Oznámenie 16406 - WYT

Obsah

16406 - WYT
Vestník č. 146/2014 - 29.07.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
VERSACO s.r.o.
IČO: 36726231
Cukrovarská 57/12 , 97901 Rimavská Sobota

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): AC&T Management a.s., Hodžova 13, 010 01 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Milan Šustek, PhD.
Mobil: +421 911556577
Telefón: +421 911556577
Fax: +421 475522305
Email: sustek@actm.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://versaco.eu
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://versaco.eu
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): spoločnosť s ručením obmedzeným ( v ďalšom len "vyhlasovateľ")
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Obstaranie vstrekolisu a vstrekovacích foriem
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Prevádzková hala spoločnosti VERSACO s.r.o. nachádzajúca sa na adrese Hlavná 941, 981 01 Hnúšťa
NUTS kód:
SK
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie 1 ks vstrekolisu a 4 ks vstrekovacích foriem. Detailné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42636100-4
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V zmysle Súťažných podkladov a príloh Kúpnej zmluvy.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 148 551,4300 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 70
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ZVO). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ZVO v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona, sprístupnené na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods. 1 písm. a) Zákona č. 25/2006 Z.z.
Uchádzač predloží v ponuke zoznam dodaného tovaru s uvedením cien, odberateľov a lehôt dodania za predchádzajúce 3 roky:
-ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení zákaziek potvrdí tento verejný obstarávateľ,
-ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení.

Za predchádzajúce 3 roky sa pre účely tejto zákazky považujú 3 roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom, pred dňom lehoty na predkladanie ponúk.

Vyhlasovateľ odporúča, aby zoznam obsahoval názov a sídlo objednávateľa, predmet plnenia zmluvy), obdobie realizácie dodania tovaru, cena za dodanie tovaru, meno a priezvisko osoby, u ktorej je možné si referenciu overiť, telefonický resp. e-mailový kontakt na uvedenú osobu. Zoznam dodaného tovaru musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača a musí byť predložený v originále alebo v osvedčenej kópii. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo preveriť u objednávateľa charakteristiku dodaného tovaru, ktorý bol predmetom zákazky uvedenej v zozname ako aj cenu, miesto a lehoty ich uskutočnenia a pravdivosť zhodnotenia prác podľa obchodných podmienok. V prípade, ak vyhlasovateľ preukázateľne zistí, že uchádzač neuviedol pravdivé údaje a informácie, bude sa to považovať za porušenie povinnosti uchádzača uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie uchádzača zo súťaže.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač vyhlasovateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti: Vyhlasovateľ požaduje uvedené doklady za účelom preukázania, že záujemca má dostatočné skúsenosti pre zabezpečenie splnenia predmetu zákazky v príslušnej kvalite a požadovanej lehote dodania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Zoznamom musí uchádzač preukázať minimálne 2 referencie úspešnej dodávky vstrekovacích lisov za posledné 3 roky, každý v minimálnej hodnote 100.000 Eur bez DPH. V prípade, ak tovar dodával uchádzač ako člen združenia, vyčísli a započíta iba objem dodaného tovaru, realizovaných ním samotným.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.08.2014 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.08.2014 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.08.2014 10:30
Miesto : VERSACO s.r.o., Cukrovarská 57/12, 979 01 Rimavská Sobota
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie častí ponúk označených ako Ostatné je neverejné. Otváranie ponúk vykoná komisia vyhlasovateľa podľa § 41 zákona. Otváranie častí ponúk označených ako Ostatné sa uskutoční dňa 22.08.2014 o 10:30 hod na adrese: VERSACO s.r.o., Cukrovarská 57/12, 979 01 Rimavská Sobota.
Otváranie častí ponúk označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Otváranie častí ponúk označených ako Kritériá bude verejné v súlade s obsahom písomného oznámenia o jeho konaní. Uskutoční sa na adrese: VERSACO s.r.o., Cukrovarská 57/12, 979 01 Rimavská Sobota. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Pri prezentovaní predloží zástupca uchádzača preukaz totožnosti a overený aktuálny výpis z obchodného registra.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Výzva č. KaHR-111DM-1301
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
O súťažné podklady je možné požiadať kedykoľvek počas doby trvania súťaže elektronicky na adrese sustek@actm.sk.
Záujemcom budú súťažné podklady zaslané elektonicky na adresu uvedenú v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. Súťažné podklady je možné vydať záujemcom aj osobne u kontaktnej osoby (po telefonickom dohovore).

Vyhlasovateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu, pri ktorej zabezpečí stanovenie postupu potvrdenia o doručení predmetného dokumentu a záujemca/uchádzač je povinný stanoveným spôsobom potvrdiť prijatie písomnosti. Elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov, kedy sa vyžaduje listinná forma, a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
28.07.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité