Oznámenie 17708 - WYT

Obsah

17708 - WYT
Vestník č. 154/2014 - 08.08.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
HB - LaserCut s.r.o.
IČO: 44865163
Kamenecká 241 , 07652 Strážne

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): HB - LaserCut s.r.o., Kamenecká 241, 076 52 Strážne
Kontaktná osoba: Ing. Ján Hornyák
Telefón: +421 566397275
Fax: +421 56566397278
Email: hb.lasercut@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.hblasercut.eu/
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): súkromný sektor
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Inovatívna technológia.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Areál firmy HB - LaserCut s.r.o., Kamenecká 241, 076 52 Strážne
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nákup jedného moderného ohraňovacieho lisu na obrábanie plechov podľa požadovanej špecifikácie.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42636000-3
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 102 733,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 4
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 2 zákona.
O1) Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa § 128 zákona v znení účinnom od 01.07.2013 (t. j. podnikateľ,
ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného
obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
O2) Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa § 128 zákona v znení účinnom do 30.06.2013 (t. j. podnikateľ,
ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.06.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do
zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie.
Avšak je potrebné, aby tento uchádzač preukázal v procese verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
O3) Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, v ponuke predloží doklady podľa § 26 ods. 2 zákona.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vyplývajú z § 100 ods. 1 písm. b).
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a preukáže ich:
E1) § 27 ods. 1 písm. a) - Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná, verejný obstarávateľ si touto podmienkou overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
E2) § 27 ods. 1 písm. d) - Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Požiadavka predložiť prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky je primeraná, verejný obstarávateľ si touto podmienkou overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť. Podmienka vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ v zmysle § 27 ods. 3 zákona uzná aj iný rovnocenný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie ak ním preukázateľne dokladuje požadované skutočnosti. Verejný obstarávateľ prijme aj ekvivalentný doklad používaný v členských krajinách EÚ.
Uchádzač v zmysle § 27 ods. 2 zákona môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať doklad, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu E1) - Uchádzač predloží pozitívne vyjadrenie banky, v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky. Doklad sa predkladá v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia tohto dokladu a musí byť nie starší ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky. V prípade, že uchádzač má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky.
K bodu E2) - Uchádzač predloží na samostatnom liste prehľad o celkovom obrate za požadované roky 2011, 2012, 2013 podpísaný štatutárnym zástupcom. V prípade ak uchádzač predkladá dokumenty v inej mene ako EUR, v predloženom prehľade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v EUR. Minimálny vyžadovaný celkový obrat musí byť 1550 tis. EUR (slovom: jedenmiliónpäťstopäťdesiattisíc EUR) kumulatívne za roky 2011, 2012, 2013 spolu alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa kurzu inej meny k EUR, ktorý bol zverejnený Európskou centrálnou bankou (ďalej len ECB) v deň zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk. Zároveň sa požaduje pre jednoznačné vyhodnotenie celkového obratu v prípade, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz ziskov a strát, za roky 2011, 2012, 2013, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V prípade ak uchádzač je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz o príjmoch a výdavkoch za roky 2011, 2012, 2013, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Všetky účtovné výkazy musia byť predložené ako kópie overené miestne príslušným správcom dane.
Uchádzač nemusí vyššie požadované doklady - výkazy ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch - predkladať,
pokiaľ má tieto požadované doklady zverejnené vo verejnej časti Registra účtovných závierok (ďalej len RÚZ), ktorého správcom je Ministerstvo financií SR. Verejný obstarávateľ pre jednoznačné vyhodnotenie celkového obratu si vyhradzuje právo overiť uchádzačom predložený prehľad o celkovom obrate podľa údajov zverejnených v RÚZ.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti a preukáže ich:
T1) § 28 ods. 1 písm. a) zákona - zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o
kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Zoznamom dodávok a ich potvrdeniami odberateľmi uchádzač preukazuje spôsobilosť dodávať požadovaný tovar rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky. Uchádzač zároveň preukazuje, že je schopný zabezpečiť kvalitu dodávok počas trvania zmluvy, a preto je požiadavka primeraná.
T2) § 28 ods. 1 písm. d) - Opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa tohto bodu výzvy prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu; v prípade požiadaviek na splnenie určitých noriem zabezpečenia kvality má verejný obstarávateľ zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky.
T3) § 28 ods. 1 písm. l) - ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať, 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami,
2. vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Predložením požadovaných dokladov uchádzač preukazuje schopnosť reálne dodávať požadovaný tovar rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky.
Uchádzač v zmysle § 28 ods. 2 môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať technickú a odbornú spôsobilosť určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje technická a odborná spôsobilosť. Verejný obstarávateľ prijme aj ekvivalentný doklad používaný v členských krajinách EÚ.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu T1) Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať aspoň 1 dodávku za posudzované hodnotené obdobie 2011, 2012, 2013 rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnej hodnote 100 000,00 EUR bez DPH/zákazka (slovom: stotisíc EUR) alebo ekvivalent v inej mene a musí byť doplnený potvrdením odberateľov o ich realizácii, čiže v ponuke musí byť predložený potvrdený referenčný list. Pod zákazkou rovnakého alebo podobného charakteru sa rozumejú dodávky techniky - ohraňovací lis. V zozname dodávok tovaru uchádzač uvedie: zmluvnú cenu bez DPH, termín realizácie, miesto dodávky tovaru, objednávateľa (názov alebo obchodné meno, adresa jeho sídla alebo miesto podnikania, meno i priezvisko a telefónne číslo kontaktnej osoby objednávateľa). Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov uvedených v zozname.
K bodu T2) Uchádzač predloží platné oprávnenie vydané napríklad Technickou inšpekciou Slovenskej republiky z
preverenia odbornej spôsobilosti zamestnávateľa, ktoré bude vystavené pre druh činnosti na vyhradených technických
zariadeniach elektrických.
K bodu T3) Uchádzač v ponuke predloží k ponúkanému výrobku certifikát alebo vyhlásenie o zhode.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
772/BGS/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 28.08.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.08.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Pri tomto verejnom obstarávaní sa použije elektronická aukcia, a preto v zmysle zákona je otváranie ponúk neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Prioritná os 1 - Inovácie a rast konkurencieschopnosti, Opatrenie 1.1 - Inovácie a technologické transfery, Podopatrenie 1.1.1. - Podpora zavádzania inovácií a technologických transferov
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Ďalšie požiadavky obstarávajúceho ohľadom predloženia ponuky, hodnotenia predložených ponúk a uzatvorenia zmluvy budú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti na adrese HB - LaserCut s.r.o., Kamenecká 241, 076 52 Strážne. Záujemcovia predkladajú žiadosti o súťažné podklady v originálnom listinnom vyhotovení poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 8:00 - 14:00 hod. Záujemcom, ktorí si prevezmú súťažné podklady z profilu obstarávajúceho, v záujme zabezpečenia informovania v tomto procese verejného obstarávania, odporúčame oznámiť túto skutočnosť správou zaslanou na elektronickú adresu hb.lasercut@gmail.com.
3. V ponuke uchádzača všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní.
4. Obstarávajúci si vyhradzuje komunikáciu v slovenskom jazyku.
5. V zmysle § 19 ods. 3 zákona doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
6. Obstarávajúci si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ak cena za predmet zákazky bude presahovať finančný limit uvedený v bode II.2.2 (predpokladanú hodnotu zákazky).
7. Obstarávajúci môže podpisovať zmluvu s úspešným uchádzačom po overení procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom MH SR.
8. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie
ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
06.08.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité