Oznámenie 20409 - WYS

Obsah

20409 - WYS
Vestník č. 171/2014 - 03.09.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
IČO: 30844789
Imricha Karvaša 1 , 81325 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Národná banka Slovenska
Kontaktná osoba: Ing. Jarmila Pašteková
Telefón: +421 257871226
Email: jarmila.pastekova@nbs.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.nbs.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/8643
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Flofilové poistenie motorových vozidiel NBS na roky 2015 - 2017
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
6
Hlavné miesto poskytovania služieb: Národná banka Slovenska, I. Karvaša 1, 813 25 Bratislava
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je výber poskytovateľa na odplatné poskytovanie služieb poistenia priamo poisťovacou spoločnosťou v súlade so zákonom o poisťovníctve a uznesením vlády SR č. 171/2011.
Zákazka je rozdelená na dve časti:
I.časť: Flotilové havarijné poistenie motorových vozidiel
II.časť: Flotilové povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorových vozidiel
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných požiadaviek a špecifikácií, je uvedené v časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 66000000-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 66514110-0, 66516100-1
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmet zákazky je špecifikovaný v časti B1 súťažných podkladov Opis predmetu zákazky. Rozsah a druh poistenia ako aj obchodné podmienky poistenia určujú Prílohy 1,2,3 a 4, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 120 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 36
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v §26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa §26 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
1.1.1výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, ktorým potvrdzuje, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním a že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
[ak ide o: - fyzickú osobu za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
-právnickú osobu za osoby, ktoré sú štatutárnymi orgánmi uchádzača a členmi štatutárnych orgánov uchádzača, napríklad pri spoločnosti s ručením obmedzeným za všetkých konateľov, ktorí sú zapísaní vo výpise z Obchodného registra ako štatutárny orgán, a pri akciovej spoločnosti za celé predstavenstvo].
1.1.2potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, ktorým potvrdzuje, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
1.1.3potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, ktorým potvrdzuje, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.4potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,ktorým potvrdzuje, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.5dokladom o oprávnení poskytovať službu vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku
1.1.6čestným vyhlásením, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.1.6.1ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.1.6.2ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
1.1.6.2.1spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.1.6.2.2právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.1.6.3ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní".
1.1.7čestným vyhlásením, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
1.1.8čestným vyhlásením, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.2Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa §26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, požadované v bodoch 1.1.1 až 1.1.5 tejto časti súťažných podkladov, nahradiť predložením úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa §128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predloží
1.2.1platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov,
1.2.2čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a nie je osobou podľa bodu 1.1.6.,
1.2.3čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
1.2.4čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.3Ak uchádzač nemá sídlo na Slovensku a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bodoch 1.1.1 až 1.1.5 tejto časti súťažných podkladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.4Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovensko a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.5Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie, vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku.
1.6Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
1.7Doklady vyhotovené uchádzačom, musia byť podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Doklady vystavené iným subjektom alebo úradom, uchádzač podpisovať nemusí.
1.8Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa §44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v bode 23.1 časti A1 súťažných podkladov Pokyny pre záujemcov a uchádzačov.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.2.1 Uchádzač musí v ponuke predložiť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia nasledovné informácie a dokumenty:
§ 27 ods.1 písm. d) zákona prehľad o celkovom obrate predložením výkazov ziskov a strát alebo výkazov o príjmoch a výdavkoch vykázaných k poslednému dňu zúčtovacieho obdobia hospodárskeho roku v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky (2011, 2012 a 2013), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak sa dosiahla minimálna požadovaná úroveň celkového obratu. V prípade ak uchádzačov fiškálny rok nie je zhodný z kalendárnym rokom predloží požadované doklady za príslušný fiškálny rok.
Minimálna požadovaná úroveň podmienky účasti:
Týmto spôsobom musí uchádzač preukázať obrat v kumulatívnej hodnote:
-pre I. časť zákazky minimálne 260.000,00 EUR spolu za najviac posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú výkazy dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti
-pre II. časť zákazky minimálne 85.000,00 EUR spolu za najviac posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú výkazy dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti
Požadované výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch uchádzač predloží ako doslovný odpis vyhotovený správcom dane. Od zahraničného uchádzača sa tiež vyžaduje predloženie overených dokladov uvedených vyššie miestne príslušným správcom dane alebo iným oprávneným orgánom. Ekvivalent v inej mene musí byť uchádzačom prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ďalej len ECB) z inej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom (hospodárskom) roku.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky, skúma výšku obratu a finančnú stabilitu. Požiadavka predloženia prehľadu o dosiahnutom obrate vyplýva zo spôsobu realizácie predmetu zákazky, kedy uchádzač musí mať počas celej doby realizácie predmetu zákazky potrebný objem finančných zdrojov. Verejný obstarávateľ skúma, že uchádzač je podnikateľský subjekt, ktorý dlhodobo poskytuje služby v rozsahu podobnom cene predmetnej zákazky a z tohto pohľadu môže uzavrieť s úspešným uchádzačom rámcovú dohodu znížením pravdepodobnosti ekonomických rizík. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na rozsah predmetu zákazky, predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku trvania tejto zákazky.
1.2.2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa §26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
1.2.3 Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
1.2.4 Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
1.2.5 Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa §44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v bode 23.1 časti A1 súťažných podkladov.Pokyny pre záujemcov a uchádzačov.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.3.1 Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú a odbornú spôsobilosť na plnenie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako poistné zmluvy, ktoré sú požadované, resp. v súčasnom období je odborne schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takéto poistné zmluvy. Uchádzač predkladá originálne doklady alebo ich úradne osvedčené kópie. Požadovanú spôsobilosť na zrealizovanie predmetu zmluvy uchádzač preukáže:
podľa §28 ods. 1 písm. a) zákona zoznamom poskytnutých služieb, uzavretých zmlúv v oblasti poistenia motorových vozidiel proti poškodeniu, zničeniu, krádeži a zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla. Žiadame uviesť položky s ročným predpisom poistného minimálne 6.000 EUR pre jedného klienta za predchádzajúce tri roky (2011 -2013) s uvedením názvu a sídla odberateľa, lehoty poskytnutia služby a ročného predpisu poistného; ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ; dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní.
Minimálna požadovaná úroveň podmienky účasti:
Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce tri roky, ktoré sa počítajú ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, realizoval poskytnutia služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom celkový objem poskytnutí služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bol vo výške:
-pre I. časť zákazky minimálne 260.000,00 EUR spolu za uvedené obdobie
-pre II. časť zákazky minimálne 85.000,00 EUR spolu za uvedené obdobie
Uchádzač predloží ako dôkaz o plnení zmlúv referencie , resp. odkaz na zoznam referencií na webovej stránke ÚVO od rôznych odberateľov. Každá zmluva sa musí týkať už poskytnutých služieb a v súčasnosti dokončených projektov (ďalej referencie) za predchádzajúce tri roky.
NBS požaduje, aby referencie obsahovali tieto údaje:
1.obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania odberateľa,
2.predmet zmluvy,
3.celkovú zmluvnú cenu v eurách bez DPH
4.termín dodania, realizácie podľa zmluvy (aby bolo možné posúdiť, či referencie sú za predchádzajúce tri roky),
5.potvrdenie o dodržaní lehôt dodania tovarov a ich cien,
6.kontakt na odberateľa, meno a telefónne číslo zodpovednej osoby,
7.meno, dátum a podpis oprávneného zástupcu odberateľa.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Povinnosť požiadavky na preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti vyplýva priamo zo zákona.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa §26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
1.3.2 Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
1.3.3 Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
1.3.4 Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v bode 23.1 súťažných podkladov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
OHS - 507/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 10.10.2014 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.10.2014 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 10.10.2014 12:00
Miesto : Národná banka Slovenska, I. Karvaša č. 1, 813 25 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : nie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Pracovný čas NBS pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch v čase od 9:00 h do 14:00 h., kedy je možné doručovať písomnosti osobne.
NBS si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku ak všetky ponuky presiahnu predpokladnú hodnotu zákazky určenú vo výzve na predkladanie ponúk v týchto súťažných podkladoch.
Na účely žiadosti o zaslanie a doručenie súťažných podkladov verejným obstarávateľom záujemcovi sa nevyžaduje listinná podoba poštovou prepravou. V prípade odoslania súťažných podkladov záujemcovi elektronicky (e-mailom) alebo v prípade prevzatia súťažných podkladov záujemcom priamo z profilu verejného obstarávateľa vyžaduje verejný obstarávateľ od záujemcu súčinnosť, a to potvrdiť prevzatie resp. odoslať e-mailom potvrdenie o prijatí súťažných podkladov a to najneskôr nasledujúci deň po dni zaslania súťažných podkladov.
Lehota na doručenie požiadavky záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov je do 02.10.2014 do 12:00 h.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
02.09.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité