Oznámenie 17296 - WYT
17296 - WYT
Vestník č. 151/2014 - 05.08.2014
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7
podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
19112 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 162/2014 |
---|
V oznámení 17296-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Stredná odborná škola pre žiakov so sluchovým postihnutím internátna, Kutnohorská 675/20, Kremnica, Kutnohorská 675/20, 967 01 Kremnica zverejnenom vo VVO č. 151/2014 zo dňa 05.08.2014 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah Namiesto: Zákazka je rozdelená na dve časti: 1. časť Nákup IKT, didaktickej techniky, softvéru a učebných pomôcok (predpokladaná hodnota 59 551,03 EUR bez DPH) 2. časť Nákup kníh (predpokladaná hodnota 6 363,64 EUR bez DPH) Uchádzač predloží ponuku na obe alebo jednu časť zákazky. Viď: Zákazka je rozdelená na tri časti: 1. časť Nákup IKT, didaktickej techniky a softvéru (predpokladaná hodnota 50105,77 EUR bez DPH) 2. časť Nákup kníh (predpokladaná hodnota 6 363,64 EUR bez DPH) 3. časť Nákup učebných pomôcok (predpokladaná hodnota 9445,26 EUR bez DPH) Uchádzač predloží ponuku na tri, dve alebo jednu časť zákazky. III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 27 ods. 1 písm. a) zákona - Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. § 27 ods. ods. 1 písm. d) zákona - Prehľad o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorým preukáže, že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky a to originál, alebo úradne osvedčená kópia. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Uchádzač predloží výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalent za posledné tri hospodárske roky, ako fotokópie potvrdené príslušným daňovým úradom, pričom záujemca farebne zvýrazní obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka. Ak záujemca nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým záujemca preukáže splnenie požadovanej podmienky. (Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj doklady potvrdené daňovým úradom a úradne overené.) Záujemca predloží k preukázaniu obratu v oblasti, ktorej sa týka predmet zákazky čestné vyhlásenie, že súčet obratov v príslušnej oblasti je za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti vo výške minimálne 450 000 EUR pre časť č. 1 a 51 000 EUR pre časť č. 2. Viď: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 27 ods. 1 písm. a) zákona - Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. § 27 ods. ods. 1 písm. d) zákona - Prehľad o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorým preukáže, že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky a to originál, alebo úradne osvedčená kópia. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Uchádzač predloží výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalent za posledné tri hospodárske roky, ako fotokópie potvrdené príslušným daňovým úradom, pričom záujemca farebne zvýrazní obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka. Ak záujemca nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým záujemca preukáže splnenie požadovanej podmienky. (Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj doklady potvrdené daňovým úradom a úradne overené.) Záujemca predloží k preukázaniu obratu v oblasti, ktorej sa týka predmet zákazky čestné vyhlásenie, že súčet obratov v príslušnej oblasti je za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti vo výške minimálne 450 000 EUR pre časť č. 1, 51 000 EUR pre časť č. 2. a 81 000 EUR pre časť č. 3 III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 písm. a) zákona - zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. Iba časť pre časť č. 1: § 28 ods. 1 písm. l) ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, 2. vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami. Iba pre časť č. 1 § 29 zákona - Uchádzač predloží platný Certifikát systému riadenia kvality podľa ISO 9 001 minimálne na dodávku a servis didaktickej techniky (overená fotokópia). Uchádzač pre zdokladovanie splnenia podmienky môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, pričom za rovnocenné považuje tieto dokumenty: správa z externého auditu systému kvality oprávnenou inštitúciou potvrdzujúca funkčnosť systému alebo potvrdenie certifikačnej agentúry o úspešnom absolvovaní certifikačného auditu. Za nesplnenie podmienok účasti sa považuje predloženie príručky kvality, interných smerníc, správ z interného auditu realizovaného internými audítormi alebo inej časti dokumentácie spracovanej u uchádzača, ktorá popisuje plánovaný stav systému riadenia kvality, ale nepotvrdzuje funkčnosť tohto systému kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží potvrdenia v originálnom vyhotovení, alebo úradne osvedčenej kópii za predchádzajúce tri roky o dodávkach tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Potvrdenia o dodávke tovaru musia byť v súhrnnej hodnote min. 177 000,- EUR bez DPH pre časť č. 1 a min. 17 000,- EUR bez DPH pre časť č. 2. Potvrdenia budú obsahovať údaje podla § 28 ods. 1 písm. a) zákona. Uchádzač musí v potvrdeniach o dodávkach tovaru uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby odberateľa, ktorí vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o dodaní tovaru. Pre časť č. 1: Uchádzač v ponuke predloží: a) od každého ponúkaného výrobku oficiálny prospektový alebo iný materiál s technickými špecifikáciami, tak aby bolo možné overiť požadované technické parametre. Zároveň uchádzač k termínu a miestu otvárania ponúk zabezpečí predloženie nevratných vzoriek: softvér na fyziku (č. položky v rozpočte projektu 2.2.13), aplikačný softvér k interaktívnej tabuli (č. položky v rozpočte projektu 2.2.6), tlačený manuál k položke Laserová optika (č. položky v rozpočte projektu 2.2.14), softvér na spracovanie obrazu k mikroskopu (č. položky v rozpočte projektu 2.2.16). Viď: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 písm. a) zákona - zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. Iba časť pre časť č. 1 a 3.: § 28 ods. 1 písm. l) ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, 2. vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami. Iba pre časť č. 1 § 29 zákona - Uchádzač predloží platný Certifikát systému riadenia kvality podľa ISO 9 001 minimálne na dodávku a servis didaktickej techniky (overená fotokópia). Uchádzač pre zdokladovanie splnenia podmienky môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, pričom za rovnocenné považuje tieto dokumenty: správa z externého auditu systému kvality oprávnenou inštitúciou potvrdzujúca funkčnosť systému alebo potvrdenie certifikačnej agentúry o úspešnom absolvovaní certifikačného auditu. Za nesplnenie podmienok účasti sa považuje predloženie príručky kvality, interných smerníc, správ z interného auditu realizovaného internými audítormi alebo inej časti dokumentácie spracovanej u uchádzača, ktorá popisuje plánovaný stav systému riadenia kvality, ale nepotvrdzuje funkčnosť tohto systému kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží potvrdenia v originálnom vyhotovení, alebo úradne osvedčenej kópii za predchádzajúce tri roky o dodávkach tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Potvrdenia o dodávke tovaru musia byť v súhrnnej hodnote min. 150 000,- EUR bez DPH pre časť č. 1, min. 17 000,- EUR bez DPH pre časť č. 2. a min. 27 000,- EUR bez DPH pre časť č. 3. Potvrdenia budú obsahovať údaje podla § 28 ods. 1 písm. a) zákona. Uchádzač musí v potvrdeniach o dodávkach tovaru uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby odberateľa, ktorí vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o dodaní tovaru. Pre časť č. 1 a 3: Uchádzač v ponuke predloží: a) od každého ponúkaného výrobku oficiálny prospektový alebo iný materiál s technickými špecifikáciami, tak aby bolo možné overiť požadované technické parametre. Zároveň uchádzač k termínu a miestu otvárania ponúk zabezpečí predloženie nevratných vzoriek: softvér na fyziku (č. položky v rozpočte projektu 2.2.13), aplikačný softvér k interaktívnej tabuli (č. položky v rozpočte projektu 2.2.6), tlačený manuál k položke Laserová optika (č. položky v rozpočte projektu 2.2.14), softvér na spracovanie obrazu k mikroskopu (č. položky v rozpočte projektu 2.2.16). IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 25.08.2014 11:00 Viď: 19.09.2014 11:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 25.08.2014 11:00 Viď: 19.09.2014 11:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 25.08.2014 11:15 Viď: 19.09.2014 11:15 |