Oznámenie 20538 - WYT

Obsah

20538 - WYT
Vestník č. 172/2014 - 04.09.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s.
IČO: 35960736
Štúrova 147, 94965 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Štúrova 147, 949 65 Nitra
Kontaktná osoba: Peter Valent
Telefón: +421 376512750
Fax: +421 376582941
Email: peter.valent@rsucnr.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.rsucnr.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9344
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Osobné ochranné pracovné prostriedky, pracovné odevy a obuv.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov:
STREDISKO Nitra -- Štúrova č. 147 Nitra,
STREDISKO Nové Zámky -- Bešeňovská cesta 2, Nové Zámky,
STREDISKO Levice -- Nádražný rad 27, Levice,
STREDISKO Komárno -- Bašta IV, Okružná cesta, Komárno,
STREDISKO Topoľčany -- Pod Kalváriou 2003, Topoľčany
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie ochranných pracovných odevov, obuvi a pomôcok. Presný popis požadovaného tovaru je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 35113400-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 35113470-4, 35113450-8, 18812200-6, 18830000-6, 35113430-2, 35113440-5, 35113490-0
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
P.č.Názov Počet kusov
1.Čiapka so štítom letná - 153 ks
2.Okuliare ochranné s tmavým zorníkom a puzdrom - 5 ks
3.Okuliare ochranné s čírym zorníkom a púzdrom - 41 ks
4.Okuliare uzatvorené - 1 ks
5.Okuliare zváračské - 15 ks
6.Zváracia kukla - 10 ks
7.Bezúdržbová polomaska - 4 ks
8.Polomaska - 3 ks
9.Respirátor P1 s výdychovým ventilom - 22 ks
10.Chrániče sluchu štupľové - 90 ks
11.Chránič sluchu s dvojbodovým upevňovacím systémom - 17 ks
12.Rukavice usňové proti mechanickým rizikám - 5 prsté - 854 párov
13.Rukavice usňové proti mechanickým rizikám zateplené - 5 prsté - 508 párov
14.Rukavice 5-prstové povrstvené polyuretánom - 180 párov
15.Rukavice 5-prstové PVC - 67 párov
16.Rukavice zváračské 42 - párov
17.Rukavice antivibračné - 79 párov
18.Rukavice 5 prsté s nitrilovým nánosom na textilnom podklade 36 - párov
19.Rukavice dielektrické 2 - páry
20.Rukavice celousňové s dlhou manžetou 8 - páry
21.Rukavice 5 prsté textilné 5 - páry
22.Ochranný odev výstražný, nohavice s náprsenkou a blúza s logom na chrbte EN471 - 295 ks
23.Oblek prac. zateplený výstražný s reflexnými pásmi , oranžový s logom na chrbte EN471 - 7 ks
24.Oblek prac. teplý výstražný s hydrofóbnou úpravou na báze membrány , oranžový s logom na chrbte EN471 - 17 ks
25.Zateplená zimná výstražná bunda - 91 ks
26.Monterková súprava modrá s reflexnými pásmi - 48 ks
27.Vesta dvojstranná výstražná (oranžovo-modrá ) dvojstranná EN471 s logom na chrbte - 14 ks
28.Vesta výstražná oranžová EN471 s logom na chrbte - 235 ks
29.Ochranný oblek pre prácu s motorovou pílou blúza + nohavice - 3 ks
30.Ochranný odev zváračský blúza + nohavice - 11 ks
31.Tričko oranžové s logom na prsiach - 162 ks
32.Bunda a nohavice pre TURBO ( proban) - 10 ks
33.Nohavice dámske a halena - 11 ks
34.Plášť pánsky modrý 3/4 - 1 ks
35.Plášť dámsky modrý 3/4 - 8 ks
36.Pracovný oblek-overal ochranný /kanalizačný/ - 1 ks
37.Plášť do dažďa - 29 ks
38.Plášť nepremokavý s kapucňou EN 471, EN 343 - 4 ks
39.Oranžová zimná čiapka s reflexným prvkom - 57 ks
40.Bezpečnostná obuv členková letná S3 - 301 ks
41.Bezpečnostná obuv členková letná S3-manažérska - 14 ks
42.Obuv členková zateplená-farmárka - 39 ks
43.Obuv pracovná pánska-poltopánka - 1 ks
44.Obuv pracovná dámska letná - 15 ks
45.obuv pracovná dámska zimná - 3 ks
46.Obuv členková pre asfaltérov -12 párov
47.Obuv gumová čižmy - 116 párov
48.Obuv gumená rybárska - 9 párov
49.Obuv useňnofilcová - 75 párov
50.Obuv pre zvárača - 5 párov
51.Obuv KANADY poloholeňové -7 párov
52.Obuv pre prácu s motorovou pílou 6 - párov
53.Zváračské gamaše 32 - páry
54.Utierka na riad - 5 ks
55.Uterák bavlnený - 147 ks
56.Chránič kolien - 13 párov
57.Prilba s podbradným remienkom - 11 ks
58.Pílčický komplet - 28 ks
59.Plavecká vesta - 9 ks
60.Ľadvinový pás - 126 ks
61.Štít pre pilčíka - 6 ks
62.Štít ochranný celotvárový - 7 ks
63.Zástera koženná - zváračská - 5 ks
64.Ušianka - 79 ks
65.Rukavice kyselinovzdorné - 1 párov
66.Obuv pracovná usňová členková protišmyková, proti pádu bremien na prsty chodidla, odolná voči PHM ropným produktom - automechanik - 4 páre
67.Pás bezpečnostný s úchytným lanom a karabínami - 1 ks
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 60 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 01.12.2014
Ukončenie: 31.12.2015
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:

1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
1.1.§ 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme.
Uvedenú skutočnosť preukáže v zmysle ust. §26 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní výpisom z registra trestov alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla. Výpis z registra trestov nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk starší ako tri mesiace, pričom:
1.1.1.fyzická osoba podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.1.2.právnická osoba podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu uchádzača.
1.2.§ 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním.
Uvedenú skutočnosť preukáže v zmysle ust. §26 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní výpisom z registra trestov alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla. Výpis z registra trestov nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk starší ako tri mesiace, pričom:
1.2.1. fyzická osoba podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.2.2. právnická osoba podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu uchádzača.
1.3.§ 26 ods. 1 písm. c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
Uvedenú skutočnosť preukáže v zmysle ust. §26 ods. 2 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní potvrdením príslušného súdu alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla. Potvrdenie nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace.
1.4.§ 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Uvedené skutočnosti preukáže v zmysle ust. §26 ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní:
1.4.1.potvrdením ( potvrdeniami ) príslušnej zdravotnej poisťovne alebo poisťovní, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. Potvrdenie nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace.
1.4.2.potvrdením príslušnej sociálnej poisťovne, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii sociálneho poistenia a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky sociálneho poistného a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. Potvrdenie nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace.
1.5.§ 26 ods. 1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Uvedenú skutočnosť preukáže v zmysle ust. §26 ods. 2 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní potvrdením miestne príslušného daňového úradu, ktoré nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace.
1.6.§ 26 ods. 1 písm. f) je oprávnený poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku.
Uvedenú skutočnosť preukáže v zmysle ust. §26 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní dokladom o oprávnení poskytovať službu,
1.6.1.aktuálny výpis zo živnostenského registra resp. originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu živnostenského listu, ( predkladá fyzická osoba- podnikateľ a príspevková organizácia podnikateľ ),
1.6.2.aktuálny výpis z obchodného registra resp. originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu zápisu do obchodného registra, ( predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaná v obchodnom registri ),
1.6.3.iné než živnostenské oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov,
1.7.§ 26 ods. 1 písm. g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
1.8. §26 ods. 1 písm. h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
Uvedenú skutočnosť preukáže v zmysle ust. §26 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením.
1.9. §26 ods. 1 písm. i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia.
Uvedenú skutočnosť preukáže v zmysle ust. §26 ods. 2 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením.
1.10. §26 ods. 1 písm. j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Uvedenú skutočnosť preukáže v zmysle ust. §26 ods. 2 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením.

Odôvodnenie primeranosti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanoveniami § 26 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, o situácii uchádzača alebo záujemcu z hľadiska finančného a ekonomického, ktorým môže byť aj prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. Potvrdenie musí byť aktuálne a musí odrážať skutkový stav v čase v ktorom sa uchádzač zúčastňuje na verejnej súťaži. (nie starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky)

Odôvodnenie primeranosti: verejný obstarávateľ požaduje preukázanie solventnosti uchádzača vo vzťahu k splneniu predmetu zákazky a cieľom nájsť ekonomicky spôsobilého uchádzača, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna úroveň štandardu : podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov - kladné vyjadrenie banky o schopnosti plniť svoje finančné záväzky v roku 2013, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Podľa § 28 ods. 1, písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky ( 2011, 2012, 2013 ) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
- bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Požadovaný doklad predložiť ako originál alebo ako jeho úradne osvedčenú kópiu.
Pozn.: Uchádzač môže použiť vzor podľa prílohy č.1.

Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti: Zoznam dodávok tovaru má garantovať preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Verejný obstarávateľ získa prehľad o solídnosti uchádzača na trhu s možnosťou preverenia kvality uchádzača vzhľadom na predmet zákazky. Výška požadovaného objemu plnenia je primeraná, požiadavka je stanovená tak, že nepresahuje 1.0 násobok predpokladaného objemu predmetu zákazky. Potreba: Uvedený doklad dáva možnosť preverenia uchádzača na trhu a ním dodávaný tovar vzhľadom na charakter predmetu zákazky.

2. Podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní uchádzač predloží
1) vzorkami opismi a fotografiami dodávaného tovaru. Obstarávateľ požaduje vzorky na produkty s poradovým číslom: 2, 3, 11, 12, 13, 14, 16, 18, 22, 24, 25, 27, 28, 31, 38, 40, 41, 52, vzorky požaduje verejný obstarávateľ predložiť súčasne s ponukou. Verejný obstarávateľ požaduje u vzoriek č. 24, 28, 31, 38 označenie notifikovanou osobou. Ak uchádzač nepredloží požadované vzorky a označenie vybratých vzoriek notifikovanou osobou bude zo súťaže vylúčený !!!

Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti: Predloženie dokladov dáva možnosť zistiť, či ponúkaný tovar spĺňa minimálne požadované parametre a kvalitu.

3. Podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 2 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží certifikát alebo vyhlásenie o zhode výrobku s technickými špecifikáciami (v zmysle zákona č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov).
Obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu alebo vyhlásenie o zhode výrobku na nasledovné tovary 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 22, 23, 24, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 38, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 52, 53, 57, 58, 63, 66, 67.

Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti: Predloženie týchto dokladov má garantovať kvalitné plnenie zákazky.

4.Podľa § 29 zák. č. 25/2006 Z. z. - dokladom, že uchádzač je vlastníkom systému riadenia kvality (ISO 9001), verejný obstarávateľ bude akceptovať ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, ako aj iné predložené dôkazy (napr. opisom systému riadenia kvality), ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Odôvodnenie primeranosti: dokladovanie a zabezpečenie nezávadnosti výrobného procesu ponúkaného tovaru v zmysle platnej legislatívy a Smerníc EÚ. Tieto informácie uchádzač predloží vo svojej ponuke. V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych predpisov platných v krajine.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu 1. -- Zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky bude vyhotovený v členení podľa požadovaných rokov (2011, 2012, 2013) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Uchádzač musí predloženým zoznamom preukázať, že v požadovanom období (2011, 2012, 2013) dodal tovar zhodný s predmetom zákazky v objeme spolu minimálne vo výške 60 000,00 Eur bez DPH (slovom: šesťdesiattisíc eur).

K bodu 2. -- Uchádzač predloží vzorky dodávaných tovarov po jedenom kuse alebo páre. Z predloženého tovaru musí jednoznačne vyplývať, že uchádzačom ponúkaný tovar spĺňa všetky technické parametre požadované verejným obstarávateľom. Ku každej vzorke musí byť uvedený stručný opis, o ktorú časť predmetu zákazky ide. Ak budú k vzorke priložené aj fotografie tieto musia byť predložené vo farebnom vyhotovení, v dostatočnom rozlíšení. Obstarávateľ požaduje označenie notifikovanou osobou u vzoriek č. 24, 28, 31, 38. Správa od notifikovanej a autorizovanej osoby, ktorá má oprávnenie na posudzovanie zhody - nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 35/2008 Z. z., do ktorého bola transponovaná smernica Rady č. 89/686/EHS v znení smerníc č. 93/68/EHS, č.93/95/EHS a č. 96/58/ES - správa bude predložená ako originál, alebo úradne overená kópia.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PZ 03_NR/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 29.09.2014 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.09.2014 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 30.09.2014 08:00
Miesto : Obec (mesto): Nitra
Ulica: Štúrova č.147
PSČ: 949 65
Miestnosť : Zasadačka spoločnosti na prízemí č. dverí 11
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk "Ostatné" je neverejné a uskutoční sa dňa 30.09.2014 o 08:00 hod.
Otváranie častí ponúk, označených ako "KRITÉRIA" bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Podľa § 100 ods. g) zákona 25/2006 Z.z., pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné a zápisnica sa neposiela.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sa vydávajú na základe písomnej žiadosti. Pri vyžiadaní faxom, prípadne elektronickou poštou treba doručiť žiadosť do 3 dní aj poštou v originálnom vyhotovení. V prípade osobného prevzatia súťažných podkladov treba priniesť žiadosť na podateľňu RSÚC Nitra a.s., Štúrova č.147 949 65 Nitra v pracovných dňoch v čase od 7.30 do 13.00 hod.
2. Pracovná doba verejného obstarávateľa je od 7.00 do 15.00 hod.
3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku v prípade, ak ponúkaná cena presiahne finančný limit vyhradený na nákup predmetu zákazky, alebo ponúknuté ceny budú neúmerne vysoké.
4. Uchádzač svoju ponuku predloží 1x v origináli v listinnej podobe a v elektronickej podobe vrátane príloh a certifikátov (formát PDF, JPG a pod. ) na CD/DVD v jednom uzavretom obale.
5. Pokyny k e-aukcii sú v súťažných podkladoch.
6. Lehota na podanie žiadosti o vysvetľovanie súťažných podkladov alebo údajov uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania uplynie dňa 19.09.2014 o 14:00 hod. Záujemcom sa doporučene žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov zaslať dostatočne vopred, aby mohli využiť inštitút vysvetľovania súťažných podkladov.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
03.09.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité