Oznámenie 20068 - MST

Obsah

20068 - MST
Vestník č. 169/2014 - 29.08.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
IMET, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36185957
Bardejovská 1/C , 04011 Košice - Juh

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): IMET, a.s., M. Sch. Trnavského 2/B, 841 01 Bratislava, Slovensko
Kontaktná osoba: Peter Jombík
Telefón: +421 907743462
Email: jombikp@gmail.com
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/14366
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: podnikateľ
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: obchodná činnosť
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Zariadenie interiérov pre NKP zámocký hotel v Haliči
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Kaštieľ Halič, okres Lučenec
Kód NUTS
SK032
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je obstaranie kompletného interiérového vybavenia zámockého hotela v Haliči. Zámocký hotel v Haliči je národná kultúrna pamiatka (zapísaná v Ústrednom zozname pamiatkového fondu SR (ÚZPF SR) pod číslom 444/1 - nehnuteľná pamiatka) a jej obnova a rekonštrukcia plne podlieha zachovaniu pôvodného konceptu zámku. Historická vizáž taktiež podlieha výberu interiérového vybavenia hotela, ktorá sa bude striktne opierať o viacero historických slohov, ktorými bol zámok počas svojej existencie zasiahnutý. Keďže sa jedná o špecifické návrhy podľa určitých historických slohov, rekonštrukcia a obstaranie interiérového vybavenia pre zámocký hotel si vyžaduje špeciálne, najmä stolárske, čalúnnické, dekoračné remeselné práce. Realizáciou projektu sa zaobstará vybavenie pre nasledovné vnútorné priestory: spoločenské priestory v podzemnom a na druhom nadzemnom podlaží, centrálnu presklenú dvoranu, salóniky, biliardovú miestnosť, knižnicu, recepciu s lobby, kaplnku so sakristiou, reštauráciu so salónikom, anglický salón, bar vo veži a ostatné spoločné priestory (haly, prechodné miesta, schodiská). Jedná sa o kompletné vybavenie priestorov mobiliárom vrátane osvetlenia, kobercov, závesov, drevených obkladov stien a stropov a dekorácií prislúchajúcich danej miestnosti. Predmetom zákazky sú aj pece a krby do vybraných izieb resp. apartmánov a spoločných priestorov. Interiérové vybavenie ubytovacích kapacít je rozdelené podľa požadovanej úrovne resp. historického slohu (gotika, baroko, empír, renesancia, rokoko), či izby a apartmány v tzv. historizujúcom štýle.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39100000-3
Doplnkový slovník: FG25-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39200000-4, 39290000-1, 92311000-4, 51100000-3, 45255400-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 1 155 050,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 9
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 20 000,- EUR (slovom: dvadsaťtisíc eur). Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov osoby podľa § 7 ZVO a z fondov EÚ. Osoba podľa § 7 ZVO neposkytuje preddavky. Lehota splatnosti faktúr bude 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov podľa § 31 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom
obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Osoba podľa § 7 ZVO bude
vyžadovať vytvorenie právnej formy, ak bude prijatá ponuka skupiny dodávateľov a vytvorenie právnej formy je
potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: 1. Záväzok dodávateľa strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami, a to kedykoľvek počas trvania platnosti a účinnosti zmluvy o NFP na to oprávnenými osobami a záväzok poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť
2. Zadanie zákazky podlieha odporúčaniu a schváleniu úspešného uchádzača inštitúciami a orgánmi Európskej únie podľa osobitného predpisu, v oznámení úspešnému uchádzačovi sa uvedie, že jeho ponuka sa prijíma s odkladacou podmienkou, že úspešného uchádzača odporučia a schvália príslušné inštitúcie a orgány Európskej únie.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia uchádzača jednotliví uchádzači preukážu platnými dokladmi v predloženej ponuke.
Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 ZVO a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2 prípadne podľa ods. 4 a 5 ZVO alebo dokladom podľa § 128 ods. 1 cit. Zákona.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 27 ods. 1 písm. a) ZVO Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
ODÔVODNENIE : potreba vyplynula z dôvodu overenia , že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom.
§ 27 ods. 1 písm. d) ZVO - prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka.
ODÔVODNENIE : potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j., že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
k § 27 ods. 1 písm. a) ZVO - uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorým preukáže, že nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
K § 27 ods. 1 písm. d) - splnenie vyššie uvedeného uchádzač preukáže predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za predchádzajúce tri hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Dosiahnutý obrat uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, súhrnne za predchádzajúce tri hospodárske roky resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, musí byť minimálne vo výške 500 000,- €. Uchádzač k prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka predloží aj výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch, potvrdené príslušným daňovým úradom, audítorom alebo iným príslušným orgánom za predchádzajúce tri hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, vo forme prehľadnej tabuľky, v ktorej bude uvedené: dosiahnutý obrat uchádzača za jednotlivé roky uvedený v mene EUR.
Dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka podporne preukáže preskúmateľnými dôkaznými prostriedkami, ktorými môžu byť napr. zmluvou, faktúrou alebo iným rovnocenným dôkazom, zoznamom zákaziek, identifikovaných názvom, identifikáciou objednávateľa, dodávateľa, obdobia realizácie a cenou diela, ktoré boli zahrnuté do dosiahnutého obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 28 ods. 1 písm. d) ZVO - opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení.
Odôvodnenie: z dôvodu, že ide o zložité výrobky, ktoré sa majú dodať, alebo výrobky určené na osobitné účely, obstarávateľská organizácia požaduje preukázať schopnosť uchádzača vyrobiť predmet zákazky v požadovanej kvalite .
§ 28 ods. 1 písm. e) ZVO - ak ide o dodanie tovaru alebo poskytnutie služby, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení.
Odôvodnenie: z dôvodu, že ide o zložité výrobky, ktoré sa majú dodať, alebo výrobky určené na osobitné účely, obstarávateľská organizácia požaduje preukázať primerané výrobné kapacity uchádzača a kvalitu používaných kontrolných opatrení.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
k § 28 ods. 1 písm. d) ZVO - obstarávateľská organizácia požaduje predložiť opis technického vybavenia vo forme predloženia dôkazných prostriedkov, preukazujúcich splnenie požiadaviek, uvedených v súťažných podkladoch, časť D. Opis predmetu zákazky, odsek Špeciálne požiadavky na predmet zákazky.
k § 28 ods. 1 písm. e) ZVO -
A. Obstarávateľská organizácia požaduje predložiť dôkazy o splnení podmienky účasti, preukazujúcej že uchádzač disponuje s primeranými výrobnými kapacitami nasledovne:
- zoznam osôb, ktoré budú zodpovedné za plnenie predmetu zmluvy, pričom má k dispozícií nasledovné profesie: konštruktér , dizajnér a technológ v oblasti výroby atypického nábytku resp. príbuznej oblasti.
K zoznamu predloží podpísaný profesijný životopis každej osoby zodpovednej za poskytnutie služieb, z ktorého musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti:
- meno a priezvisko osoby, adresa trvalého pobytu,
- najvyššie dosiahnuté vzdelanie osoby,
- zoznam odbornej praxe osoby (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne, miesto plnenia/zamestnania,
zamestnávateľ/objednávateľ a kontakt na túto osobu),
- počet rokov odbornej praxe osoby pričom min. úroveň odbornej praxe osoby je 10 rokov kumulatívne,
- čestné vyhlásenie každej osoby uvedenej v zozname osôb o tom, že súhlasia so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov v rámci ponuky a jej vyhodnotenia,
- čestné vyhlásenie každej osoby o tom, že budú k dispozícii na plnenie predmetu zákazky
B. Obstarávateľská organizácia požaduje predložiť dôkazy o splnení podmienky účasti, preukazujúcej že uchádzač vie preukázať kvalitu používaných kontrolných opatrení nasledovne:
- príručku kvality, alebo obdobný dokument, ktorým je definovaná vnútorná organizácia riadenia kvality akde budú informácie o splnení požiadaviek, uvedených v súťažných podkladoch, časť D. Opis predmetu zákazky, odsek Špeciálne požiadavky na predmet zákazky.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. 1.Celková cena za celý predmet zákazky - 65
2. 2.Vystižnosť štýlu - 20
3. 3.Úroveň technického vyhotovenia - 10
4. 4.Lehota dodania - 5
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie týkajúce sa elektronickej aukcie sú podrobne uvedené v
súťažných podkladoch v zmysle § 43 zákona o verejnom obstarávaní .
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
004/2014
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 15.10.2014 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 15.10.2014 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: slovenčina, čestina
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.03.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.10.2014 11:00
Miesto: IMET, a.s., M. Sch. Trnavského 2/B, 841 01 Bratislava. Otváranie ponuky je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program: Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Prioritná os 3: Cestovný ruch, Opatrenie: 3.1 Podpora podnikateľských aktivít v cestovnom ruchu. Kód výzvy: KaHR-31SP-1201
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Osoba podľa § 7 ZVO vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS, v zmysle § 16 ods.2, podľa ktorého je verejným obstarávateľom určená forma komunikácie elektronicky, v súlade s ustanovením § 18 ZVO.
Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese
www.evoservis.sk/wodconsult/ prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s osobou podľa § 7 ZVO, preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS.
Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktorému boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREBIEHAJÚCE AKCIE po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh.
Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 39 ods. 1 písm. b) ZVO. Požadované doklady a
dokumenty vloží do časti prílohy v ponukovom formulári na predloženie ponuky. Elektronicky predložená ponuka sa bude podpisovať elektronickým podpisom/certifikátom. Bližšie informácie o elektronickom podpise sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s osobou podľa § 7 ZVO priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A. súťažných podkladov.
2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú oskenované kópie originálnych dokladov. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálov dokladov. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť platné a potvrdené ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom
obstarávaní.
3. Celá ponuka, tiež dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku, príp. v českom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia SR, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne doložené úradným prekladom do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku.
4. Verejný obstarávateľ podpíše zmluvu s úspešným uchádzačom po overení verejného obstarávania RO/SORO, ktorý predloží verejnému obstarávateľovi správu z overenia verejného obstarávania s vyhlásením, že počas overovania verejného obstarávania nebolo zistené porušenie princípov a postupov verejného obstarávania definovaných právnymi predpismi EÚ a SR pre verejné obstarávanie. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie podľa zákona.
5. Pre účely vyhodnotenia 2. kritéria Vystižnosť štýlu a 3. kritéria Úroveň technického vyhotovenia, ktoré sú definované v tomto oznámení, bod IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk uchádzač predloží skutočné vyhotovenie vybraných vzoriek v zmysle požiadaviek uvedených v súťažných podkladov. Predloženie vzoriek tovaru, v lehote na otváranie časti ponuky Kritéria oznámenej uchádzačom ktorých ponuky neboli vylúčené, bude uskutočnené osobne, na adresu IMET, a.s., M. Sch. Trnavského 2/B, 841 01 Bratislava.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.08.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité