Oznámenie 17119 - WYS

Obsah

17119 - WYS
Vestník č. 150/2014 - 04.08.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Gymnázium
IČO: 00161179
Študentská 4 , 06901 Snina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Gymnázium, Študentská 4, 069 01 Snina
Kontaktná osoba: RNDr. Iveta Lazorová
Telefón: +421 577623353
Email: iva.lazorova@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.gymsnina.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Vzdelávacie kurzy
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
24
Hlavné miesto poskytovania služieb: Gymnázium, Študentská 4, 069 01 Snina
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Vzdelávacie kurzy pre pedagógov gymnázia.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80511000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 80570000-0
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1. Počítačová gramotnosť vo výchovno-vzdelávacom procese, 2. Interaktívne technológie vo vyučovaní, 3. Projektové vyučovanie so zameraním na metakognitívne stratégie vo vyučovacom procese, 4. Interaktívne technológie a psychohygiena, 5. Príprava a certifikácia ECDL Štart, 6. Príprava, získanie Európskeho komunikačného certifikátu ECo-C,
7. Školenie učiteľov na používanie testovacieho systému
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 40 602,5000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 10
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 2 zákona.
O1) Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa § 128 zákona v znení účinnom od 01.07.2013 (t. j. podnikateľ,
ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného
obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
O2) Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa § 128 zákona v znení účinnom do 30.06.2013 (t. j. podnikateľ,
ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.06.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do
zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie.
Avšak je potrebné, aby tento uchádzač preukázal v procese verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
O3) Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, v ponuke predloží doklady podľa § 26 ods. 2 zákona.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vyplývajú z § 100 ods. 1 písm. b).
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a preukáže ich:
E1) § 27 ods. 1 písm. a) - Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej
banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná, verejný obstarávateľ si touto
podmienkou overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných
záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky
stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
Uchádzač v zmysle § 27 ods. 2 zákona môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné
zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať doklad, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ v zmysle § 27 ods. 3 zákona uzná aj iný rovnocenný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie ak ním preukázateľne dokladuje požadované skutočnosti.
Verejný obstarávateľ na základe § 33 ods. 4 zákona uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu E1) Uchádzač predloží pozitívne vyjadrenie banky, v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky. Doklad sa predkladá v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia tohto dokladu a musí byť nie starší ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky. V prípade, že uchádzač má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti a preukáže ich:
T1) § 28 ods. 1 písm. g) zákona - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti na expertov skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky. Primeraná odborná prax a príslušné certifikáty jednotlivých expertov majú preukázať ich odbornú spôsobilosť pracovať na takomto predmete zákazky a type projektu.
Uchádzač v zmysle § 28 ods. 2 zákona môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť
technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Verejný obstarávateľ na základe § 33 ods. 4 zákona uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu T1) Uchádzač v ponuke predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii 5 expertov Lektorov a skúšobných komisárov uchádzača, ktorí budú zodpovední za poskytnutie služieb, a to v rozsahu:
- certifikáty expertov,
- profesijné životopisy vrátane praktických skúseností expertov uchádzača, ktoré musia obsahovať:
a) titul, meno a priezvisko,
b) údaje o priebehu vzdelania experta , absolvované školenia,
c) história zamestnania (zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru, pozícia ktorú expert zastával) ,
d) praktické skúsenosti (názov a sídlo odberateľa, názov referencie/projektu, popis referencie/projektu, pozícia na projekte, rozsah činností, ktoré expert zabezpečoval, obdobie realizácie projektu/referencie - rok od do, meno, priezvisko a číslo telefónu aspoň jednej kontaktnej osoby odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie),
e) dátum a podpis experta.
Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na kľúčových expertov:
Expert č. 1: pre Počítačovú gramotnosť vo výchovno-vzdelávacom procese
a) minimálne dvojročné odborné skúseností v pozícii lektora, alebo garanta vzdelávania zameraného na Počítačovú gramotnosť vo výchovno-vzdelávacom procese (preukáže prostredníctvom životopisu v časti história zamestnania),
b) minimálne 2 praktické skúsenosti s realizáciou projektov v oblasti Počítačová gramotnosť vo výchovno-vzdelávacom procese v pozícii lektora, alebo garanta vzdelávania (preukáže prostredníctvom životopisu v časti praktické skúsenosti),
Expert č. 2: pre Interaktívne technológie vo vyučovaní
a) minimálne dvojročné odborné skúseností v pozícii lektora, alebo garanta vzdelávania zameraného na Interaktívne technológie vo vyučovaní (preukáže prostredníctvom životopisu v časti história zamestnania),
b) minimálne 2 praktické skúsenosti s realizáciou projektov v pozícii lektora, alebo garanta vzdelávania zameraného na Interaktívne technológie vo vyučovaní (preukáže prostredníctvom životopisu v časti praktické skúsenosti),
Expert č. 3 pre Projektové vyučovanie so zameraním na metakognitívne stratégie vo vyučovacom procese.
a) minimálne dvojročné odborné skúseností v pozícii lektora, alebo garanta vzdelávania v oblasti Projektové vyučovanie so zameraním na metakognitívne stratégie vo vyučovacom procese (preukáže prostredníctvom životopisu v časti história zamestnania),
b) minimálne 2 praktické skúsenosti s realizáciou projektov v oblasti Projektové vyučovanie so zameraním na metakognitívne stratégie vo vyučovacom procese v pozícii lektora, alebo garanta vzdelávania (preukáže prostredníctvom životopisu v časti praktické skúsenosti),
Expert č. 4 pre ECDL.
a) minimálne dvojročné odborné skúseností v pozícii lektora, alebo skúšobného komisára ECDL (preukáže prostredníctvom životopisu v časti história zamestnania),
b) minimálne 2 praktické skúsenosti s realizáciou projektov v pozícii lektora, alebo skúšobného komisára ECDL (preukáže prostredníctvom životopisu v časti praktické skúsenosti),
c) získaný a platný certifikát Skúšobného komisára ECDL na odbornú spôsobilosť pre testy ECDL.
Expert č. 5 pre ECo-C.
a) minimálne dvojročné odborné skúseností v oblasti v pozícii lektora a súčasne audítora ECo-C (preukáže prostredníctvom životopisu v časti história zamestnania),
b) minimálne 1 praktickú skúsenosť s realizáciou projektov v oblasti ECo-C v pozícii lektora a súčasne audítora (preukáže prostredníctvom životopisu v časti praktické skúsenosti),
c) získaný a platný certifikát Auditor ECo-C na odbornú spôsobilosť pre vykonávanie záverečných testov v oblasti ECo-C.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
335/BGS/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.08.2014 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.08.2014 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.08.2014 12:30
Miesto : Gymnázium, Študentská 4, 069 01 Snina
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Dátum, čas a miesto uvedené v tomto bode výzvy sa vzťahujú k neverejnému otváraniu časti ponúk označených ako "Ostatné".
Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Na otváraní ponúk, označených ako "Kritériá" môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a dokladom (napr. kópiou výpisu z obchodného registra), z ktorého jednoznačne vyplýva, že daná osoba je uchádzačom alebo môže v mene uchádzača konať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program vzdelávanie, Prioritná os 1: Reforma systému vzdelávania a odbornej prípravy, Opatrenie 1.1: Premena tradičnej školy na modernú
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa ohľadom predloženia ponuky, hodnotenia predložených ponúk a uzatvorenia zmluvy budú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti doručenej na na adresu kontaktného miesta verejného
obstarávateľa uvedenú v Oddiely I. tejto výzvy. Záujemcovia predkladajú žiadosti o súťažné podklady osobne alebo poštovou zásielkou alebo elektronickou poštou v pracovných dňoch od 9:00 - 12:00 hod. Vzhľadom k obdobiu dovoleniek, verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, ktorí budú žiadosť o súťažné podklady doručovať osobne, aby si dohodli jej
prevzatie dostatočne vopred u kontaktnej osoby uvedenej v Oddiely I. tejto výzvy. Záujemcom, ktorí si prevezmú súťažné podklady z profilu obstarávajúceho, v záujme zabezpečenia informovania v tomto procese verejného obstarávania, odporúčame oznámiť túto skutočnosť správou zaslanou na elektronickú adresu iva.lazorova@gmail.com.
3. V ponuke uchádzača všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní.
4. Verejného obstarávateľ si vyhradzuje komunikáciu v slovenskom jazyku.
5. V zmysle § 19 ods. 3 zákona doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ak cena za predmet zákazky bude presahovať finančný
limit uvedený v bode II.2.2 (predpokladanú hodnotu zákazky).
7. Verejný obstarávateľ môže podpisovať zmluvu s úspešným uchádzačom po overení procesu verejného obstarávania
riadiacim orgánom MŠVVŠ SR.
8. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie
ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v
platnom znení.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
31.07.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa

Zákazka: Vzdelávacie kurzy
Obstarávateľ: Gymnázium

Dôležité