-mailovú) adresu.
Uchádzač vypracuje a predloží ponuku listinne v súlade so zverejnenou výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označené slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky označenú slovom " Ostatné".
Uchádzač predloží všetky doklady a dokumenty súčasne aj v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, aby uvedené doklady a dokumenty predkladali vo formáte Portable Document Format (.pdf).
V prípade potreby objasniť súťažné podklady, alebo inú sprievodnú dokumentáciu, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie kontaktnú osobu verejného obstarávateľa elektronicky - prostredníctvom e-mailu .
Verejný obstarávateľ odporúča, aby sa záujemcovia zúčastnili obhliadky miesta dodania predmetu zákazky. Obhliadka sa uskutoční dňa 04.08.2014 o 12,00 h so zrazom účastníkov v sídle verejného obstarávateľa uvedeného v bode 1.. Účelom obhliadky je podrobné oboznámenie sa s miestom dodania predmetu zákazky, s podmienkami pre vyhotovenie stavebných prác, preverenie si skutkového stavu a získanie potrebných informácií na prípravu ponuky tak, aby ich ponuka bola úplná a správna.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Všetky doklady potrebné k splneniu podmienok účasti musia byť uchádzačom predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie. Všetky doklady musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady vydávané v inom než slovenskom jazyku musia byť úradne preložené do slovenského jazyka (okrem jazyka českého) a predložené spolu s originálom alebo jeho úradne overenou kópiou.
Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa tejto časti súťažných podkladov čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. Čestné vyhlásenie musí byť predložené ako originál a musí byť podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. V prípade skupiny dodávateľov podpísaný každým členom skupiny alebo členom skupiny, ktorý bude splnomocnený konať v danej veci za členov skupiny.
Pokiaľ chce uchádzač splnenie podmienok účasti preukázať čestným vyhlásením, predloží čestné vyhlásenie podľa vzoru Formulára E.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, musia odrážať skutočný stav ku dňu lehoty na predkladanie ponúk (platí aj pre doklady, ktoré budú prekladané v zmysle § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní).
Pre potreby tohto verejného obstarávania je určený maximálny objem finančných prostriedkov bez DPH vo výške určenej predpokladanou hodnotou zákazky, t.j. 673 550,0000 Eur bez DPH.
V prípade, že navrhovaná cena úspešného uchádzača presiahne určený objem finančných prostriedkov verejný obstarávateľ bude takúto ponuku považovať za neregulárnu, resp. pre verejného obstarávateľa neprijateľnú.
Úspešný uchádzač zabezpečí, že k termínu začatia realizácie predmetu zmluvy a počas jej trvania bude poistený pre prípad zodpovednosti za škody spôsobené pri plnení pracovných úloh výkonom činnosti zhotoviteľa vo výške minimálne 800 000,00 EU € po celú dobu plnenia zmluvy.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
25.07.2014

Redakčné opravy

17138 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 150/2014
V oznámení 16435-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa ASTER PLUS spol. s r.o., Dolný Chotár 100, 925 41 Kráľov Brod zverejnenom vo VVO č. 146/2014 zo dňa 29.07.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: 3.1. Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže v nasledovnom rozsahu: Minimálna úroveň požadovaných štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky, t.j. 2011, 2012, 2013 doplneného potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je odberateľom potvrdená referencia obsahujúca údaje podľa § 9a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní; - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. K zoznamu dodávok verejný obstarávateľ požaduje predložiť dôkaz o plnení minimálne jednej zmluvy, ktorej predmetom boli stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, v hodnote minimálne 680 000,00 EUR bez DPH za uvedené obdobie (2011-2013) v ktorých bude uvedený názov/obchodné meno a sídlo uchádzača (dodávateľa), názov/obchodné meno a sídlo odberateľa, predmet zákazky a popis vykonaných dodávok, čas plnenia zmluvy (od do, mesiac rok), skutočne uhradená cena v Eur bez DPH (pozn.: ak platnosť zmluvy presahuje obdobie 2011-2013, je potrebné v dôkaze o plnení tejto zmluvy uviesť len cenu viažucu sa na požadované obdobie a predmet zákazky), meno, podpis a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje a vyhlásenia odberateľa o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služby. Dôkaz o plnení zmlúv predloží uchádzač podľa Formulára A, ktorý tvorí prílohu súťažných podkladov. Uchádzač musí predložiť každý dôkaz o plnení zmluvných dodávok tovaru jednotlivo, za každú zmluvu na samostatnom doklade (Formulári A). Zoznam dodávok (uvedený za každú zákazku na Formulári A) musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. 3.2. Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v § 28 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 29 zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže v nasledovnom rozsahu: Minimálna úroveň požadovaných štandardov: a) certifikát uchádzača na systém manažérstva kvality podľa STN EN ISO 9001:2008:), b) verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie požadovaného certifikátu (resp. ekvivalenty uvedených dokladov používanýchna preukázanie zavedenia obdobných systémov riadenia, ktoré sú zavedené v praxi Európskej únie). 3.3. Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže v nasledovnom rozsahu: Minimálna úroveň požadovaných štandardov: Uchádzač predloží zoznam minimálne 1 kvalifikovaného riadiaceho zamestnanca zodpovedného za riadenie stavebných prác, ktorý má odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho v obore pozemné stavby. Ako dôkaz odbornej spôsobilosti kvalifikovaných riadiacich zamestnancov bude za každého takéhoto zamestnanca predložené príslušné platné osvedčenie odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho v obore pozemné stavby vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ. Uchádzač zároveň za každého kvalifikovaného riadiaceho zamestnanca predloží čestné vyhlásenie, podľa vzoru (Formulára B) uvedeného v týchto súťažných podkladoch, podpísané daným kvalifikovaným zamestnancom alebo jeho zamestnávateľom, že v prípade, ak sa uchádzač stane úspešným v tomto verejnom obstarávaní, bude sa tento kvalifikovaný zamestnanec priamo podieľať na plnení predmetu zmluvy; toto vyhlásenie bude tvoriť prílohu č. 4 k zmluve. 3.4. Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v § 28 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže podľa § 30 zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna úroveň požadovaných štandardov: certifikát uchádzača na systém enviromentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001:2004 3. 5. Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže v nasledovnom rozsahu: Minimálna úroveň požadovaných štandardov: Uchádzač predloží zoznam subdodávateľov, prostredníctvom ktorých má v úmysle zabezpečovať plnenie predmetu zmluvy s uvedením podielu plnenia zo zmluvy v % a stručným opisom časti zákazky, ktorá bude predmetom subdodávky spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. Uchádzač predloží zoznam subdodávateľov podľa vzoru (Formulára D) uvedeného v týchto súťažných podkladoch. Uchádzač predloží zoznam subdodávateľov aj v prípade, ak nebude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky prostredníctvom subdodávateľov. Zoznam subdodávateľov musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. V prípade, ak uchádzač bude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky prostredníctvom subdodávateľov predloží aj čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Zoznam subdodávateľov bude tvoriť prílohu č. 5 k zmluve 3.6. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V prípade, že uchádzač na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využije technické alebo odborné kapacity inej osoby bude postupovať podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Odôvodnenie podmienky účasti (Technická spôsobilosť) podľa § 32, ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ si na základe predložených zoznamov overuje schopnosť a skúsenosti uchádzača na dodanie predmetu zákazky v predpokladanej hodnote zákazky, na základe údajov o technikoch odborné zabezpečenie kvality stavebných prác, na základe certifikátov ISO zabezpečenie kvality a environmentálneho manažérstva za účelom bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky, na základe zoznamu subdodávateľov prehľad o subjektoch, ktoré sa budú akýmkoľvek spôsobom podieľať na realizácii zákazky. Viď: 3.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže v nasledovnom rozsahu: Minimálna úroveň požadovaných štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky, t.j. 2011, 2012, 2013 doplneného potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je odberateľom potvrdená referencia obsahujúca údaje podľa § 9a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní; - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. . K zoznamu dodávok verejný obstarávateľ požaduje predložiť dôkaz o plnení zmlúv, pričom dôkaz o plnení minimálne jednej zmluvy musí byť v hodnote minimálne 680 000,00 EUR bez DPH za uvedené obdobie (2011-2013), ktorých predmetom boli stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, v ktorých bude uvedený názov/obchodné meno a sídlo uchádzača (dodávateľa), názov/obchodné meno a sídlo odberateľa, predmet zákazky a popis vykonaných dodávok, čas plnenia zmluvy (od do, mesiac rok), skutočne uhradená cena v Eur bez DPH (pozn.: ak platnosť zmluvy presahuje obdobie 2011-2013, je potrebné v dôkaze o plnení tejto zmluvy uviesť len cenu viažucu sa na požadované obdobie a predmet zákazky), meno, podpis a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje a vyhlásenia odberateľa o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služby. Dôkaz o plnení zmlúv predloží uchádzač podľa Formulára A, ktorý tvorí prílohu súťažných podkladov. Uchádzač musí predložiť každý dôkaz o plnení zmluvných dodávok tovaru jednotlivo, za každú zmluvu na samostatnom doklade (Formulári A). Zoznam dodávok (uvedený za každú zákazku na Formulári A) musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. 3.2 Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v § 28 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 29 zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže v nasledovnom rozsahu: Minimálna úroveň požadovaných štandardov: a) certifikát uchádzača na systém manažérstva kvality podľa STN EN ISO 9001:2008, b) verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie požadovaného certifikátu (verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi z členských štátov EÚ). 3.3 Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže v nasledovnom rozsahu: Minimálna úroveň požadovaných štandardov: Uchádzač predloží zoznam minimálne 1 kvalifikovaného riadiaceho zamestnanca zodpovedného za riadenie stavebných prác, ktorý má odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho v obore pozemné stavby. Ako dôkaz odbornej spôsobilosti kvalifikovaných riadiacich zamestnancov bude za každého takéhoto zamestnanca predložené príslušné platné osvedčenie odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho v obore pozemné stavby vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ. Uchádzač zároveň za každého kvalifikovaného riadiaceho zamestnanca predloží čestné vyhlásenie, podľa vzoru (Formulára B) uvedeného v týchto súťažných podkladoch, podpísané daným kvalifikovaným zamestnancom alebo jeho zamestnávateľom, že v prípade, ak sa uchádzač stane úspešným v tomto verejnom obstarávaní, bude sa tento kvalifikovaný zamestnanec priamo podieľať na plnení predmetu zmluvy; toto vyhlásenie bude tvoriť prílohu č. 4 k zmluve. 3.4 Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v § 28 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže podľa § 30 zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna úroveň požadovaných štandardov: a) certifikát uchádzača na systém environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001:2004, b) verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu (verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi z členských štátov EÚ). 3.5 Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže v nasledovnom rozsahu: Minimálna úroveň požadovaných štandardov: Uchádzač predloží zoznam subdodávateľov, prostredníctvom ktorých má v úmysle zabezpečovať plnenie predmetu zmluvy s uvedením podielu plnenia zo zmluvy v % a stručným opisom časti zákazky, ktorá bude predmetom subdodávky spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. Uchádzač predloží zoznam subdodávateľov podľa vzoru (Formulára D) uvedeného v týchto súťažných podkladoch. Uchádzač predloží zoznam subdodávateľov aj v prípade, ak nebude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky prostredníctvom subdodávateľov. Zoznam subdodávateľov musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. V prípade, ak uchádzač bude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky prostredníctvom subdodávateľov predloží aj čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Zoznam subdodávateľov bude tvoriť prílohu č. 5 k zmluve 3.6 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V prípade, že uchádzač na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využije technické alebo odborné kapacity inej osoby bude postupovať podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Odôvodnenie podmienky účasti (Technická spôsobilosť) podľa § 32, ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ si na základe predložených zoznamov overuje schopnosť a skúsenosti uchádzača na dodanie predmetu zákazky v predpokladanej hodnote zákazky, na základe údajov o technikoch odborné zabezpečenie kvality stavebných prác, na základe certifikátov ISO zabezpečenie kvality a environmentálneho manažérstva za účelom bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky, na základe zoznamu subdodávateľov prehľad o subjektoch, ktoré sa budú akýmkoľvek spôsobom podieľať na realizácii zákazky. V.I.2. Ďalšie doplňujúce informácie Namiesto: Súťažné podklady sa poskytujú výlučne na základe písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštovou zásielkou na adresu a kontaktné miesto uvedenej v prílohe A.II) a v lehote do 15.08.2014 do 10.00 h miestneho času. Žiadosť musí byť podpísaná záujemcom, jeho štatutárnym orgánom, alebo iným zástupcom záujemcu, ktorý je oprávnený konať v mene záujemcu v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. V prípade skupiny dodávateľov podpísaný každým členom skupiny alebo členom skupiny, ktorý bude splnomocnený konať v danej veci za členov skupiny. V prípade osobného prevzatia budú súťažné podklady poskytnuté až po predchádzajúcom dohovore (napr. telefonicky, e-mailom, ...) z kontaktnou osobou verejného obstarávateľa uvedenou v bode 1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami bude prebiehať elektronicky, preto je každý záujemca o súťažné podklady povinný vo svojej žiadosti uviesť kontaktnú osobu pre verejné obstarávanie a elektronickú (e-mailovú) adresu. Uchádzač vypracuje a predloží ponuku listinne v súlade so zverejnenou výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označené slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky označenú slovom " Ostatné". Uchádzač predloží všetky doklady a dokumenty súčasne aj v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, aby uvedené doklady a dokumenty predkladali vo formáte Portable Document Format (.pdf). V prípade potreby objasniť súťažné podklady, alebo inú sprievodnú dokumentáciu, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie kontaktnú osobu verejného obstarávateľa elektronicky - prostredníctvom e-mailu. Verejný obstarávateľ odporúča, aby sa záujemcovia zúčastnili obhliadky miesta dodania predmetu zákazky. Obhliadka sa uskutoční dňa 04.08.2014 o 12,00 h so zrazom účastníkov v sídle verejného obstarávateľa uvedeného v bode 1.. Účelom obhliadky je podrobné oboznámenie sa s miestom dodania predmetu zákazky, s podmienkami pre vyhotovenie stavebných prác, preverenie si skutkového stavu a získanie potrebných informácií na prípravu ponuky tak, aby ich ponuka bola úplná a správna. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Všetky doklady potrebné k splneniu podmienok účasti musia byť uchádzačom predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie. Všetky doklady musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady vydávané v inom než slovenskom jazyku musia byť úradne preložené do slovenského jazyka (okrem jazyka českého) a predložené spolu s originálom alebo jeho úradne overenou kópiou. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa tejto časti súťažných podkladov čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. Čestné vyhlásenie musí byť predložené ako originál a musí byť podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. V prípade skupiny dodávateľov podpísaný každým členom skupiny alebo členom skupiny, ktorý bude splnomocnený konať v danej veci za členov skupiny. Pokiaľ chce uchádzač splnenie podmienok účasti preukázať čestným vyhlásením, predloží čestné vyhlásenie podľa vzoru Formulára E. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, musia odrážať skutočný stav ku dňu lehoty na predkladanie ponúk (platí aj pre doklady, ktoré budú prekladané v zmysle § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní). Pre potreby tohto verejného obstarávania je určený maximálny objem finančných prostriedkov bez DPH vo výške určenej predpokladanou hodnotou zákazky, t.j. 673 550,0000 Eur bez DPH. V prípade, že navrhovaná cena úspešného uchádzača presiahne určený objem finančných prostriedkov verejný obstarávateľ bude takúto ponuku považovať za neregulárnu, resp. pre verejného obstarávateľa neprijateľnú. Úspešný uchádzač zabezpečí, že k termínu začatia realizácie predmetu zmluvy a počas jej trvania bude poistený pre prípad zodpovednosti za škody spôsobené pri plnení pracovných úloh výkonom činnosti zhotoviteľa vo výške minimálne 800 000,00 EU € po celú dobu plnenia zmluvy. Viď: Súťažné podklady sa poskytujú výlučne na základe písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštovou zásielkou na adresu a kontaktné miesto uvedenej v prílohe A.II) a v lehote do 15.08.2014 do 10.00 h miestneho času. Žiadosť musí byť podpísaná záujemcom, jeho štatutárnym orgánom, alebo iným zástupcom záujemcu, ktorý je oprávnený konať v mene záujemcu v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. V prípade skupiny dodávateľov podpísaný každým členom skupiny alebo členom skupiny, ktorý bude splnomocnený konať v danej veci za členov skupiny. V prípade osobného prevzatia budú súťažné podklady poskytnuté až po predchádzajúcom dohovore (napr. telefonicky, e-mailom, ...) z kontaktnou osobou verejného obstarávateľa uvedenou v bode 1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami bude prebiehať elektronicky, preto je každý záujemca o súťažné podklady povinný vo svojej žiadosti uviesť kontaktnú osobu pre verejné obstarávanie a elektronickú (e-mailovú) adresu. Uchádzač vypracuje a predloží ponuku listinne v súlade so zverejnenou výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označené slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky označenú slovom " Ostatné". Uchádzač predloží všetky doklady a dokumenty súčasne aj v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, aby uvedené doklady a dokumenty predkladali vo formáte Portable Document Format (.pdf). V prípade potreby objasniť súťažné podklady, alebo inú sprievodnú dokumentáciu, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie kontaktnú osobu verejného obstarávateľa elektronicky - prostredníctvom e-mailu. Verejný obstarávateľ odporúča, aby sa záujemcovia zúčastnili obhliadky miesta dodania predmetu zákazky. Obhliadka sa uskutoční dňa 04.08.2014 o 12,00 h so zrazom účastníkov v sídle verejného obstarávateľa uvedeného v bode 1.. Účelom obhliadky je podrobné oboznámenie sa s miestom dodania predmetu zákazky, s podmienkami pre vyhotovenie stavebných prác, preverenie si skutkového stavu a získanie potrebných informácií na prípravu ponuky tak, aby ich ponuka bola úplná a správna. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Všetky doklady potrebné k splneniu podmienok účasti musia byť uchádzačom predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie. Všetky doklady musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady vydávané v inom než slovenskom jazyku musia byť úradne preložené do slovenského jazyka (okrem jazyka českého) a predložené spolu s originálom alebo jeho úradne overenou kópiou. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa tejto časti súťažných podkladov čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. Čestné vyhlásenie musí byť predložené ako originál a musí byť podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. V prípade skupiny dodávateľov podpísaný každým členom skupiny alebo členom skupiny, ktorý bude splnomocnený konať v danej veci za členov skupiny. Pokiaľ chce uchádzač splnenie podmienok účasti preukázať čestným vyhlásením, predloží čestné vyhlásenie podľa vzoru Formulára E. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, musia odrážať skutočný stav ku dňu lehoty na predkladanie ponúk (platí aj pre doklady, ktoré budú prekladané v zmysle § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní). Pre potreby tohto verejného obstarávania je určený maximálny objem finančných prostriedkov bez DPH vo výške určenej predpokladanou hodnotou zákazky, t.j. 673 550,0000 Eur bez DPH. V prípade, že navrhovaná cena úspešného uchádzača presiahne určený objem finančných prostriedkov verejný obstarávateľ bude takúto ponuku považovať za neregulárnu, resp. pre verejného obstarávateľa neprijateľnú. Úspešný uchádzač zabezpečí, že k termínu začatia realizácie predmetu zmluvy a počas jej trvania bude poistený pre prípad zodpovednosti za škody spôsobené pri plnení pracovných úloh výkonom činnosti zhotoviteľa vo výške minimálne 800 000,00 EU € po celú dobu plnenia zmluvy. Úspešný uchádzač je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi/objednávateľovi záruku za splnenie zmluvy (tzv. Performance Bond alebo výkonová zábezpeka) vydanú vo forme bankovej záruky. Táto bude slúžiť na zabezpečenie splnenia zmluvy, t.j. splnenia všetkých povinností zhotoviteľa zo zmluvy, osobitne na zabezpečenie uskutočnenia prác v súlade so zmluvou, nároku objednávateľa na zmluvné pokuty a náhradu škody akéhokoľvek druhu, ako aj na náhradu preplatkov vrátane úrokov a práv z vád plnenia uplatnených pred prevzatím. Záruka za splnenie zmluvy musí byť poskytnutá minimálne vo výške 20 % z ceny diela bez DPH. Oddiel I. Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky Úradný názov: ASTER PLUS spol. s r.o. IČO: 36236713 PSČ: 92541 Poštová adresa: Dolný Chotár 100 Mesto/obec: Kráľov Brod Štát: Slovensko Kontaktné miesto: ASTER PLUS spol. s.r.o.,Dolný Chotár 100, Kráľov Brod 925 41 Kontaktná osoba: Ing. Peter Gráčik Mobil: +421 918492292 Telefón: +421 918492292 E-mail: vo.pg.to@gmail.com

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité