Oznámenie 19088 - WYS

Obsah

19088 - WYS
Vestník č. 162/2014 - 20.08.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
IČO: 36644331
Cesta k nemocnici 1, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Administratívna budova, 2. poschodie
Kontaktná osoba: Ing. Martina Soláriková
Mobil: +421 905412051
Telefón: +421 484333137
Fax: +421 484333120
Email: solarikova.martina@suscch.eu
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.suscch.eu
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9395
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
IČO: 36644331
Cesta k nemocnici 1 , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): K súťažným podkladom je umožnený priamy a neobmedzený prístup elektronickými prostriedkami v profile verejného obstarávateľa na adrese: http://www.suscch.eu/page.php?213 , v lehote podľa bodu IV.2.2 tejto výzvy.
Kontaktná osoba: Ing. Martina Soláriková
Mobil: +421 905412051
Telefón: +421 484333137
Fax: +421 484333120
Email: solarikova.martina@suscch.eu
Internetová adresa (URL): http://www.suscch.eu
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Poskytovanie služieb v oblasti verejného obstarávania
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
11
Hlavné miesto poskytovania služieb: Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., Cesta k nemocnici 1, 974 01 Banská Bystrica
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je komplexná poradenská činnosť pri procesoch obvyklých vo verejnom obstarávaní (v zmysle Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov).
Verejný obstarávateľ požaduje predovšetkým vykonávanie zadávania nadlimitných zákaziek podľa finančného limitu § 4 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. v platnom znení a podlimitných zákaziek podľa finančného limitu § 4 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. v platnom znení.
Zákazky na dodanie tovaru, uskutočnenie stavebných prác alebo poskytnutie služby, ktoré nespĺňajú podmienky podľa § 4 ods. 2 alebo ods. 3 zákona č. 25/2006 Z. z. bude verejný obstarávateľ realizovať predovšetkým vlastnými kapacitami. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby požiadať o vykonanie zadávania takejto zákazky poskytovateľa služby. Tým nie je dotknutá povinnosť poskytovateľa služby metodicky riadiť a dohliadať nad prípravou a zadávaním aj zákaziek podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z. z.
Zadávanie podlimitných zákaziek na dodanie tovaru, uskutočnenie stavebných prác alebo poskytnutie služby postupom podľa § 92 zákona č. 25/2006 Z. z. bude verejný obstarávateľ realizovať predovšetkým vlastnými kapacitami. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby požiadať o vykonanie zadávania takejto zákazky poskytovateľa služby. Tým nie je dotknutá povinnosť poskytovateľa služby metodicky riadiť a dohliadať nad prípravou a zadávaním aj zákaziek podľa § 92 zákona č. 25/2006 Z. z.
Cieľom procesov verejného obstarávania je zefektívňovanie a optimalizácia vykonávaných procesov tak, aby podľa požiadaviek verejného obstarávateľa prinášali úsporu nákladov pri nákupe požadovaných komodít.
Poradenské služby pre oblasť verejného obstarávania zahŕňa najmä súčinnosť pri príprave zadávacích podmienok v nadväznosti na hlavný predmet činnosti verejného obstarávateľa zdravotníctvo a s tým súvisiacich hlavných predpokladaných predmetov zákazky (lieky, špeciálny zdravotnícky materiál, zdravotnícka technika, oprava a údržba zdravotníckej techniky, ďalšie súvisiace služby, atd.). Verejný obstarávateľ predpokladá skúsenosti tímu kľúčových expertov so zadávaním zákaziek rovnakého resp. podobného predmetu predpokladaných zákaziek, komplexnú podporu a riadenie verejného obstarávania, v prípade potreby bezodkladné denné osobné konzultácie s určenými zodpovednými zamestnancami verejného obstarávateľa, analýzu procesov verejného obstarávania, posúdenie súladu realizovaných postupov s platnou legislatívou, prípravu dokumentácie pre jednotlivé postupy verejného obstarávania, komplexnú prípravu a realizáciu jednotlivých postupov verejného obstarávania vrátane realizácie elektronických aukcií.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79418000-7
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Verejný obstarávateľ predpokladá v priebehu zmluvného obdobia minimálny rozsah požadovaných služieb vyplývajúci z plánu verejného obstarávania. Členenie predmetov zákaziek vo vzťahu na plán verejného obstarávania: Zákazka:Predpoklad na zmluvné obdobie
Nadlimitná zákazka - podľa finančného limitu § 4 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. v platnom znení - 10
Podlimitná zákazka - podľa finančného limitu § 4 ods. 3 zákona č. 25/2006 Z. z. v platnom znení - 25
Zákazka podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z. z. v platnom znení - 100
Uvedené množstvo je predpokladané. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby verejný obstarávateľ požaduje realizovať nižší alebo vyšší počet zákaziek, ako je predpokladaný.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 80 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 a nasledujúce zákona č. 25/2066 Z .z., vo väzbe na § 128 a nasledujúce zákona č. 25/2066 Z .z.
1.2 Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa bodu 1.1, za každého člena skupiny dodávateľov osobitne.
1.3 Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 spôsobom podľa § 128 ods. 3.
1.4 Pri preukazovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia sa uchádzačom odporúča postupovať v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 10/2013.
1.5 Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní, vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.1§ 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní:
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 2.1 § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní:
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.1.2) 2.1 výzvy na predkladanie ponúk:
Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za hospodárske roky 2011, 2012, 2013 za ktoré sú požadované doklady dostupné, v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Uchádzač predloží:
a) Výkaz/výkazy ziskov a strát alebo výkaz/výkazy o príjmoch a výdavkoch za hospodárske roky 2011, 2012 a 2013. Požadovaná forma dokumentov: overené príslušným správcom dane alebo audítorom, v originálnom vyhotovení alebo overenej fotokópii, alebo uvedenie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk/) s presným odkazom na uverejnený dokument.
b) Vyhlásenie uchádzača o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za hospodárske roky 2011, 2012, 2013, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou (v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie).
Minimálne požiadavky:
Požadovaný obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky 2011, 2012, 2013 spolu, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, musí byť minimálne vo výške 2,5 násobku predpokladanej hodnoty predmetu zákazky.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona č. 25/2006 Z. z., vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: Požiadavka mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača a sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky stabilného zmluvného partnera.
2.2 Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať ekonomické a finančné postavenie určenými dokladmi, verejný obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje ekonomické a finančné postavenie.
2.3 Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom.
2.4 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.5 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa bodu 2.1 týchto súťažných podkladov a bodu III.1.2) 2.1 výzvy na predkladanie ponúk, za všetkých členov skupiny spoločne.
2.6 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu 2.1 týchto súťažných podkladov a bodu III.1.2) 2.1 výzvy na predkladanie ponúk.
2.7 Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Z čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé: že sa jedná o čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z., musí byť zrejmé ktoré podmienky účasti uchádzač preukazuje týmto čestným vyhlásením, jednoznačným vymenovaním znenia podmienok, alebo ich číselným označením z výzvy na predkladanie ponúk a že uchádzač je schopný pravdivosť čestného vyhlásenia preukázať v prípade potreby/pochybností na vyžiadanie verejného obstarávateľa, a to v čase a spôsobom stanoveným verejným obstarávateľom a že v prípade ak bude uchádzač úspešný, alebo sa umiestni v tomto postupe verejného obstarávania na prvom až treťom mieste v poradí, predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti, ktoré nahradil čestným vyhlásením, v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
2.8 Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.1§ 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
3.2§ 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
3.3§ 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
3.4§ 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
3.5§ 28 ods.1 písm. d) v nadväznosti na § 29 zákona o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 3.1 § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) 3.1 výzvy na predkladanie ponúk:
Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, poskytnutých za predchádzajúce tri roky (2011, 2012, 2013), doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien a lehôt poskytnutia (ďalej len kvalifikované referencie). Zoznam aj kvalifikované referencie musia obsahovať minimálne tieto údaje:
3.1.1 obchodné meno a sídlo poskytovateľa služby,
3.1.2 obchodné meno a sídlo objednávateľa služby,
3.1.3 zmluvný termín dodania, skutočný termín dodania,
3.1.4 množstvo/rozsah poskytnutých služieb (ak je to vzhľadom na druh služby možné) alebo druh alebo opis poskytnutých služieb,
3.1.5 celkovú zmluvnú cenu, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za poskytnutie služieb. V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto fakturačná hodnota (ďalej len cena).
Mena pre cenu: EUR.
Cenu je potrebné uviesť v štruktúre: cena bez DPH, DPH a cena s DPH pre jednoznačné posúdenie splnenia požadovanej minimálnej úrovne.
Cenu v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať priemerným ročným kurzom stanoveným Európskej centrálnej banky nadaný rok, ku ktorému sa kvalifikovaná referencia viaže a uviesť ako bola vypočítaná. Ak sa poskytnutie služby uvedené v kvalifikovanej referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka kvalifikovanej referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR pre každú časť kvalifikovanej referencie daného obdobia. Prepočet ceny takejto kvalifikovanej referencie sa vypočíta ako súčet prepočítaných súm v EUR jednotlivých rokov.
3.1.6 meno a priezvisko, funkciu a telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v kvalifikovanej referencii,
Ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona č. 25/2006 Z. z., dokladom je referencia podľa § 9a ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z., resp. v nadväznosti na § 155m ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z., dokladom je odberateľom potvrdená referencia obsahujúce údaje podľa § 9a ods. 2 písm. a), b), c), d) a g) zákona č. 25/2006 Z. z.
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Minimálne požiadavky:
Súčet cien bez DPH kvalifikovaných referencií musí byť rovný alebo vyšší ako predpokladaná hodnota zákazky. Pre výpočet súčtu cien kvalifikovaných referencií pre posúdenie minimálnej požadovanej úrovne, musí byť z ceny každej kvalifikovanej referencie vyčíslená hodnota, ktorá zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované posudzované obdobie (ak je to uplatniteľné), zohľadňuje len poskytnuté služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné), zohľadňuje alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné), je správne vyčíslená podľa bodu 3.1.5.
Uchádzač preukáže, že komplexne zabezpečoval minimálne 1 proces verejného obstarávania zadávaním nadlimitnej zákazky postupom verejnej súťaže pre verejného obstarávateľa podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač preukáže, že komplexne zabezpečoval minimálne 1 proces verejného obstarávania zadávaním nadlimitnej zákazky postupom užšej súťaže pre verejného obstarávateľa podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač preukáže, že komplexne zabezpečoval minimálne 1 proces verejného obstarávania zadávaním nadlimitnej zákazky postupom rokovacieho konania pre verejného obstarávateľa podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Za komplexné zabezpečenie procesu verejného obstarávania sa považuje: zabezpečovanie realizácie celého procesu verejného obstarávania spojeného so všetkými úkonmi viažucimi sa k uskutočneniu tohto procesu minimálne v rozsahu od oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania po oznámenie o výsledku verejného obstarávania (vrátane).
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač musí preukázať, že má dostatočné skúsenosti s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky.
3.2 § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní:
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) 3.2 výzvy na predloženie ponúk:
Uchádzač predloží opis technického vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na plnenie zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si technických možností a odborných znalostí, ktorými uchádzač disponuje pre účel plnenia predmetu zákazky.
3.3 § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní:
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.1.3) 3.3 výzvy na predloženie ponúk:
Uchádzač predloží vzorové dokumenty pre zadávanie nadlimitnej zákazky postupom verejnej súťaže:
vzorové súťažné podklady vrátane vzorovej štruktúry opisu predmetu zákazky a návrhu zmluvy,
vzorové zápisnice.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si technických možností a odborných znalostí, ktorými uchádzač disponuje pre účel plnenia predmetu zákazky.
3.4 § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní:
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) 3.4 výzvy na predloženie ponúk:
Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom teamu zloženého z minimálne troch kľúčových expertov.
3.4.1 Minimálne požiadavky na jednotlivých expertov:
-Minimálne 5 ročná odborná prax vo vykonávaní a riadení procesu verejného obstarávania, ktorú uchádzač u experta preukáže:
-Profesijným životopisom (v minimálnom rozsahu podľa bodu 3.4.3).
-Predložením zoznamu zákaziek, v ktorých sa aktívne podieľal na realizácii postupu vo verejnom obstarávaní na strane verejného obstarávateľa v zmysle zákona o verejnom obstarávaní (v minimálnom rozsahu podľa bodu 3.4.4).
-Čestné vyhlásenie experta, že bude k dispozícii na plnenie zmluvy.
3.4.2 Minimálne požiadavky, ktoré musí spĺňať team expertov spoločne:
10 skúseností z komplexnej realizácie zadávania nadlimitnej zákazky podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní, pričom výsledkom realizácie postupu bolo uzavretie zmluvy/rámcovej dohody,
10 skúseností z komplexnej realizácie zadávania podlimitnej zákazky podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní, pričom výsledkom realizácie postupu bolo uzavretie zmluvy/rámcovej dohody,
Splnenie bude posudzované z dokladov jednotlivých expertov predložených v rámci bodu 3.4.1.
3.4.3 Minimálny rozsah profesijného životopisu:
Titul, meno a priezvisko,
Vzdelanie (inštitúcia, rok ukončenia, dosiahnutý najvyšší stupeň vzdelania, diplomy, absolvované školenia),
História zamestnania (rok, miesto výkonu, zamestnávateľ, pozícia),
Odborné skúsenosti (názov zákazky, obdobie rok od - do, odberateľ, pozícia na zákazke),
Uvedenie registračného čísla odborne spôsobilej osoby na verejné obstarávanie, v nadväznosti na platnú legislatívu o verejnom obstarávaní,
Čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov uvedených v životopise,
Dátum a podpis.
3.4.4 Minimálny rozsah zoznamu služieb poskytnutých konkrétnym expertom:
Titul, meno a priezvisko experta,
Predmet zákazky, zatriedenie zákazky (nadlimitná / podlimitná),
Objednávateľ služby,
Stručný opis činností, ktoré expert vykonával,
Termín vykonávania uvedených činností (od do, mesiac/rok),
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Požiadavka sleduje nájsť dodávateľa, ktorý disponuje dostatočnými personálnymi kapacitami s primeranými skúsenosťami a odbornosťou, pre poskytovanie služieb požadovaného rozsahu.
3.5 § 28 ods.1 písm. d) v nadväznosti na § 29 zákona o verejnom obstarávaní:
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) 3.5 výzvy na predloženie ponúk:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom podľa požiadaviek normy ISO 9001 pre oblasť predmetu zákazky, uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Požiadavka sleduje nájsť dodávateľa, ktorý sa zaoberá kvalitou a stabilitou svojich procesov, ich riadením a neustálym zlepšovaním, aby bol schopný uspokojovať potreby zákazníkov za primeranú cenu.
3.6 Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom.
3.7 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorý boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3.8 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa 3.1 3.5 súťažných podkladov a príslušných bodov výzvy na predkladanie ponúk, za všetkých členov skupiny spoločne.
3.9 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených v bodoch 3.1 3.5 súťažných podkladov a príslušných bodov výzvy na predkladanie ponúk.
3.10 Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Z čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé: že sa jedná o čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z., musí byť zrejmé ktoré podmienky účasti uchádzač preukazuje týmto čestným vyhlásením, jednoznačným vymenovaním znenia podmienok, alebo ich číselným označením z výzvy na predkladanie ponúk a že uchádzač je schopný pravdivosť čestného vyhlásenia preukázať v prípade potreby/pochybností na vyžiadanie verejného obstarávateľa, a to v čase a spôsobom stanoveným verejným obstarávateľom a že v prípade ak bude uchádzač úspešný, alebo sa umiestni v tomto postupe verejného obstarávania na prvom až treťom mieste v poradí, predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti, ktoré nahradil čestným vyhlásením, v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
3.11 Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Celková zmluvná cena v EUR
Váha: 54
Časť: 2
Názov: Počet komplexne zabezpečených procesov verejného obstarávania postupom verejnej súťaže pre verejného obstarávateľa
Váha: 13
Časť: 3
Názov: Počet komplexne zabezpečených procesov verejného obstarávania postupom užšej súťaže pre verejného obstarávateľa
Váha: 12
Časť: 4
Názov: Počet komplexne zabezpečených procesov verejného obstarávania postupom rokovacieho konania pre verejného obstarávateľa
Váha: 11
Časť: 5
Názov: Predchádzajúce skúsenosti verejného obstarávateľa s uchádzačom v oblasti predmetu zákazky za rozhodné obdobie predchádzajúcich troch kalendárnych rokov (2011, 2012, 2013)
Váha: 10
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
SUSCCH-VO-PZv-2014-01
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 09.09.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.09.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 09.09.2014 13:00
Miesto : Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a. s., Cesta k nemocnici 1, 974 01 Banská Bystrica - zasadačka
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukážu na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a plnou mocou na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. K súťažným podkladom je umožnený priamy a neobmedzený prístup elektronickými prostriedkami v profile verejného obstarávateľa na adrese: http://www.suscch.eu/page.php?213 , v lehote podľa bodu IV.2.2 tejto výzvy.
2. Nie je potrebné, aby záujemca zasielal žiadosť o súťažné podklady.
3. Ak chce byť záujemca informovaný o zverejnení vysvetlení požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, alebo inej sprievodnej dokumentácie (ďalej len vysvetlenie), zašle na e-mail podľa bodu I.1) Ďalšie informácie možno získať na adrese: tejto výzvy, krátku informáciu, že si stiahol súťažné podklady, uvedie identifikáciu verejného obstarávania a kontaktné údaje záujemcu. Ak takúto informáciu verejnému obstarávateľovi neposkytne, nemôže ho verejný obstarávateľ informovať o zverejnení vysvetlení a záujemca sám musí sledovať zverejňovanie vysvetlení v profile verejného obstarávateľa.
4. Žiadosť o vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom
obstarávaní, súťažných podkladov, alebo inej sprievodnej dokumentácie (ďalej len žiadosť o vysvetlenie):
a) Lehota pre doručenie žiadosti o vysvetlenie: 27.08.2014 14:30.
b) Spôsob predloženia žiadosti o vysvetlenie: zaslanie e-mailu na adresu podľa bodu I.1) Ďalšie informácie možno získať na adrese: tohto oznámenia alebo podľa bodu 1.2 časti A. súťažných podkladov.
c) Spôsob poskytnutia vysvetlenia: známy záujemcovia budú informovaní e-mailom o zverejnení vysvetlenia v profile verejného obstarávateľa na adrese: www.suscch.eu , pri príslušnej akcii.
5. Verejný obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodov 1 a 2 komunikovať so záujemcami písomne v listinnej forme.
6. Verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti prostredníctvom komisie podľa nasledujúcich pravidiel: Hodnotenie splnenia podmienok účasti bude založené na preskúmaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzačov podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z. z., finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 zákona č. 25/2006 Z. z. a technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzačov podľa § 28 zákona č. 25/2006 Z. z. v intenciách podmienok uvedených v tejto výzve. Posúdenie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa postavenia uchádzačov v tomto verejnom obstarávaní sa vykoná z podkladov predložených podľa požiadaviek uvedených v bode III.1.1), III.1.2 a III.1.3) tejto výzvy v súlade so zákonom č. 25/2006 Z. z.
7. V súlade s § 100 ods. 7 zákona č. 25/2006 Z. z. verejný obstarávateľ použil ako kritériá na vyhodnotenie ponúk
podmienky účasti uvedené v časti III.1.3) Technická alebo odborná spôsobilosť, bod 3.1 Výzvy na predkladanie ponúk. Zostavenie poradia uchádzačov by bolo nepreskúmateľné v prípade, že by sa uskutočnilo na základe čestného vyhlásenia uchádzača nahrádzajúceho doklady podľa časti III.1.3) Technická alebo odborná spôsobilosť, bod 3.1 Výzvy na predkladanie ponúk. Z dôvodu objektívneho a nediskriminačného vyhodnotenia poradia uchádzačov verejný obstarávateľ žiada o predloženie dokladov požadovaných v časti III.1.3) Technická alebo odborná spôsobilosť, bod 3.1 Výzvy na predkladanie ponúk spôsobom podľa bodu 3.9 časti III.1.3) Výzvy na predkladanie ponúk. V prípade, že si uchádzači uplatnia predkladanie dokladov podľa časti III.1.3) Technická alebo odborná spôsobilosť, bod 3.10 Výzvy na predkladanie ponúk, verejný obstarávateľ požiada o ich doplnenie podľa bodu 3.9 časti III.1.3) Výzvy na predkladanie ponúk.
8. Okrem iných náležitostí požadovaných v súťažných podkladoch, požaduje verejný obstarávateľ: Uchádzač predloží aktuálne platný Certifikát systému manažérstva informačnej bezpečnosti podľa ISO/IEC 27001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém manažérstva informačnej bezpečnosti uchádzača. Úspešný uchádzač bude povinný takto zavedený systém udržiavať v platnosti počas celej doby trvania zmluvy.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
19.08.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité