Oznámenie 19844 - WYP

Obsah

19844 - WYP
Vestník č. 167/2014 - 27.08.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
IČO: 30844363
Pražská 29, 81263 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Pražská 29, Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Emília Gregorová
Telefón: +421 257278261
Fax: +421 252496143
Email: emilia.gregorova@reserves.gov.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.reserves.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia kotolne - ústredie
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: budova ústredia SŠHR SR, Pražská 29, 812 63 Bratislava
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je čiastočná rekonštrukcia a modernizácia nízkotlakovej plynovej kotolne pozostávajúca z dodávky troch kusov nových nízkotlakových plynových kotlov a uskutočnenia komplexných demontážnych prác starých a montážnych prác nových plynových kotlov podľa príslušných platných právnych predpisov a technicko-prevádzkových predpisov výrobcu dodaných kotlov (čiastočná modernizácia uskutočnená na kľúč) v súlade s príslušnými platnými STN a EN normami zahrňujúcu ekologickú likvidáciu starých demontovaných kotlov prípadne iných súčastí vybavenia kotolne týkajúcich sa predmetu zákazky. Zároveň predmet zákazky pozostáva z poskytovania pravidelného technicko-profylaktického servisu počas doby 36 mesiacov. Existujúce nízkotlakové kotly sú technicky zastarané a morálne opotrebované s častým výskytom poruchovosti, čo sťažuje verejnému obstarávateľovi uskutočňovanie opráv vzhľadom na skutočnosť, že náhradné diely už nie sú k dispozícii.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45331110-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44621220-7, 42160000-8, 45255400-3, 45310000-3, 45311000-0, 50531100-7, 71632000-7
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 43 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 37
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Záujemca a uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01.07.2013 [ t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len "úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu] nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.06.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávateľa predkladať toto potvrdenie. Je však potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 preukázať tým, že v žiadosti o účasť predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona]. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie, predloží každý člen skupiny osobitne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: A/ podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (rekonštrukcia plynovej kotolne) za predchádzajúcich päť rokov (za predchádzajúcich päť rokov sa považuje päť priebežných rokov, ktoré sa počítajú spätne odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk pre dané zadávanie zákazky) doplnenými potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác podľa obchodných podmienok za odberateľa;
ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ - dokladom je referencia,
ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ;
ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača o ich poskytnutí, doplneným dokladom, preukazujúcim ich poskytnutie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli poskytnuté.

B/ V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň pre podmienku uvedenú v bode A/:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci tohto zoznamu preukázal, že zrealizoval zákazku/y rovnakého alebo obdobného charakteru za predchádzajúcich päť rokov, t. j. za predchádzajúcich päť rokov sa považuje päť priebežných rokov, ktoré sa počítajú spätne odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk pre dané zadávanie zákazky, v celkovom finančnom objeme 80 000,- € bez DPH, pričom do zoznamu musí byť zahrnutá min. jedna zmluva (zákazka), predmetom ktorej bolo uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (t. j. rekonštrukcia plynovej kotolne) v hodnote minimálne 40 000,- € bez DPH.
Doklady preukazujúce splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní musia obsahovať minimálne:
a) názov/obchodné meno a sídlo odberateľa,
b) názov/obchodné meno a sídlo zhotoviteľa,
c) predmet zmluvy,
d) miesto plnenia zmluvy,
e) čas plnenia zmluvy (od - do, mesiac, rok),
f) celková zmluvná cena v EUR bez DPH a v EUR s DPH,
g) meno a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje. Predložený zoznam (referencie) musí obsahovať vyhlásenie odberateľa o úspešnej realizácii tejto zmluvy a podpis osoby odberateľa s uvedením kontaktu, u ktorej si možno overiť tieto údaje a ktorá toto vyhlásenie za odberateľa potvrdzuje. Zoznam uskutočnených stavebných prác musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať v mene uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie). Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť každú zrealizovanú zákazku a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v doklade neuznať takúto zákazku. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2014/02528-1 OVO
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 16.09.2014 09:00
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.09.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 16.09.2014 10:00
Miesto : sídlo verejného obstarávateľa - budova ústredia SŠHR SR, Pražská 29, 812 63 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť oprávnená osoba (resp. splnomocnená osoba) uchádzača, ktorý predložil ponuku v danom zadávaní podlimitnej zákazky.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ zadáva zákazku prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) https://www.evo.gov.sk zverejnenej na portáli EVO pod číslom 45.02. Postup záujemcu/uchádzača je upravený v príručkách určených pre záujemcov/uchádzačov: "Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 16.9.2013)" a "Spoločné moduly (verzia 30.9.2013)", ktoré sú zverejnené na portáli EVO www.evo.gov.sk v položke menu Príručky (ďalej aj príručky Z/U).
Súťažné podklady k tejto zákazke možno získať neobmedzene na adrese: www.evo.gov.sk vyhlásenej verejným obstarávateľom (SŠHR SR) pod č. zákazky 45.02 alebo v profile verejného obstarávateľa na adrese www.uvo.gov.sk.

2. Podmienkou pre účasť v tejto zákazke č. 45.02 je zaslanie žiadosti o registráciu do systému EVO prostredníctvom on-line formulára dostupného na portáli EVO. Lehota na registráciu do systému EVO a o prístup k súťažným podkladom nie je verejným obstarávateľom obmedzená.

3. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

4. V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na e-mailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.

5. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO si môžu záujemcovia/uchádzači stiahnuť do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch, ktorý je zverejnený na portáli EVO www.evo.gov.sk v položke menu Hlásenie chýb a porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, aby v prípade neštandardného správania sa systému EVO, alebo podozrenia na chybu a pod. tento stav priebežne zdokumentovali vytvorením snímok obrazovky, ktoré budú použité pri preukazovaní neštandardného správania sa systému EVO.

6. V prípade technických, či iných objektívnych problémov, ktoré neumožnia elektronickú komunikáciu prostredníctvom systému EVO na dlhší čas, môže zákazka prebiehať po obnovení prevádzky systému EVO ďalej elektronicky alebo v listinnej podobe v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, o čom budú registrovaní záujemcovia informovaní. V mimoriadnom prípade môže verejný obstarávateľ predĺžiť lehotu na predkladanie ponúk, následne túto skutočnosť verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcov v predmetom postupe zadania zákazky a zverejní túto informáciu v Profile verejného obstarávateľa. Súčasne môže byť oznámenie o predĺžení lehoty odoslané e-mailom.

7. V prípade, ak v mene podnikateľa sú oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo ponuku predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 31 zákona o verejnom obstarávaní, vyžaduje sa v tejto podlimitnej zákazke aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponuky).

8. Upresnenie bodu II. 3 tejto výzvy:
a) začatie diela do 5 (päť) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo,

b) termín odovzdania zrekonštruovanej kotolne objednávateľovi/verejnému obstarávateľovi do užívania: najneskôr do 6 (šesť) týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy, pričom doba odstavenia nízkotlakej plynovej kotolne (pozostávajúca z demontáže starých a montáže nových kotlov) nesmie presiahnuť 5 (päť) po sebe nasledujúcich pracovných dní.

c) doba poskytovania technicko-profylaktického servisu zrekonštruovanej nízkotlakovej plynovej kotolne:
na základe písomnej objednávky objednávateľa po dobu 36 (tridsaťšesť) mesiacov, ktorá začne plynúť odo dňa odovzdania zrekonštruovanej nízkotlakovej plynovej kotolne objednávateľovi do užívania, t. j. od dátumu podpisu protokolu o fyzickom odovzdaní a prevzatí zrekonštruovanej nízkotlakovej plynovej kotolne obidvoma zmluvnými stranami. Dohodnutá 36 mesačná doba poskytovania servisu kotolne skončí najneskôr dňa 31.12.2017.

9. Úradné hodiny podateľne verejného obstarávateľa pre prijímanie ponúk:
Pondelok - Štvrtok: 7:30 - 15:00 h. a v Piatok 7:30 - 14:00 h.

10. Úspešný uchádzač musí splniť ďalšie podmienky stanovené pre zadávanie zákazky, ktoré sú uvedené v súťažných podkladoch, časť A, bod. 3.3..

11. Náklady spojené s uzatvorením poistenia podľa bodu 3.3.1. súťažných podkladov v časti A a predložením ďalších požadovaných dokladov v rámci splnenia ďalších podmienok podľa 3. 3. tej iste časti súťažných podkladov znáša úspešný uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.

12. Verejný obstarávateľ umožní pre účely vypracovania ponuky na zadávanie podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska Rekonštrukcia kotolne - ústredie obhliadku. Termíny obhliadok sú plánované v nasledujúcich dňoch:
28. 08. 2014 o 10.00 hod.
04. 09. 2014 o 10.00 hod.
08. 09. 2014 o 10.00 hod.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
25.08.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité