Oznámenie 17105 - WYT

Obsah

17105 - WYT
Vestník č. 150/2014 - 04.08.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Stredná odborná škola, Jarmočná 108, Stará Ľubovňa
IČO: 00159531
Jarmočná 108, 06401 Stará Ľubovňa

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Stredná odborná škola, Jarmočná 108, Stará Ľubovňa
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Melotíková
Mobil: +421 903520052
Telefón: +421 903520052
Fax: +421 527164319
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sosjsl.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Stredná odborná škola
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
Iný (špecifikujte): Stredná odborná škola
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zariadenie /vybavenie a didaktické prostriedky inovovanej odbornej učebne - kuchyňa
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Miesto dodania predmetu zákazky : Stredná odborná škola, Jarmočná 108, 064 01 Stará Ľubovňa
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Verejný obstarávateľ vrámci projektu Hotelierstvo a gastronómia 3. tisícročia má cieľ zvýšiť digitálne kompetencie žiakov v oblasti hotelových a rezervačných softvérov prostredníctvom ich obstarania a využívania vo vyučovacom procese. Potreba zvýšiť odborné kompetencie žiakov v oblasti hotelového manažérstva, marketingu, gastronómie prostredníctvom prípravy a tvorby učebných textov a materiálov obsahujúcich najnovšie trendy, ktoré sa v daných oblastiach preferujú v praxi. Potreba implementovať do vzdelávania inovatívne prvky v podobe interaktivity prostredníctvom ich tvorby a obstaraním potrebného vybavenia. Potreba obstarať zariadenie a vybavenie pre nácvik praktických zručností. Potreba doplniť didaktické a učebné pomôcky pre nácvik praktických zručností.

Verejný obstarávateľ nákupom zariadenia do odbornej učebne chce zvýšiť praktické zručnosti v rámci predmetov Hotelový a gastronomický manažment, Marketing, Technológia prípravy pokrmov, Technika obsluhy, Baristika a Barmanstvo.

Žiaci budú nadobúdať prácou s novým zariadením a vybavením novými učebnými pomôckami vedomosti a zručnosti v rámci inovovanej odbornej učebni kuchyňa.

Verejný obstarávateľ obstaráva nasledovné zariadenie:
1.Elektrický sporák dvojplatňový
2.Neutrálny podstavec otvorený
3.Pracovné nerezové stoly, plato vystužené nerezovými výstuhami
4.Drezové nerezové, lisované (ťahaný) stoly so zásuvkami
5.Pracovná plocha leštená žula
6.Nárezový stroj,
7.Závesný a nástenný digestor s ventilátorom
8.Gastronádoby a plechy pre konvektomat ( sady v počte 30 kusov a 10 kusov )
9.Chladnička na víno, Podpultová chladiaca skriňa, Chladiaci stôl,
10.Kombinovaný nerezový výlevkový stôl,
11.Digitálna váha, Stojanková tlaková sprcha, Režón, Ohrievač jedál, Kávovar dvojpákový, Kapuciner, Kávomlynec, Zmäkčovač vody, Výrobník ľadu, Umývačka skla,
12.Nerezové indukčné hrnce a kastróle s pokrievkou,
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39221100-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39141000-2, 39310000-8, 39312000-2, 39311000-5, 39314000-6
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1. Elektrický sporák- dvojplatňový ..... 1 ks
2. Neutrálny podstavec otvorený .....2 ks
3. Pracovný stôl nerezový, plato vystužené nerezovými výstuhami č. 1 ....2 ks
4. Pracovný stôl nerezový, plato vystužené nerezovými výstuhami č. 2 ....1 ks
5. Pracovný stôl nerezový, plato vystužené nerezovými výstuhami č. 3 ....1 ks
6. Drezový nerezový, lisovaný (ťahaný) stôl jedna zásuvka č. 1... ..1 ks
7. Drezový nerezový, lisovaný (ťahaný) stôl dve zásuvky č. 2... ..1 ks
8. Drezový nerezový, lisovaný (ťahaný) stôl , oplechovanie z boku č. 3... ..1 ks
9. Drezový nerezový, lisovaný (ťahaný) stôl , s troma zásuvkami č. 4... ..2 ks
10. Drezový nerezový, lisovaný (ťahaný) stôl , so štyrmi zásuvkami č. 5... ..1 ks
11. Drezový nerezový, lisovaný (ťahaný) stôl , vaňa č. 6... ..1 ks
12. Pracovná plocha leštená žula...1 ks
13. Nárezový stroj s priamym prevodom 1ks
14. Závesný digestor s ventilátorom....2 ks
15. Nástenný digestor s ventilátorom....1 ks
16. Sada gastronádob a plechov pre konvektomat....1 sada
17. Sada gastronádob s vekami....1 sada
18. Chladnička na víno 400l...1 ks
19. Podpultová chladiaca skriňa....2 ks
20. Chladiaci stôl....1 ks
21. Kombinovaný nerezový výlevkový stôl....1 ks
22. Digitálna váha....1 ks
23. Stojanková tlaková sprcha....2 ks
24. Režón....1 ks
25. Ohrievač jedál....1 ks
26. Kávovar dvojpákový profi.....1 ks
27. Kapuciner....1 ks
28. Kávomlynec....1 ks
29. Zmäkčovač vody ....2 ks
30. Výrobník ľadu....1 ks
31. Umývačka skla...1 ks
32. Hrniec indukčný nerezový s pokrievkou 59 litrový ....1 kus, 22 litrový ...1 kus
33. Kastról indukčný nerezový s pokrievkou 25 litrový ....2 kusy , 12 litrový ....2kusy, 5 litrový......2kusy
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 34 451,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 30
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzača podľa § 26 Zákona.
a) Uchádzači sú povinní splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 Zákona a podmienky účasti preukazujú predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 resp. ods. 4 a 5 Zákona.
b) Podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 Zákona údajmi a dokladmi , zapísanými v zozname podnikateľov.
c) Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01.07.2013 nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 Zákona.
d) Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procese verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) Zákona, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Príloha č. 4 týchto SP: Čestné prehlásenie uchádzača podľa § 26 ods. 1 písm. h), i), j) Zákona
e) Upozorňujeme uchádzačov, aby postupovali v súlade s Výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní z 23.7.2013, ktoré nájde na stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
f) Skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa § 31 ods. 3 Zákona. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) Zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia záujemcov podľa § 27 Zákona.
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje, že najneskôr k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk spĺňa svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 27 Zákona, predložením originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov:
a)Podmienky účasti podľa § 27 ods. 1 písm. a) Zákona preukazuje uchádzač predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky.
Vyjadrenie banky musí obsahovať informácie o tom, že uchádzač nebol v nepovolenom debete, že riadne a včas plní svoje finančné záväzky, že v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár a že jeho bežný účet nebol a nie je predmetom exekúcie. Dátum vystavenia potvrdenia banky k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk , nesmie byť staršie ako 3 mesiace.
b) Uchádzač ďalej predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/potvrdenia.
Príloha č. 5 Čestné prehlásenie uchádzača podľa § 27 ods. 1 písm. a) Zákona
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
a)Vyjadrenie banky v originálnom vyhotovení alebo v úradne overenej kópii nie staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Vyjadrenie musí obsahovať informácie o tom, že uchádzač nebol v nepovolenom debete, že riadne a včas plní svoje finančné záväzky, že v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár a že jeho bežný účet nebol a nie je predmetom exekúcie.
b)Čestné vyhlásenie uchádzača, podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača nie staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/potvrdenia.
c)Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.

Odôvodnenie:
Požadované doklady uchádzač predloží ako dôkaz, že je/bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne plniť zmluvu a že má/mal po odpočítaní svojich záväzkov dostupné likvidné aktíva alebo aktíva s primeranou mierou likvidity v súvislosti s riadnym plnením svojich zmluvných záväzkov. Potreba predloženia dokladu o schopnosti plniť finančné záväzky uchádzača vyplýva zo skutočnosti, že verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky ani zálohy. Z uvedeného vyplýva, že uchádzač musí byť schopný zabezpečiť plnenie predmetu zákazky svojimi vlastnými finančnými zdrojmi až do uplynutia lehoty splatnosti faktúr.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti uchádzačov/záujemcov podľa § 28 Zákona.
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojej technickej alebo odbornej spôsobilosti schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Uchádzač predkladá originálne doklady alebo ich úradne overené kópie.
Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže:
a) Podľa §28 ods. 1 písm. a) Zákona , Zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri
roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. V zmysle § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií možné aj potvrdením o plnení.

b) Podľa § 28 ods. 1 písm. k) Zákona uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Podľa § 32 ods. 3 písm. b) bod 2. Zákona, verejný obstarávateľ požaduje preukázať splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. k) Zákona vo vzťahu k subdodávateľom, ktorí sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň:
Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúce tri roky (t. j. za roky 2013,2012,2011) doplnený potvrdeniami v zmysle zoznamu podľa bodu a) (referenciami) V zozname bude uvedená min. jedna obdobná dodávka k predmetu zákazky za predchádzajúce tri roky (2013,2012, 2011) pričom celková hodnota predložených potvrdení (referencií) vo finančnom objeme minimálne 30 000 EUR bez DPH.
.
Odôvodnenie primeranosti požiadavky v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Preukázaním technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača chce verejný obstarávateľ preveriť, že má uchádzač dostatok praktických skúseností s plnením zmlúv podobného charakteru ako je predmet zákazky

Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač uvedie tabuľku s identifikačnými údajmi tretích osôb podieľajúcich sa na plnení zmluvy (subdodávateľov, t. j. podzhotoviteľov), ak sú známi, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, predmet subdodávok. Podiel plnenia zabezpečovaný podzhotoviteľmi bude vyjadrený v %.

V súlade s § 34 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke predložil aj čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 Zákona. Za účelom overenia tejto skutočnosti (ak bude v čestnom vyhlásení uvedené, že každý subdodávateľ spĺňa podmienky podľa § 26 ods. 1 Zákona) si verejný obstarávateľ v zmysle § 128 ods. 3 Zákona vyžiada od úradu údaje zapísané v zozname podnikateľov. V prípade potvrdenia úradu, že tieto údaje nie sú zapísané v zozname podnikateľov, verejný obstarávateľ má právo písomne požiadať uchádzača, aby mu predložil originály dokladov alebo ich úradne osvedčené kópie uvedené v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní týkajúce sa subdodávateľov v lehote podľa § 33 ods. 6 Zákona. Verejný obstarávateľ požaduje, aby subdodávateľ (podzhotoviteľ) mal skúsené odborné kapacity k dispozícií počas celej doby platnosti zmluvy na riadne plnenie predmetu zákazky. V súlade s § 32 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní ak dôjde k zmene subdodávateľa oproti zoznamu, predloženému v ponuke, uchádzač je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy so subdodávateľom zoznam nových subdodávateľov.

Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ určil podmienku účasti v súlade s § 32 ods. 3 písm. b) Zákona kvôli tomu aby bolo zrejmé vo vzťahu k predmetu zákazky, aký podiel bude uchádzač realizovať prostredníctvom subdodávateľov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
1/2014 ME
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.08.2014 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.08.2014 14:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 25.08.2014 10:00
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Komisia zriadená a menovaná verejným obstarávateľom.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný prostredníctvom NFP poskytnutého riadiacim orgánom - Agentúrou Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR pre štrukturálne fondy EÚ z operačného programu Vzdelávanie.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
K súťažným podkladom uchádzači/ záujemcovia budú mať nepretržitý prístup v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle Úradu, počas lehoty na predkladanie ponúk.
I napriek povinností, ktoré si bude verejný obstarávateľ plniť pri zverejňovaní informácii a dokumentov v profile VO, verejný obstarávateľ odporúča všetkým uchádzačom/ záujemcom , ktorí si stiahli súťažné podklady a Výzvu z profilu verejného obstarávateľa aby túto skutočnosť oznámili e-mailom na kontaktnú adresu: dagmar.melotikova@gmail.com s uvedením kontaktných údajov pre potreby poskytovania vysvetľovania údajom uvedených vo Výzve, Súťažných podkladoch a iné. V prípade, že uchádzač/záujemca nezašle túto informáciu na kontaktný e-mail, verejný obstarávateľ nenesie zodpovednosť za nedoručenie vysvetlenia informácii uvedených vo Výzve a v Súťažných podkladoch a iné.

Z dôvodu, že predmet plnenia bude financovaný z prostriedkov poskytnutých na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku ( ďalej len zmluva o poskytnutí NFP ) dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/kontroly na mieste súvisiaceho s dodávaným tovarom/prácami/službami, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP č. 092/2014/1.1/OPV, a to oprávnenými osobami v zmysle Čl. 12 Všeobecných zmluvných podmienok a poskytne im potrebnú súčinnosť.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
31.07.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité