Oznámenie 18589 - MST
18589 - MST
Vestník č. 160/2014 - 18.08.2014
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2
podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011
Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
III.1)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1)
Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 3 700,- EUR (slovom: tritisícsedemsto eur) v 1. časti zákazky a zábezpeku vo výške 4 200,- EUR (slovom: štyritisícdvesto eur) v 2. časti zákazky . Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2)
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov osoby podľa § 7 ZVO a z fondov EÚ. Osoba podľa § 7 ZVO neposkytuje preddavky. Lehota splatnosti faktúr bude 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
III.1.3)
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov podľa § 31 ZVO. Osoba podľa § 7 ZVO bude
vyžadovať vytvorenie právnej formy, ak bude prijatá ponuka skupiny dodávateľov a vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4)
Ďalšie osobitné podmienky
Plnenie zmluvy podlieha osobitnym podmienkam
Áno
Opis osobitných podmienok:
1. Záväzok dodávateľa strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami, a to kedykoľvek počas trvania platnosti a účinnosti zmluvy o NFP na to oprávnenými osobami a záväzok poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť
2. Zadanie zákazky podlieha odporúčaniu a schváleniu úspešného uchádzača inštitúciami a orgánmi Európskej únie podľa osobitného predpisu, v oznámení úspešnému uchádzačovi sa uvedie, že jeho ponuka sa prijíma s odkladacou podmienkou, že úspešného uchádzača odporučia a schvália príslušné inštitúcie a orgány Európskej únie.
III.2)
PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1)
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ZVO týkajúcich sa osobného postavenia uchádzača jednotliví uchádzači preukážu platnými dokladmi v predloženej ponuke.
Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 ZVO a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2 prípadne podľa ods. 4 a 5 ZVO alebo dokladom podľa § 128 ods. 1 cit. Zákona. Podmienky účasti sú totožné pre obe časti zákazky.
III.2.2)
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 27 ods. 1 písm. a) ZVO Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.. Podmienka účasti je totožná pre obe časti zákazky.
ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI A POTREBY PODMIENKY ÚČASTI PODĽA § 32 ods. (6) ZVO: Potreba vyplynula z dôvodu overenia , že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorým preukáže, že nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
III.2.3)
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 28 ods. 1 písm. l) ZVO ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať 1. vzorkami, opismi alebo
fotografiami, 2. vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami. Podmienka účasti je totožná pre obe časti zákazky. ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI A POTREBY PODMIENKY ÚČASTI PODĽA § 32 ods. (6) ZVO: Uchádzač poskytne osobe podľa § 7 ZVO bližšie informácie o ponúknutom tovare.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač predloží príslušný opis technických parametrov a fotografie, výkresy, prospekty ponúkaných tovarov s požadovaným príslušenstvom a opis ponúkaných záručných podmienok. Technické parametre musia byť v súlade s požiadavkami uvedenými v súťažných podkladoch, definovanými pre jednotlivé časti zákazky.
III.2.4)
Informácie o vyhradených zákazkách
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Otvorená
IV.2)
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia
Áno
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii:
Prvky a podmienky elektronickej aukcie budú uvedené v súťažných
podkladoch.
IV.3)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1)
Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
01_2014
IV.3.2)
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Nie
IV.3.3)
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 29.09.2014 10:00 Spoplatnená dokumentácia
Nie
IV.3.4)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 29.09.2014 10:00
IV.3.6)
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné
Iné: slovenský
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie
Do dátumu
Dátum: 28.02.2015
IV.3.8)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.09.2014 10:15
Miesto:
Automotive Group SK, s.r.o., Niklova 56, 92601 Sereď. Otváranie ponúk je neverejné.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk
Nie
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Vyplňte
Áno
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy):
Operačný program Konkurencieschopnosti a hospodársky rast , Prioritná os 1. Inovácie a rast konkurencieschopnosti, Opatrenie 1.1. Inovácie a technologické transfery, Podopatrenie 1.1.1 Podpora zavádzania inovácií a technologických transferov, Kód výzvy: KaHR - 111DM-1301, kod projektu v ITMS: 25110120972
VI.3)
DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Osoba podľa § 7 ZVO vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS, v zmysle § 16 ods.2, podľa ktorého je určená forma komunikácie elektronicky, v súlade s ustanevením § 18 ZVO.
Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/wodconsult/ prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s osobou podľa § 7 ZVO, preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS. Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktorému boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREBIEHAJÚCE AKCIE po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 39 ods. 1 písm. b) ZVO. Požadované doklady a dokumenty vloží do časti prílohy v ponukovom formulári na predloženie ponuky. Elektronicky predložená ponuka sa bude podpisovať elektronickým podpisom/certifikátom. Bližšie informácie o elektronickom podpise sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s osobou podľa § 7 ZVO priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A. súťažných podkladov. 2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú oskenované kópie originálnych dokladov. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálov dokladov. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť platné a potvrdené ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní. 3. Celá ponuka, tiež dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia SR, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne doložené úradným prekladom do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku. 4. Verejný obstarávateľ podpíše zmluvu s úspešným uchádzačom po overení verejného obstarávania RO/SORO, ktorý predloží verejnému obstarávateľovi správu z overenia verejného obstarávania s vyhlásením, že počas overovania verejného obstarávania nebolo zistené porušenie princípov a postupov verejného obstarávania definovaných právnymi predpismi EÚ a SR pre verejné obstarávanie. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie podľa zákona. 5. Ak sa v procese vyhodnocovania ponúk vyskytne v IS Evoservis objektívna príčina, ktorá neumožní elektronicky vyhodnotiť časť ponuky Ostatné vo vzťahu k jednotlivej časti zákazky, obstarávateľská organizácia pre tento účel použije písomnú formu komunikácie s uchádzačom.
VI.4)
ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903 Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24 Slovensko Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3)
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903 Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24 Slovensko Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
12.08.2014
|
23171 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 191/2014 |
---|
V oznámení 18589-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Automotive Group SK, s.r.o., Niklova 56, 926 01 Sereď zverejnenom vo VVO č. 160/2014 zo dňa 18.08.2014 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov) Namiesto: Predmet tejto zákazky je nákup a inštalácia technológií s cieľom rozšírenia výrobných kapacít a zvýšenia konkurencieschopnosti spoločnosti zavedením moderných technológií pre priemyselné strihanie a šitie. Predmet tejto zákazky sa z hľadiska vzájomných technologických, ale aj obchodnoprávnych vzťahov, ktoré majú vplyv na výrobný proces člení na dve časti: 1. časť zákazky: Nákup a inštalácia technológie Hydraulický lis. 2.časť zákazky: Nákup a inštalácia technológie Zváračka, technológie Zipsovačka a technológie Gumovací stroj. Predmet každej časti zákazky je dodávka tovaru, inštalácia, skúšobná prevádzka, skúšky, poskytovanie záručného servisu a zaučenie obsluhy. Viď: Predmet tejto zákazky je nákup a inštalácia technológií s cieľom rozšírenia výrobných kapacít a zvýšenia konkurencieschopnosti spoločnosti zavedením moderných technológií pre priemyselné strihanie a šitie. Predmet tejto zákazky sa z hľadiska vzájomných technologických, ale aj obchodnoprávnych vzťahov, ktoré majú vplyv na výrobný proces člení na dve časti: 1. časť zákazky: Nákup a inštalácia technológie Hydraulický lis 1 kus. 2. časť zákazky: Nákup a inštalácia technológie Zváračka 4 kusy, technológie Zipsovačka 1 kus a technológie Gumovací stroj 2 kusy. Predmet každej časti zákazky je dodávka tovaru, inštalácia, skúšobná prevádzka, skúšky, poskytovanie záručného servisu a zaučenie obsluhy PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH Namiesto: Časť: 2 Názov - Nákup a inštalácia technológie Zváračka, technológie Zipsovačka a technológie Gumovací stroj. Bod 3) Množstvo alebo rozsah - po jednom kuse Viď: Názov - Nákup a inštalácia technológie Zváračka, technológie Zipsovačka a technológie Gumovací stroj. Bod 3) Množstvo alebo rozsah - Nákup a inštalácia technológie Zváračka 4 kusy, technológie Zipsovačka 1 kus a technológie Gumovací stroj 2 kusy. IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu Namiesto: 29.09.2014 10:00 Viď: 13.10.2014 10:00 IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 29.09.2014 10:00 Viď: 13.10.2014 10:00 IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 29.09.2014 10:15 Viď: 13.10.2014 10:15 |