Oznámenie 17494 - MST

Obsah

17494 - MST
Vestník č. 153/2014 - 07.08.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Pekáreň Judita Gulyásová s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36826189
Hlavná 642/125 , 07631 Streda nad Bodrogom

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): AKCEPTA s.r.o., Námestie Osloboditeľov 1, Michalovce.
Kontaktná osoba: Eva Kmecova
Mobil: +421 917185471
Telefón: +421 917185471
Email: eva.kmecova@centrum.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: podnikateľský subjekt
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: podnikateľská činnosť
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Obstaranie inovatívnej pekárenskej technológie.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Sídlo verejného obstarávateľa.
Kód NUTS
SK042
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je Obstaranie inovatívnej pekárenskej technológie do výroby, ktorá pozostáva z:
oPekárenská pec rotačná, plynová 2 ks,
oKysiareň pre 8 rotačných vozíkov ,
oŠoker na pekárske výrobky,
oSTOP kysiareň,
oLis na cesto a margarín,
oSklad mraz.výrobkov,
oVýrobník pšeničného kvasu,
oVýmenník tepla k rotačnej peci,
oPríslušenstvo k rotačnej peci- 10 ks vozíky do pece, 18 priečkové,
- 180 ks pečné plechy, plné
oČistička plechov
oEtiketovačka s tlačiarňou
Predmet zákazky je spojený s dodávkou a inštaláciou tovaru.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42215200-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42300000-9, 39711120-6, 42962000-7, 30232100-5, 51000000-9
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Špecifikácia predmetu zákazky je jednoznačne definovaná v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 286 300,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 5
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka je stanovená vo výške: 6 000,-€. Spôsoby zloženia zábezpeky: 1.Zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa; 2.Poskytnutím bankovej záruky za uchádzača. Spôsob zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač. Podmienky zloženia zábezpeky na bankový účet verejného obstarávateľa spolu s číslom účtu alebo podmienky poskytnutia bankovej záruky sú uvedené v súťažných podkladoch. Požadovaná záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov .
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
1, Predmet zákazky je spolufinancovaný z prostriedkov Európskeho spoločenstva v rámci Operačného programu ,, Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Prioritná os 1: Inovácie a rast konkurencieschopnosti, Opatrenie 1.1: Inovácie a technologické transfery a čiastočne z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
2, Verejný obstarávateľ požaduje 40-dňovú splatnosť faktúr.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
(1)Ak ponuku predloží skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ od nej nevyžaduje vytvorenie určitej právnej formy do predloženia ponuky (s právnou subjektivitou alebo bez právnej subjektivity). Na riadne plnenie zmluvy skupinou dodávateľov, v prípade prijatia ich ponuky, verejný obstarávateľ požaduje vytvorenie právnej formy podľa dohody s verejným obstarávateľom tak, aby bolo zabezpečené riadne plnenie zmluvy podľa Obchodného zákonníka v platnom znení alebo Občianskeho zákonníka v platnom znení s určením lídra právnej formy a jeho internými právami a povinnosťami voči členom právnej formy a externými právami a povinnosťami voči verejnému obstarávateľovi.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienok účasti osobného postavenia uchádzača uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní preukázať spôsobom podľa § 26 ods.2 citovaného zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií v ktorých sa to vyžaduje, prípadne dokladov podľa § 26 ods. 4 alebo 5 citovaného zákona za podmienok, ktoré sú v týchto odsekoch uvedené.
-Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre
nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému
predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
- Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 odseku 1 zákona o verejnom obstarávaní:
a)písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c)písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d)písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
f)písm. h) čestným vyhlásením.
g)písm. i) a j) čestným vyhlásením.
- Podnikateľ/uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, ktorý preukázal spôsobilosť na uzavieranie zmlúv alebo rámcových dohôd vo verejnom obstarávaní a ktorý o zapísanie požiadal, môže preukázať splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
V zmysle výkladového stanoviska Úradu pre verejné obstarávanie č. 10/2013:
- Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
- Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke alebo v žiadosti o účasť predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
- Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
- Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
- Za závažné porušenie odborných povinností na účely tohto zákona sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž (§ 4 ods. 3 písm. f) zákona č. 136/2001 Z. z. o ochrane hospodárskej súťaže a o zmene a doplnení zákona Slovenskej národnej rady č. 347/1990 Zb. o organizácii ministerstiev a ostatných ústredných orgánov štátnej správy SR v znení neskorších predpisov v znení zákona č. 465/2002 Z.z.) vo verejnom obstarávaní porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, (§ 2 ods. 2, 4 a 5 zákona č. 82/2005 Z. z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č.223/2011 Z.z.) za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa odseku 1 písm. g) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným. Porušenie záväzku, ak ide o bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností alebo bezpečnosť dodávok, možno preukázať aj iným prostriedkom.
- Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely tohto zákona sa rozumie:
a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d) iný právoplatný rozsudok súdu.
- Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu. (§ 38 ods. 11 a 12 zákona č. 136/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov).
Odôvodnenie: Preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje § 26 ods. 1 zákona o
verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Bod 2.1) Podľa § 27 ods.1 písm. a) ZVO vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.
VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE VYCHÁDZAJÚCE Z USTANOVENÍ ZVO:
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. V prípade, že ponuka bude predložená skupinou dodávateľov podľa § 31 ods. 3 ZVO predloží skupina požadované doklady na preukázanie ekonomického a finančného postavenia spoločne za celú skupinu dodávateľov. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 ZVO. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté . Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti ohľadne ekonomického a finančného postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu 2.1 Ad (1) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej kópii, v ktorej má záujemca otvorený resp. vedený účet. V predmetnom vyjadrení banka, pobočka zahraničnej banky alebo zahraničná banka potvrdí, že záujemca nebol za predchádzajúce tri roky (2 013,2012,2011) resp. za tie roky, za ktoré je možné vyjadrenie banky vyhotoviť v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti záujemcu, až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky v nepovolenom prečerpaní, že v prípade splácania úveru záujemca dodržuje splátkový kalendár, že účet záujemcu nebol za toto obdobie a ani nie je predmetom exekúcie. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná.
Ad (2) Zároveň záujemca pripojí čestné vyhlásenie, podpísané osobou oprávnenou konať v mene záujemcu, že v iných bankách ako v banke (bankách), ktorá podľa tohto bodu vydala potvrdenie, záujemca nemá otvorený resp. vedený účet a ani iné záväzky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Bod. 3.1) Podľa § 28 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky, pričom rok je chápaný ako 12 po sebe nasledujúcich mesiacov spätne ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, t.j obdobie od 09/2011 do 09/2 014, doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,. Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Podmienky účasti verejný obstarávateľ zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi, ktorí disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho dodať. Vzhľadom na predpokladanú hodnotu a dobu trvania zákazky je potrebné, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s dodávkou obdobných tovarov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu 3.1.)
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu potvrdeného štatutárnym orgánom uchádzača, prípadne inou osobou oprávnenou v plnom rozsahu konať v mene a na zodpovednosť uchádzača v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej kópii, v ktorom uchádzač uvedie realizácie dodávky technológie/tovaru podobnej predmetu zákazky , za predchádzajúce tri roky (t.j. rok ako 12 po sebe nasledujúcich mesiacov spätne ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, t.j obdobie od 09/2 011 do 09/2 014 ). Zrealizované dodávky predložené uchádzačom v zozname musia byť v min. objeme kumulatívne 200 000,- EUR bez DPH spolu za všetky požadované roky a všetky predložené zákazky v zozname predloženom uchádzačom. Zoznam realizácie dodávky technológie/tovaru podobnej predmetu zákazky musí obsahovať minimálne nasledovné údaje/informácie: identifikačné údaje odberateľa: obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania, meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail kontaktnej osoby odberateľa, predmet zmluvy, stručný opis, z ktorého musí byť zrejmý predmet plnenia, výška plnenia, obdobie plnenia, potvrdenie plnenia/dodania tovaru odberateľovi alebo zmluvný vzťah na základe ktorého boli tovary dodané, kontaktná osoba s telefónnym číslom a emailom pre potrebu overenia si predložených informácií + originál alebo overenou fotokópiou potvrdenia/í o kvalite dodania tovaru v zmysle ustanovenia § 28 ods. 1 pism. a) citovaného zákona.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Všetky podrobné informácie o elektronickej aukcii budú uvedené v súťažných podkladoch a vo výzve na účasť v elektronickej aukcii. Kritérium v elektronickej aukcii je zhodne ako v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch uvedené ako najnižšia cena.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2014/1
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 29.09.2014 08:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 29.09.2014 08:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.01.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.09.2014 12:00
Miesto: AKCEPTA s.r.o., Námestie Osloboditeľov 1, 071 01 Michalovce. Otváranie časti Ostatné ako aj otváranie časti Kritériá je pre uchádzačov, ktorých ponuky sa budú v jednotlivých častiach otvárať neverejné. Otváranie časti Kritériá je neverejné v súlade s § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní z dôvodu, že verejný obstarávateľ uplatní elektronickú aukciu.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky je spolufinancovaný z prostriedkov Európskeho spoločenstva v rámci Operačného programu ,, Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Prioritná os 1: Inovácie a rast konkurencieschopnosti, Opatrenie 1.1: Inovácie a technologické transfery a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa t.j. osoby podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetom zákazky je dodávka tovaru, vrátane zabezpečenia jeho montážnych a inštalačných činností vo vzťahu ku všetkým potrebným technologickým postupom so zachovaním jeho funkcionality.
Verejný obstarávateľ postupuje v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní platnom a účinnom v deň odoslania tohto oznámenia.
Lehota uvedená v bode II.3 tohto oznámenia je 5 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy uzavretej na základe výsledku procesu tohto verejného obstarávania, najneskôr však do 30.05.2015.
Zmluva , ktorá má byť výsledkom predmetného verejného obstarávania nadobudne účinnosť až po splnení nasledovnej podmienky :
a) uzatvorenie kúpnej zmluvy v zmysle § 47a ods. 1 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov vo väzbe k ustanoveniu § 45 zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov preukázanie splnenia požiadaviek na predmet zákazky, ktoré spolu so spôsobom preukázania sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch. Špecifikácia predmetu zákazky je presne a jednoznačne uvedená v súťažných podkladoch, pričom verejný obstarávateľ vyžaduje dodržanie minimálnej úrovne špecifikácie vo všetkých uvedených položkách z dôvodu zabezpečenia oprávnenosti výdavkov projektu v rámci poskytnutia NFP.
Lehota viazanosti ponúk končí dňom 31.01.2015.
Súťažné podklady je možné vyžiadať písomne alebo mailom na adrese uvedenej v ODDIELI I:, kontaktná adresa na AKCEPTA s.r.o., Námestie Osloboditeľov 1, Michalovce , mail : eva.kmecova@centrum.sk v lehote uvedenej v bode IV.3.4 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady v elektronickej podobe odoslaním na emailovú adresu uvedenú záujemcom v žiadosti o súťažné podklady. Verejný obstarávateľ však zároveň požaduje zaslanie potvrdzujúceho emailu o obdŕžaní a bezproblémovom otvorení súťažných podkladov od záujemcov. Verejný obstarávateľ žiada záujemcov o doručenie žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov aj v prípade, keď súťažné podklady získajú z iného zdroja , pričom v žiadosti je povinný uviesť dátum prevzatia súťažných podkladov. Uvedené sa požaduje z dôvodu stanovenia momentu doručenia súťažných podkladov, ktorý je potrebný na stanovenie lehôt uvedených v zákone o verejnom obstarávaní s nim súvisiacich postupov.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
04.08.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité