Oznámenie 18068 - MST
18068 - MST
Vestník č. 157/2014 - 13.08.2014
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2
podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011
Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
III.1)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.2)
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov osoby podľa §7 a z fondov Európskej únie v rámci Operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast
III.1.3)
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade skupiny dodávateľov budú zmluvnou stranou zmluvy o dielo všetci jej členovia. Skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky musí v súvislosti s predložením ponuky a ďalšími nasledovnými úkonmi stanoviť lídra skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny od obstarávateľa za všetkých členov skupiny a zastupovať všetkých ostatných členov skupiny.
III.1.4)
Ďalšie osobitné podmienky
Plnenie zmluvy podlieha osobitnym podmienkam
Áno
Opis osobitných podmienok:
Zmluvné strany berú na vedomie, že táto zmluva podlieha zverejneniu v Centrálnom registri zmlúv v zmysle § 5 a) zák. č. 211/2 000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení noviel.
III.2)
PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1)
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 26 a § 128 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účastí týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov vychádzajú z taxatívne daných podmienok v zmysle § 26 zákona o verejnom obstarávaní. UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Osoba podľa §7 požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.2.2)
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.2 § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná osobou podľa § 7 podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.2.2) - 1.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov a jeho účet/účty nie sú predmetom exekúcie. Súčasne treba k vyjadreniu banky/bánk predložiť aj čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, v ktorých bankách alebo pobočkách zahraničných bánk má vedený účet/vedené účty. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/ pobočkách.
Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienku účasti v zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní osoba podľa § 7 zadefinovala striktne vo vzťahu k predmetu zákazky za účelom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi poskytovateľmi/dodávateľmi, ktorí sú schopní plniť si svoje záväzky a plniť/dodať predmet zákazky a je primeraná zložitosti a rozsahu predmetu zákazky, uchádzač týmto preukáže schopnosť plniť svoje finančné záväzky. UPOZORNENIE: Uchádzač môže na preukázanie ekonomického a finančného postavenia využiť ekonomické a finančné postavenie inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač osobe podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie ekonomického a finančného postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej ekonomickými a finančnými kapacitami mieni preukázať svoju ekonomickú a finančnú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie ekonomickej a finančnej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie, spoločne. Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak.
III.2.3)
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.3 podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná osobou podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.2.3) - 1.3 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač predloží zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky (za predchádzajúce tri roky sa na účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk) doplnený potvrdením/potvrdeniami o plnení v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) bod 1. resp. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ktorým/ktorými preukáže realizáciu minimálne jednej dodávky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnej hodnote 150 000,00 EUR bez DPH/dodávka.
Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Účelom, požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. 2.3 § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná osobou podľa § 7 podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.2.3) - 2.3 Výzvy na predkladanie ponúk: Uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému riadenia kvality zodpovedajúceho EN ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality. Osoba podľa § 7 uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému riadenia kvality, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 29 zákona o verejnom obstarávaní. Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač musí preukázať, že má v organizácii zavedené a uplatňuje systémy a pravidlá riadenia kvality, ktoré vytvárajú predpoklady pre predpísané procesy dodávok tovarov. Osoba podľa § 7 požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača plniť požadovaný predmet zákazky a to v požadovanej kvalite. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť manažérstvo kvality procesov pri zabezpečení dodávok zariadení. UPOZORNENIE: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti využiť technickú spôsobilosť inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač osobe podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickú spôsobilosť mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technických a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technická alebo odborná spôsobilosť, spoločne. Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti technická alebo odborná spôsobilosť v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak. Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použitý prepočítací koeficient určený ECB ku dňu zverejnenia tejto Výzvy vo vestníku verejného obstarávania.
III.2.4)
Informácie o vyhradených zákazkách
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Otvorená
IV.2)
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia
Áno
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii:
Bližšie informácie ohľadne elektronickej aukcie sú súčasťou súťažných podkladov.
IV.3)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2)
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Nie
IV.3.3)
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 24.09.2014 08:00 Spoplatnená dokumentácia
Nie
IV.3.4)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 24.09.2014 08:00
IV.3.6)
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Úradný jazyk/úradné jazyky EÚ
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie
Do dátumu
Dátum: 31.03.2015
IV.3.8)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.09.2014 11:00
Miesto:
Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina
VI.2)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Vyplňte
Áno
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy):
Operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast
VI.3)
DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
(1) Súťažné podklady si záujemcovia vyžiadajú písomnou žiadosťou doručenou na adresu kontaktného miesta
verejného obstarávateľa: Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1 280/8,010 01 Žilina. Žiadosť musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla), uvedený predmet žiadosti (čo sa žiada), meno referenta zodpovedného za žiadosť a jeho telefónne číslo. Súčasťou žiadosti musí byť aj kópia dokladu o úhrade poplatku za súťažné podklady. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi na poštovú adresu doručené súťažné podklady. Tie budú poskytnuté výlučne v tlačenej forme. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že si potenciálny záujemca nevyžiada súťažné podklady, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko. (2) V prípade, že bude záujemca chcieť preberať súťažné podklady osobne, odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov telefonicky u kontaktnej osoby. Osobné prevzatie súťažných podkladov v pracovných dňoch od 9,00-11,00 hod. a od 14,00-15,00 hod. (3) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. (4) Na účely zabezpečenia efektívnej, účinnej a účelnej hospodárskej súťaže si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo počítať lehoty doručenia zásielok záujemcom alebo uchádzačom nasledovne. Dôležité písomnosti, najmä informácie, vysvetlenia, žiadosti alebo iné písomnosti sa doručujú do rúk fyzickej alebo právnickej osobe (ďalej len adresát). Ak nebol adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť, zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdržiava, doručovateľ ho vhodným spôsobom upovedomí a uloží písomnosť na pošte. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do troch dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska, miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol dokumente, ktorý bol doručený do rúk verejného obstarávateľa. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo. Ak má účastník konania, ktorý sa zdržiava v cudzine alebo tam má sídlo, opatrovníka alebo zástupcu v tuzemsku, doručí sa písomnosť tomuto opatrovníkovi alebo zástupcovi. (5) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46 zákona o verejnom obstarávaní. (6) Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku a písomnou formou. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Pri poskytnutí informácií elektronickými prostriedkami, napríklad elektronickou poštou, faxom a pod. (ďalej len elektronické prostriedky), ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah, tieto informácie sa doručia aj v písomnej forme, najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania informácie elektronickými prostriedkami, pri DODRŽANÍ stanovených lehôt. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie bez trvalého zachytenia obsahu a informácie doručenej v písomnej forme je rozhodujúca písomná forma. (7) Uchádzači predložia originály alebo úradne overené kópie dokladov, ktoré sú platné k termínu predloženia ponuky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku. (8) Ponuku záujemca doručí v zalepenej obálke a to tak, že hlavný obal bude označený heslom verejnej súťaže PONUKA Inovatívna technológia výrobnej linky NEOTVÁRAŤ a súčasťou bude časť s označením PONUKA OSTATNÉ Inovatívna technológia výrobnej linky NEOTVÁRAŤ. A druhá časť ponuky označená ako PONUKA KRITÉRIA Inovatívna technológia výrobnej linky NEOTVÁRAŤ poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa. Na obale musí byť uvedené obchodné meno a sídlo uchádzača. (9) Žiadosti o nápravu doručí záujemca poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu verejného obstarávateľa a zároveň kópiu na kontaktného miesto verejného obstarávateľa na adresu: Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1 280/8,010 01 Žilina.
VI.4)
ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903 Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24 Slovensko Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3)
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903 Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24 Slovensko Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
08.08.2014
|
Zákazka: | Inovatívna technológia výrobnej linky |
---|---|
Obstarávateľ: | WEGET partneri, s.r.o. |