Oznámenie 19455 - MST

Obsah

19455 - MST
Vestník č. 165/2014 - 25.08.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37936859
Jesenná 14, 08005 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Kontaktná osoba: Ing. Peter Kočiško
Telefón: +421 517563700
Fax: +421 517563711
Email: obstaravanie@sucpsk.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: rozpočtová organizácia vyššieho územného celku
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: správa a údržba ciest II. a III. triedy
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Stavebná mechanizácia - nakladače
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: sídlo verejného obstarávateľa
Kód NUTS
SK041
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodanie stavebnej mechanizácie nakladačov v počte 3 ks pre účely vykonávania činnosti údržby ciest verejného obstarávateľa najmä nakládka sypkých posypových materiálov, stavebných materiálov a čistenie priekop.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 43200000-5
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Dodanie stavebnej mechanizácie nakladačov v počte 3 ks pre účely vykonávania činnosti údržby ciest verejného obstarávateľa najmä nakládka sypkých posypových materiálov, stavebných materiálov a čistenie priekop.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 200 000,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 40
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov poskytnutých verejnému obstarávateľovi zriaďovateľom Prešovským samosprávnym krajom. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok ani zálohu.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Nevyžaduje sa.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1 § 28 ods. 1, písm. a) - zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Za preukázanie dodávok tovaru bude verejný obstarávateľ považovať dodávku nakladačov, resp. rýpadiel. Uchádzač predloží za roky 2011, 2012 a 2013 objednávateľmi potvrdené referencie s uvedením údajov podľa odporúčanej prílohy č. 1 súťažných podkladov: odberateľ: názov, sídlo, IČO; dodávateľ: názov, sídlo IČO; obchodný názov a typové označenie stroja, zmluvná cena vrátane DPH, lehoty dodania, kontaktnej osoby a telefonického kontaktu. Referecie s uvedením vyjadrenia ku kvalite dodaných strojov, musia byť opatrené pečiatkou a podpisom oprávneného zástupcu objednávateľa. Verejný obstarávateľ doporučuje uchádzačovi v ponuke spracovať zoznam predložiť podľa odporúčanej predlohy v prílohe č. 1 súťažných podkladov Zoznam dodávok tovaru.
3.2 § 28 ods. 1, písm. l) - opisom (prospektovým materiálom) tovaru podľa ponuky a zároveň vyhlásením zhody resp. certifikátom výrobku vydanými autorizovanými osobami Európskymi spoločenstvami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami, resp. rozhodnutím o udelení typového schválenia tovaru vydaného MDVaRR SR ako príslušným štátnym dopravným úradom a písomnou dokumentáciou potvrdzujúcou parametre tovaru (základný technický opis).
.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
3.1 Uchádzač musí predloženými dôkazmi o plnení (referenciami) preukázať dodávky tovaru za obdobie predchádzajúcich troch rokov 2011, 2012 a 2013 spolu v rozsahu minimálne desať kusov.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba zahrnutia medzi podmienky účasti: Vzhľadom na predpokladaný rozsah zákazky je potrebné, aby mal uchádzač dostatočné skúsenosti s dodaním tovaru.
3.2 Uchádzač musí preukázať, že je spôsobilý dodať predmet zákazky v požadovanej kvalite a podľa technických špecifikácií určených verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie schopnosti realizovať dodanie tovaru uchádzačom a posúdenie požadovaných parametrov na predmet zákazky.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
Uskutočnenie zákazky je vyhradené pre rámcové programy chránených pracovných miest
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Všetkým uchádzačom súčasne, ktorí splnili podmienky účasti a splnili požiadavky na predmet zákazky verejný obstarávateľ zašle po úplnom úvodnom vyhodnotení výzvu na účasť elektronickými prostriedkami v on-line výberovom konaní. Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii verejný obstarávateľ uvedie termín konania elektronickej aukcie (ďalej e-aukcia), podmienky a podrobné informácie týkajúce sa elektronickej aukcie v zmysle § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní najneskôr dva pracovné dni pred konaním e-aukcie. Pre účely odoslania výzvy na účasť v on-line výberovom konaní je potrebné zo strany uchádzača uviesť e-mailovú adresu, na ktorú bude výzva odoslaná.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
14VS/2014
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2014/S 157-282277
z: 19.08.2014
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 01.10.2014 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 01.10.2014 09:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.10.2014 09:30
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady budú poskytované na základe žiadosti záujemcu o registráciu, po prihlásení sa pomocou voľby Registrácia cez portál www.evo.gov.sk a následnom schválení záujemcu verejným obstarávateľom. Systém EVO následne vygeneruje informačný e-mail o schválení používateľa a pošle ho záujemcovi elektronickou poštou. Záujemca si po prihlásení do systému www.evo.gov.sk môže prevziať súťažné podklady prostredníctvom položky Súťažné podklady v elektronickej forme. Bez vyplnenia elektronického formulára o registráciu nemôže byť záujemcom zriadený prístup k elektronickému verejnému obstarávaniu, t.j. k poskytovaniu súťažných podkladov, vysvetľovaniu, resp. doplneniu súťažných podkladov a e-aukcii.Uchádzač nepredkladá svoju ponuku elektronicky prostredníctvom systému EVO. Ponuky sa predkladajú v tlačenej forme.
Lehota na podanie žiadosti o vysvetľovanie súťažných podkladov alebo údajov uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania uplynie dňa 18.9.2014 o 09:00 hod. Záujemcom sa doporučuje žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov zaslať dostatočne vopred, aby mmohli využiť inšitút vysvetľovania súťažných podkladov. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje a je stanovená vo výške 5000,- € (slovom: päťtisíc eur). Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú bližšie určené v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky a neuzavrieť zmluvný vzťah v prípade, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. Okrem predloženia ponuky v písomnej forme žiadame predložiť ponuku aj vo formáte PDF na CD nosiči. Potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača, aby označil dokumenty, ktoré sú dôverné na účely zverejnenia dokumentov na webovom sídle ÚVO vo väzbe na definovanú povinnosť verejného obstarávateľa zachovávať mlčanlivosť o obchodnom tajomstve a o informáciách označených ako dôverné podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.08.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité