Oznámenie 16420 - WYS

Obsah

16420 - WYS
Vestník č. 146/2014 - 29.07.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
IČO: 30844363
Pražská 29, 81263 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SŠHR SR, Pražská 29, Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Dagmar Valachová
Telefón: +421 257278231
Fax: +421 252496143
Email: dagmar.valachova@reserves.gov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.reserves.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Deratizácia, dezinfekcia a dezinsekcia
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
14
Hlavné miesto poskytovania služieb: Objekt ústredia SŠHR SR, Pražská 29, 812 63 Bratislava,
Závod SŠHR SR Kopaničiar, so sídlom na adrese Železničná 2, Čachtice,
Závod SŠHR SR Brodnianka, so sídlom na adrese Rudinská cesta 623/28 Kysucké Nové Mesto,
Závod SŠHR SR Ľupčianka, so sídlom na adrese Príboj 564, Slovenská Ľupča,
Závod SŠHR SR Borovina, so sídlom na adrese Riečna 258, Vígľaš,
Obilné silo Podzámčok, 962 61 Podzámčok,
Obilné silo Púchov, Trenčianska 13/9, 020 01 Púchov,
Obilné silo Poprad, Teplická 4, 058 01 Poprad,
Obilné silo Kežmarok - Slavkovská 36, 060 01 Kežmarok
NUTS kód:
SK02
SK03
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je pravidelné poskytovanie služieb dezinfekcie, dezinsekcie a deratizácie v rozsahu a na miestach určených verejným obstarávateľom, dva krát ročne, podľa poveternostných podmienok.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 90921000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 90923000-3
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Služby deratizácie, dezinsekciea dezinfekcie v rozsahu a na miestach určených verejným obstarávateľom, dva krát ročne, podľa poveternostných podmienok.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 133 900,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 01.09.2014
Ukončenie: 31.12.2017
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Záujemca a uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01.07.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len "úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.06.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávateľa predkladať toto potvrdenie. Je však potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 preukázať tým, že v žiadosti o účasť predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona]. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie, predloží každý člen skupiny osobitne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nepožaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: A. podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovarov alebo poskytnutím služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky (za predchádzajúce tri roky sa považujú tri priebežné roky, ktoré sa počítajú spätne odo dňa uplynutia lehoty na
predkladanie ponúk pre dané zadávanie zákazky) doplnením potvrdeniami o uspokojivom dodaní tovarov alebo
poskytnutí služby s uvedením cien, miest a lehôt dodania tovaru alebo poskytnutia služby podľa obchodných podmienok za odberateľa;
ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ - dokladom je referencia,
ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ;
ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača o ich poskytnutí, doplneným dokladom,
preukazujúcim ich poskytnutie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli poskytnuté.
Odôvodnenie primeranosti:
Zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutia služieb má uchádzač preukázať svoje odborné znalosti a praktické
skúsenosti s dodaním tovaru alebo poskytnutím služieb rovnakého alebo obdobného charakteru a rozsahu ako je
predmet tejto zákazky a preukázať spôsobilosť realizácie plnenia v požadovanej kvalite.

B. podľa § 28 ods. 1 písm. c) údaje o technikoch alebo technických orgánoch, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality; preukazuje v súlade s § 29 predložením certifikátu systému manažérstva kvality pre činnosti: hygienické asanačné služby: dezinfekcia, dezinsekcia, deratizácia v zmysle požiadaviek ISO 9001:2008 vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskych spoločenstiev. Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné s opatreniami na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vydanie tohto certifikátu.
Odôvodnenie požiadaviek:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri uskutočnení
dodávok tovaru alebo poskytnutia služieb a tak preukázal kvalitu a spoľahlivosť pri uskutočnení predmetu zákazky a zabezpečiť súlad so všeobecne záväznými právnymi predpismi.

C. podľa § 28 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby; preukazuje predložením životopisu min. 1 riadiaceho zamestnanca a jeho osvedčenia o odbornej spôsobilosti na prácu s jedovatými plynmi - prípravkami na báze fosforovodíka na reguláciu živočíšnych škodcov na profesionálne použitie (vydáva Regionálny úrad verejného zdravotníctva alebo Úrad VZ).
Odôvodnenie požiadaviek: Osvedčenie schopnosti plnenia predmetu verejného obstarávania v zmysle zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov a s garanciou požadovanej kvality v zmysle medzinárodných noriem. Verejný obstarávateľ požaduje skúsenosti s poskytovaním služieb obdobných k predmetu zákazky a za obdobných podmienok, ako budú poskytované úspešným uchádzačom v rámci plnenia zmluvy. Uchádzač tiež musí preukázať zodpovedajúce strojové a technické vybavenie pre poskytovanie služby v požadovanej kvalite.

D. § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní - uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. Verejný obstarávateľ súčasne požaduje predložiť čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní; tým nie je dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača za plnenie zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti: Požiadavka verejného obstarávateľa je v súlade s § 34 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní.

E. podľa § 28 ods. 1 písm. j) údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na uskutočnenie na poskytnutie služby. Predloženými údajmi uchádzač preukáže, že disponuje min. 1 zariadením pre dezinfekciu s tepelnými parovými generátormi s knock-down efektom a vytvárajúce vodné kvapôčky o veľkosti VMD (stredný objemový priemer) najmenej 10 mikrónov a min. 1 zariadením na realizáciu chemického postreku v exteriéri schváleným Svetovou zdravotníckou organizáciou (WHO) v súlade s požiadavkami WHO/VBC/89.972.
Odôvodnenie požiadaviek: Osvedčenie schopnosti plnenia predmetu verejného obstarávania v zmysle zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov a s garanciou požadovanej kvality v zmysle medzinárodných noriem. Verejný obstarávateľ požaduje skúsenosti s poskytovaním služieb obdobných k predmetu zákazky a za obdobných podmienok, ako budú poskytované úspešným uchádzačom v rámci plnenia zmluvy. Uchádzač tiež musí preukázať zodpovedajúce strojové a technické vybavenie pre poskytovanie služby v požadovanej kvalite.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre podmienku A:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci tohto zoznamu preukázal, že zrealizoval zákazku/y rovnakého alebo obdobného charakteru za predchádzajúce tri roky, t. j. za predchádzajúce tri roky sa považujú tri priebežné roky, ktoré sa počítajú spätne odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk pre dané zadávanie zákazky, v celkovom finančnom objeme 120 000,- EUR bez DPH.
Doklady preukazujúce splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní musia obsahovať minimálne:
a) názov/obchodné meno a sídlo odberateľa,
b) názov/obchodné meno a sídlo poskytovateľa,
c) predmet zmluvy,
d) miesto plnenia zmluvy,
e) čas plnenia zmluvy (od - do, mesiac, rok),
f) celková zmluvná cena v EUR bez DPH a v EUR s DPH,
g) meno a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje. Predložený zoznam (referencie) musí obsahovať vyhlásenie odberateľa o úspešnej realizácii tejto zmluvy a podpis osoby odberateľa s uvedením kontaktu, u ktorej si možno overiť tieto údaje a ktorá toto vyhlásenie za odberateľa potvrdzuje. Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutia služieb musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať v mene uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie). Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť každú zrealizovanú zákazku a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v doklade neuznať takúto zákazku. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Deratizácia vonkajších priestorov a kanalizačných sietí
Váha: 14
Časť: 2
Názov: Deratizácia vnútorných priestorov budov
Váha: 14
Časť: 3
Názov: Dezinsekcia postrekom vnútorných a vonkajších priestorov budov
Váha: 14
Časť: 4
Názov: Dezinsekcia plynovaním prázdnych a poloprázdnych priestorov
Váha: 14
Časť: 5
Názov: Dezinsekcia plynovaním ošetrovaných komodít
Váha: 16
Časť: 6
Názov: Dezinfekcia zadymovaním ošetreného objemu komodít
Váha: 14
Časť: 7
Názov: Dezinfekcia postrekom ošetreného objemu komodít
Váha: 14
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 18.08.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.08.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 18.08.2014 10:00
Miesto : Otváranie časti ponúk "Ostatné" sa uskutoční v sídle verejného obstarávateľa - Pražská 29, Bratislava, bez účasti uchádzačov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ zadáva zákazku prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) https://www.evo.gov.sk zverejnenej na portáli EVO pod číslom 46.02. Postup záujemcu/uchádzača je upravený v príručkách určených pre záujemcov/uchádzačov: "Príručka používateľa systém EVO - Spoločné moduly" - verzia 0.4 z 30.09.2013 a "Príručka používateľa systému EVO - Podlimitné zákazky bez využitia elektronického trhoviska" - verzia 0.1 z 16.09.2013 (ďalej len príručka Z/U), ktoré sú zverejnené na portáli EVO www.evo.gov.sk v položke menu Príručky.
Súťažné podklady k tejto zákazke možno získať neobmedzene na adrese: www.evo.gov.sk vyhlásenej verejným obstarávateľom (SŠHR SR) pod č. zákazky 46.02 alebo v profile verejného obstarávateľa na adrese www.uvo.gov.sk.
2. Podmienkou pre účasť v tejto zákazke č. 46.02 je zaslanie žiadosti o registráciu do systému EVO prostredníctvom online formulára dostupného na portáli EVO. Lehota na registráciu do systému EVO a o prístup k súťažným podkladom nie je verejným obstarávateľom obmedzená.
3. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
4. V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na e-mailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
5. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO si môžu záujemcovia/uchádzači stiahnuť do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch, ktorý je zverejnený na portáli EVO www.evo.gov.sk v položke menu Hlásenie chýb a porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, aby v prípade neštandardného správania sa systému EVO, alebo podozrenia na chybu a pod. tento stav priebežne zdokumentovali vytvorením snímok obrazovky, ktoré budú použité pri preukazovaní neštandardného správania sa systému EVO.
6. V prípade technických, či iných objektívnych problémov, ktoré neumožnia elektronickú komunikáciu prostredníctvom systému EVO na dlhší čas, môže zákazka prebiehať po obnovení prevádzky systému EVO ďalej elektronicky alebo v listinnej podobe v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, o čom budú registrovaní záujemcovia informovaní. V mimoriadnom prípade môže verejný obstarávateľ predĺžiť lehotu na predkladanie ponúk, následne túto skutočnosť verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcov v predmetom postupe zadania zákazky a zverejní túto informáciu v profile verejného obstarávateľa. Súčasne môže byť oznámenie o predĺžení lehoty odoslané e-mailom.
7. V prípade, ak v mene podnikateľa sú oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo ponuku predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 31 zákona o verejnom obstarávaní, vyžaduje sa v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponuky).
8.Uchádzač predloží časť ponuky "Ostatné" osobne alebo poštou v uzatvorenom samostatnom nepriehľadnom obale v lehote podľa bodu IV.2.3) tejto výzvy na kontaktnú adresu podľa bodu I.1) v pracovných dňoch v čase úradných hodín podateľne (pondelok - štvrtok: 7:30 - 15:00 h, piatok 7:30 - 14:00 h). Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku SR.
9. Časť ponuky "Kritériá" predkladá uchádzač elektronicky prostredníctvom systému EVO v lehote podľa bodu IV.2.3) tejto výzvy vo formátoch kódovania a šifrovania uvedených v súťažných podkladoch.
10. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy na vyzvanie verejného obstarávateľa a v lehote určenej verejným obstarávateľom predloží originál alebo úradne osvedčenú kópiu nasledovných dokladov a dokumentov preukazujúcich ďalšie podmienky požadované verejným obstarávateľom na daný predmet zákazky:
10.1.Poistnú zmluvu na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností predmetu zákazky (napr. poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa) uzatvorenej na poistnú sumu vo výške najmenej 2 000 000,- EUR (slovom: dvamilióny EUR) na jednu a všetky poistné udalosti, ktoré budú platné a účinné počas trvania zmluvy s verejným obstarávateľom. Počas celého trvania zmluvy musí mať úspešný uchádzač platnú poistnú zmluvu.
10.2.Osvedčenie na služby deratizácie dezinsekcie a dezinfekcie alebo osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a na prácu s prípravkami na reguláciu škodcov na profesionálne použitie (vydáva Regionálny úrad VZ alebo Úrad verejného zdravotníctva SR).
10.3.Rozhodnutie príslušného Regionálneho úradu verejného zdravotníctva na skladovanie a manipuláciu s veľmi jedovatými látkami a prípravkami na báze fosforovodíka s účinnou látkou fosfid hlinitý alebo magnézium fosfid, vrátane ich profesionálneho použitia na reguláciu škodcov.
10.4.Rozhodnutie o registrácii prípravku na ochranu rastlín, ktoré sa vydáva na obdobie 2 - 5 rokov (vydáva a schvaľuje Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodárstva v Bratislave). Prípravok musí byť zapísaný v Zozname povolených prípravkov na ochranu rastlín povolených na paralelný obchod pre daný kalendárny rok.
10.5.Rozhodnutie o registrácii biocídneho prípravku výrobku (vydáva a schvaľuje Centrum pre chemické látky a prípravky). Prípravok musí byť povolený a schválený ako biocídny prípravok podľa účelu použitia a registrovaný v zozname biocídnych výrobkov v Centre pre chemické látky a prípravky s uvedením platnosti.
10.6.Zoznam všetkých navrhnutých prípravkov na dezinfekciu, dezinsekciu, deratizáciu a potvrdenie
o pôvode tovaru a rozhodnutie o povolení prípravku na daný kalendárny rok. Zoznam bude podpísaný štatutárnym orgánom.
10.7.Karta bezpečnostných údajov (údaje o podnikateľovi, o nebezpečnej chemickej látke - prípravku a údaje potrebné na ochranu života a zdravia ľudí a životného prostredia). Vydáva výrobca pre každú nebezpečnú chemickú látku - prípravok, ktorý uvádza na trh.
10.8.Prevádzkový poriadok vypracovaný v zmysle § 11 NV SR Č . 355/2006 Z. z. v znení NV SR
č. 471/2011 Z. z. o ochrane zamestnancov pred rizikami súvisiacim i s expozíciou chemickým faktorom pri práci.
10.9.Zmluvu o likvidácii obalov a kadáverov podľa Zákona o odpadoch č. 223/2001 Z. z..
11. V prípade nepredloženia dokladov a dokumentov uvedených v bodoch 10.1. až 10.9. verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vykonať procesný úkon vedúci k identifikovaniu nového úspešného uchádzača a o tejto skutočnosti bude písomne bezodkladne informovať všetkých uchádzačov zaradených do vyhodnotenia ponúk.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
28.07.2014

Redakčné opravy

17737 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 154/2014
V oznámení 16420-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky, Pražská 29, 812 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 146/2014 zo dňa 29.07.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť, Minimálna požadovaná úroveň štandardov Namiesto: Doklady preukazujúce splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní musia obsahovať minimálne: Viď: Doklady preukazujúce splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní musia obsahovať minimálne:

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité