Oznámenie 17750 - MST

Obsah

17750 - MST
Vestník č. 155/2014 - 11.08.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
EUROFIMA, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36244163
Štúrova 452 , 90613 Brezová pod Bradlom

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Kancelária verejného obstarávania s.r.o., Beethovenova 28, 917 08 Trnava
Kontaktná osoba: Bc. Martin Mečiar
Mobil: +421 905594648
Telefón: +421 905594648
Email: kvo@kvo.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
Kancelária verejného obstarávania s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46488189
Beethovenova 28 , 91708 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Kancelária verejného obstarávania s.r.o., Beethovenova 28, 917 08 Trnava
Kontaktná osoba: Bc. Martin Mečiar
Mobil: +421 905594648
Telefón: +421 905594648
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
Kancelária verejného obstarávania s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46488189
Beethovenova 28 , 91708 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Kancelária verejného obstarávania s.r.o., Beethovenova 28, 917 08 Trnava
Kontaktná osoba: Bc. Martin Mečiar
Mobil: +421 905594648
Telefón: +421 905594648
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: spoločnosť s ručením obmedzeným
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Hospodárstvo a finančné záležitosti
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Obstaranie inovatívnej technológie pre projekt - EUROFIMA 2015 – Zvýšenie efektívnosti výrobných procesov
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Priemyselná 9058/6, 907 01 Myjava, Slovenská republika výrobná prevádzka spoločnosti
Kód NUTS
SK022
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je obstaranie 4 logických celkov, ktoré sa budú obstarávať ako samostatné časti predmetu zákazky: - Obstaranie motorickej ohýbačky rúr a profilov 1 ks; Obstaranie zváracích stolov 2 ks; Obstaranie hydraulických tabuľových nožníc 1 ks; Obstaranie hydraulického ohraňovacieho lisu 1 ks.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42100000-0
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 4
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Obstaranie motorickej ohýbačky rúr a profilov 1 ks; Obstaranie zváracích stolov 2 ks; Obstaranie hydraulických tabuľových nožníc 1 ks; Obstaranie hydraulického ohraňovacieho lisu 1 ks.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 221 613,5400 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 6
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Obstaranie motorickej ohýbačky rúr a profilov 1 ks
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je obstaranie 1 ks motorickej ohýbačky rúr a profilov
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42633000-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1 ks
Hodnota 17 986,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Obstaranie zváracích stolov 2 ks
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je obstaranie 2 ks zváracích stolov
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44315100-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
2 ks
Hodnota 19 417,5400 EUR
Časť: 3
NÁZOV
Obstaranie hydraulických tabuľových nožníc 1 ks
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je obstaranie 1 ks hydraulických tabuľových nožníc
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 43328100-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1 ks
Hodnota 77 300,0000 EUR
Časť: 4
NÁZOV
Obstaranie hydraulického ohraňovacieho lisu 1 ks
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je obstaranie 1 ks hydraulického ohraňovacieho lisu
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42636100-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1 ks
Hodnota 106 910,0000 EUR
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov fondov EÚ, poskytnutých v rámci Operačného programu Konkurencieschopnosť a Hospodárksy rast, Prioritná os 1 Inovácie a rast konkurencieschopnosti, Opatrenie 1.1 Inovácie a technológické transfery, kód výzvy KaHR-111DM-1301 a z vlastných finančných zdrojov osoby podľa §7 zákona o verejnom obstarávaní, ITMS kód 25110121021.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) a preukázať ich splnenie predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:

1.§ 26 ods. 1 písm. a) - nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme - uchádzač preukazuje výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
2.§ 26 ods. 1 písm. b) - nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - uchádzač preukazuje výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
3.§ 26 ods. 1 písm. c) - nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač preukazuje potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace
4.§ 26 ods. 1 písm. d) - nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace
5.§ 26 ods. 1 písm. e) - nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace
6.§ 26 ods. 1 písm. f) - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k hlavnému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku - uchádzač preukazuje dokladom o oprávnení dodávať tovar na predmet zákazky
7.§ 26 ods. 1 písm. h) - nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má pravoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz činnosti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
-uchádzač preukazuje čestným vyhlásením
8.§ 26 ods. 1 písm. i) - nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje čestným vyhlásením
9.§ 26 ods. 1 písm. j) - nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje čestným vyhlásením

Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len "úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke alebo v žiadosti o účasť predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, môže v ponuke alebo v žiadosti o účasť predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona sa vyhodnocuje spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona.
Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba ich zahrnutia do podmienok účasti: Predloženie dokladov preukazujúcich osobné postavenie vyžaduje priamo ustanovenie § 26 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zmluvy, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu.

Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Doklady podľa § 27 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov:

1.podľa § 27 ods.1 písm. a) zákona splnenie tejto podmienky preukazuje uchádzač pozitívnym vyjadrením banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk o schopnosti plniť finančné záväzky (osoba podľa §7 zákona o verejnom obstarávaní požaduje vyjadrenie všetkých bánk v ktorých má uchádzač vedený účet). V predmetnom vyjadrení banka, resp. pobočka zahraničnej banky potvrdí, že: - uchádzač nie je v nepovolenom debete, - v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár, - bežný účet uchádzača nie je a ani nebol predmetom exekúcie. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky a vedený účet.

Potvrdenie banky/bánk predloží uchádzač ako originál, alebo úradne osvedčenú kópiu. Potvrdenie nesmie byť staršia ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.

Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba ich zahrnutia do podmienok účasti:
Na preukázanie solventnosti a schopnosti uchádzača prefinancovať realizáciu zákazky vlastnými prostriedkami alebo poskytnutým úverom svojej banky, nakoľko zálohové platby a platba vopred sa nebude umožňovať. Preukázanie skutočnosti, že uchádzač má v tomto období dostatočné finančné a ekonomické postavenie, či je spoľahlivý a finančne spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu.

Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzač preukáže nasledovne:

1.podľa § 28 ods. 1 písm. 1l) zákona - opismi alebo fotografiami, z ktorých sú zrejmé požadované technické parametre zariadení. Uchádzač v ponuke predloží prospektový materiál resp. propagačný materiál, katalóg, ponúkaných zariadení s ich podrobným technickým opisom a jeho zobrazením, z ktorých je jasný typ a technické parametre zariadení. Pokiaľ sú v materiáloch vyznačené viaceré modely, alebo varianty, uchádzač zvýrazní v týchto dokumentoch opis navrhovaného typu zariadenia. Z opisu musí byť zrejmé, že ponúkaný tovar spĺňa minimálne požiadavky stanovené obstarávateľskou organizáciou v opise predmetu zákazky v súťažných podkladoch.

Odôvodnenie primeranosti:
Obstarávateľská organizácia si touto požiadavkou overuje popis funkcií, technických parametrov a technickej špecifikácie s názorným vyobrazením ponúkaných položiek predmetu zákazky. Požiadavka je primeraná a zároveň je stanovená nediskriminačné a tak, aby sa súťaže mohol zúčastniť široký okruh uchádzačov.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi i preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Na každú časť predmetu zákazky bude realizovaná samostatná elektronická aukcia.
Osoba podľa §7 zákona o verejnom obstarávaní použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Nové poradie uchádzačov sa v elektronickej aukcii zostaví automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. V súlade so zákonom, elektronická aukcia sa nezačne skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii.

Jednotlivé časti predmetu zákazky,ktoré budú predmetom elektronickej aukcie sú podrobne špecifikované v súťažných podkladoch v časti B.2 Opis predmetu zákazky.

Predmetom elektronickej aukcie príslušnej časti predmetu zákazky je kritérium pre vyhodnotenie ponúk a to najnižšia cena za predmet zákazky bez DPH.
Uchádzači budú môcť v elektronickej aukcii upravovať ceny smerom nadol podľa pravidiel aukcie v stanovených položkách. Pre účely automatického zostavenia poradia ponúk v elektronickej aukcii budú ceny jednotlivých položiek automaticky sčítané do celkovej ceny.
Zoznam položiek v elektronickej aukcii vychádza z opisu predmetu zákazky, ktorý je uvedený v súťažných podkladoch a pre predkladanie nových hodnôt v elektronickej aukcii je nasledovný:
1.cena za predmet zákazky bez DPH
V priebehu konania elektronickej aukcie bude umožnené všetkým zúčastneným uchádzačom upravovať ceny v stanovených položkách smerom nadol v ľubovoľnom počte krokov.
V priebehu elektronickej aukcie budú uchádzačom oznamované dostatočné informácie, ktoré im umožnia zistiť v každom okamihu ich relatívne umiestnenie. Údaje o relatívnom umiestnení ponúk uchádzačov budú zobrazené od začiatku aukcie. Oznamované budú: aktuálna najnižšia celková cena za celý predmet zákazky (Najlepšia ponuka) a aktuálna celková cena za celý predmet zákazky uvedeného uchádzača (Vaša ponuka). Oznamované budú aj údaje o začiatku a ukončení elektronickej aukcie a údaje o okamžitom čase, ktorý zostáva do skončenia e-aukcie podľa serverového času.
Elektronická aukcia bude mať jedno súťažné kolo v dĺžke 30 minút (slovom: tridsať minút), pričom pre všetkých účastníkov aukcie je záväzný serverový čas.
Predlžovanie elektronickej aukcie bude nastavené údajom Neaktivita v min., t.j. časový limit, ktorý bude nastavený na 3 minúty. Táto neaktivita sa začne odpočítavať 3 minúty pred zadaným koncom aukcie. Údaj Neaktivita v min. predstavuje lehotu od zaevidovania poslednej ponuky do skončenia elektronickej aukcie.
Ak počas časového limitu Neaktivita v min. dôjde u ktoréhokoľvek z uchádzačov k zaevidovaniu nižšej ponuky od jeho poslednej ponuky, bude od času zaevidovania tejto skutočnosti aukcia predĺžená o 3 minúty. Ak v priebehu lehoty predĺženia dôjde u ktoréhokoľvek z uchádzačov opäť k zaevidovaniu nižšej ponuky od jeho poslednej, opäť sa aukcia predĺži od času zaevidovania tejto skutočnosti o stanovený počet minút. Ak počas lehoty predĺženia nedôjde u žiadneho z uchádzačov k zaevidovaniu novej ponuky od jeho poslednej, aukcia bude automaticky ukončená.
Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk budú do elektronickej aukcie pozvaní uchádzači, ktorých ponuky neboli vylúčené. Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk osoba podľa §7 zákona o verejnom obstarávaní zadá do aukčného prostredia vstupné ceny uchádzačov, tak ako boli uvedené v ich úvodných ponukách.

Elektronická aukcia bude realizovaná cez portál elektronických aukcií www.aukciaas.sk administrátorom. Kontaktná e-mailová adresa administrátora je: Bc. Martin Mečiar, kontaktná e-mailová adresa je kancelaria@kvo.sk, telefón: +421 908764681.
Uchádzači sa budú elektronickej aukcie zúčastňovať prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú musia uviesť vo svojej ponuke ako e-mailovú adresu určenú pre elektronickú komunikáciu v elektronickej aukcii. Na túto e-mailovú adresu im bude elektronickými prostriedkami poslaná výzva na účasť v elektronickej aukcii.
Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii budú uvedené najmä informácie týkajúce sa individuálneho pripojenia uchádzača k používanému elektronickému zariadeniu. Súčasťou výzvy na účasť je priložený pdf dokument, ktorý obsahuje prihlasovacie meno a heslo a odkaz na internetovú adresu elektronickej aukcie. Kliknutím na túto internetovú adresu sa otvorí prihlasovacie okno do elektronickej aukcie. Ak sa uchádzač prihlási do elektronickej aukcie pred jej začiatkom, zobrazí sa len obrazovka s odpočítavaním času, ktorý zostáva do začiatku elektronickej aukcie.
Súčasťou výzvy na účasť v elektronickej aukcii budú aj údaje o dátume a čase začatia elektronickej aukcie, o spôsobe skončenia elektronickej aukcie, t.j. o predlžovaní elektronickej aukcie, a tiež upozornenie na pravidlá elektronickej aukcie a na podmienky technického pripojenia.
Pokyny a pravidlá pre použitie aukcie, ktorými sa riadi priebeh elektronickej aukcie sú uložené na adrese: http://www.aukciaas.sk/priebeh.html#title Je potrebné, aby si zúčastnení uchádzači podrobne preštudovali pravidlá elektronickej aukcie, prípadne sa oboznámili s priebehom aukcie aj prostredníctvom inštruktážneho videa umiestneného na uvedenej adrese.
Príslušné informácie týkajúce sa použitého zariadenia, podmienky a špecifikácia technického pripojenia sú uvedené v pokynoch a pravidlách pre použitie aukcie a tiež samostatne na adrese http://www.aukciaas.sk/ponuka.html#techpodm Zúčastneným uchádzačom odporúčame skontrolovať pred začiatkom aukcie, či ich použité technické zariadenia a pripojenia spĺňajú požadované technické podmienky:
-počítač s operačným systémom Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7,
-rozlíšenie obrazovky monitora min. 800 x 600,
-pripojenie na internet,
-internetový prehliadač MS Internet Explorer min. ver. 8.x, alebo MozillaFirefox ver.3.x, Opera 10.x, Chrome 7.x a vyššie,
-internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom,
-povolená podpora Javascript v prehliadači a povolené cookies,
-nainštalovaný Adobe Reader X. a vyššia verzia pre prácu s dokumentami.
V prípade nemožnosti konania aukcie z dôvodu vyššej moci, ako napr. dokázateľného plošného výpadku siete internet, alebo inej nepredpokladateľnej objektívnej príčiny si osoba podľa §7 zákona o verejnom obstarávaní vyhradzuje právo po pôvodne plánovanej aukcii túto zopakovať pri rovnakom nastavení a v zmysle rovnakých pravidiel. O dôvodoch takéhoto ukončenia aukcie bude okamžite administrátor informovať všetkých uchádzačov.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 23.09.2014 13:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 23.09.2014 13:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.03.2015
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Konkurencieschopnosť a Hospodárksy rast, Prioritná os 1 Inovácie a rast konkurencieschopnosti, Opatrenie 1.1 Inovácie a technológické transfery, kód výzvy KaHR-111DM-1301 a z vlastných finančných zdrojov osoby podľa §7 zákona o verejnom obstarávaní, ITMS kód 25110121021.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Osoba podľa § 7 neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov.
Žiadosti o súťažné podklady je potrebné zasielať na emailovú adresu: kvo@kvo.sk, príp. poštou na adresu
Kancelária verejného obstarávania, s.r.o., Beethovenova 28, 917 08 Trnava. Súťažné podklady sa budú zasielať poštou.
V žiadosti je potrebné uviesť adresu, na ktorú záujemca požaduje zaslať súťažné podklady, kontaktnú osobu záujemcu,jeho telefónne číslo a emailovú adresu.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
05.08.2014

Redakčné opravy

6857 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 62/2015
V oznámení 17750-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa EUROFIMA, s.r.o., Štúrova 452, 906 13 Brezová pod Bradlom zverejnenom vo VVO č. 155/2014 zo dňa 11.08.2014 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.03.2015 Viď: 30.06.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité