Oznámenie 20023 - WYT

Obsah

20023 - WYT
Vestník č. 168/2014 - 28.08.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Žilinský samosprávny kraj
IČO: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 48, 011 09 Žilina
Kontaktná osoba: Lokajová Iveta
Telefón: +421 415032414
Fax: +421 415032431
Email: obstaravanie@zask.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zask.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RA - Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: Iný VO
Iný (špecifikujte): regionálna samospráva
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Spracované ovocie a zelenina pre ZpS a DSS Žilina - Karpatská
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb Žilina, Karpatská 8,9, 010 08 Žilina.
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je výber dodávateľa/ľov spracovanej zeleniny a ovocia pre Zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb Žilina, Karpatská 8,9, 010 08 Žilina. Cenové ponuky uchádzačov budú zohľadňovať dovoz tovaru na miesto určenia, t.j. budú vrátane dopravy.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15300000-1
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu spracovaného zoznamu potravín:
Časť I. Spracovaná zelenina a ovocie
1.Fazuľové struky 660g55% pevný podiel,krájané
slaný nálevks250
2.Fazuľové struky 3500g55% pevný podiel,krájané
slaný nálevks70
3.Cícer 2400g55% pevný podiel,
slaný nálevks50
4.Hrášok 800g400g pevný podiel,
cukor+soľks200
5.Hrášok 425g210g pevný podiel,
cukor+soľks100
6.Hrášok 210g105g pevný podiel,
cukor+soľks60
7.Chren 180g55% pevný podiel,cukor+
ocotks150
8.Chren sladko kyslý nálev 720g50% pevný podiel
cukor+ocotks50
9.Kôpor 120g
ks66
10.Kôpor 750 g
ks50
11.Kukurica 425 ml
ks120
12.Olivy 180g
ks50
13.Olivy 935gzelené
ks50
14.Paprika červená rez. 340g170g pevný podiel,
ocot+sacharín+soľks120
15.Paprika rez. 660g330g pevný podiel,
ocot+sacharín+soľks140
16.Lečo 3500g
krájanéks80
17.Lečo 330g
krájanéks50
18.Lečo zeleninové 670g340g pevný podiel,paprika+paradaj.pretlakks80
19.Kečup 900gParadaj. Pretlak 140g na 100g
kečupiks60
20.Kečup jemný 300 g
ks200
21.Pretlak rajčinový 700gParadajky +soľ bez konzervačných látokks400
22.Pretlak rajčinový 210gParadajky +soľ bez konzervačných látokks100
23.Pretlak rajčinový 400gParadajky +soľ bez konzervačných látokks80
24.Čalamáda 3400g / viac druhov/1800 g pevný podiel
zmes zeleniny,cukor,+soľ+koreninyks200
25.Čalamáda 620g-670g330g pevný podiel
kapusta,paprika-sladkokys.nálevks160
26.Ster. šalát 660g -670g / viac druhov/350g pevný podiel
kapusta,mrkvacibuľaks200
27.Rajčinový koncentr. 800g tomate pas.
ks100
28.Šampiňóny 425 ml200g pevný podiel slaný nálev
ks50
29.Šampiňóny 850g425g pevný podiel slaný nálev
ks80
30.Uhorky 3-6cm 680g340g pevný podiel slaný nálev
ocot,soľ,sacharínks500
31.Sójová omáčka 170ml
ks20
32.Uhorky celé 3400g/3500g 6-9cm1750g pevný podiel
ocot,soľ,ks350
33.Zmes do zemiakového šalátu 720g
ks50
34.Paradajková omáčka na pizzu 425gParadajky krájané na kocky+soľ
ks30
35.Kapusta kyslá 3400g/3500g
ks60
36.Kapusta 640g
ks70
37.Worcester omáčka 170ml
ks20
38.Rajčiny jemné drvené Gustodoro4100g99% drvených rajčín
soľ,kyselina citrónováks50
39.Škótsky šalát 3400gKapusta,cibuľa mrkva
ks120
40.Kompót marhuľový 3500g61% pevný podiel,
odkôstkovaný+sladidláks250
41.Kompót marhuľový 2500g
ks250
42.Kompót marhuľový 820g
ks350
43.Kompót marhuľový 660g
ks280
44.Kompót ovocný koktail 425g250 pevný podiel,cukor
+náhradné sladidloks250
45.Kompót ovocný koktail 2650g
ks220
46.Kompót slivkový 700g/polený
odkôstkovanéks350
47.Kompót slivkový 3600g/polený
ks350
48.Kompót višňový odkôst. 700g
ks220
49.Kompót višňový odkôst. 3500g
ks320
50.Kompót čerešňový odkôst. 3500g
ks200
51.Kompót čerešňový 700godkôstkované
ks150
52.Kompót broskyňový 660gPolený,,330g pevný podiel /50%/ks250
53.Kompót broskyňový 820g
ks250
54.Kompót hroznový 3600g
ks150
55.Hruškový kompót 3200gČistá váha 1600 +kys.cit.,sladidlo
ks150
56.Hruškový kompót850gpolený

ks120
57.Jablkový kom.660g

ks120
58.Jablkový strúhaný kompót3200g
ks350
59.Dyňový kom. s ananásom 3400g
ks150
60.Ananás kompót565g 340 čistá váha 50%
ks100
61.Ananásový kompót 850g
ks120
62.Ananásový kompót 3100g
ks100
63.Jahodový kompót 425g
ks150
64.Jahodový kompót 820gPevný podiel 320-39%, cukorks150
65.Jahodový kompót 2600gPevný podiel 1 200, cukor
ks150
66.Detská výživa 190g/viac druhov45% pevný podiel
fruktózový sirupks3500
67.Marmeláda 3kg
ks50
68.Marmeláda 260g
ks100
69.Marmeláda 4kg
ks80
70.Lekvár slivkový 1200g75% slivky
ks60
71.Lekvár slivkový 350g
ks100
72.Lekvár slivkový 440g
ks70
73.Lekvár slivkový 4kg75slivky
ks60
74.Džem ovocný 260g /viac druhov/
ks110
75.Džem ovocný 340g /viac druhov/53,5% ovocie
ks90
76.Džem miešaný 4kg50% ovocie+pektín
ks70
77.Džem čučoriedkový 4kg
ks50
78.Džem kusový 20g45% ovocný podielks22 000
79.Sirup ovocný 0,70L /viac druhov/ Náhradné sladidlo+aróma
ks200
80.Sirup ovocný 1L / viac druhov/Glukózový sirup,ovocná aróma,prírodné farbivoks200
*) Uchádzač môže oceniť zložením ekvivalentný výrobok.
Uvedené množstvo tovaru je orientačné a nie je pre OvZP záväzné.
Časť II. mrazená zelenina a výrobky
1.Karfiol 1kgRužičky 100% malé
kg280
2.Karfiol 350gRužičky 100% malé
ks100
3.Kel 1kgRezaný
kg450
4.Kel 400g
rezanýks50
5.Zelen. mochovská jar, zoborská 350gZloženie podľa normy od
výrobcuks220
6.Zeleninová zmes s brokolicou /1kgMalé kúskykg150
7.Polievková zmes 1kg/ viac druhov Koreňová zelenina,karfiol,
kaleráb,brokolicakg220
8.Tekvica 1kg
krájanákg280
9.Špenát 1kg
Mletý ochutený+listovýkg450
10.Špenát 450g
Mletý ochutenýks200
11.Hrášok 1kg100% zrno
kg150
12.Kúpeľná zeleninová zmes 1kgKrájané malé kúskykg140
13.Brokolica 1kgRužičky malé
kg250
14.Fazuľové struky 1kgkrájanékg120
15.Francúzska zeleninová zmes 1kgkg50
16.Čínska zeleninová zmes 1kg
kg50
17.Lečo s cibuľou 1kgKrájané-paprika,paradajky,cibuľakg400
18.Zemiakové krokety 1kg
kg200
19.Tvarohové zemiakové knedličky
plnené 1kg/viac druhov/kg400
20.Taštičky mrazené plnené l kg/viac druh/ kg350
21.Pirohy mrazené 1 kg/viac druhovPšeničná múka,vajcia,slivkový džem,brzndza 13%+zemiakovýá zmeskg360
22.Slivkové knedle plnené/viac druhov 1kgPšeničná múka,vajcia,slivkový džem, 13%+zemiakovýá zmeskg280
23.Zemiakové knedle s údeninou 1kgkg250
24.Zemiakové šúľance prázdne 1 kgPšeničná múka,zemiaky,vaječná zmes,soľkg600
25.Kel ružičkový 1kg
kg150
26.Hríby sušené zmes našich lesov 1kgKrájané-bez chemických konzerv.kg80
27.Pirohy bryndzové 1kg
kg180
28.Špargľa zelená celá 1kg
kg100
29.Lasagne bolognese 400g
ks250
30.Mäsové knedličky do polievky 1kgkg100
*) Uchádzač môže oceniť zložením ekvivalentný výrobok.
Uvedené množstvo tovaru je orientačné a nie je pre OvZP záväzné.
Časť III. Spracované ovocie - diabetické
1.Detská výživa dia 190g 70%-bez cukru
83%-pevný podielks3 840
2Džem dia 230g45g ovocia na 100g výrobkuks60
3.Džem dia kusový 20g
-/-ks5 000
4.Džem 340g dia
-/-ks80
5.Broskyňový kompót dia 660g350g pevný podiel
náhradné sladidlo sacharínks200
6.Jablkový kompót dia 660gks150
7.Jablkový kom. lúpaný strúhaný dia 560g320g pevný podiel
náhradné sladidlo sacharínks180
8.Marhuľový kompót dia 650 g
-/-ks250
9.Slivkový kompót dia 660g polený
-/-ks200
10.Višňový kompót dia vykôstkovaný 700 g330g pevný podiel, náhradné sladidlo E955, E954ks350
11.Uhorky sterilizované dia 6-9 cm 680g340g pevný podiel+ sladidlo
sacharínks400
12.Zeleninové šaláty dia 680/660g 380g pevný podiel,zmes zeleniny koreňov.a hlúbovejks250
13.Sirup lieght 1L Ovocná aróna,sacharínks250
*) Uchádzač môže oceniť zložením ekvivalentný výrobok.
Uvedené množstvo tovaru je orientačné a nie je pre OvZP záväzné.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 44 665,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o VO a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady uchádzač v elektronickej ponuke predloží v pdf naskenovanej forme do systému EVOSERVIS. Naskenovaný doklad bude vychádzať z originálu alebo overenej fotokópie. Všetky doklady musia dokumentovať aktuálny stav, ich platnosť musí byť v súlade s § 26 ods. 2 zákona o VO. Ak doklady na splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ak je uchádzač zapísaný v Zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie, doklady na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 26 nepredkladá. U tohto uchádzača bude verejný obstarávateľ vyhodnocovať splnenie podmienok účasti podľa § 26 spôsobom podľa § 128 ods. 3 v nadväznosti na § 133 zákona o VO.
Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. Požadovaný dôkazný prostriedok - doklad vydaný regionálnou alebo štátnou veterinárnou a potravinovou správou: rozhodnutie o schválení prevádzkarne alebo oznámenie o pridelení schvaľovacieho čísla na prevádzkareň alebo potvrdenie o registrácii prevádzkarne potravinárskeho podniku pre potraviny balené samostatne uskladnené resp. mrazené; alebo doklad vydaný regionálnym úradom verejného zdravotníctva: potvrdenie o registrácii skladu, distribútora a prepravcu potravín balených samostatne uskladnených, resp. mrazených, ktorým uchádzač preukáže, že má písomný súhlas na spracovanie, skladovanie a distribúciu balených samostatne uskladnených, resp. mrazených potravinárskych výrobkov. Doklad musí byť vložený v pdf (naskenovanej) forme. OvZP verejného obstarávateľa pred podpisom rámcovej dohody bude požadovať od úspešného uchádzača originál alebo úradne osvedčenú kópiu uvedeného dokladu.
V zmysle § 28 ods. 2 uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
Odôvodnenie verejného obstarávateľa o primeranosti požadovaného dokladu: verejný obstarávateľ vychádzal zo skutočnosti, že predmetom obstarávania sú potraviny, ktoré musia spĺňať prísne hygienické požiadavky. Požadovaný doklad preukáže spôsobilosť a oprávnenie uchádzača na dodávku balených samostatne uskladnených, resp. mrazených výrobkov podľa požiadaviek Potravinového kódexu.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 18.09.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.09.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 18.09.2014 09:15
Miesto : Neverejné otváranie ponúk častí OSTATNÉ sa uskutoční 18.9.2014 o 9.15 hod. v sídle verejného obstarávateľa Žilinský samosprávny kraj, Odbor vnútornej správy, Komenského 48, 011 09 Žilina.
Otváranie častí ponúk označených ako KRITÉRIÁ, t.j. sprístupnenie časti elektronických ponúk KRITÉRIA v EVOSERVISe, vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom v zmysle § 41 zákona o verejnom obstarávaní.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní/sprístupnení častí ponúk, označených ako KRITÉRIÁ všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Ďalšie informácie k podmienkam účasti
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v lehote a spôsobom stanoveným verejným obstarávateľov vo výzve na predloženie dokladov. Predkladané doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť v súlade s čestným vyhlásením predloženým v ponuke úspešného uchádzača v súlade s § 32 ods. 11 zákona o VO a musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie.


Žilinský samosprávny kraj vykonáva uvedené verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Pre funkcionalitu elektronického podpisu uchádzač pri registrácii vyplní Žiadosť o vystavenie podpisového certifikátu. Následne mu na email bude zaslaný elektronický podpis v systéme EVOSERVIS.
Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce zákazky. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky, vrátane všetkých príloh požadovaných verejným obstarávateľom tak, ako je to uvedené v pokynoch a požiadavkách verejného obstarávateľa.

Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
27.08.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité