Oznámenie 20033 - WYP

Obsah

20033 - WYP
Vestník č. 168/2014 - 28.08.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Obec Smolník
IČO: 00329576
Smolník 1, 05566 Smolník

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Smolník 1, 055 66 Smolník
Kontaktná osoba: PhDr. Margita Brutovská
Mobil: +421 905237190
Telefón: +421 534897227
Fax: +421 534897201
Email: obecnyuradsmolnik@stonline.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.smolnik.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/6134
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Ing. Radovan Miščík
IČO: 40403734
Čapajevova 3 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Čapajevova 3, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Mgr. Miroslav Bačár
Mobil: +421 917891013
Telefón: +421 917891013
Email: miroslav.bacar@gmail.com
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Ing. Radovan Miščík
IČO: 40403734
Čapajevova 3 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Čapajevova 3, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Mgr. Miroslav Bačár
Mobil: +421 917891013
Telefón: +421 917891013
Email: miroslav.bacar@gmail.com
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Modernizácia, rekonštrukcia a optimalizácia verejného osvetlenia v obci Smolník.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obec Smolník
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Požaduje sa vykonanie stavebných prác na rekonštrukcii verejného osvetlenia v obci Smolník s cieľom modernizácie a optimalizácie verejného osvetlenia na podklade projektovej dokumentácie, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45316100-6
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Rozsah požadovaných prác na predmete zákazky je daný výkazom výmer a za podmienok stanovených v projektovej dokumentácii.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 208 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len Zákon o VO). Uchádzač alebo záujemca musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobné postavenia v zmysle § 26 ods. 2 Zákona o VO.
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov
uvedených vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla (§ 26 ods. 4 Zákona o VO). Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu (§ 26 ods. 5 Zákona o VO). Uchádzač, ktorým je skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie (v ďalšom texte len Úrad) preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa Zákona o VO v znení účinnom od 01.07.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013 a ktorému Úrad vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 Zákona o VO. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa Zákona o VO v znení účinnom do 30.06.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.06.2013 a ktorému Úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) Zákona o VO, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa Zákona o VO v znení účinnom do 30.06.2013 preukazuje predložením čestných vyhlásení.
Uchádzač môže splnenie podmienky účasti preukázať aj čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 Zákona o VO, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač po vyhodnotení ponúk podľa § 44 ods. 1 Zákona o VO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie: Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzačov vyžaduje verejný obstarávateľ v súlade s predmetným ustanovením Zákona o VO, ktoré musí uchádzač splniť, ak sa chce procesu verejného obstarávania zúčastniť.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať nižšie špecifikovanú podmienku účasti týkajúcu sa technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača. Podmienka účasti: § 28 ods. 1 písm. b) Zákona o VO - predloženie zoznamu stavebných prác. Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (2009,2010,2011, 2012,2013) doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, pričom ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa Zákona o VO, dokladom je referencia 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa Zákona o VO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, nahradí ho uchádzač vyhlásením o ich uskutočnení, doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Stavebné práce musia mať rovnaký alebo obdobný charakter ako je predmet zákazky, to znamená, že musí ísť o práce týkajúce sa výstavby alebo rekonštrukcie verejného osvetlenia.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 32 ods. 6: Predmetná podmienka má za cieľ nájsť uchádzača so skúsenosťami s realizáciou stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru, schopného riadne zrealizovať požadovaný predmet zákazky.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 Zákona o VO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene euro. V prípade, že finančné podklady uchádzača boli realizované v inej mene ako euro, údaje v uvedených potvrdeniach je potrebné prepočítať na euro priemerným ročným kurzom Národnej banky Slovenska príp. Európskej centrálnej banky v príslušnom roku. V zmysle § 33 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ bude posudzovať aj všetky referencie za obdobie uvedené v podmienke účasti.
Uchádzač môže splnenie podmienky účasti preukázať aj čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 Zákona o VO, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač po vyhodnotení ponúk podľa § 44 ods. 1 Zákona o VO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač musí preukázať, že za požadované obdobie zrealizoval stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet zákazky v objeme minimálne 200 000,-Eur bez DPH.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 18.09.2014 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.09.2014 14:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 18.09.2014 15:00
Miesto : Čapajevova 3, 080 01 Prešov.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie obálok s ponukami časť "Ostatné" je neverejné. Otváranie obálok s ponukami časť "Kritériá" bude verejné len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené, verejný obstarávateľ písomne oznámi termín a miesto otvárania obálok s ponukami časť "Kritériá". Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou splnomocnenou uchádzačom, aby ho na otváraní obálok zastupovala. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s
ponukami preukazom totožnosti. Splnomocnený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a
splnomocnením na zastupovanie. Na otváraní ponúk časť "Kritériá" sa zverejní obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania každého uchádzača a jeho návrh na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslicou. Ostatné údaje uvedené v ponuke sa nezverejňujú. Každá otvorená obálka s ponukou sa označí poradovým číslom v tom poradí, v akom bola ponuka doručená.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): OP Konkurencieschopnosť a Hospodársky rast, Prioritná os 2 - Energetika, 2.2 Budovanie a modernizácia verejného osvetlenia pre mestá a obce a poskytovanie poradenstva v oblasti energetiky
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom, alebo českom jazyku, podpísanej oprávnenou osobou uchádzača. Pri zaslaní žiadosti o súťažné podklady e-mailom záujemca súčasne doručí predmetnú žiadosť v listinnej podobe poštou. Žiadosť musí obsahovať identifikačné údaje záujemcu (Obchodné meno alebo názov uchádzača, sídlo alebo miesto podnikania uchádzača), určenie kontaktnej osoby s uvedením telefonického, emailového kontaktu a adresy. Ak je záujemcom skupina dodávateľov, je potrebné uviesť vedúceho skupiny dodávateľov oprávneného konať za ostatných členov skupiny.
2. Spôsoby poskytnutia súťažných podkladov verejným obstarávateľom:
2.1. zaslanie v listinnej podobe poštovou zásielkou,
2.2. zaslanie elektronicky e-mailom,
2.3. prevzatím z profilu verejného obstarávateľa vedeného na stránke ÚVO. O tejto skutočnosti bude záujemca, poštou alebo mailom informovať kontaktnú osobu pre verejné obstarávanie (Mgr. Bačár). V informácii uvedie identifikačné údaje záujemcu (Obchodné meno alebo názov uchádzača, sídlo alebo miesto podnikania uchádzača), určenie kontaktnej osoby s uvedením telefonického, emailového kontaktu a adresy a dátum a čas prevzatia súťažných podkladov.
2.4. osobné prevzatie na adrese: Čapajevova 3, 080 01 Prešov, Slovenská republika, v pracovných dňoch, v
čase od 09:00 do 14:00 hod., na základe telefonického dohodnutia času prevzatia u kontaktnej osoby. Po dohode s kontaktnou osobou je možné si prevziať súťažné podklady aj v inom než vyššie uvedenom čase.
3. Dátum a čas otvárania ponúk uvedený v bode IV.2.4. sa vzťahuje na otváranie ponúk a častí ponúk označených ako "Ostatné".
4. Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu, vysvetľovanie pripúšťa aj elektronickou formou
prostredníctvom emailovej adresy: miroslav.bacar@gmail.com, pričom záujemca alebo uchádzač je povinný potvrdiť stanoveným spôsobom doručenie e-mailovej pošty verejného obstarávateľa. Predmetné potvrdenie elektronickej pošty je považované za preukázanie doručenia.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
26.08.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité