Oznámenie 19302 - MST

Obsah

19302 - MST
Vestník č. 164/2014 - 22.08.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Stanislav Vančo- VAK izolačné a dizajnové sklá
Vnútroštátne identifikačné číslo: 33144524
Pri majeri 646 , 95621 Jacovce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Stanislav Vančo- VAK izolačné a dizajnové sklá, Pri majeri 646, 956 21 Jacovce
Kontaktná osoba: Stanislav Vančo
Telefón: +421 385328090
Email: vak@vak.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Tendrex, s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44065094
Odborárske námestie 3 , 81107 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Tendrex, s. r. o., Odborárske námestie 3, 811 07 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Tomáš Šlachta
Mobil: +421 918908594
Telefón: +421 255567007
Email: slachta@tendrex.sk
Internetová adresa (URL): http://www.tendrex.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
Tendrex, s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44065094
Odborárske námestie 3 , 81107 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Tendrex, s. r. o., Odborárske námestie 3, 811 07 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Tomáš Šlachta
Mobil: +421 918908594
Telefón: +421 255567007
Email: slachta@tendrex.sk
Internetová adresa (URL): http://www.tendrex.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
Tendrex, s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44065094
Odborárske námestie 3 , 81107 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Tendrex, s. r. o., Odborárske námestie 3, 811 07 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Tomáš Šlachta
Mobil: +421 918908594
Telefón: +421 255567007
Email: slachta@tendrex.sk
Internetová adresa (URL): http://www.tendrex.sk
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Živnostník
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Sklársky priemysel
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Automatická linka na rezanie skla
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Stanislav Vančo- VAK izolačné a dizajnové sklá, Pri majeri 646, 956 21 Jacovce
Kód NUTS
SK023
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Špeciálne zariadenie slúžiace k rezaniu tabúľ floatu vrátane brúsenia mäkkého pokovania na okrajoch tabule; kostru stroja tvorí oceľová konštrukcia, horná plocha je vybavená remeňmi odolnými proti prekĺznutiu a vzduchovými vankúšmi pre uľahčenie manipulácie so sklom. Pre presné napolohovanie tabule slúžia dorazy. Súčasťou linky je aj plnoautomatické zariadenie k obojstrannému odberu skladových tabúľ skla zo stojanov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42641400-5
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Automatický rezací stôl s rozlamovaním - 1 ks
Pojazdná pokladacia stanica - 1 ks
Príslušenstvo
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 330 200,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 2
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je subjektom podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní stanovená na 5 000 EUR. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Subjekt podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní bude nesplnenie tejto požiadavky klasifikovať ako nesplnenie podmienok stanovených subjektom podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Financovanie predmetu zákazky sa riadi podmienkami financovania a platobnými dojednaniami v súlade so Zmluvou o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, uzavretou medzi subjektom podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní a riadiacim orgánom pre Operačný program Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, ktorým je Ministerstvo hospodárstva SR. Splatnosť faktúr je 30 dní. Podrobne budú podmienky uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade predloženia ponuky/ponúk skupinou dodávateľov subjekt podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní nevyžaduje aby vytvorila určitú právnu formu do predloženia ponuky. Subjekt podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní však bude vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy (napr. uzavretím zmluvy o združení), ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá, pred podpisom zmluvy. Vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný do Zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže preukázať splnenie týchto podmienok účasti prostredníctvom elektronického výpisu zo Zoznamu podnikateľov, dostupného na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (nie je potrebné predkladať žiadny doklad). Uchádzač môže preukázať splnenie týchto podmienok účasti taktiež predložením všetkých dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukázať splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, týkajúcich sa osobného postavenia, musí každý člen skupiny dodávateľov. Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže postupovať aj v súlade s § 26 ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Pri nadlimitných zákazkách sa vyžaduje na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia predloženie dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač preukázať splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia aj čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá subjektu podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným subjektom podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Finančné a ekonomické postavenie možno preukázať spravidla:
a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru,
c) súvahou alebo výkazom o majetku a záväzkoch alebo údajmi z nich alebo
d) prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, pričom požiadavka na výšku obratu za obdobie jedného hospodárskeho roku nesmie presiahnuť trojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky vypočítanej na obdobie 12 mesiacov, ak ide o podlimitnú zákazku alebo nesmie presiahnuť predpokladanú hodnotu zákazky vypočítanú na obdobie 12 mesiacov, ak ide o nadlimitnú zákazku.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
V súlade s § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požaduje subjekt podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní predložiť vyjadrenie banky o schopnosti plniť si finančné záväzky z dôvodu overenia solventnosti a kredibility uchádzača. V súlade s § 27 ods. 1 písm. c) a d) zákona o verejnom obstarávaní požaduje subjekt podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní predložiť prehľad o výške obratov za roky 2011,2012 a 2013. Tento doklad požaduje predložiť za účelom získania informácií o obratoch, ktoré sú nevyhnutné na posúdenie schopnosti realizovať zákazku. Subjekt podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní stanovil minimálny požadovaný obrat za posledné 3 roky po dôkladnom posúdení a primerane k typu, charakteru, finančnému objemu a dĺžke realizácie zadávanej zákazky tak, aby na jednej strane vybral dodávateľa schopného realizovať predmetnú zákazku, no na druhej strane neprimerane neobmedzil otvorenú hospodársku súťaž. Stanovenie minimálneho požadovaného obratu uchádzača je nevyhnutné pre výber zmluvného partnera, garantujúceho plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač preukázať splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia aj čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá subjektu podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným subjektom podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
2.1 § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - vyjadrenie banky, v ktorej má uchádzač vedený účet ,o jeho schopnosti plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. V prípade, ak má uchádzač vedené účty vo viacerých bankách, predloží toto vyjadrenie od všetkých bánk, v ktorých má vedené účty. Zároveň predloží čestné vyhlásenie, potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že v iných bankách ako tých, ktorých vyjadrenie predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky. 2.2 § 27 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní - prehľad o výške obratov za roky 2011, 2012 a 2013, podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
2.3 § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní - podmienkou účasti je výška obratu minimálne 5 000 000 EUR za roky 2011 až 2013 súhrnne.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť možno preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebných prác alebo služieb jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov: a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,
l) ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať - vzorkami, opismi alebo fotografiami.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: V súlade s § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požaduje subjekt podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní preukázať dodávku tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky (2011 - 2013) v stanovenom minimálnom finančnom objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho počtu zákaziek vedie k výberu dodávateľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne. Podmienka účasti podľa § 28 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní, podľa ktorej požaduje subjekt podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní predložiť opisy výrobkov, ktoré sa majú dodať, je potrebná pre posúdenie, či výrobky, ponúkané uchádzačom, spĺňajú parametre, uvedené v opise predmetu zákazky v rámci súťažných podkladov.
V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač preukázať splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti aj čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá subjektu podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným subjektom podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
3.1 § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - subjekt podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní požaduje predložiť zoznam dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky (2011 - 2013). V prípade, že odberateľom nebol verejný obstarávateľ, zoznam dodaných tovarov bude doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého bola zákazka uskutočnená. Ako dodávky tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude subjekt podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní akceptovať dodávky technológií na rezanie skla. Uchádzač musí preukázať realizáciu minimálne 3 zákaziek na dodávku tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovom finančnom objeme minimálne 900 000 EUR bez DPH v stanovenom období (2011 - 2013).
3.2 § 28 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní - subjekt podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní požaduje predložiť podrobné opisy ponúkaných tovarov v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť splnenie parametrov uvedených v opise predmetu zákazky v súťažných podkladoch.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
20140818/NT-VAK
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.10.2014 10:00
Cena: 10,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov by mala byť do uvedeného dňa doručená na adrese Tendrex, s. r. o., Odborárske námestie 3, 811 07 Bratislava. Uvedená suma musí byť pripísaná na účte vedenom v Československej obchodnej banke, a.s. č. 4006179134/7500 (IBAN: 79 7500 0000 0040 0617 9134). Pri prevode alebo vložení peňažných prostriedkov na účet je nutné ako variabilný symbol uviesť IČO záujemcu. Subjekt podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní upozorňuje, že zaplatenie do pokladne subjektu podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní ani poskytovateľa odborných služieb vo verejnom obstarávaní pri osobnom prevzatí súťažných podkladov nebude možné! Ak bude žiadosť o súťažné podklady zaslaná spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ (e - mail, fax), malo by byť listinné vyhotovenie originálu žiadosti doručené na uvedenú adresu do 3 dní odo dňa doručenia žiadosti spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ. V žiadosti o vydanie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť, či si tieto prevezme osobne, alebo mu majú byť zaslané a priložený doklad o zaplatení poplatku za poskytnutie súťažných podkladov (napr. fotokópia prevodného príkazu alebo dokladu o vložení peňažných prostriedkov na účet). V prípade, že bude záujemca preberať súťažné podklady osobne, odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov telefonicky u kontaktnej osoby.
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 03.10.2014 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.04.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.10.2014 10:15
Miesto: Tendrex, s.r.o., Odborárske námestie 3, 811 07 Bratislava
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: V uvedenom termíne bude otváraná časť ponúk, označená ako "Ostatné", ktoré bude neverejné. Otvárania časti ponúk označených ako "Kritériá" sa budú môcť zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku a neboli vylúčení. Subjekt podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní oznámi termín otvárania časti ponúk označených ako "Kritériá" písomne. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, dokladom o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Toto verejné obstarávanie je realizované v rámci projektu s názvom "Zavedenie inovatívnej technológie na rezanie skla", ktorý bude spolufinancovaný z Operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Prioritná os 1 - Inovácie a rast konkurencieschopnosti, 1.1 - Inovácie a technologické transfery, kód výzvy: KaHR-111DM-1301.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) Uchádzač predloží ponuku tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť, týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá", a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné" za každú časť verejného obstarávania, na ktorú predkladá ponuku.
2) Zariadenie sa bude dodávať na základe vystavenej objednávky a lehota na dodanie plynie odo dňa vystavenia objednávky na dané zariadenie.
3) Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s uskutočňovaným predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku pre projekt a to oprávnenými osobami, ktorými sú najmä poskytovateľ a ním poverené osoby, Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, osoby prizvané orgánmi, ktoré sú uvedené ako oprávnené osoby v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.08.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité