Oznámenie 17479 - MST

Obsah

17479 - MST
Vestník č. 153/2014 - 07.08.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
HASMA, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31684211
Hornádska 1 , 05342 Krompachy

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): HASMA, s.r.o., Hornádska 1, 053 41 Krompachy
Kontaktná osoba: Ing. Anna Mikulová
Telefón: +421 905710481
Email: a.mikulova@hasma.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Public tenders, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47397021
Sibírska 2 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Public tenders, s.r.o., Sibírska 2, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
Public tenders, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47397021
Sibírska 2 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Public tenders, s.r.o., Sibírska 2, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
Public tenders, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47397021
Sibírska 2 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Public tenders, s.r.o., Sibírska 2, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Osoba podľa §7ods.1
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Výroba rozpájacich a istiacich skríň (VRIS, RIS).
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Podpora inovácii a technologického transferu v podniku HASMA, s.r.o.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Adresa : Spišské Vlachy, Okolie č.6, 053 61 Spišské Vlachy
Kód NUTS
SK042
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie technológie pre výrobu konštrukcie elektromerových skríň (ER, RE). Technológia zahŕňa hydraulický lis na výrobu opláštenia skríň vrátane kompresora a foriem pre lisovanie s parametrami podľa výkresovej dokumentácie. Hydraulický lis bude využitý na lisovanie jednotlivých plastových dielcov (polyester plnený skleným vláknom), ktoré tvoria konštrukciu skríň. Technológia je podľa logických celkov rozdelená do dvoch častí :
časť 1 hydraulický lis; časť 2 formy pre lisovanie.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44470000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42636100-4, 14620000-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Bližšie uvedené v Prílohe B - "INFORMÁCIE O ČASTIACH" tohto oznámenia.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 219 550,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 4
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Hydraulický lis
1) STRUČNÝ OPIS
Verejný obstarávateľ dodáva na trh plastové elektromerové skrine vyrobené z polyesteru (plnený skleným vláknom). Hydraulický lis bude využitý na lisovanie jednotlivých plastových dielcov, ktoré tvoria konštrukciu skríň.
Proces prípravy materiálu (vsádzky) do formy: Lisovacia hmota sa nareže na pásy; šírka pásu sa navrhne podľa veľkosti a konštrukcie formy, dĺžka pásu závisí od dodávateľa materiálu. Pásy sa narežú na dĺžku individuálne podľa konštrukcie formy a veľkosti výlisku. Následne sa narezané pásy ukladajú na seba a dovážia sa na predpísanú hmotnosť, čo je dané veľkosťou výlisku. Potom sa navážená hmota zabalí do PVC fólie a uloží sa na pracovný stôl. Hmota sa rozbalí tesne pred vložením do formy a následne sa vloží do formy.
Technické podmienky pre lisovanie - pevná časť formy 145°C, pohyblivá časť formy 150°C, hmotnosť vsádzky a lisovací tlak závisí od veľkosti a členitosti výlisku. Forma sa očistí od pretokov stlačeným vzduchom, odstránia sa prilepené časti z tvárnika a dutiny formy. Funkčné časti formy, vyhadzováky, vodiace kolíky sa namažú prípravkom. Navážená lisovacia hmota sa rozbalí z PVC fólie a vloží sa na pevnú časť otvorenej formy. Pri zakladaní hmoty do formy pracovníkom obsluhy musí byť baran v hornej zaaretovanej polohe. Po zadaní pokynu k lisovaniu, sa baran odaretuje, rýchlosťou 1 postupuje smerom nadol a cca 5cm pre uzatvorením sa znížiii jeho rýchlosť na rýchlosť 2 (rýchlosti sú uvedené v prílohe č.1) a dovrie do plného nastaveného lisovacieho tlaku. Čas lisovania závisí od členitosti výlisku a hrúbky stien výlisku.
Po zadefinovanom čase sa tlak uvoľní, baran podíde a do formy sa automaticky fúkne vzduch cez ventily, ktoré sú umiestnené vo vnútornej strany formy, ako náhle je baran cca 10cm nad formou. Následne baran pokračuje maximálnou rýchlosťou až do polohy aretácie. Nad formou vyjde spodný vyhadzovač o nastavenú výšku a vysunie výlisok, vráti sa späť. Výlisok sa vyberie z dutiny formy, skontroluje a uloží sa do chladiaceho prípravku, po vychladnutí sa premiestni na paletu.
Proces čistenia výlisku (apretácia) : Po úplnom vychladení výlisku sa odstránia všetky pretoky po obvode výlisku a vizuálne sa prekontroluje tvar výlisku . Výlisok sa očistí a uloží do kartónového obalu, kartónový obal sa uzavrie, aby sa zabránilo znečisteniu výliskov, ktoré sú tak pripravené pre montáž výrobkov.
Príprava materiálu prebieha v čase, keď lis je vo fáze lisovania (automatický chod stroja). Časť fázy čistenia výlisku, niekedy aj celá apretácia prebieha v automatickom chode stroja. Toto všetko sa zladí pri prvom lisovaní, aby sa nestávalo to, že lis nie je v plnohodnotnej prevádzke, pokiaľ pracovník nedokončí apretáciu, alebo inú prácu ktorá súvisí s lisovaním.
Technické parametre pre hydraulický lis vrátane kompresora sú uvedené v prílohe č. 1 k súťažným podkladom.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42636100-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Bližšie uvedené v prílohe č.1 k súťažným podkladom - technickej špecifikácii.
Hodnota 93 500,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 4
Časť: 2
NÁZOV
Formy pre lisovanie
1) STRUČNÝ OPIS
Formy budú vyrobené z ocele, trieda ocele 11 xxx, 14 xxx, 19 xxx. Formy budú vkladane do hydraulického lisu, ktorý tlakom vyformuje z polyesteru (plnený skleným vláknom) plasty - výlisky, v tvare a veľkosti podľa výkresovej dokumentácie pre jednotlivé výlisky, ktoré bude možné konštrukčne zmontovať do elektromerových skríň.
Forma musí mať každých cca 40 cm otvor, v ktorom bude vložená tepelná sonda, podľa ktorej sa reguluje teplota okolitých topných patron z dôvodu dosiahnutia jednotnosti materiálu, a aby nedochádzalo k prepekaniu alebo nedopekaniu, čím sa znižuje riziko poškodenia formy.
Obe časti foriem (pevná a pohyblivá) majú približne rovnakú teplotu podľa použitého materiálu 140-185 C. Forma sa zásadne čistí mosadznými nástrojmi, kefkami aby nedošlo k poškrabaniu.Technické podmienky pre lisovanie - pevná časť formy 145°C, pohyblivá časť formy 150°C, hmotnosť vsádzky a lisovací tlak závisí od veľkosti a členitosti výlisku.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44470000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 14620000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
strecha šikmá 1ks, (šírka x výška x hĺbka) 300 x 250 x 30mm
dvere 1ks, (šírka x výška x hĺbka) 300 x 550 x 20 mm
zadná stena skrine 1ks, (šírka x výška x hĺbka) 300 x 550 x 20 mm
dno skrine 1ks, (šírka x výška x hĺbka) 300 x 250 x 30 mm
bočnica skrine 1ks, (šírka x výška x hĺbka) 220 x 560 x 23 mm
kryt piliera 1ks, (šírka x výška x hĺbka) 300 x 260 x 25 mm
noha piliera 1ks, (šírka x výška x hĺbka) 220 x 1000 x 40 mm
Hodnota 126 050,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 4
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku pre 1. a 2. časť predmetu zákazky. 1. časť - 2.500,00 EUR; 2. časť -
3.500,00 EUR. Bližšie informácie ohľadom zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky sa bude financovať zo zdrojov verejného obstarávateľa a zo zdrojov Európskeho fondu regionálneho rozvoja a to poskytnutím nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) prostredníctvom, Operačného programu: Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, na základe zmluvy o NFP č. KaHR-111DM-1301/791/026, uzatvorenej medzi Ministerstvom hospodárstva SR v zastúpení Slovenskej inovačnej a energetickej agentúry ako poskytovateľom NFP a prijímateľom (HASMA, s.r.o.) na druhej strane. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi ako kupujúcemu.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia
takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní, ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. Ak jej ponuka bude prijatá, verejný obstarávateľ z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, bude požadovať od tejto skupiny dodávateľov, aby vytvorila právny vzťah tak, aby za záväzky zodpovedali spoločne a nerozdielne.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Úspešný uchádzač sa v návrhu Kúpnej zmluvy predloženej v súťažných podkladoch verejným obstarávateľom zaviaže strpieť výkon kontroly (auditu) súvisiaceho s dodávaným tovarom kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v §26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Odôvodnenie podmienok účasti : Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov vychádzajú z taxatívne daných podmienok v zmysle § 32 ods. 1 písm. a) zákona.
1.2. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
1.3. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
1.4. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, predkladá doklady vo svojej ponuke podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona.
1.5. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný
obstarávateľ.
1.6. Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov podľa §26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.7. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
1.8. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne.
1.9. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 spôsobom podľa § 128 ods. 3.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí predložiť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia nasledovné informácie a dokumenty:
2.1. Podľa § 27 ods. 1 písm. a) - Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. Doklad musí byť v originálnom vyhotovení alebo úradne overenou kópiou týchto dokumentov.
2.2. Podľa § 27 ods. 1 písm. d) - prehľad o celkovom obrate alebo prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky (2011, 2012 a 2013), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
2.3. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.4. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. V takomto prípade verejný obstarávateľ odporúča postupovať podľa bodu 10. časti súťažných podkladov A.1 Pokyny pre uchádzačov".
2.5. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
2.6. Ak bude obrat uvedený v inej mene ako v EUR, použije sa pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu 2.1.: Kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorom musí byť uvedené, že za obdobie posledných troch rokov nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke (dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru a pod.). Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky. Odôvodnenie podmienok účasti: Stanovenie podmienky vyplýva z potreby aspoň minimálneho overenia finančnej situácie a spoľahlivosti uchádzača (jeho schopnosti plniť finančné záväzky).
K bodu 2.2.: Aby minimálna výška obratu spolu za roky 2011, 2012, 2013 pre jednotlivé časti predmetu zákazky nebola nižšia ako :
250.000,00 € bez DPH pre 1. časť predmetu zákazky (hydraulicky lis),
350.000,00 € bez DPH pre 2. časť predmetu zákazky (formy pre lis)
alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Verejný obstarávateľ bude posudzovať splnenie požadovanej výšky obratu z položky predaj" výkazu ziskov a strát (právnické osoby), resp. výkazu o príjmoch a výdavkoch (fyzické osoby). Výkazy resp. ich ekvivalenty, budú predložené ako fotokópie potvrdené príslušným správcom dane. Uchádzač nemusí predložiť účtovné závierky za príslušné roky, ak sú verejne prístupné vo verejnej časti registra účtovných závierok www.registeruz.sk, resp. pre zahraničných uchádzačov v ekvivalentnom registri účtovných závierok ak existuje (v takom prípade predloží uchádzač kópiu výpisu z predmetného registra tak, aby si verejný obstarávateľ mohol uvedené údaje overiť; zahraniční uchádzači mimo uchádzačov z Českej Republiky sú povinný pripojiť aj úradný preklad). Odôvodnenie podmienok účasti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí predložiť na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti nasledovné informácie a dokumenty:
3.1. Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom : 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
3.2. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá..
3.3. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
3.4. Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu 3.1.: Uchádzač preukáže
a) pre 1. časť predmetu zákazky aspoň dve referencie v objeme min. 80.000,-Eur bez DPH, na dodanie príslušnej časti predmetu zákazky (hydraulicky lis) realizované v období posledných 3 rokov od lehoty na predkladanie ponúk.
b) Pre 2. časť predmetu zákazky aspoň dve referencie v objeme min. 100.000,-Eur bez DPH, na dodanie príslušnej časti predmetu zákazky (formy pre lis) realizované v období posledných 3 rokov od lehoty na predkladanie ponúk. Odôvodnenie podmienok účasti: Vzhľadom na komplexnosť predmetu zákazky je potrebné preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti s dodávkou tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie podmienky o priebehu elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 19.09.2014 10:00
Cena: 18,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Prevodom alebo vložením na číslo účtu: 5048571278 /0900, variabilný symbol: IČO záujemcu, do poznámky uviesť názov zákazky. Záujemca sa pri podaní písomnej žiadosti o súťažné podklady preukáže zaplatením úhrady.
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 19.09.2014 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.11.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.09.2014 13:00
Miesto: Otváranie časti ponúk označenej ako "Ostatné" sa uskutoční na kontaktnej adrese verejného obstarávateľa.
Otváranie ponúk je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" bude vykonané len vo vzťahu k
ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené; medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako "Kritériá", musí byť aspoň päť pracovných dní. Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 43 ods. 3 neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): OP Konkurencieschopnosť a hospodársky rast
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. O súťažné podklady môže záujemca požiadať na základe písomnej žiadosti na kontaktnej adrese : Public tenders, s.r.o., Sibírska 2, 080 01 Prešov. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak požiadajú o súťažné podklady bezprostredne pred lehotou na predkladanie ponúk, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že si potenciálny záujemca nevyžiada súťažné podklady, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a ku všetkým doplňujúcim podkladom v zmysle § 49a ods.1 písm. a) zákona č.25/2006 Z.z. vo svojom profile v elektronickom úložisku vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie oznámenia, súťažných podkladov a súvisiacej dokumentácie sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie doručená najneskôr do 10.9.2014, pričom táto požiadavka musí byť najneskôr v tejto lehote doručená na kontaktné miesto verejného obstarávateľa.
2. Ponuku uchádzač doručuje v 3 vyhotoveniach: - 1 x originál, ktorý sa uchádzačom nevracia a ostáva ako súčasť
dokumentácie z verejného obstarávania; - 1 x kópia v listinnej podobe - kópia celej ponuky bude súčasťou fotokópie dokumentácie, ktorá bude odstúpená poskytovateľovi NFP; - 1 x kópiu v elektronickej forme na CD alebo DVD nosiči alebo inom elektronickom nosiči vo formáte pdf, vyhotovenú v súlade s §18a zákona, ktorá bude z dôvodu nariadenia podľa § 9 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní odstúpená Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač v tejto elektronickej podobe ponuky vyčierni (odstráni) informácie, ktoré považuje na obchodné tajomstvo alebo dôverné informácie. Ak uchádzač neoznačí obchodné tajomstvo a dôverné informácie vo svojej ponuke, obstarávateľ zašle Úradu pre verejné obstarávanie ponuku tak, ako bola predložená. Uchádzač je zároveň povinný vo svojej ponuke, vrátane priložených dokladov a dokumentov predkladaných v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči zabezpečiť ochranu osobných údajov podľa zákona č. 428/2 002 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov. Pod ponukou uchádzača predloženej v elektronickej forme na pamäťovom médiu sa rozumie len tá časť ponuky, ktorá neobsahuje doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky.
3. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1
tohto oznámenia a súťažných podkladov, ak nie je určené inak.
4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje komunikáciu v štátnom/slovenskom jazyku.
5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie
podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
6. Verejný obstarávateľ bude podpisovať zmluvu s úspešným uchádzačom po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP, v zastúpení Slovenskej inovačnej a energetickej agentúry. V prípade, ak overenie procesu verejného obstarávania bude so záporným výsledkom, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu.
7. Splnenie podmienky účasti možno preukázať v zmysle § 32 ods.11 zákona č.25/2006 Z.z. čestným vyhlásením
uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač verejnému obstarávateľovi (v prípade predloženia čestného prehlásenia v ponuke) podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom po vyhodnotení ponúk.
8. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými
podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.08.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité