Oznámenie 19888 - MSS

Obsah

19888 - MSS
Vestník č. 168/2014 - 28.08.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Bratislavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Visions, s.r.o., Štefánikova 23, 917 01 Trnava
Kontaktná osoba: Daniel Mikuščák
Telefón: +421 918600969
Fax: +421 255423143
Email: mikuscak@visions.cc
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Komplexná realizácia procesu verejného obstarávania
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 11
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: v závislosti od potrieb verejného obstarávateľa a charakteru konkrétnej poskytovanej služby sídlo verejného obstarávateľa a iné pracovisko verejného obstarávateľa na území mesta Bratislava alebo pracovisko uchádzača.
Kód NUTS
SK01
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 36
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 242 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
2.4Predmetom zákazky je realizácia procesov verejného obstarávania v prostredí verejného obstarávateľa s cieľom dosiahnutia jeho maximálnej efektívnosti (úspory nákladov) pri dodržiavaní všetkých relevantných prameňov práva (právne predpisy Slovenskej republiky, právo EÚ, rozhodovacia prax Úradu pre verejné obstarávania atď.) a poskytnutie poradenských služieb v oblasti verejného obstarávania.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79418000-7
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 242 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 36
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 7000 EUR. Podrobnosti obsahujú súťažné podklady.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku na základe daňového dokladu vystaveného zhotoviteľom, splatnosť ktorého je do 30 dní odo dňa jeho preukázateľného doručenia.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Uchádzač je povinný počas celej doby platnosti zmluvy byť poistený za škodu spôsobenú pri výkone podnikateľskej činnosti, pričom výška poistného krytia musí byť minimálne 300.000,00 EUR. Overená kópia poistnej zmluvy tvorí prílohu Zmluvy.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia podľa §26 ods. 1 zákona
č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov predložením dokladov podľa §26 ods. 2, resp. ods. 4, 5, alebo
§128 ods. 1, resp. §32 ods. 11, a to v súlade s §19 ods. 3 uvedeného zákona. Doklady musia byt predložené ako
originály, alebo úradne overené fotokópie.
Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v súlade s § 31 ods. 3. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu podľa §32 ods. 11, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi
podmienky účasti: podmienka účasti je vyžadovaná podľa §26 zákona o verejnom obstarávaní nakoľko verejného
obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa ekonomickej a finančnej spôsobilosti podľa §27 zákona č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo podľa §32 ods. 11 čestným vyhlásením. Doklady musia byť predložené ako originály, alebo úradne overené fotokópie.
a) v zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona vyjadrením banky
b) v zmysle § 27 ods. 1 písm. d) zákona prehľadom o o celkovom obrate
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu podľa §32 ods. 11, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie ekonomického a finančného postavenia zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponúk, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie ekonomického a finančného postavenia v súlade s § 27 ods. 2.
Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v
súlade s § 31 ods. 3, resp. ods. 4.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Ad a) vyjadrenie banky musí obsahovať informácie o tom, že uchádzač je klientom banky, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie a čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej
banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie/vyjadrenia.
Ad b) preukáže celkový obrat za posledné 3 hospodárske roky (2011, 2012, 2013) pričom obrat kumulatívne v
uvedenom období nesmie byť nižší ako 240 000 EUR. K prehľadu o obrate predloží uchádzač výkazy ziskov a strát
alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača, prípadne príslušné doklady podľa krajiny sídla uchádzača.
Odôvodnenie primeranosť určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu ich zahrnutia medzi podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky, skúma výšku obratu a finančnú stabilitu.
Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu
zákazky, lehotu splatnosti faktúr, dĺžku trvania zákazky. Verejný obstarávateľ považuje za svoju povinnosť vstúpiť do
právneho vzťahu len s uchádzačom, ktorý si plní elementárne záväzky. Banky sú vo všeobecnosti považované za
dôveryhodný zdroj informácií o finančnej disciplíne uchádzača pri plnení si záväzkov a preto pozitívne vyjadrenie banky o platobnej schopnosti uchádzača verejný obstarávateľ považuje za relevantný zdroj informácií o finančnej kondícií a disciplinovanosti uchádzača pri plnení si záväzkov. Súčasne sa touto podmienkou verejný obstarávateľ presvedčí, že uchádzač je podnikateľský subjekt, ktorý dlhodobo poskytuje služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky a z tohto pohľadu môže uzavrieť s uchádzačom zmluvu znížením pravdepodobnosti ekonomických
rizík.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa §28 zákona č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti. Doklady musia byť predložené ako originály, alebo úradne overené fotokópie.
a) v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným
potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní,
doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,
b) podľa § 28 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
c) podľa §28 ods. 1 písm. k) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu podľa §32 ods. 11, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponúk, je uchádzač povinný verejnému
obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 28 ods. 2.
Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v súlade s § 31 ods. 3, resp. ods. 4.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
a) minimálne jedna (1) referencia na poskytnutie poradenských služieb v oblasti verejného obstarávania, ktorej hodnota (odmena za poskytnutie predmetnej služby) bola minimálne 100 000 EUR bez DPH
b) Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii 2 riadiacich zamestnancov uchádzača, ktorí budú zodpovední za poskytnutie služby. Údaje budú uvedené v profesijnom životopise jednotlivého zamestnanca.
Profesijný životopis musí obsahovať: a) titul, meno a priezvisko, b) údaje o priebehu vzdelania zamestnanca,
absolvované školenia, c) história zamestnania (zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru, pozícia ktorú zamestnanec zastával) ,d) praktické skúsenosti vzťahujúca sa k predmetu obstarávania (názov a sídlo odberateľa, názov referencie, popis referencie, pozícia na projekte, rozsah činností, ktoré zamestnanec zabezpečoval, obdobie realizácie referencie - rok od do, meno, priezvisko a číslo telefónu aspoň jednej kontaktnej osoby odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie), e) dátum a podpis zamestnanca.
Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na riadiacich
zamestnancov:
1. Riadiaci zamestnanec č. 1 - Expert pre verejné obstarávanie (1 osoba)
I.Ukončené vysokoškolské vzdelanie II,. stupňa. Túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže dokladom o dosiahnutom vysokoškolskom vzdelaní (nevyžaduje sa predloženie originálu alebo úradne osvedčenej kópie).
II.Minimálne 10 rokov praxe vo verejnom obstarávaní, pri obstarávaní tovarov, služieb alebo stavebných prác, v súlade s platnými právnymi predpismi. Túto podmienku účasti uchádzač preukáže profesijným životopisom.
III.Skúsenosť s riadením, resp. realizáciou zadávania minimálne 5 nadlimitných zákaziek na strane verejného obstarávateľa/obstarávateľa v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže čestným vyhlásením experta spolu s uvedením zoznamu zákaziek (vrátane údajov umožňujúcich ich identifikáciu ako napríklad č. Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania z Vestníka verejného obstarávania), ktorých obstarávanie riadil.
2. Riadiaci zamestnanec č. 2 - Konzultant pre verejné obstarávanie (1 osoba)
I.Ukončené stredoškolské/vysokoškolské vzdelanie, túto podmienku účasti záujemca u senior konzultanta preukáže dokladom o dosiahnutom stredoškolskom/vysokoškolskom vzdelaní (nevyžaduje sa predloženie originálu alebo úradne osvedčenej kópie).
II.Minimálne 5 rokov praxe vo verejnom obstarávaní, pri obstarávaní tovarov, služieb alebo stavebných prác, v súlade s platnými právnymi predpismi. Túto podmienku účasti uchádzač preukáže u konzultanta profesijným životopisom.
III.Skúsenosť s riadením, resp. realizáciou zadávania minimálne 3 nadlimitných zákaziek na strane verejného obstarávateľa/obstarávateľa v zmysle ZVO. Túto podmienku účasti uchádzač u konzultanta preukáže čestným vyhlásením spolu s uvedením zoznamu zákaziek (vrátane údajov umožňujúcich ich identifikáciu ako napríklad č. Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania z Vestníka verejného obstarávania), ktorých obstarávanie riadil.
c) Uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom,ak predpokladá, že pri zadávaní zákazky využije kapacity subdodávateľov, ktorí sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. V prípade ak je podiel subdodávateľov menší ako 50 % z hodnoty plnenia predloží vyhlásenie v ktorom uvedie predmetnú skutočnosť.
Odôvodnenie primeranosť určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu ich zahrnutia medzi podmienky účasti:
Ad a) Zoznam úspešne poskytnutých služieb (realizovaných zmlúv) v oblasti poradenských služieb pri riadení projektov a poradenstva pri verejnom obstarávaní má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúseností uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
Ad b) Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov majú preukázať schopnosť uchádzača poskytovať jednotlivé dielčie odborné služby (činnosti), ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou predmetu zákazky, a zabezpečiť ich kvalitu na požadovanej profesionálnej úrovni.
Ad c) Podmienka účasti podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní je stanovená z dôvodu
splnenia povinnosti podľa § 32 ods. 3 písm. b).
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Cena za realizáciu jednej nadlimitnej zákazky - 35
2. Cena za realizáciu jednej podlimitnej zákazky - 35
3. Cena za poradenské služby - Konzultácie vo verejnom obstarávaní - 30
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
BSK/NL 01/2014
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 06.10.2014 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 06.10.2014 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 28.02.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.10.2014 13:00
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné a uskutoční sa v termíne a na mieste podľa bodu IV.2.4. výzvy. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" sa uskutoční v termíne podľa § 41 ods. 2 zákona číslo 25/2006 Z.z. na adrese sídla verejného obstarávateľa. Na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Komisia overí neporušenosť časti ponuky, označenej ako "Kritériá" a zverejní obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom, určených verejným obstarávateľom a obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk. Ostatné údaje uvedené v časti ponuky, označenej ako "Kritériá" sa nezverejňujú. Každú otvorenú časť ponuky, označenú ako "Kritériá" komisia označí rovnakým poradovým číslom ako časť ponuky, označenú ako "Ostatné", predloženú tým istým uchádzačom.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.08.2014

Redakčné opravy

22083 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 183/2014
V oznámení 19888-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 168/2014 zo dňa 28.08.2014 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk Namiesto: Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu) 1. Cena za realizáciu jednej nadlimitnej zákazky - 35 2. Cena za realizáciu jednej podlimitnej zákazky - 35 3. Cena za poradenské služby - Konzultácie vo verejnom obstarávaní - 30 Viď: Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu) 1. Cena za realizáciu jednej nadlimitnej zákazky - 20 2. Cena za realizáciu jednej podlimitnej zákazky - 70 3. Cena za poradenské služby - Konzultácie vo verejnom obstarávaní - 10
23172 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 191/2014
V oznámení 19888-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 168/2014 zo dňa 28.08.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: Ad a) Zoznam úspešne poskytnutých služieb (realizovaných zmlúv) v oblasti poradenských služieb pri riadení projektov a poradenstva pri verejnom obstarávaní má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúseností uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Viď: Ad a) Zoznam úspešne poskytnutých služieb (realizovaných zmlúv) v oblasti realizácie postupov vo verejnom obstarávaní a poradenstva pri verejnom obstarávaní má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúseností uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité