Oznámenie 19843 - WYS

Obsah

19843 - WYS
Vestník č. 167/2014 - 27.08.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Národný ústav celoživotného vzdelávania
IČO: 00699438
Tomášikova 4 , 82009 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Národný ústav celoživotného vzdelávania, Tomášikova 4, 820 09 Bratislava
Kontaktná osoba: Barbora Kučerková
Mobil: +421 907804266
Telefón: +421 907804266
Fax: +421 269202204
Email: bizikovab@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.acadistr.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Poskytovanie služieb zabezpečenia medzinárodných spiatočných leteniek a služieb spojených s prepravou osôb
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
3
Hlavné miesto poskytovania služieb: Úspešný uchádzač bude predmet zákazky plniť poskytnutím služieb verejnému obstarávateľovi na adresu Národný ústav celoživotného vzdelávania, Tomášikova 4, 820 09 Bratislava alebo na iné miesto podľa spresnenia verejného obstarávateľa v čase plnenia zmluvy.
NUTS kód:
SK01
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb zabezpečenia medzinárodných spiatočných leteniek a služieb spojených s prepravou osôb pre verejného obstarávateľa Národný ústav celoživotného vzdelávania v dohodnutej kvalite, rozsahu a cene podľa priebežných požiadaviek verejného obstarávateľa. Doručovanie vystavených leteniek v termínoch a na miesta určené verejným obstarávateľom a zabezpečenie s tým súvisiacich vlakových, autobusových, lodných a trajektových lístkov, pobytových resp. tranzitných víz, ubytovania, prepravných služieb a akýchkoľvek iných súvisiacich služieb podľa potrieb verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje priebežné zabezpečovanie leteniek a súvisiacich služieb pre potreby zabezpečenia zahraničných pracovných ciest zamestnancov verejného obstarávateľa a iných osôb ako vyslaných zástupcov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 60440000-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 63510000-7, 63000000-9, 63700000-6, 63524000-8
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Plnenie predmetu zákazky bude počas 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Predpokladaná hodnota
predmetu zákazky na obdobie 12 mesiacov je 41 500 € bez DPH. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo po uplynutí prvých 12 mesiacov trvania zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania uplatniť opciu a uzatvoriť zmluvu postupom priameho rokovacieho konania v súlade s ustanoveniami § 58 písm. j) a § 59 zákona o verejnom obstarávaní na ďalších 12 mesiacov a to najviac tri krát po sebe. Predpokladaná hodnota zákazky spolu na obdobie 48 mesiacov je 166 000,- € bez DPH.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota/Od: 41 500,0000 Do: 166 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 48
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje Osobné postavenie za účelom splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní:
BOD 1.1.) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) a ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, ods. 4, ods. 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE VYCHÁDZAJÚCE Z USTANOVENÍ ZAKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ:

BOD 1.2.) Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
BOD 1.3.) Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
BOD 1.4.) V zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
BOD 1.5.)Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
BOD 1.6.) Za závažné porušenie odborných povinností na účely tohto zákona sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž (§ 4 ods. 3 písm. f) zákona č. 136/2001 Z. z. o ochrane hospodárskej súťaže a o zmene a doplnení zákona Slovenskej národnej rady č. 347/1990 Zb. o organizácii ministerstiev a ostatných ústredných orgánov štátnej správy Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov v znení zákona č. 465/2002 Z. z.) vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania (§ 2 ods. 2, 4 a 5 zákona č. 82/2005 Z. z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 223/2011 Z. z.) za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa odseku 1 písm. g) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným. Porušenie záväzku, ak ide o bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností alebo bezpečnosť dodávok, možno preukázať aj iným prostriedkom.
BOD 1.7.) Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely tohto zákona sa rozumie
a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d) iný právoplatný rozsudok súdu.
BOD 1.8.) Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa odseku 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný obstarávateľ a spĺňa ju aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu (§ 38 ods. 11 a 12 zákona č. 136/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov).
BOD 1.9.) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
BOD 1.10.) Vyžaduje sa predloženie platných dokladov požadovaných v bode 1.1. Osobné postavenie.

Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje ekonomické a finančné postavenie za účelom splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.
BOD 2.1) Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Podmienku účasti týkajúcu sa finančného a ekonomického postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne a bude schopný vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob a lehotu splatnosti faktúr pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
BOD 2.2) Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní prehľadom o celkovom obrate, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Podmienku účasti týkajúcu sa finančného a ekonomického postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. Požiadavka predložiť prehľad o celkovom obrate a podložiť ho potvrdeným dokladom požaduje verejný obstarávateľ za účelom uistenia sa, že úspešný uchádzač bude schopný znášať náklady spojené so zabezpečením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu predmetu zákazky, spôsob a lehotu splatnosti faktúr. Predmetnú požiadavku verejný obstarávateľ považuje za primeranú vo vzťahu k predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K BODU 2.1)
AD (1) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie platného dokladu, ktorým je vyjadrenie banky, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač otvorený resp. vedený účet. V predmetnom vyjadrení banka, pobočka zahraničnej banky alebo zahraničná banka potvrdí, že uchádzač nie je v nepovolenom prečerpaní, že v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár, že si plní všetky záväzky voči banke včas a riadne, že účet uchádzača nie je predmetom exekúcie. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. V prípade, že uchádzač má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich.
AD (2) Uchádzač zároveň pripojí čestné vyhlásenie, podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, že v iných bankách ako v banke (bankách), ktorá podľa tohto bodu vydala potvrdenie, uchádzač nemá otvorený resp. vedený účet a ani iné záväzky. Čestné vyhlásenie bude predložené ako platný doklad.
K BODU 2.2)
AD (1) Uchádzač predloží prehľad o celkovom obrate za predchádzajúce tri hospodárske roky (2013, 2012, 2011) podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača, v ktorom uchádzač preukáže objem dosiahnutého obratu v min. výške 300 000,-€ bez DPH spolu za posledné tri hospodárske roky. Prehľad bude predložený ako platný doklad podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača, prípadne inou osobou oprávnenou v plnom rozsahu konať v mene a na zodpovednosť uchádzača.
AD (2) Uchádzač prehľad o dosiahnutom obrate podloží výkazom ziskov a strát resp. výkazom príjmov a výdavkov (alebo ich ekvivalent) za uvedené posledné tri hospodárske roky (2013,2012,2011). V prípade, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkazy ziskov a strát, v prípade ak uchádzač je osoba vedie jednoduché účtovníctvo predloží výkaz o príjmoch a výdavkoch, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti. Výkaz ziskov a strát resp. Výkaz o príjmoch a výdavkoch bude predložený ako platný doklad, potvrdený príslušným daňovým úradom podľa zákona č. 511/1992 Z. z o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov. Pokiaľ sa jedná o subjekt, ktorý má účtovné závierky za tieto roky zverejnené vo verejnej časti Registra účtovných závierok (ďalej len RÚZ) a sú verejne prístupné všetkým osobám na www.registeruz.sk v elektronickej podobe, takýto subjekt o tom upovedomí verejného obstarávateľa v ponuke a nemusí predkladať účtovné závierky ako platný doklad, potvrdený príslušným daňovým úradom. Pokiaľ sa jedná o subjekt, ktorý má účtovné závierky za tieto roky zverejnené v neverejnej časti RÚZ uchádzač predloží kópiu uloženého dokumentu ako výstup z RÚZ opatrenú osvedčovacou doložkou, ktorú si vyžiada z Registra účtovných závierok.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE VYCHÁDZAJÚCE Z USTANOVENÍ ZAKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ:

BOD 1) Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
BOD 2) V prípade, že ponuka bude predložená skupinou dodávateľov, podľa § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
BOD 3) V súlade s § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
BOD 4) V súlade s § 27 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
BOD 5) Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene. V prípade, že finančné podklady uchádzača boli realizované v inej mene ako euro, údaje v uvedených potvrdeniach je potrebné prepočítať kurzom vyhláseným NBS (Národná banka Slovenska) alebo ECB (Európska centrálna banka) ku dňu odoslania výzvy na predkladanie ponúk na zverejnenie do Vestníka verejného obstarávania. Prepočet s uvedením údajov: suma v euro a suma v pôvodnej mene uchádzač uvedie vo svojej ponuke, spolu s uvedením použitého kurzu.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť za účelom splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní:
BOD 3.1) Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky, pričom rok je chápaný ako 12 po sebe nasledujúcich mesiacov spätne k lehote na predkladanie ponúk (t.j. od 9/2011 do 9/2014), zoznam bude doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt poskytovania služieb a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich poskytnutí, doplneným dokladom, preukazujúcim ich poskytnutie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli poskytnuté.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienku účasti týkajúcu sa technickej a odbornej spôsobilosti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Podmienku účasti verejný obstarávateľ zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými poskytovateľmi služieb, ktorí disponujú odbornými skúsenosťami. Verejný obstarávateľ požaduje skúseného partnera, ktorý zrealizuje predmet zákazky kvalitne a podľa požiadaviek a preto je dôležité, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s poskytovaním rovnakých služieb.
BOD 3.2) Podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní ak ide o poskytnutie služby, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku za účelom preukázania, či je uchádzač spoľahlivým poskytovateľom služby predmetu zákazky a či je uchádzačom, ktorý spĺňa v tejto oblasti požiadavky na systémy kvality, má oprávnenia a osvedčenia na poskytovanie služieb predmetu zákazky a bude mať k dispozícii technické vybavenie potrebné na kvalitné poskytovanie predmetu zákazky.
BOD 3.3) Podľa § 28 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie, technického vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii počas plnenia predmetu zmluvy za kľúčové vzhľadom na predmet zákazky, ktorým je poskytovanie služieb v oblasti zabezpečenia leteniek, ku ktorému je takéto technické vybavenie nutné.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K BODU 3.1.)
AD (1) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu potvrdeného štatutárnym orgánom uchádzača, prípadne inou osobou oprávnenou v plnom rozsahu konať v mene a na zodpovednosť uchádzača ako platný doklad, v ktorom uchádzač uvedie zrealizované zákazky rovnakého a obdobného charakteru ako predmet zákazky, za predchádzajúce tri roky pričom rok je chápaný ako 12 po sebe nasledujúcich mesiacov spätne k lehote na predkladanie ponúk (t.j. od 9/2011 do 9/2014) v nasledovnom objeme:
Zrealizované zákazky na poskytnutie služieb v oblasti letecké a súvisiace služby, služby cestovných kancelárií a podobné služby, podporné a pomocné dopravné služby v min. objeme: 300 000,- EUR bez DPH spolu za všetky požadované roky a všetky predložené zákazky v zozname predloženom uchádzačom.
Zoznam poskytnutých služieb rovnakého charakteru ako predmet zákazky, ktorý bude obsahovať minimálne požadované zákazky musí obsahovať minimálne nasledovné údaje/informácie: identifikačné údaje odberateľa: obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania, meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail kontaktnej osoby odberateľa, predmet zmluvy, stručný opis, z ktorého musí byť zrejmý predmet plnenia, výška plnenia, obdobie, počas ktorého bola služba realizovaná, potvrdenie poskytnutia služby odberateľovi alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané, kontaktná osoba s telefónnym číslom a emailom pre potrebu overenia si predložených informácií.
K BODU 3.2)
AD (1) V súlade s § 29 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača predloženie certifikátu IATA ako medzinárodnej organizácie stanovujúcej dohody o tarifách, sadzbách, vzájomnom vyrovnávaní poplatkov, spôsobe poskytovania služby cestujúcim a dohody o preprave tovaru vydaný na rok 2014, ktorým uchádzač preukazuje členstvo v tomto medzinárodnom združení a ktoré ho oprávňuje vystavovať cestovné doklady. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenia kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť platné doklady požadované v tomto bode.
K BODU 3.3)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
AD (1) Uchádzač preukáže, že má k dispozícii online systém rezervácie leteniek, ktorým uchádzač disponuje a popis tohto online systému, pričom musí zabezpečovať minimálne tieto funkcie
i. online zasielanie výsledkov vyhľadávania leteniek, online rezerváciu leteniek, online zasielanie potvrdenia rezervácie leteniek, počet terminálov rezervačného systému (Amadeus alebo ekvivalent tohto systému), ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii za každý rezervačný systém preukáže čestným vyhlásením
ii. Call centrum, ktoré je k dispozícii minimálne počas pracovných dní v čase od 08,00 hod do 18,00 hod.
AD (2) Uchádzač uvedie názov minimálne dvoch medzinárodných rezervačných systémov, ku ktorým má prístup (napr. Amadeus, SABRE, resp. ekvivalenty týchto systémov), a predloží potvrdenie od prevádzkovateľov uvedených systémov, ktorým preukáže, že uchádzač má povolenie na vstup do daného medzinárodného rezervačného systému. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť platné doklady požadované v tomto bode.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE VYCHÁDZAJÚCE Z USTANOVENÍ ZAKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ:

BOD 1) Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
BOD 2) V prípade, že ponuka bude predložená skupinou dodávateľov podľa § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
BOD 3)V súlade s § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
BOD 4) Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, záujemca predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene. V prípade, že finančné podklady uchádzača boli realizované v inej mene ako euro, údaje v uvedených potvrdeniach je potrebné prepočítať kurzom vyhláseným NBS (Národná banka Slovenska) alebo ECB (Európska centrálna banka) ku dňu odoslania výzvy na predkladanie ponúk na zverejnenie do Vestníka verejného obstarávania. Prepočet s uvedením údajov: suma v euro a suma v pôvodnej mene uchádzač uvedie vo svojej ponuke, spolu s uvedením použitého kurzu.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Poplatok za vystavenie letenky v rámci európskych destinácií aj mimoeurópskych destinácií
Váha: 30
Časť: 2
Názov: Poplatok za dobrovoľnú zmenu rezervácie vystavenej letenky nad rámec poplatku určeného leteckou spoločnosťou
Váha: 20
Časť: 3
Názov: Poplatok za storno vystavenej letenky nad rámec poplatku určeného leteckou spoločnosťou
Váha: 20
Časť: 4
Názov: Cena za jednosmerný transfer z akéhokoľvek miesta v Bratislave na letisko Schwechat vo Viedni alebo opačne a to osobným automobilom strednej triedy, typ COMBI s klimatizáciou
Váha: 10
Časť: 5
Názov: Cena za jednosmerný transfer z akéhokoľvek miesta v Bratislave na letisko Schwechat vo Viedni alebo opačne a to automobilom typu MINI VAN s kapacitou 7 osôb s klimatizáciou
Váha: 10
Časť: 6
Názov: Cena za jednosmerný transfer z akéhokoľvek miesta v Bratislave na letisko M.R.Štefánika v Bratislave alebo opačne, a to osobným automobilom strednej triedy, typ COMBI s klimatizáciou
Váha: 5
Časť: 7
Názov: Cena za jednosmerný transfer z akéhokoľvek miesta v Bratislave na letisko M.R.Štefánika v Bratislave alebo opačne, a to automobilom typu MINI VAN s kapacitou 7 osôb s klimatizáciou
Váha: 5
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
01/25/08/2014/PLZ/SLUŽBY
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 16.09.2014 08:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.09.2014 08:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 16.09.2014 09:00
Miesto : Národný ústav celoživotného vzdelávania, Tomášikova 4, 820 09 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie obálok pre časť OSTATNÉ je pre uchádzačov neverejné. Otváranie obálok pre časť KRITÉRIÁ je pre uchádzačov neverejné v súlade s § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní nakoľko sa uplatní elektronická aukcia. Na otváraní obidvoch častí ponúk sa zúčastní len komisia menovaná verejným obstarávateľom na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
BOD 1.) Súťažné podklady si môže záujemca vyžiadať doručením žiadosti o súťažné podklady s uvedením identifikačných údajov žiadateľa a názvu súťaže na adresu bizikovab@gmail.com a tieto mu budú v zákonnej lehote doručené elektronicky na emailovú adresu uvedenú v žiadosti. Verejný obstarávateľ zároveň požaduje doručenie spätného emailu s potvrdením doručenia a bezproblémového otvorenia správy so zaslanými súťažnými podkladmi. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí prejavili záujem o účasť v tomto postupe zadávania zákazky tým, že získali prístup súťažným podkladom iným spôsobom ako doručením žiadosti na horeuvedený email alebo adresu verejného obstarávateľa, a teda získali súťažné podklady napr. ich stiahnutím z profilu verejného obstarávateľa zriadenom na elektronickom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie, aby pre potreby identifikácie začiatku plynutia, resp. uplynutia lehôt určených zákonom o verejnom obstarávaní pre uplatňovanie vysvetlení alebo revíznych postupov podľa § 136 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, sa zaregistrovali spôsobom uvedeným v tomto BODE 1 výzvy na predkladanie ponúk.
BOD 2. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.12.2014
BOD 3. Zábezpeka sa nepožaduje.
BOD 4. Ak ponuku predloží skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ od nej nevyžaduje vytvorenie určitej právnej formy do predloženia ponuky (s právnou subjektivitou alebo bez právnej subjektivity). Na riadne plnenie zmluvy skupinou dodávateľov, v prípade prijatia ich ponuky, verejný obstarávateľ požaduje vytvorenie právnej formy podľa platného právneho poriadku Slovenskej republiky pred uzavretím zmluvy podľa dohody s verejným obstarávateľom tak, aby bolo zabezpečené riadne plnenie zmluvy (napríklad, zmluvu medzi členmi skupiny o tom, že zodpovedajú spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi podľa § 293 Obchodného zákonníka s určením lídra skupiny a jeho internými právami a povinnosťami voči členom skupiny a externými právami a povinnosťami voči verejnému obstarávateľovi).
BOD 5. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa t.j. osoby podľa § 6 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy na realizáciu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje 30-dňovú splatnosť faktúr.
BOD 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo po uplynutí prvých 12 mesiacov trvania zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania uplatniť opciu a uzatvoriť zmluvu postupom priameho rokovacieho konania v súlade s ustanoveniami § 58 písm. j) a § 59 zákona o verejnom obstarávaní na ďalších 12 mesiacov a to najviac tri krát po sebe. Predpokladaná hodnota zákazky spolu na obdobie 48 mesiacov je 166 000,- € bez DPH.
BOD 7. Platným dokladom sa rozumie originálne vyhotovenie dokladu alebo kópia originálneho vyhotovenia úradne overená notárom alebo matrikou.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
25.08.2014

Redakčné opravy

21025 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 175/2014
V oznámení 19843-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národný ústav celoživotného vzdelávania, Tomášikova 4, 820 09 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 167/2014 zo dňa 27.08.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: BOD 3.3) Podľa § 28 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby. Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie, technického vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii počas plnenia predmetu zmluvy za kľúčové vzhľadom na predmet zákazky, ktorým je poskytovanie služieb v oblasti zabezpečenia leteniek, ku ktorému je takéto technické vybavenie nutné. K BODU 3.3) Minimálna požadovaná úroveň štandardov: AD (2) Uchádzač uvedie názov minimálne dvoch medzinárodných rezervačných systémov, ku ktorým má prístup (napr. Amadeus, SABRE, resp. ekvivalenty týchto systémov), a predloží potvrdenie od prevádzkovateľov uvedených systémov, ktorým preukáže, že uchádzač má povolenie na vstup do daného medzinárodného rezervačného systému. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť platné doklady požadované v tomto bode. Viď: BOD 3.3) Podľa § 28 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby. Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie, technického vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii počas plnenia predmetu zmluvy za kľúčové vzhľadom na predmet zákazky, ktorým je poskytovanie služieb v oblasti zabezpečenia leteniek, ku ktorému je takéto technické vybavenie nutné. K BODU 3.3) Minimálna požadovaná úroveň štandardov: AD (2) Uchádzač uvedie názov minimálne jedného medzinárodného rezervačného systému, ku ktorému má prístup (napr. Amadeus, SABRE, resp. ekvivalenty týchto systémov), a predloží potvrdenie od prevádzkovateľa uvedeného systému, ktorým preukáže, že uchádzač má povolenie na vstup do daného medzinárodného rezervačného systému. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť platné doklady požadované v tomto bode.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité