Oznámenie 20214 - MSS

Obsah

20214 - MSS
Vestník č. 170/2014 - 02.09.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Mesto Stará Ľubovňa
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00330167
Obchodná 1, 06401 Stará Ľubovňa

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Prvá Komunálna Finančná, a.s., Samova 11 , 949 01 Nitra
Kontaktná osoba: Ing. Karina Bartakovičová
Mobil: +421 910842193
Telefón: +421 377769624
Fax: +421 376529555
Email: karina.bartakovicova@pkfsk.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
Príloha A.IV) ADRESY INÉHO VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA, V MENE KTORÉHO VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ NAKUPUJE
Časť: 1
Úradný názov: Obec Kyjov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 329975
Poštová adresa: Kyjov 164
Mesto/Obec: Šarišské Jastrabie
PSČ: 06548
Štát: Slovensko
Časť: 2
Úradný názov: Obec Plavnica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 330124
Poštová adresa: Plavnica 121
Mesto/Obec: Plavnica
PSČ: 06545
Štát: Slovensko
Časť: 3
Úradný názov: Obec Plaveč
Vnútroštátne identifikačné číslo: 330116
Poštová adresa: Hviezdoslavova 101/4
Mesto/Obec: Plaveč
PSČ: 06544
Štát: Slovensko
Časť: 4
Úradný názov: Obec Šambron
Vnútroštátne identifikačné číslo: 330205
Poštová adresa: Šambron 25
Mesto/Obec: Plavnica
PSČ: 06547
Štát: Slovensko
Časť: 5
Úradný názov: Obec Pusté Pole
Vnútroštátne identifikačné číslo: 330141
Poštová adresa: Pusté Pole 66
Mesto/Obec: Ľubotín
PSČ: 06541
Štát: Slovensko
Časť: 6
Úradný názov: Obec Hromoš
Vnútroštátne identifikačné číslo: 329908
Poštová adresa: Hromoš 114
Mesto/Obec: Plavnica
PSČ: 06545
Štát: Slovensko
Časť: 7
Úradný názov: Obec Matysová
Vnútroštátne identifikačné číslo: 330051
Poštová adresa: Matysová 27
Mesto/Obec: Malý Lipník
PSČ: 06546
Štát: Slovensko
Časť: 8
Úradný názov: Obec Malý Lipník
Vnútroštátne identifikačné číslo: 330043
Poštová adresa: Malý Lipník 64
Mesto/Obec: Malý Lipník
PSČ: 06546
Štát: Slovensko
Časť: 9
Úradný názov: Obec Veľká Lesná
Vnútroštátne identifikačné číslo: 330230
Poštová adresa: Veľká Lesná 58
Mesto/Obec: Veľká Lesná
PSČ: 06534
Štát: Slovensko
Časť: 10
Úradný názov: Obec Lesnica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 330001
Poštová adresa: Lesnica 26
Mesto/Obec: Veľký Lipník
PSČ: 06533
Štát: Slovensko
Časť: 11
Úradný názov: Obec Veľký Lipník
Vnútroštátne identifikačné číslo: 330248
Poštová adresa: Veľký Lipník 283
Mesto/Obec: Veľký Lipník
PSČ: 06533
Štát: Slovensko
Časť: 12
Úradný názov: Obec Šarišské Jastrabie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 330213
Poštová adresa: Šarišské Jastrabie 257
Mesto/Obec: Šarišské Jastrabie
PSČ: 06548
Štát: Slovensko
Časť: 13
Úradný názov: Obec Ľubotín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 330035
Poštová adresa: Na rovni 302/12
Mesto/Obec: Ľubotín
PSČ: 06541
Štát: Slovensko
Časť: 14
Úradný názov: Obec Mníšek nad Popradom
Vnútroštátne identifikačné číslo: 330060
Poštová adresa: Mníšek nad Popradom 126
Mesto/Obec: Mníšek nad Popradom
PSČ: 06522
Štát: Slovensko
Časť: 15
Úradný názov: Obec Nová Ľubovňa
Vnútroštátne identifikačné číslo: 330086
Poštová adresa: Nová Ľubovňa 102
Mesto/Obec: Nová Ľubovňa
PSČ: 06511
Štát: Slovensko
Časť: 16
Úradný názov: Obec Nižné Ružbachy
Vnútroštátne identifikačné číslo: 330078
Poštová adresa: Nižné Ružbachy 135
Mesto/Obec: Vyšné Ružbachy
PSČ: 06502
Štát: Slovensko
Časť: 17
Úradný názov: Obec Jarabina
Vnútroštátne identifikačné číslo: 329932
Poštová adresa: Jarabina 58
Mesto/Obec: Jarabina
PSČ: 06531
Štát: Slovensko
Časť: 18
Úradný názov: Obec Forbasy
Vnútroštátne identifikačné číslo: 329851
Poštová adresa: Forbasy 40
Mesto/Obec: Hniezdne
PSČ: 06501
Štát: Slovensko
Časť: 19
Úradný názov: Obec Hraničné
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00329894
Poštová adresa: Hraničné 91
Mesto/Obec: Mníšek nad Popradom
PSČ: 06521
Štát: Slovensko
Časť: 20
Úradný názov: Obec Litmanová
Vnútroštátne identifikačné číslo: 330019
Poštová adresa: Litmanová 79
Mesto/Obec: Jarabina
PSČ: 06531
Štát: Slovensko
Časť: 21
Úradný názov: Obec Čirč
Vnútroštátne identifikačné číslo: 329835
Poštová adresa: Čirč 208
Mesto/Obec: Čirč
PSČ: 06542
Štát: Slovensko
Časť: 22
Úradný názov: Obec Údol
Vnútroštátne identifikačné číslo: 330221
Poštová adresa: Údol 2
Mesto/Obec: Plavnica
PSČ: 06545
Štát: Slovensko
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Spoločné obstarávanie poistných služieb pre Mesto Stará Ľubovňa a spolupoistené organizácie
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 6
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Mestský úrad Stará Ľubovňa, sídla spolupoistených organizácií a sídla organizácií v ich zriaďovateľskej alebo zakladateľskej pôsobnosti.
Kód NUTS
SK041
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmet zákazky tvorí poistenie majetku, poistenie zodpovednosti za škodu právnických osôb, poistenie zodpovednosti za škodu štatutárnych zástupcov organizácií, poistenie motorových vozidiel, poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla a poistenie úrazu osôb pre Mesto Stará Ľubovňa, spolupoistené organizácie a pre organizácie v ich zriaďovateľskej alebo zakladateľskej pôsobnosti.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 66510000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 66515200-5, 66516400-4, 66514110-0, 66516100-1, 66512100-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Zákazku tvorí obstarávanie služieb poistenia pre Mesto Stará Ľubovňa, spolupoistené organizácie a pre organizácie v ich zriaďovateľskej alebo zakladateľskej pôsobnosti na nasledovné poistné riziká:
1. Živelné a vodovodné poistenie nehnuteľného majetku
2. Živelné a vodovodné poistenie hnuteľného majetku
3. Živelné a vodovodné poistenie peňazí a cenín
4. Poistenie pre prípad krádeže a lúpeže
5. Poistenie skla
6. Poistenie proti vandalizmu NM a HM
7. Poistenie elektroniky a strojov
8. Poistenie zodpovednosti za škodu právnických osôb
9. Poistenie za škodu štatutárnych zástupcov organizácií
10. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže osobných motorových vozidiel
11. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže nákladných motorových vozidiel
12. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže pracovných strojov a prívesných zariadení
13. Poistenie osôb prepravovaných v osobnom motorovom vozidle
14. Poistenie osôb prepravovaných v nákladnom motorovom vozidle
15. Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla
16. Poistenie úrazu žiakov
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota/Od: 281 695,5500 Do: 350 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Nevyžadujú sa.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet obstarávania bude financovaný z vlastných zdrojov verejných obstarávateľov, t.j. z rozpočtu Mesta Stará Ľubovňa, z rozpočtu spolupoistených organizácií, resp. z rozpočtu organizácií v ich zriaďovateľskej alebo zakladateľskej pôsobnosti.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzač alebo člen skupiny dodávateľov musí mať právnu subjektivitu. Verejný obstarávateľ bude požadovať od skupiny dodávateľov ktorej ponuku príjme uzavretie Dohody o spoločnom poskytnutí poistných služieb pre Mesto Stará Ľubovňa, spolupoistené organizácie, a pre organizácie v ich zriaďovateľskej alebo zakladateľskej pôsobnosti. Dohoda o spoločnom poskytnutí poistných služieb musí definovať najmä postavenie členov skupiny dodávateľov v poistnom vzťahu navzájom i vo vzťahu k poistenému, resp. rozdelenie práv a povinností medzi jednotlivých členov skupiny dodávateľov vyplývajúce z poistného vzťahu k poistenému v zmysle Rámcovej dohody č. RD09/2014 o poskytnutí poistných služieb a ostatných platných právnych predpisov upravujúcich vzťahy v rámci poskytovania poistných služieb.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Oprávnenosť poskytovania jednotlivých druhov poistných služieb je viazané na udelenie povolenia na vykonávanie poisťovacej činnosti v zmysle zákona č. 8/2008 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov .
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 Zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákon) a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods.2, ods.4 a ods.5, alebo podľa § 128 ods.1 Zákona, v zmysle ktorého podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.
Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 Zákona, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 Zákona.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie:
§ 27 ods. 1 písm. d.) - Výkaz ziskov a strát (alebo ekvivalentný doklad používaný v členskej krajine EÚ) za hospodárske roky - zdaňovacie obdobia 2011, 2012 a 2013, prípadne od obdobia vzniku podnikania v oblasti poskytovania služieb poistenia. Dokumenty musia byť podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača.
Uchádzač predloží aj prehľad o objeme celkového hrubého predpísaného poistného v neživotnom poistení formou samostatného listu na ktorom uvedie celkové hrubé predpísané poistné v neživotnom poistení za uzatvorené hospodárske roky (2011, 2012 a 2013), za ktoré predložil Výkaz ziskov a strát (v prípade kratšieho obdobia poskytovania poisťovacej činnosti za uzatvorené hospodárske roky jej poskytovania) podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača.
Celkové hrubé predpísané poistné v neživotnom poistení za každý uzatvorený hospodársky rok musí byť v minimálnej výške 65.000, 00 Eur.
Zdôvodnenie: Predmetné doklady sa požadujú z dôvodu preukázania ekonomickej stability uchádzača vzhľadom na jeho činnosť vo vzťahu k realizácií zmluvy na zadávaný predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Celkové hrubé predpísané poistné v neživotnom poistení za každý uzatvorený hospodársky rok musí byť v minimálnej výške 65.000, 00 Eur.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na poskytnutie služieb uvedených v predmete obstarávania :
1. § 28 ods. 1 písm. a.) - Zoznam poskytnutých služieb v oblasti poistenia majetku a zodpovednosti za škodu za predchádzajúce tri roky (2011, 2012 a 2013), prípadne od obdobia vzniku podnikania v oblasti poskytovania služieb poistenia podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača.
V zozname uchádzač uvedie:
a) názov alebo obchodné meno odberateľa,
b) adresu jeho sídla alebo miesta podnikania,
c) druh poistných rizík tvoriacich predmet poskytnutých služieb poistenia
d) lehota (obdobie) poskytovania služby poistenia,
e) ročný predpis poistného
K zoznamu priloží potvrdenie o plnení zmluvy v zmysle predloženého zoznamu minimálne k jednej položke s ročným predpisom poistného minimálne 50.000,00 EUR pre jedného klienta s uvedením údajov požadovaných v zozname (v zmysle vyššie uvedených odsekov a až e) vrátane dátumu, mena, funkcie, tel. kontaktu na oprávnenú osobu odberateľa, podpisu oprávnenej osoby odberateľa a odtlačku pečiatky odberateľa.
Ak odberateľom bol(a):
a. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

2. § 28 ods. 1 písm. a.) - Zoznam poskytnutých služieb v oblasti poistenia motorových vozidiel proti poškodeniu, zničeniu, krádeži a zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla za predchádzajúce tri roky (2011, 2012 a 2013), prípadne od obdobia vzniku podnikania v oblasti poskytovania služieb poistenia podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača.
V zozname uchádzač uvedie:
a) názov alebo obchodné meno odberateľa,
b) adresu jeho sídla alebo miesta podnikania,
c) druh poistných rizík tvoriacich predmet poskytnutých poistných služieb
d) lehota (obdobie) poskytovania služby poistenia,
e) ročný predpis poistného
K zoznamu priloží potvrdenie o plnení zmluvy v zmysle predloženého zoznamu minimálne k jednej položke s ročným predpisom poistného minimálne 8.000,00 EUR pre jedného klienta s uvedením údajov požadovaných v zozname (v zmysle vyššie uvedených odsekov a až e) vrátane dátumu, mena, funkcie, tel. kontaktu na oprávnenú osobu odberateľa, podpisu oprávnenej osoby odberateľa a odtlačku pečiatky odberateľa.
Ak odberateľom bol(a):
a. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Zdôvodnenie: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať schopnosť uchádzača odborne a kvalitne plniť budúci zmluvný záväzok so zadávaným predmetom zákazky resp. preukázanie doterajších skúseností uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky so zreteľom na jej predpokladaný finančný objem
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
1. V zozname poskytnutých služieb v oblasti poistenie majetku a zodpovednosti za škodu za predchádzajúce tri roky (2011,2012,2013), prípadne od obdobia vzniku podnikania v oblasti poskytovania služieb poistenia žiadame uviesť a odberateľom potvrdiť minimálne jednu položku s ročným predpisom poistného minimálne 50 000, 00 EUR pre jedného klienta.
2. V zozname poskytnutých služieb v oblasti poistenie motorových vozidiel proti poškodeniu, zničeniu, krádeži a zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla za predchádzajúce tri roky (2011,2012,2013), prípadne od obdobia vzniku podnikania v oblasti poskytovania služieb poistenia žiadame uviesť a odberateľom potvrdiť minimálne jednu položku s ročným predpisom poistného minimálne 8 000, 00 EUR pre jedného klienta.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Poskytovanie jednotlivých druhov poisťovacích služieb je vyhradené pre subjekty uvedené v § 2 Zákona č. 8/2008 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov a je viazané na udelenie povolenia na vykonávanie poisťovacej činnosti.
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
PKF/VO/07-2014
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 13.10.2014 13:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 13.10.2014 13:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.01.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.10.2014 10:00
Miesto: Prvá Komunálna Finančná, a.s., Samova č.11,949 01 Nitra
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Cena za služby poistenia nepodlieha dani z pridanej hodnoty.
2. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov žiadame doručiť osobne, prostredníctvom pošty alebo elektronickou
poštou.
3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi bude prebiehať prevažne písomne elektronickou formou. Záujemca v žiadosti o súťažné podklady uvedie poverenú kontaktnú osobu a jej e - mailovú adresu, prostredníctvom ktorej bude prebiehať komunikácia s verejným obstarávateľom.
4. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
5. Predpokladaná hodnota zákazky v bode II.2.1. tohto oznámenia je vyjadrená cenovým rozpätím, ktoré predstavuje celkovú predpokladanú hodnotu všetkých poistných zmlúv uzatvorených počas platnosti Rámcovej dohody, t.j. počas 48 mesiacov.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
28.08.2014

Redakčné opravy

30873 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 247/2014
V oznámení 20214-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Stará Ľubovňa, Obchodná 1, 064 01 Stará Ľubovňa zverejnenom vo VVO č. 170/2014 zo dňa 02.09.2014 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.3. Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS) Namiesto: Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku Viď: Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité