Oznámenie 17296 - WYT

Obsah

17296 - WYT
Vestník č. 151/2014 - 05.08.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Stredné odborné škola pre žiakov so sluchovým postihnutím interneátna, Kutnohorská 675/20, kremnica
IČO: 00163082
Kutnohorská 675/20, 96701 Kremnica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ing. Adriana Ondríková, Partizánska 138/131, 965 01 Žiar nad Hronom
Kontaktná osoba: Ing. Adriana Ondríková
Mobil: +421 907529325
Telefón: +421 456743696
Email: aondrikova@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.skolaprespm.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Ing. Adriana Ondríková
IČO: 41520700
Partizánska 138/131 , 96501 Žiar nad Hronom

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ing. Adriana Ondríková, Partizánska 138/131 , 965 01 Žiar nad Hronom
Kontaktná osoba: Ing. Adriana Ondríková
Telefón: +421 907529325
Email: aondrikova@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Ing. Adriana Ondríková
IČO: 41520700
Partizánska 138/131 , 96501 Žiar nad Hronom

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ing. Adriana Ondríková, Partizánska 138/131 , 965 01 Žiar nad Hronom
Kontaktná osoba: Ing. Adriana Ondríková
Telefón: +421 907529325
Email: aondrikova@gmail.com
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Stredná odborná škola pre žiakov so sluchovým postihnutím internátna, Kutnohorská 675/20, Kremnica
IČO: 00163082
Kutnohorská 675/20 , 96701 Kremnica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Stredná odborná škola pre žiakov so sluchovým postihnutím internátna, Kutnohorská 675/20, Kremnica
Kontaktná osoba: Podateľňa
Telefón: +421 456743696
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Nákup IKT, didaktickej techniky, softvéru, učebných pomôcok a kníh pre SOŠ pre žiakov so sluchovým postihnutím internátnu, Kutnohorská 675/20, Kremnica
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Stredná odborná škola pre žiakov so sluchovým postihnutím internátna, Kutnohorská
675/20, Kremnica
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nákup IKT, didaktickej techniky, softwéru, učebných pomôcok a kníh pre SOŠ pre žiakov so sluchovým postihnutím
internátnu, Kutnohorská 675/20, Kremnica. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Súťažných
podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30213000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39162200-7, 30232100-5, 48000000-8, 32322000-6, 22111000-1, 30237000-9
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Zákazka je rozdelená na dve časti:
1. časť Nákup IKT, didaktickej techniky, softvéru a učebných pomôcok (predpokladaná hodnota 59 551,03 EUR bez DPH)
2. časť Nákup kníh (predpokladaná hodnota 6 363,64 EUR bez DPH)
Uchádzač predloží ponuku na obe alebo jednu časť zákazky.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 65 914,6700 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
(1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

(2) Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
f) písm. h) čestným vyhlásením.
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.

(3) Ak ide o zákazku v oblasti obrany a bezpečnosti, verejný obstarávateľ a obstarávateľ vylúči uchádzača alebo záujemcu, o ktorom má preukázateľné informácie alebo údaje vrátane informácií alebo údajov pochádzajúcich z chránených zdrojov, že nie je natoľko spoľahlivý, aby sa vylúčili riziká spojené s ochranou bezpečnostných záujmov Slovenskej republiky.

(4) Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

(5) Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.

(6) Za závažné porušenie odborných povinností na účely tohto zákona sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž9a) vo verejnom obstarávaní porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, 9ab) za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa odseku 1 písm. g) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným. Porušenie záväzku, ak ide o bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností alebo bezpečnosť dodávok, možno preukázať aj iným prostriedkom.

(7) Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely tohto zákona sa rozumie
a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d) iný právoplatný rozsudok súdu.

(8) Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa odseku 1 písm. g) spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu.9b)
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 27 ods. 1 písm. a) zákona - Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo
pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. § 27 ods. ods. 1 písm. d) zákona - Prehľad o celkovom obrate alebo
prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za
ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorým preukáže, že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky a to originál, alebo úradne osvedčená kópia. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
Uchádzač predloží výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalent za posledné tri hospodárske roky, ako fotokópie potvrdené príslušným daňovým úradom, pričom záujemca farebne zvýrazní obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka. Ak záujemca nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým záujemca preukáže splnenie požadovanej podmienky. (Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj doklady potvrdené daňovým úradom a úradne overené.)
Záujemca predloží k preukázaniu obratu v oblasti, ktorej sa týka predmet zákazky čestné vyhlásenie, že súčet obratov v príslušnej oblasti je za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti vo výške minimálne 450 000 EUR pre časť č. 1 a 51 000 EUR pre časť č. 2.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 písm. a) zákona
- zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o
kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí
odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Iba časť pre časť č. 1: § 28 ods. 1
písm. l) ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, 2. vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami.
Iba pre časť č. 1 § 29 zákona - Uchádzač predloží platný Certifikát systému riadenia kvality podľa ISO 9 001
minimálne na dodávku a servis didaktickej techniky (overená fotokópia).
Uchádzač pre zdokladovanie splnenia podmienky môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, pričom za rovnocenné považuje tieto dokumenty: správa z externého auditu systému kvality oprávnenou inštitúciou potvrdzujúca funkčnosť systému alebo potvrdenie certifikačnej agentúry o úspešnom absolvovaní certifikačného auditu. Za nesplnenie podmienok účasti sa považuje predloženie príručky kvality, interných smerníc, správ z interného auditu realizovaného internými audítormi alebo inej časti dokumentácie spracovanej u uchádzača, ktorá popisuje plánovaný stav systému riadenia kvality, ale nepotvrdzuje funkčnosť tohto systému kvality.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží potvrdenia v originálnom vyhotovení, alebo úradne osvedčenej kópii za predchádzajúce tri roky
o dodávkach tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Potvrdenia o dodávke
tovaru musia byť v súhrnnej hodnote min. 177 000,- EUR bez DPH pre časť č. 1 a min. 17 000,- EUR bez DPH
pre časť č. 2.
Potvrdenia budú obsahovať údaje podla § 28 ods. 1 písm. a) zákona. Uchádzač musí v potvrdeniach o dodávkach
tovaru uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby odberateľa, ktorí vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o
dodaní tovaru.
Pre časť č. 1:
Uchádzač v ponuke predloží: a) od každého ponúkaného výrobku oficiálny prospektový alebo iný materiál s technickými špecifikáciami, tak aby bolo možné overiť požadované technické parametre. Zároveň uchádzač k
termínu a miestu otvárania ponúk zabezpečí predloženie nevratných vzoriek: softvér na fyziku (č. položky v rozpočte projektu 2.2.13), aplikačný softvér k interaktívnej tabuli (č. položky v rozpočte projektu 2.2.6), tlačený manuál k položke Laserová optika (č. položky v rozpočte projektu 2.2.14), softvér na spracovanie obrazu k mikroskopu (č. položky v rozpočte projektu 2.2.16).
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 25.08.2014 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.08.2014 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 25.08.2014 11:15
Miesto : Stredná odborná škola pre žiakov so sluchovým postihnutím internátna, Kutnohorská 675/20, Kremnica - riaditeľňa
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné v
súlade s § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Po otvorení časti ponuky, označenej ako "Ostatné" komisia vykoná
všetky úkony podľa zákona, spočívajúce vo vyhodnotení tejto časti ponuky, podaní vysvetlenia, doplnení tejto časti
ponuky, pri verejnej súťaži aj vo vyhodnotení splnenia podmienok účasti a vylúčení záujemcov alebo uchádzačov alebo
vylúčení ponúk uchádzačov. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia najskôr deň, nasledujúci
po dni márneho uplynutia lehôt podľa § 41 ods. 2 zákona len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na
mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Uchádzačom bude zaslané oznámenie o
otváraní časti ponúk "Kritéria", v ktorom im bude oznámený dátum a čas otvárania časti ponúk "Kritéria". Otváranie časti ponúk "Kritéria" je neverejné (bez účasti uchádzačov) v súlade s § 43 ods. 3 zákona.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Moderná SOŠ - rovnosť vzdelávania zdravotne postihnutých, ITMS kód Projektu : 26110130533, ktorý je realizovaný v rámci OP Vzdelávanie, opatrenie 1.1.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Podmienky účasti sú stanovené v zmysle ustanovení § 26-29 zákona a ich primeranosť zodpovedá rozsahu, charakteru a
špecifikácii zákazky. Komunikácia pri predkladaní žiadosti o súťažné podklady a vysvetlení medzi verejným
obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa zo strany verejného obstarávateľa bude uskutočňovať písomne
prostredníctvom pošty, elektronickými prostriedkami , doručením osobne na kontaktné miesto alebo ich kombináciou
(preferovaný spôsob je komunikácia emailom na kontaktný email: aondrikova@gmail.com).
Súťažné podklady si možno vyzdvihnúť aj osobne na základe písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
Osobné prevzatie je možné na základe telefonickej dohody s kontaktnou osobou v pracovných dňoch od 8:00 hod do 14:00 hod. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ak cena za predmet zákazky bude výrazne presahovať finančný limit (predpokladanú hodnotu zákazky), ktorý bude mať verejný obstarávateľ na jej úhradu.
Verejný obstarávateľ je oprávnený uzatvoriť zmluvu až po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratných finančných prostriedkov z Európskych fondov. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
03.08.2014

Redakčné opravy

19112 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 162/2014
V oznámení 17296-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Stredná odborná škola pre žiakov so sluchovým postihnutím internátna, Kutnohorská 675/20, Kremnica, Kutnohorská 675/20, 967 01 Kremnica zverejnenom vo VVO č. 151/2014 zo dňa 05.08.2014 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah Namiesto: Zákazka je rozdelená na dve časti: 1. časť Nákup IKT, didaktickej techniky, softvéru a učebných pomôcok (predpokladaná hodnota 59 551,03 EUR bez DPH) 2. časť Nákup kníh (predpokladaná hodnota 6 363,64 EUR bez DPH) Uchádzač predloží ponuku na obe alebo jednu časť zákazky. Viď: Zákazka je rozdelená na tri časti: 1. časť Nákup IKT, didaktickej techniky a softvéru (predpokladaná hodnota 50105,77 EUR bez DPH) 2. časť Nákup kníh (predpokladaná hodnota 6 363,64 EUR bez DPH) 3. časť Nákup učebných pomôcok (predpokladaná hodnota 9445,26 EUR bez DPH) Uchádzač predloží ponuku na tri, dve alebo jednu časť zákazky. III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 27 ods. 1 písm. a) zákona - Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. § 27 ods. ods. 1 písm. d) zákona - Prehľad o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorým preukáže, že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky a to originál, alebo úradne osvedčená kópia. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Uchádzač predloží výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalent za posledné tri hospodárske roky, ako fotokópie potvrdené príslušným daňovým úradom, pričom záujemca farebne zvýrazní obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka. Ak záujemca nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým záujemca preukáže splnenie požadovanej podmienky. (Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj doklady potvrdené daňovým úradom a úradne overené.) Záujemca predloží k preukázaniu obratu v oblasti, ktorej sa týka predmet zákazky čestné vyhlásenie, že súčet obratov v príslušnej oblasti je za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti vo výške minimálne 450 000 EUR pre časť č. 1 a 51 000 EUR pre časť č. 2. Viď: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 27 ods. 1 písm. a) zákona - Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. § 27 ods. ods. 1 písm. d) zákona - Prehľad o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorým preukáže, že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky a to originál, alebo úradne osvedčená kópia. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Uchádzač predloží výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalent za posledné tri hospodárske roky, ako fotokópie potvrdené príslušným daňovým úradom, pričom záujemca farebne zvýrazní obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka. Ak záujemca nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým záujemca preukáže splnenie požadovanej podmienky. (Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj doklady potvrdené daňovým úradom a úradne overené.) Záujemca predloží k preukázaniu obratu v oblasti, ktorej sa týka predmet zákazky čestné vyhlásenie, že súčet obratov v príslušnej oblasti je za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti vo výške minimálne 450 000 EUR pre časť č. 1, 51 000 EUR pre časť č. 2. a 81 000 EUR pre časť č. 3 III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 písm. a) zákona - zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. Iba časť pre časť č. 1: § 28 ods. 1 písm. l) ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, 2. vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami. Iba pre časť č. 1 § 29 zákona - Uchádzač predloží platný Certifikát systému riadenia kvality podľa ISO 9 001 minimálne na dodávku a servis didaktickej techniky (overená fotokópia). Uchádzač pre zdokladovanie splnenia podmienky môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, pričom za rovnocenné považuje tieto dokumenty: správa z externého auditu systému kvality oprávnenou inštitúciou potvrdzujúca funkčnosť systému alebo potvrdenie certifikačnej agentúry o úspešnom absolvovaní certifikačného auditu. Za nesplnenie podmienok účasti sa považuje predloženie príručky kvality, interných smerníc, správ z interného auditu realizovaného internými audítormi alebo inej časti dokumentácie spracovanej u uchádzača, ktorá popisuje plánovaný stav systému riadenia kvality, ale nepotvrdzuje funkčnosť tohto systému kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží potvrdenia v originálnom vyhotovení, alebo úradne osvedčenej kópii za predchádzajúce tri roky o dodávkach tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Potvrdenia o dodávke tovaru musia byť v súhrnnej hodnote min. 177 000,- EUR bez DPH pre časť č. 1 a min. 17 000,- EUR bez DPH pre časť č. 2. Potvrdenia budú obsahovať údaje podla § 28 ods. 1 písm. a) zákona. Uchádzač musí v potvrdeniach o dodávkach tovaru uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby odberateľa, ktorí vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o dodaní tovaru. Pre časť č. 1: Uchádzač v ponuke predloží: a) od každého ponúkaného výrobku oficiálny prospektový alebo iný materiál s technickými špecifikáciami, tak aby bolo možné overiť požadované technické parametre. Zároveň uchádzač k termínu a miestu otvárania ponúk zabezpečí predloženie nevratných vzoriek: softvér na fyziku (č. položky v rozpočte projektu 2.2.13), aplikačný softvér k interaktívnej tabuli (č. položky v rozpočte projektu 2.2.6), tlačený manuál k položke Laserová optika (č. položky v rozpočte projektu 2.2.14), softvér na spracovanie obrazu k mikroskopu (č. položky v rozpočte projektu 2.2.16). Viď: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 písm. a) zákona - zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. Iba časť pre časť č. 1 a 3.: § 28 ods. 1 písm. l) ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, 2. vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami. Iba pre časť č. 1 § 29 zákona - Uchádzač predloží platný Certifikát systému riadenia kvality podľa ISO 9 001 minimálne na dodávku a servis didaktickej techniky (overená fotokópia). Uchádzač pre zdokladovanie splnenia podmienky môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, pričom za rovnocenné považuje tieto dokumenty: správa z externého auditu systému kvality oprávnenou inštitúciou potvrdzujúca funkčnosť systému alebo potvrdenie certifikačnej agentúry o úspešnom absolvovaní certifikačného auditu. Za nesplnenie podmienok účasti sa považuje predloženie príručky kvality, interných smerníc, správ z interného auditu realizovaného internými audítormi alebo inej časti dokumentácie spracovanej u uchádzača, ktorá popisuje plánovaný stav systému riadenia kvality, ale nepotvrdzuje funkčnosť tohto systému kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží potvrdenia v originálnom vyhotovení, alebo úradne osvedčenej kópii za predchádzajúce tri roky o dodávkach tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Potvrdenia o dodávke tovaru musia byť v súhrnnej hodnote min. 150 000,- EUR bez DPH pre časť č. 1, min. 17 000,- EUR bez DPH pre časť č. 2. a min. 27 000,- EUR bez DPH pre časť č. 3. Potvrdenia budú obsahovať údaje podla § 28 ods. 1 písm. a) zákona. Uchádzač musí v potvrdeniach o dodávkach tovaru uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby odberateľa, ktorí vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o dodaní tovaru. Pre časť č. 1 a 3: Uchádzač v ponuke predloží: a) od každého ponúkaného výrobku oficiálny prospektový alebo iný materiál s technickými špecifikáciami, tak aby bolo možné overiť požadované technické parametre. Zároveň uchádzač k termínu a miestu otvárania ponúk zabezpečí predloženie nevratných vzoriek: softvér na fyziku (č. položky v rozpočte projektu 2.2.13), aplikačný softvér k interaktívnej tabuli (č. položky v rozpočte projektu 2.2.6), tlačený manuál k položke Laserová optika (č. položky v rozpočte projektu 2.2.14), softvér na spracovanie obrazu k mikroskopu (č. položky v rozpočte projektu 2.2.16). IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 25.08.2014 11:00 Viď: 19.09.2014 11:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 25.08.2014 11:00 Viď: 19.09.2014 11:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 25.08.2014 11:15 Viď: 19.09.2014 11:15

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité