Oznámenie 18067 - MST

Obsah

18067 - MST
Vestník č. 157/2014 - 13.08.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
HALDY - PLUS, spol.s r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36475467
Mierová 105 , 06601 Humenné

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ANYTIME s.r.o., Karpatská 3256/15, 058 01 Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Martin Jaržembovský
Telefón: +421 948904296
Email: anytimesro@gmail.com
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
ANYTIME s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46463887
Karpatská 3256/15 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Karpatská 3256/15, č. dv. 510, 058 01 Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Martin Jaržembovský
Telefón: +421 948904296
Email: anytimesro@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
ANYTIME s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46463887
Karpatská 3256/15 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Karpatská 3256/15, č. dv. 510, 058 01 Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Martin Jaržembovský
Telefón: +421 948904296
Email: anytimesro@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
ANYTIME s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46463887
Karpatská 3256/15 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Karpatská 3256/15, č. dv. 510, 058 01 Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Martin Jaržembovský
Telefón: +421 948904296
Email: anytimesro@gmail.com
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: §7 ods.1
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: iný
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Inovatívne zariadenia na výrobu obalov z lepenky
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Mierová 105, Humenné 066 01
Kód NUTS
SK041
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je obstaranie výsekového poloautomatu a zariadenie na odkaľovanie farieb.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42800000-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42900000-5, 42991000-9
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Výsekový poloautomat 1ks - na plochý výsek obalov z lepeniek
Zariadenie na odkaľovanie farieb 1ks - na zostatky flexo-farieb
Podrobné údaje o rozsahu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 304 300,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 6
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Výsekový poloautomat
1) STRUČNÝ OPIS
Výsekový poloautomat - na plochý výsek obalov z lepeniek.
Podrobné údaje o rozsahu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42991000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42900000-5
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Výsekový poloautomat 1ks
Hodnota 289 500,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 6
Časť: 2
NÁZOV
Zariadenie na odkaľovanie farieb
1) STRUČNÝ OPIS
Zariadenie na odkaľovanie farieb - na zostatky flexo-farieb.
Podrobné údaje o rozsahu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42800000-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42900000-5
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Zariadenie na odkaľovanie farieb 1ks
Hodnota 14 800,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 6
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný zo štrukturálnych fondov EÚ, zo štátneho rozpočtu a zo zdrojov osoby povinnej.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje od tejto skupiny dodávateľov pred uzatvorením zmluvy vytvoriť právne vzťahy v zmysle platnej legislatívy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overenia súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy uzatvorenej medzi prijímateľom pomoci a Ministerstvom životného prostredia SR, a to oprávnenými osobami. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä : - poskytovateľ a ním poverené osoby - útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby - Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, - orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby - splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov - osoby prizvané orgánmi uvedenými vyššie v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o VO. Doklady musia byť predložené v origináli alebo overenej fotokópii. Splnenie podmienok účasti je možné i predložením dokladu podľa § 128 ods. 1 o zapísaní do zoznamu podnikateľov. Osoba podľa § 7 bude splnenie podmienok vyhodnocovať spôsobom podľa § 128 ods. 3. Splnenie podmienok účasti je možné preukázať aj čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: § 26 Zákona o verejnom obstarávaní je vymedzený taxatívne, verejný obstarávateľ má povinnosť požadovať podmienky účasti podľa § 26 Zákona o verejnom obstarávaní v plnom rozsahu.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§27 ods. 1 písm. a) - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, že uchádzač alebo záujemca, ku dňu vystavenia potvrdenia nie je v nepovolenom debete.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
§27 ods. 1 písm. a) - osoba podľa § 7 požaduje dokladovať potvrdenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, že uchádzač alebo záujemca, ku dňu vystavenia potvrdenia nie je v nepovolenom debete a v prípade, že uchádzač alebo záujemca má účty vo viacerých bankách vyžaduje potvrdenie zo všetkých bánk. Uchádzač alebo záujemca musí predložiť aj čestné prehlásenie, že predložil potvrdenia od všetkých bánk v ktorých má vedené účty.

Odôvodnenie
Predmetná podmienka vyplýva z § 27 zákona č. 25/2006 Z. z., pričom táto mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača. Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky stabilného uchádzača, ktorý preukáže svoju finančnú stabilitu pre riadne plnenie predmetu zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
nepožaduje sa
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Po úplnom úvodnom vyhodnotení ponúk sa uskutoční elektronická aukcia, v rámci ktorej budú mať uchádzači možnosť navrhnúť za predmet zákazky novú cenu. Pred konaním elektronickej aukcie bude všetkým záujemcom, ktorí splnia všetky podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa zaslaná výzva na účasť v elektronickej aukcii (e-mailom), v ktorej budú uvedené všetky potrebné informácie. Účelom e-aukcie je zostaviť poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením. E-aukcia nasleduje po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk predložených uchádzačmi v listinnej podobe a po určení ich poradia komisiou na vyhodnotenie ponúk, podľa kritérií určených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch.
Minimálne technické požiadavky pre účasť v e-aukcii:
- Internetový prehliadač s podporou SSL certifikátu
- Spustená podporu Javascriptu
Od lehoty zahájenia e-aukcie bude môcť uchádzač sledovať:
- svoje návrhy na plnenie kritérií
- najvýhodnejší zadaný návrh na plnenie kritéria
Uchádzači budú na elektronickú aukciu vyzvaní prostredníctvom elektronickej pošty. Za týmto účelom odporúčame v identifikačných údajoch uchádzača v ponuke uviesť aktuálnu (funkčnú) emailovú adresu uchádzača.
Ďalšie informácie budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 26.09.2014 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 26.09.2014 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Mesiace/dni (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk): 6
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.09.2014 10:00
Miesto: Karpatská 3256/15, č. dv. 510, 058 01 Poprad
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program konkurencieschopnosť a hospodársky rast SR 2007-2013
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Kompletné súťažné podklady si záujemcovia môžu stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa umiestneného v spodnej časti výzvy na predkladanie ponúk/oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. V prípade vyžiadania si súťažných podkladov je v žiadosti o súťažné podklady potrebné aby nedochádzalo k nedorozumeniam uviesť názov zákazky, číslo vestníka VO v ktorom bola uverejnená a kód zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF za účelom jej účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
08.08.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité