Oznámenie 18908 - WYS

Obsah

18908 - WYS
Vestník č. 161/2014 - 19.08.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov
IČO: 31770398
Hrnčiarska 37, 90201 Pezinok

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Hrnčiarska 37, 902 01 Pezinok
Kontaktná osoba: PaedDr. Viola Schmidtová
Telefón: +421 336432022
Fax: +421 336432023
Email: dssazps.pezinok@centrum.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.dsspezinok.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.dsspezinok.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): sociálna starostlivosť
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: Iný VO
Iný (špecifikujte): sociálna starostlivosť
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zabezpečenie stravovania pre obyvateľov a zamestnancov DSSaZpS Pezinok
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov, Hrnčiarska 37, 902 01 Pezinok
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky bude zabezpečenie stravovania pre obyvateľov a zamestnancov DSS Pezinok, ako aj iných stravníkov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55000000-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55321000-6, 55322000-3, 70130000-1
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Zabezpečenie stravovania pre obyvateľov a zamestnancov DSS Pezinok v zložení cca 70 raňajok, 115 obedov a 70 večerí denne po dobu 12 mesiacov
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 128 400,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti:
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c)nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g)nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou:
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenie odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
2. Uchádzač alebo záujemca preukáže splnenie podmienok účasti podľa odseku 1:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk,
e) pís. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
3. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
4. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla záujemcu.
5. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť predložením úradne osvedčenej fotokópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, že uchádzačovi bol vydaný úradom doklad o zapísaní do zoznamu podnikateľov pred účinnosťou zákona č. 95/2013, t.j. pred 22. aprílom 2013 vrátane, s dokladom o zapísaní do zoznamu podnikateľov predloží aj čestné vyhlásenie podľa bodu 1. písm. h).
6. Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v pôvodnom jazyku a súčasne predložiť preklad takýchto dokladov do štátneho jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku.
7. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom stanovené doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predložia obstarávateľovi úspešní uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí ( podľa § 44 ods. 1) po ukončení a vyhodnotení výsledkov bezodkladne, v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nie
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač technickú, alebo odbornú spôsobilosť preukáže:
1. § 28 ods. 1 písm. a) zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
a)bol obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento obstarávateľ,
b)bola iná osoba ako obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich plnení.
Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží zoznam poskytovaných služieb (poskytnutie podobných služieb) za predchádzajúce tri roky 2011, 2012 a 2013 v celkovej hodnote poskytovaných služieb 200 000,00 EUR (za všetky tri roky spolu). Uchádzač predkladá ponuku vyjadrenú v eurách alebo v ekvivalentnej výške v cudzej mene.
Daný zoznam bude doplnený potvrdeniami o uspokojivom plnení zmlúv s uvedením názvu alebo obchodného mena zmluvného partnera, adresy jeho sídla alebo miesta podnikania, predmetu zmluvy, platnosti zmluvy, skutočne uhradenej ceny za predmet zmluvy v € bez DPH, menom kontaktnej osoby a telefónneho čísla na ňu. Uchádzač musí predložiť každé potvrdenie o plnení zmluvných zákaziek jednotlivo na samostatnom doklade.
1.1. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Európskej centrálnej banky, resp. Národnej banky Slovenska, aktuálny v posledný deň v príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Účelom uvedenej požiadavky je vybrať dodávateľa, ktorý má dostatočné skúsenosti s poskytovaním služieb obdobného charakteru, ako je predmet tejto zákazky a v obdobnom rozsahu.
Výška požadovaného minimálneho finančného objemu v zmluvách realizovaných v predchádzajúcich 3 rokoch je primeraná vo vzťahu k predpokladanej hodnote zákazky, pretože nepresahuje 2-násobok jej hodnoty.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, ak táto osoba preukáže technické a odborné kapacity predložením požadovaných dokladov a zároveň musí obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou a touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
1.2.Záujemca predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi a odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov a osobitne osôb, ktoré budú zodpovedné za poskytnutie služby.
1.3. Doklady uvedené v bode 3.1.1. týchto súťažných podkladov musia byť súčasťou ponuky uchádzača ako originály alebo úradne overené kópie. Ak uchádzač nepredloží niektorý z požadovaných dokladov, jeho ponuka bude z verejnej súťaže vylúčená.
1.4.Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
Minimálna úroveň:
1. požadovaná min. prax
- u šéfkuchára v danom odbore 3 roky,
- u dietnej sestry v danom odbore 2 roky
2. požadované vzdelanie
- ukončené stredné odborné vzdelanie odbor kuchár
- ukončené SZŠ odbor dietna sestra
Uchádzač predloží fotokópiu dokladu o odbornej kvalifikácií osoby, ktorá bude vykonávať funkciu šéfkuchára a zdravotnej sestry.
Požadované údaje o odbornej praxi predloží uchádzač čestným vyhlásením, ktoré bude podpísané osobou, ktorá je riadiacim zamestnancom uchádzača ako aj osobou, ktorá bude vykonávať pozíciu šéfkuchára a pozíciu dietnej sestry.
V prípade, že osoby (kuchár, dietna sestra) nie sú v zamestnaneckom pomerek uchádzačovi predložia tieto osoby aj vyhlásenie, že budú k dispozícii pre plnenie zmluvy v prípade úspešnosti uchádzača.
3. Údaje o riadiacich zamestnancoch: meno, dosiahnuté vzdelanie a prax. Uchádzač predloží zoznam, resp. informáciu s požadovanými údajmi.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Strava racionálna, žlčníková
Váha: 50
Časť: 2
Názov: Strava diabetická
Váha: 40
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
310/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 09.09.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.09.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 09.09.2014 10:00
Miesto : Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov, Hrnčiarska 37, 902 01 Pezinok
prízemie, kancelária riaditeľky DSSaZPS
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : 23.4.Na otváraní častí ponúk, označených ako KRITÉRIÁ sa v zmysle § 41 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu 21.1. a ktorých ponuka nebola vylúčená. Komisia overí neporušenosť časti ponuky, označenej ako "Kritériá" a zverejní obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom, určených verejným obstarávateľom a obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk. Ostatné údaje uvedené v časti ponuky, označenej ako "Kritériá" sa nezverejňujú.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Komunikácia v procese verejného obstarávania sa vyžaduje výlučne v štátnom - slovenskom jazyku.
2. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr do 28.8.2014.
3. Otváranie časti ponúk označených ako STRAVOVANIE OSTATNÉ sa uskutoční dňa 9.9.2014 , je však neverejné.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
18.08.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité