Oznámenie 16441 - WYP

Obsah

16441 - WYP
Vestník č. 146/2014 - 29.07.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Správa mestskej zelene v Košiciach
IČO: 17078202
Rastislavova 79, 04001 Košice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Košice
Kontaktná osoba: Ing. Ľudmila Luxová
Telefón: +421 556221400
Fax: +421 556224557
Email: luxovasmsz@kosice.sk; smsz@kosice.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.smsz.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): príspevková organizácia
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
Iný (špecifikujte): príspevková organizácia
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
XII. etapa rekonštrukcie horizontálnych vrtov sídliska Dargovských hrdinov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Sídlisko Dargovských hrdinov, Košice
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je rekonštrukcia horizontálnych vrtov sídliska Dargovských hrdinov v zmysle projektovej dokumentácie uvedenej na CD, ktorá tvorí prílohu súťažných podkladov.
Územie XII. etapy rekonštrukcie horizontálnych vrtov sídliska Dargovských hrdinov Košice sa nachádza na Lidickom námestí (obnova jedného piezometrického vrtu), pod Benadovou ulicou (obnova jedného piezometrického vrtu), územie medzi ul. Kpt. Jaroša a ul. Povstania Českého ľudu je miesto obnovy a úprav pre tri subhorizontálne vrty.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45120000-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 76460000-5
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 97 097,6000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 28
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 resp. 4,5 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže nahradiť dokladom v zmysle § 128 zákona o verejnom obstarávaní. Podmienky účasti sú uvedené v súťažných podkladoch časť B.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní predložením týchto dokladov:
a) Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky a musí obsahovať:
- že uchádzač nie je v nepovolenom debete, ak uchádzač je v takom debete, predloží zdôvodnenie, prečo sa tak stalo.
- že jeho bežný účet nebol a ani nie je predmetom exekúcie
- že má úver alebo že nemá úver a v prípade úveru, že nie je v omeškaní s plnením svojich úverových záväzkov. Uchádzač predloží vyjadrenie/vyjadrenia banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorej/ktorých má vedený/é účet/účty.
V prípade, že uchádzač má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich.
b)Uchádzač zároveň predloží aj Čestné vyhlásenie uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách alebo pobočkách zahraničných bánk ako tých, ktorých vyjadrenia predkladá. Toto čestné vyhlásenie bude podpísané oprávnenou osobou uchádzača.
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Požiadavka predložiť vyjadrenie banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť spôsobilého a seriózneho uchádzača , ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu.
§ 28 ods. 1 písm. b), g) zák. č. 25/2006 Z.z.
a) zoznam prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (2009-2013) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky doplnenými potvrdeniami o uspokojivom vykonaní prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác podľa obchodných podmienok. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí verejný obstarávateľ,
Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich realizovaní (samostatný list A4).
V zozname zmlúv uchádzač uvedie:
- obchodné meno odberateľa, adresa jeho sídla miesta plnenia
- názov a popis predmetu zákazky
- zmluvnú cenu za celkovú zákazku bez DPH a s DPH
- dátum uzatvorenia zmluvy
- lehoty a miesto konania zákazky
- telefonický kontakt na odberateľa, potrebný pre overenie uvedených informácií
b) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác (samostatný list A4) (meno, priezvisko, pracovné zaradenie).
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, ktoré preukazujú splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť disponovať s kapacitami osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúci záväzok osoby, ktorej technickými alebo odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytuje svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými alebo odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti na základe výzvy o ich predloženie verejným obstarávateľom musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Podmienkou účasti verejný obstarávateľ zadefinoval a zahrnul medzi podmienky účasti striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi predmetu zákazky s odbornými skúsenosťami z obsahu predmetu zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
03/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 02.09.2014 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.09.2014 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.09.2014 09:00
Miesto : Správa mestskej zelene v Košiciach, Rastislavova 79, 040 01 Košice
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk je verejné.
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača.
Uchádzač /fyzická osoba/, štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača /právnická osoba/, sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Na otváraní ponúk za účasti uchádzačov sa všetkým zúčastneným z predložených ponúk zverejnia obchodné mená, adresy alebo sídla všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie jednotlivých kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslicou, určených verejným obstarávateľom na hodnotenie ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Podlimitná zákazka je vypracovaná v zmysle § 100 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ doporučuje uchádzačom vyžiadať si súťažné podklady s projektovou dokumentáciou na hore uvedenej adrese do 08.08.2014 vrátane na základe písomnej žiadosti. V prípade ak je žiadosť o súťažné podklady zaslaná faxom alebo e- mailom, verejný obstarávateľ bude požadovať jej predloženie aj prostredníctvom pošty.
Bližšie informácie o predmete zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti: Každú podmienku účasti v tomto postupe verejný obstarávateľ určil v zmysle zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní na overenie osobného postavenia uchádzača, ako aj preukázanie odbornosti a splnenia požiadaviek na zákazku. Z toho dôvodu, ako aj vo vzťahu k rozsahu obstarávanej zákazky ich považuje všetky za primerané a potrebné. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti je možné nahradiť čestným prehlásením v zmysle § 32 ods. 11.
Okrem dokladov sa splnenie podmienok účasti uchádzač predloží doklady uvedené v časti III. Príprava ponuky bod 17. Obsah a forma ponuky.
Verejný obstarávateľ v elektronickej podobe súťažné podklady neposkytuje.
Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom vykonať obhliadku miesta realizácie prác. Uchádzači, ktorí prejavia záujem o vykonanie ohliadky miesta realizácie prác dostanú informácie na telefónnom alebo faxovom čísle : 055/6221400 kl. 25, fax : 055/6224557, mob. 0914 330 591 u zodpovednej osoby : p. Viktor Biščák technické oddelenie.
Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky na základe dôvodov určených v § 46 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade nepredloženia ani jednej ponuky alebo ani jedna z predložených ponúk nebude vyhovovať požiadavkám určených verejným obstarávateľom na predmet zákazky, alebo ak nebude predložená žiadna žiadosť o účasť za predpokladu, že pôvodné podmienky zadávania zákazky sa podstatne nezmenia verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 58 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.
V prípade, uchádzač predloží ponuku prostredníctvom poštovej zásielky je rozhodujúci termín doručenia ponuky verejnému obstarávateľovi.
Elektronická aukcia sa nepoužije z dôvodu realizácie stavebných prác nie bežne dostupných na trhu.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
28.07.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité