Oznámenie 18723 - WYT

Obsah

18723 - WYT
Vestník č. 160/2014 - 18.08.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Jozef Kapráľ
IČO: 37942034
Royova 29, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Prešov
Kontaktná osoba: Jozef Kapráľ
Telefón: +421 517751905
Fax: +421 517751905
Email: kapralj@zoznam.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.kapral.tym.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
APJ Consulting
IČO: 00000000
Zámocká 3 , 81101 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Schultz
Mobil: +421 905143696
Telefón: +421 905143696
Email: apjtender@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
APJ Consulting
IČO: 00000000
Zámocká 3 , 81101 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Schultz
Mobil: +421 905143696
Telefón: +421 905143696
Email: apjtender@gmail.com
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
APJ Consulting
IČO: 00000000
Zámocká 3 , 81101 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Schultz
Mobil: +421 905143696
Telefón: +421 905143696
Email: apjtender@gmail.com
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 7
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
Iný (špecifikujte): osoba podľa § 7
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Obstaranie linky slúžiacej na balenie zemiakov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Prešov
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
V predmetnej zákazke ide o obstaranie linky slúžiacej na balenie zemiakov. Viac informácií v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 16000000-5
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Plnič ohradových paliet - 1 ks
Mechanický plnič ohradových paliet
Špirálový odhliňovač s predtriedičom
Automatická váha
Automatická balička do sieťových vriec
Zariadenie na riadenie linky
Tlačiareň
Dopravníky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 150 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.Podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona sa vyhodnocuje spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.1 podľa § 27 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky/všetkých bánk, v ktorých má záujemca účty, o solventnosti preukazujúcim skutočnosť, že záujemca je schopný plniť svoje finančné záväzky, účet/účty záujemcu za posledné 3 roky neboli v nepovolenom debete, záujemca v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, bežný účet záujemcu nebol a ani nie je v čase predkladania súťažnej ponuky predmetom exekúcie. Vyjadrenie sa predkladá ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia a nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace.
Súčasne uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet, podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
2.2 podľa § 27 ods. 1 písm. d) - obratom v oblasti, ktorej sa týka predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky - (rok , 2011, 2012 a 2013). Dôkazný prostriedok 1) výkaz ziskov a strát (podnikateľ - právnická osoba) za posledné 3 roky alebo za kratšie obdobie, podľa toho za ktoré sú tieto údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti - potvrdený štatutárnym zástupcom uchádzača, alebo výkaz o príjmoch a výdajoch za posledné 3 roky alebo za kratšie obdobie, podľa toho za ktoré sú tieto údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (podnikateľ - fyzická osoba) potvrdený štatutárnym zástupcom uchádzača. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo overených kópií. Z predložených dokladov musí byť zrejmý jednoznačný obrat (príjem v prípade podnikateľa fyzickej osoby) - zvýraznený farebne, napr. zvýrazňovačom. Pokiaľ uchádzač nemá zákonnú povinnosť mat uzavreté účtovníctvo za rok 2013 do lehoty podávania podávania súťažných ponúk, rok 2 013 uvedie ako predpoklad. Ak záujemca/uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže záujemca využiť finančné zdroje inej osoby podľa §27, ods. 2 zákona o VO, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní: verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti v bode 2.1.,2.2. skúma ekonomickú silu a finančnú stabilitu uchádzačov. Taktiež z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača bude z uchádzačov, ktorí sú schopní si plniť finančné záväzky, sú ekonomicky stabilní, budú schopní prefinancovať časť zákazky vzhľadom na dĺžku splatnosti faktúr a financovania bez preddavkov alebo záloh. Z požadovaných účtovných výkazov budú kontrolované obraty uchádzačov za uvedené roky v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o VO k bodu 2.2 Uchádzač preukáže výšku obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za roky 2011, 2012 a 2013 alebo za kratšie obdobie, podľa toho za ktoré sú tieto údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti spolu minimálne 300 000,00 EUR alebo ekvivalent v inej mene. V prípade obratov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Národnej banky Slovenska, aktuálny v posledný deň v príslušnom hospodárskom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Osoba podľa § 7 požaduje v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní preukázať zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. Osoba podľa § 7 taktiež požaduje predloženie dokladu v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní č. 25/ 2006 Z.z., a to podľa § 28 ods. 1 písm. l) zákona. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Zoznam dodaných tovarov musí obsahovať min. 1 zmluvu alebo viac zmlúv na dodanie tovarov v rámci predmetu zákazky, ktorý uchádzač ponúka v hodnote 150 000 EUR. Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
JK-01
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 04.09.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 04.09.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 04.09.2014 09:30
Miesto : Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Neuplatňuje sa - § 43 ods. 3 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2007-2013
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Záujemca môže súťažné podklady získať aj z profilu verejného obstarávateľa.Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". V prípade získania súťažných podkladov žiadame všetkých uchádzačov, resp. záujemcov o zaslanie kontaktných údajov na mail: apjtender@gmail.com pre prípad zaslania doplňujúcich informácií, resp. vysvetlení. V prípade osobného doručenia je potrebné sa min. 1 deň vopred dohodnúť s kontaktnou osobou telefonicky.
Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
14.08.2014

Redakčné opravy

19435 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 164/2014
V oznámení 18723-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Jozef Kapráľ, Royova 29, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 160/2014 zo dňa 18.08.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Zoznam dodaných tovarov musí obsahovať min. 1 zmluvu alebo viac zmlúv na dodanie tovarov v rámci predmetu zákazky, ktorý uchádzač ponúka v hodnote 150 000 EUR. Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Viď: Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Zoznam dodaných tovarov musí obsahovať min. 1 zmluvu alebo viac zmlúv na dodanie tovarov v rámci predmetu zákazky, ktorý uchádzač ponúka v hodnote 50 000 EUR. Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité