Oznámenie 17714 - WYT

Obsah

17714 - WYT
Vestník č. 154/2014 - 08.08.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Obec Spišský Hrhov
IČO: 00329592
SNP 10, 05302 Spišský Hrhov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SNP 10, 053 02 Spišský Hrhov
Kontaktná osoba: Ing. Martina Bednárová
Mobil: +421 905741877
Telefón: +421 534699164
Fax: +421 534592238
Email: spissky.hrhov@vmnet.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.spisskyhrhov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Nákup zberných nádob - BOBr
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: SNP 10, 053 02 Spišský Hrhov
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka špeciálnych plastových zberových kontajnerov BOBr na separovaný zber odpadov s objemom 1 100 l v celkovom množstve min. 112 kusov.
Pozn.: Požadované množstvo je orientačné, môže byť zvýšené v závislosti od cenovej ponuky a finančných možností obstarávateľa (dotácia z Recyklačného fondu).
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34928480-6
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V zmysle opisu predmetu zákazky uvedených v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 33 340,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 85
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: V súlade s § 100 ods.1 písm. b) zákona verejný obstarávateľ vyžaduje na preukázanie splnenia podmienok účasti doklady podľa § 26 ods. 2 zákona. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 2 zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nepožaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: V súlade s § 100 ods.1 písm. b) zákona verejný obstarávateľ vyžaduje na preukázanie splnenia technickej alebo odbornej spôsobilosti doklady ( originály alebo ich úradne osvedčené kópie):

1. podľa § 28 ods. 1 písm. l.) 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami predmetu zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: cena za predmet zákazky
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Lehota dodania predmetu zákazky
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PLZ/2014/02
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 02.09.2014 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.09.2014 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.09.2014 10:00
Miesto : Zasadačka obecného úradu v Spišskom Hrhove.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Komisia zverejní obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslicou, určených verejným obstarávateľom. Ostatné údaje v ponuke sa nezverejňujú, hodnotenie ponúk je neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Záujemca si môže prevziať súťažné podklady osobne na základe písomnej žiadosti v pracovné dni v čase od 8:00 do 14:00, poštou na adrese Obec Spišský Hrhov, SNP 10, 053 02 Spišský Hrhov alebo elektronicky na adrese bednarova@spisskyhrhov.sk. Pri osobnom prevzatí súťažných podkladov je potrebné, aby žiadosť o ich vydanie bola doručená verejnému obstarávateľovi min. 2 pracovné dni pred ich osobným prevzatím. 2. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie súťažných podkladov najneskôr do 21.1.2014 do 12:00 spôsobom určeným v súťažných podkladoch. 3. Splnenie podmienky účasti možno podľa § 32 ods. 11 zákona preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. 4. Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a pod. viažuce sa k vyhláseniu postupu verejného obstarávania, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované vo výzve na predloženie ponúk a súťažných podkladoch, sa riadia všeobecnými ustanoveniami zákona o verejnom
obstarávaní. 5. verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž, ak všetky ponuky presiahnu predpokladanú
hodnotu zákazky.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
07.08.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité