Oznámenie 20016 - WYT

Obsah

20016 - WYT
Vestník č. 168/2014 - 28.08.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Obec Rešica
IČO: 00324647
Rešica 112, 04473 Rešica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Rešica
Kontaktná osoba: Ing. František Bodnár
Telefón: +421 554665148
Fax: +421 554665148
Email: obecnyuradresica@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.resica.ocu.sk/
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
INPRO POPRAD, s.r.o.
IČO: 36501476
Ústecko – Orlická 3300/25 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Margetaj
Mobil: +421 903785720
Telefón: +421 527730110
Fax: +421 527730110
Email: inpropoprad4@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
INPRO POPRAD, s.r.o.
IČO: 36501476
Ústecko – Orlická 3300/25 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Margetaj
Mobil: +421 903785720
Telefón: +421 527730110
Fax: +421 527730110
Email: inpropoprad4@gmail.com
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
INPRO POPRAD, s.r.o.
IČO: 36501476
Ústecko – Orlická 3300/25 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Margetaj
Mobil: +421 903785720
Telefón: +421 527730110
Fax: +421 527730110
Email: inpropoprad4@gmail.com
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
ECOFUTURE efektívna verejno-súkromná spolupráca ako nástroj využívania obnoviteľných zdrojov energie / ECOFUTURE - hatékony köz- és magánszféra közötti partnerség mint a megújuló energiaforrások kihasználásának eszköze
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Kultúrny dom Rešica parc. KN C č. 1892/2, súpisné číslo 119; Objekt OcÚ Rešica, parc. KN C č. 70/3, súp. č. 112, kat. územie Rešica.
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmet zákazky pozostáva z 3 častí:
časť č.1: Dodávka a montáž fotovoltaického zariadenia,
časť č.2: Dodávka a montáž solárneho vodoohrevného systému,
časť č.3: Dodávka a montáž kotla na pelety zo slamy
Podrobný opis, rozsah a minimálne predpísané technické parametre a požiadavky pre jednotlivé časti predmetu zákazky sú uvedené v prílohe č.2: PD predmetu zákazky a v prílohe č.3: Výkaz výmer Rozpočet na vyplnenie a ocenenie predmetu zákazky.
V prípade, že v súťažných podkladoch a ich prílohách (napr. v technickej špecifikácii a pod.) je uvedený konkrétny výrobca, dodávateľ alebo konkrétny názov výrobku alebo materiálu, výrobný postup, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, ak by tým dochádzalo k znevýhodneniu alebo vylúčeniu určitých záujemcov alebo výrobkov, prác, je možné v ponuke použiť alternatívny výrobok od alternatívneho výrobcu, pričom musia byť zachované rozmery, kvalitatívne vlastnosti a technické parametre pôvodného výrobku alebo materiálu, t.j. záujemca môže tieto špecifikácie nahradiť v ponuke ekvivalentnými (porovnateľnými) s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami, pokiaľ to nebude v rozpore s predpísanými technickými špecifikáciami. Predmet zákazky (časti) v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 09331200-0
Doplnkový slovník: FG05-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 09332000-5, 51500000-7
Doplnkový slovník: FG05-4 , FG04-1
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Názov predmetu zákazky: ECOFUTURE efektívna verejno-súkromná spolupráca ako nástroj využívania obnoviteľných zdrojov energie / ECOFUTURE - hatékony köz- és magánszféra közötti partnerség mint a megújuló energiaforrások kihasználásának eszköze.

Predmet zákazky pozostáva z 3 častí:
časť č.1: Dodávka a montáž fotovoltaického zariadenia,
časť č.2: Dodávka a montáž solárneho vodoohrevného systému,
časť č.3: Dodávka a montáž kotla na pelety zo slamy.

Predmetom projektu je riešenie ochrany životného prostredia prostredníctvom efektívne využívania obnoviteľných zdrojov energie vrátane zavádzania nových progresívnych technológií. Cieľom projektu je využívanie obnoviteľných zdrojov energie prostredníctvom fotovoltaických zariadení inštalovaných na budovách Kultúrneho domu Rešica (FVZ - 9,80 kWp) a Obecného úradu Rešica (FVZ - 9,8 kWp), zníženie prevádzkových nákladov prostredníctvom inštalácie solárneho systému pre ohrev teplej úžitkovej vody na streche Kultúrneho domu Rešica a zvýšenie energetickej účinnosti prostredníctvom inštalácie kotla spaľujúceho biomasu vo forme slamených peliet v priestoroch Obecného úradu.

Podrobný opis, rozsah a minimálne predpísané technické parametre a požiadavky pre jednotlivé časti predmetu zákazky sú uvedené v prílohe č.2: PD predmetu zákazky a v prílohe č.3: Výkaz výmer Rozpočet na vyplnenie a ocenenie predmetu zákazky.

V prípade, že v súťažných podkladoch a ich prílohách (napr. v technickej špecifikácii a pod.) je uvedený konkrétny výrobca, dodávateľ alebo konkrétny názov výrobku alebo materiálu, výrobný postup, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, ak by tým dochádzalo k znevýhodneniu alebo vylúčeniu určitých záujemcov alebo výrobkov, prác, je možné v ponuke použiť alternatívny výrobok od alternatívneho výrobcu, pričom musia byť zachované rozmery, kvalitatívne vlastnosti a technické parametre pôvodného výrobku alebo materiálu, t.j. záujemca môže tieto špecifikácie nahradiť v ponuke ekvivalentnými (porovnateľnými) s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami, pokiaľ to nebude v rozpore s predpísanými technickými špecifikáciami. Predmet zákazky (časti) v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 113 855,2800 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: - v zmysle § 100 ods. 1 písm. b) verejný obstarávateľ na preukázanie splnenia podmienok účasti vyžaduje predložiť doklady podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a 5 ZoVO. Požadované doklady musia byť predložené v origináloch alebo úradne osvedčených kópiách v rozsahu, forme a platnosti v zmysle ZoVO a súťažných podkladov.
Splnenie podmienok účasti bude vyhodnocované v súlade s § 26 a § 128 ZoVO. V zmysle výkladového stanoviska ÚVO zo dňa 18.01.2013: splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZoVO sa preukazuje vo vzťahu k hlavnému predmetu zákazky, t.j. uchádzač musí byť oprávnený dodávať tovar v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky.
Splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia bude posudzované v súlade s výkladovým stanoviskom ÚVO č.10/2013 z 23.07.2013 k osobnému postaveniu podľa ZoVO, podľa ktorého platí, že: podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa ZoVO v znení účinnom od 01.07.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013 a ktorému ÚVO vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Ďalej platia rozšírené ustanovenia predmetného výkladového stanoviska ÚVO č.10/2013 z 23.07.2013 k osobnému postaveniu podľa ZoVO viď. www.uvo.gov.sk, sekcia Výkladové stanoviská.
V prípade podnikateľov, ktorí sú zapísaní v zozname podnikateľov, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je povinný požiadať ÚVO o poskytnutie údajov zo zoznamu podnikateľov alebo o prístup k týmto údajom, ktoré mu ÚVO vo vzťahu k uchádzačovi alebo záujemcovi bezodplatne poskytne.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 32 ods. 6 ZoVO: preukázanie osobného postavenia vyplýva taxatívne z príslušných ustanovení ZoVO.

Pozn.: doklady týkajúce sa osobného postavenia uvedené v III.1.1 výzvy na predkladanie ponúk (bod 16.3.2.1 súťažných podkladov) uchádzač predkladá pre všetky časti predmetu zákazky spoločne (t.j. doklady predkladá raz, nie je potrebné ich predkladať opätovne, ak uchádzač predkladá ponuku pre viaceré časti predmetu zákazky).
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: - nevyžadujú sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1 - uchádzač preukazuje splnenie podmienky uvedenej v tomto bode pre danú časť predmetu zákazky dokladom v zmysle § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 28 ods. 1 písm. a) ZoVO v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii, t.j. zoznamom dodávok tovaru (rovnakých alebo porovnateľných tovarov ako predmetná časť predmetu zákazky) za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO, dokladom je referencia,
2) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Pokiaľ v predkladaných dokladoch uchádzača (najmä v referenčných listoch) bude uvedená iná mena ako EUR, prepočet môže byť dopísaný ručne perom. Prevod z SKK na EUR vykonať konverzným kurzom 1 EUR = 30,1260 SKK, resp. v prípade zahraničných uchádzačov kurzom ECB ku dátumu úspešného odovzdávacieho a preberacieho konania z protokolu uvedeného v referenčnom liste. V prípade, že v referenčnom liste nie je uvedený konkrétny dátum preberacieho konania, uchádzač je oprávnený tento dátum dopísať ručne perom, vrátane prepočtu kurzom ECB k uvedenému dátumu.
Odporúča sa, aby z predložených referenčných listov, resp. predloženého zoznamu alebo vyhlásení uchádzača bolo možné, už okrem vyššie uvedených zákonných údajov, zistiť aj dostupné údaje v zmysle § 9a ods. 2 ZoVO, resp. do doby zverejnenia vzoru referencie vo forme elektronického formulára Úradom pre verejné obstarávanie na jeho webovom sídle, minimálne tieto údaje:
-identifikácia dodávateľa,
-identifikácia objednávateľa s kontaktnými údajmi poverenej osoby objednávateľa za účelom overenia si poskytnutých informácií,
-identifikácia (stručný opis) plnenia podľa zmluvného vzťahu, vrátane uvedenia predmetu zmluvy, typového označenia dodávaných a montovaných tovarov a pod., kde si bude možné odkontrolovať, či zariadenia spĺňajú minimálnu požadovanú úroveň štandardov,
-miesto dodania/plnenia podľa zmluvy,
-cena celej dodávky s montážou v EUR bez DPH zmluvná a skutočná,
-lehota dodania zmluvná a skutočná, t. j. od do (mesiac, rok), vrátane dátumu úspešného odovzdávacieho a preberacieho konania,
-hodnotenie kvality plnenia so zmluvnými podmienkami a pod..
Pre splnenie podmienky účasti podľa § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 28 ods. 1 písm. a) ZoVO platí aj ustanovenie § 155m ods. 11 ZoVO, t.j.: splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 možné aj potvrdeným dôkazom o plnení (napr. referenčný list), ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Možný vzor referenčného listu, je uvedený v prílohe č.4 súťažných podkladov. ÚVO dňa 01.03.2014 zverejnil na webovej stránke: www.uvo.gov.sk informáciu o zriadení evidencie referencií a zverejnil vzor referencie podľa § 9a v nadväznosti na § 155m ZoVO.
Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, aby predkladali referencie len zákaziek alebo ich častí podľa vyššie uvedených podmienok, v požadovanej forme a s požadovanými údajmi, aby predložené doklady mali potrebnú výpovednú hodnotu, bolo si ich možné preveriť a nemuseli byť dodatočne uchádzačmi vysvetľované alebo doplňované. V prípade, že v referenčnom liste v rámci jedného dodania budú spoločne uvedené dodávky, služby, práce týkajúce sa rovnakých alebo porovnateľných tovarov ako predmet zákazky resp. časť predmetu zákazy, musí byť z referenčného listu zrejmý rozsah dodávky, služby, práce (veľkostný a finančný objem) pre časť rovnakú alebo porovnateľnú predmetu zákazky (bližší popis viď. vyššie v texte).
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 32 ods. 6 ZoVO: Verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z uchádzačov, ktorí sú schopní dodať predmet zákazky s rovnakými alebo porovnateľnými parametrami, t.j. majú praktické skúsenosti s dodávkou a montážou takýchto tovarov.
Pozn.: doklady týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v III.1.3.1 výzvy na predkladanie ponúk (bod 16.3.2.3.1 súťažných podkladov) uchádzač predkladá pre všetky časti predmetu zákazky osobitne (t.j. dokumenty predkladá v ponuke pre každú časť predmetu zákazky, pre ktorú predkladá ponuku osobitne).
2 - uchádzač preukazuje splnenie podmienky uvedenej v tomto bode pre časť č.1 predmetu zákazky dokladom v zmysle § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 28 ods. 1 písm. g) ZoVO. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie údajov o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby. Podmienkou účasti uchádzača vo verejnom obstarávaní je predloženie dokladu o odbornej spôsobilosti osoby zodpovednej za poskytnutie služby súvisiacej s montážou dodávaného tovaru, ktorá má odbornú spôsobilosť v elektrotechnike v zmysle zákona č. 124/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov v nadväznosti na vyhlášku MPSVaR SR č. 718/2002 Z. z. alebo iným porovnateľným/ekvivalentným dokladom platným v EÚ, t.j. s odbornou spôsobilosťou pre činnosť na elektrických zariadeniach min. do 1 000 V vrátane bleskozvodov v objektoch triedy A a B. Tento doklad postačuje predložiť v ponuke ako fotokópiu.
Odôvodnenie v zmysle § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 32 ods. 6 ZoVO: verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača bude z uchádzačov, ktorí majú riadiacich zamestnancov s predpísanou min. odbornou spôsobilosťou. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, nakoľko dodávka predmetnej časti č.1 predmetu zákazky si vyžaduje montáž nevyhnutnú službu, ktorú môže vykonať odborne spôsobilý odborník.
Pozn.: doklady týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v III.1.3.2 výzvy na predkladanie ponúk (bod 16.3.2.3.2 súťažných podkladov) uchádzač predkladá pre časť č.1 predmetu zákazky).
3 - uchádzač preukazuje splnenie podmienky uvedenej v tomto bode pre predmetnú časť predmetu zákazky dokladom v zmysle § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 28 ods. 1 písm. l) bod 1. ZoVO. Napr. predloženie opisov (najlepšie podrobné katalógové/technické listy konkrétne navrhnutého tovaru, z ktorých budú zrejmé ich základné technické parametre, technické/obchodné označenie a pod.). Tieto údaje a parametre musia spĺňať predpísané minimálne technické parametre a požiadavky zo špecifikácie predmetnej časti predmetu zákazky. Tieto doklady postačuje predložiť v ponuke ako fotokópie.
Odôvodnenie v zmysle § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 32 ods. 6 ZoVO: verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača bude z uchádzačov, ktorí predložia požadované doklady predmetných tovarov vo väzbe k požadovanému predmetu zákazky navrhnutému riešeniu, za splnenia predpísaných minimálnych technických parametrov a požiadaviek zo špecifikácie predmetu zákazky.
Pozn.: doklady týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v III.1.3.3 výzvy na predkladanie ponúk (bod 16.3.2.3.3 súťažných podkladov) uchádzač predkladá pre všetky časti predmetu zákazky osobitne (t.j. dokumenty predkladá v ponuke pre každú časť predmetu zákazky, pre ktorú predkladá ponuku osobitne).
4 - uchádzač preukazuje splnenie podmienky uvedenej v tomto bode pre predmetnú časť zákazky dokladom v zmysle § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 28 ods. 1 písm. l) bod 2. ZoVO a to napr. vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikáty alebo iné obdobné dokumenty, vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami. Tieto doklady postačuje predložiť v ponuke ako fotokópie.
Pre časť č.1 predmetu zákazky:
- pre konkrétne ponúkané časti predmetu zákazky konkrétnych navrhovaných a) fotovoltaických modulov/panelov; b) konštrukcií pre fotovoltaické moduly/panely; a to napr. certifikáty alebo iné obdobné dokumenty, vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami. Tieto doklady postačuje predložiť v ponuke ako fotokópie.
Spomínaný dokument uchádzač predloží osobitne na: fotovoltaický modul/panel (spĺňajúci normy IEC 61215:2005; EN 61215:2005; IEC 61730-1:2004; EN 61730-1:2007; (*) IEC 61730-2:2004; EN 61730-2:2007 s menovitým výstupným výkonom pri STC (Štandardný skúšobný stav): 245 W, ako aj na prislúchajúce nosné zariadenie (konštrukciu). (2 dokumenty).
Pre časť č.2 predmetu zákazky:
- pre konkrétne ponúkané časti predmetu zákazky konkrétneho navrhovaného solárneho vodoohrevného systému a) zásobník TÚV; b) solárne kolektory.
Pre časť č.3 predmetu zákazky:
- pre konkrétne ponúkané časti predmetu zákazky konkrétny kotol na pelety zo slamy.
Odôvodnenie v zmysle § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 32 ods. 6 ZoVO: verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača bude z uchádzačov, ktorí predložia požadované doklady predmetných tovarov vo väzbe k požadovanému predmetu zákazky navrhnutému riešeniu, za splnenia predpísaných minimálnych technických noriem, parametrov a požiadaviek zo špecifikácie predmetu zákazky a taktiež, aby každý navrhovaný a ponúkaný hlavný komponent bol napr. certifikovaný - spôsobilý pre objednávateľa.
Pozn.: doklady týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v III.1.3.4 výzvy na predkladanie ponúk (bod 16.3.2.3.4 súťažných podkladov) uchádzač predkladá pre všetky časti predmetu zákazky osobitne (t.j. dokumenty predkladá v ponuke pre každú časť predmetu zákazky, pre ktorú predkladá ponuku osobitne).
V zmysle § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávajúcemu preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : - v zmysle § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 32 ods. 6 ZoVO pre bod 1. je podmienkou účasti uchádzača pre každú časť predmetu zákazky dodanie minimálne troch (3) rovnakých alebo porovnateľných tovarov ako predmetná časť predmetu zákazky za predchádzajúce 3 roky. Verejný obstarávateľ za rovnaký alebo porovnateľný tovar bude považovať napr. pre:
časť č.1: Dodávka a montáž fotovoltaického zariadenia, každé s menovitým výkonom min. 9,00 kWp,
časť č.2: Dodávka a montáž solárneho vodoohrevného systému,
časť č.3: Dodávka a montáž kotla na pelety zo slamy, každý s výkonom min. 23 kW.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 32 ods. 6 ZoVO: Verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti - vrátane splnenia minimálnej požadovanej úrovne štandardov požaduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len uchádzači, ktorí sú schopní, resp. majú praktické skúsenosti s dodaním rovnakých alebo porovnateľných tovarov. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať, že má praktické skúsenosti s dodávkou jednotlivých častí predmetu zákazky, resp. porovnateľných za požadované obdobie.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
Rešica - Výzva na predl. ponuky
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 18.09.2014 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.09.2014 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 18.09.2014 13:00
Miesto : Otváranie ponúk - obálok s ponukami sa uskutoční v sídle splnomocneného zástupcu verejného obstarávateľa: na adrese: INPRO POPRAD, s.r.o., Ústecko-Orlická 3300/25, 058 01 Poprad.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné sa uskutoční dňa 18.09.2014 o 13:00 hod. Otváranie ponúk a následné vyhodnotenie časti ponuky Ostatné je neverejné v zmysle § 100 ods. 1 písm. f) bod 1. v nadväznosti na § 41 ods. 1 a ods. 4 ZoVO.
Otváranie časti ponúk označených ako Kritériá, za splnenia podmienok uvedených v § 100 ods. 1 písm. f) bod 1 v nadväznosti na § 41 ods. 1 ZoVO, vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to v mieste a v čase, ktoré verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom v zmysle § 41 ods. 3 ZoVO. Nakoľko sa v procese verejného obstarávania použije elektronická aukcia, tak v zmysle § 100 ods. 3 v nadväznosti na § 43 ods. 3 ZoVO je otváranie ponúk podľa § 41 neverejné, údaje podľa § 41 ods. 3 komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 41 ods. 5 sa neodosiela.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky ako celok bude financovaný z prostriedkov verejného obstarávateľa, štátneho rozpočtu SR a z prostriedkov FP z ERDF schváleného projektu: ECOFUTURE efektívna verejno-súkromná spolupráca ako nástroj využívania obnoviteľných zdrojov energie; z operačného programu: Program cezhraničnej spolupráce Maďarská republika Slovenská republika 2007 - 2013; prioritná os č.2 Životné prostredie, ochrana prírody a dostupnosť; oblasť podpory: 2.1 Spoločné aktivity na podporu ochrany prírodného prostredia, opatrenie: 2.1.1 Vodné a odpadové hospodárstvo a obnoviteľné zdroje energie.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. V bode II.3 Trvanie zmluvy alebo lehota dodania je uvedená lehota v mesiacoch v hodnote tri (3), nakoľko formulár iné neumožňuje. Týmto upresňujeme: Termín dodania predmetu zákazky: pre každú časť je uvedená lehota v mesiacoch, resp. v týždňoch od obdržania písomnej objednávky verejného obstarávateľa/ kupujúceho na jeho dodanie:
-časť č.1: Dodávka a montáž fotovoltaického zariadenia, do 12 týždňov (predpoklad zaslania písomnej objednávky v 12/2014)
-časť č.2: Dodávka a montáž solárneho vodoohrevného systému, do 12 týždňov (predpoklad zaslania písomnej objednávky v 12/2014)
-časť č.3: Dodávka a montáž kotla na pelety zo slamy, do 12 týždňov (predpoklad zaslania písomnej objednávky v 12/2014).
Termín dodania pre každú z častí predmetu zákazky zahŕňa: jeho dodanie, montáž, absolvovanie funkčných skúšok (pre časť č.1 absolvovanie funkčných skúšok za účasti technika VSDS, a.s., predpokladaná lehota na vykonanie funkčných skúšok za prítomnosti technika z VSDS, a.s. cca 5 týždňov od dodania fotovoltaického zariadenia); oboznámenie a zaškolenie pracovníkov objednávateľa s obsluhou a údržbou; spísanie odovzdávacieho a preberacieho protokolu; odovzdanie dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky ako celku a jeho komponentov; za splnenia predpísaných podmienok opisu, rozsahu a minimálnych predpísaných technických parametrov a požiadaviek určených verejným obstarávateľom.
2. Podrobnosti o verejnom obstarávaní sú uvedené v súťažných podkladoch.
3. V prípade žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov, túto doručiť v písomnej forme (poštovou, faxovou) alebo elektronickou poštou, na adresu splnomocneného zástupcu verejného obstarávateľa: INPRO POPRAD, s.r.o., kontaktná osoba: Ing. Vladimír Margetaj, tel.:+421 903 785720, email: inpropoprad4@gmail.com v určenej lehote. Upozorňujeme ale záujemcov, aby posielali žiadosti o súťažné podklady v dostatočnom časovom predstihu pred uvedenou lehotou na poskytovanie súťažných podkladov - aby im stihli byť súťažné podklady doručené a aby sa neoberali napr. o lehotu na prípadné vysvetľovanie. Žiadosť musí byť napísaná v slovenskom, prípadne českom jazyku, musí z nej byť zrejmé čo sa žiada, odporúčame aby obsahovala kompletné identifikačné údaje záujemcu (obchodné meno, IČO, poštová adresa), meno a priezvisko osoby zodpovednej za žiadosť, jeho tel. číslo, požadovaný spôsob doručenia súťažných podkladov, meno a priezvisko osoby oprávnenej na osobné prevzatie súťažných podkladov a jej tel. číslo (pokiaľ záujemca požaduje osobné prevzatie). Súťažné podklady po obržaní žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov v predpísanej lehote, budú tieto záujemcovi zaslané poštovou zásielkou alebo si ich prevezme osobne vo vopred telefonicky dohodnutom termíne. Súťažné podklady sa budú odovzdávať na adrese splnomocneného zástupcu verejného obstarávateľa v pracovných dňoch v čase 8:00 - 14:00 hod., najlepšie po telefonickom dohovore. V prípade požiadavky osobného prevzatia súťažných podkladov, ak nepríde k ich prevzatiu z dôvodov na strane žiadateľa/záujemcu vo vopred dohodnutom termíne, bude sa jednať o ich neprevzatie zo strany žiadateľa/záujemcu. Je preto v záujme žiadateľov/záujemcov, aby žiadosť o súťažné podklady doručili v dostatočnom časovom predstihu a zároveň si ich aj prevzali.
4. Splnenie podmienok účasti (doklady podľa bodu 16.3.2.1 až 16.3.2.3 súťažných podkladov a bodu III.1.1 až III.1.3 Výzvy na predkladanie ponúk) možno preukázať aj spôsobom podľa § 32 ods. 11 ZoVO - čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač, resp. uchádzači podľa § 44 ods. 1 ZoVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ bude od úspešného uchádzača, resp. uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, požadovať predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v požadovanom rozsahu, forme a platnosti zákona o verejnom obstarávaní, v zmysle bodov 16.3.2.1 až 16.3.2.3 súťažných podkladov (v prípade, ak už skôr nepredložili požadované doklady), a to v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy verejného obstarávateľa. Ďalej platia ustanovenia § 44 ods. 1 ZoVO.
5. Predmety e-aukcie sú rovnaké ako časti predmetu zákazky:
- časť č.1: Dodávka a montáž fotovoltaického zariadenia,
- časť č.2: Dodávka a montáž solárneho vodoohrevného systému,
- časť č.3: Dodávka a montáž kotla na pelety zo slamy,
6. V bode II.2.2 Predpokladaná hodnota zákazky je uvedená hodnota 113 855,28 EUR bez DPH, nakoľko formulár iné neumožňuje. Týmto upresňujeme:
Predpokladaná hodnota zákazky (ďalej len PHZ) bola určená v zmysle § 100 ods. 1 písm. a) v nadväznosti na § 5 ZoVO. PHZ celkom vychádza z vykonaného prieskumu trhu. PHZ bola určená v zmysle § 5 ods. 5 ZoVO ako súčet predpokladaných hodnôt všetkých časti zákazky v celkovej výške: 113 855,28 Eur bez DPH
- časť 1: Dodávka a montáž fotovoltaického zariadenia (PHZ: 65 737,50 Eur bez DPH)
- časť 2: Dodávka a montáž solárneho vodoohrevného systému (PHZ: 21 577,30 Eur bez DPH)
- časť 3: Dodávka a montáž kotla na pelety zo slamy (PHZ: 26 540,48 Eur bez DPH).
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
26.08.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité