Oznámenie 21152 - WYS

Obsah

21152 - WYS
Vestník č. 176/2014 - 10.09.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
AMSET s.r.o.
IČO: 17328969
Jakubovo námestie 3 , 81104 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): eMeM Consulting s.r.o., Námestie sv. Mikuláša 8/8, 064 01 Stará Ľubovňa
Kontaktná osoba: JUDr. Michal Mertiňák
Telefón: +421 903525515
Email: vo@ememconsulting.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.amset.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
eMeM Consulting s.r.o.
IČO: 47127830
Námestie sv. Mikuláša 8/8 , 06401 Stará Ľubovňa

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): eMeM Consulting s.r.o., Námestie sv. Mikuláša 8/8, 064 01 Stará Ľubovňa
Kontaktná osoba: JUDr. Michal Mertiňák
Telefón: +421 903525515
Email: vo@ememconsulting.sk
Internetová adresa (URL): http://www.ememconsulting.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
eMeM Consulting s.r.o.
IČO: 47127830
Námestie sv. Mikuláša 8/8 , 06401 Stará Ľubovňa

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): eMeM Consulting s.r.o., Námestie sv. Mikuláša 8/8, 064 01 Stará Ľubovňa
Kontaktná osoba: JUDr. Michal Mertiňák
Telefón: +421 903525515
Email: vo@ememconsulting.sk
Internetová adresa (URL): http://www.ememconsulting.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
eMeM Consulting s.r.o.
IČO: 47127830
Jelačičova 4 , 82108 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): eMeM Consulting s.r.o., Jelačičova 4, 821 08 Bratislava
Kontaktná osoba: JUDr. Michal Mertiňák
Telefón: +421 903525515
Email: vo@ememconsulting.sk
Internetová adresa (URL): http://www.ememconsulting.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zvýšenie úrovne informačno - komunikačných technológií v spoločnosti A M S E T s.r.o.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
7
Hlavné miesto poskytovania služieb: A M S E T s.r.o., Sliačska 2C, 2D, 83102 Bratislava.
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je Zvýšenie úrovne informačno - komunikačných technológií v spoločnosti A M S E T s.r.o..
Predmet zákazky sa delí na časti.

Časť 1 predmetu zákazky - Hardverové vybavenie vrátane inštalácie na prevádzke
Časť 2 predmetu zákazky - Zákaznícka softvérová aplikácia

Uchádzač predloží ponuku samostatne na jednu časť predmetu zákazky alebo na celý predmet zákazky.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 72230000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 30211500-6, 30233100-2, 30233150-7, 48620000-0, 48820000-2
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V súlade s časťou B.1. Opis predmetu zadávania zákazky Súťažných podkladov.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 108 641,6600 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona zo dňa 23.7.2013, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.

1.1.výpisom z registra trestov alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,

1.2.výpisom z registra trestov alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,

1.3.potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,

1.4.potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,

1.5.potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,

1.6.dokladom o oprávnení poskytovať službu vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorý predkladá uchádzač ponuku, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na poskytnutie služby, alebo čestné vyhlásenie podľa predpisov v krajine svojho sídla, že uchádzač je oprávnený poskytovať službu alebo čestné vyhlásenie podľa predpisov v krajine svojho sídla,
a)živnostenským oprávnením alebo výpisom zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ),
b)výpisom z obchodného registra (predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri,
c)iným než živnostenským oprávnením, vydaným podľa osobitných predpisov,

1.7.čestným vyhlásením že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.

1.8.čestným vyhlásením, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,

1.9.čestným vyhlásením, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

1.10.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1 až 1.5. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

1.11.Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.

1.12.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

1.13.Ak viac osôb tvorí štatutárny orgán, alebo sú členmi štatutárneho orgánu doklady podľa bodov 1. a 2. predkladajú všetky osoby štatutárneho orgánu.

1.14.Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu. Uchádzač predkladá originálne doklady alebo ich úradne overené kópie.

2.1.Doklad podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní

2.2.Podmienka účasti podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní

2.3.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

2.4.Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.

2.5.Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 2.1.Doklad podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
predloženie vyjadrenia banky (bánk) za posledné tri roky (až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky), ktorej (ktorých) je uchádzač klientom, o schopnosti plniť finančné záväzky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Vyjadrenie banky musí obsahovať údaje o tom, že: uchádzač v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, jeho bežný účet nebol ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie, uchádzač nie je v nepovolenom debete.
predloženie čestného vyhlásenia uchádzača, že v iných bankách nemá záväzky.

Odôvodnenie primeranosti:
V tejto požiadavke osoby podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nie je požadovaný žiaden číselný údaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j. že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom.

2.2.Podmienka účasti podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní

Prehľad o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, a to za posledné tri hospodárske roky (2011, 2012, 2013), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Časť 1 predmetu zákazky - Nevyžaduje sa.

Časť 2 predmetu zákazky
Uchádzač preukáže celkový dosiahnutý obrat za posledné tri hospodárske roky (2011, 2012, 2013) v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka,
a to spolu vo výške 230.000,00EUR.

K prehľadu o obrate predloží uchádzač výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch podľa platných právnych predpisov. (Pri použití inej meny uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade pri predložení prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný ku dňu uskutočnenia účtovného prípadu. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB platný ku dňu uskutočnenia účtovného prípadu).

Osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní bude akceptovať doklady, predložené ako kópie originálu, kde štatutárny orgán uchádzača potvrdí súlad predloženej kópie s originálom podpísaním a opečiatkovaním každej strany výkazov ziskov a strát alebo výkazov o príjmoch a výdavkoch s uvedením "súhlasí s originálom".

Odôvodnenie primeranosti:
Podmienka účasti v zmysle § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní je v súlade s ustanovením § 27 zákona o verejnom obstarávaní primeraná a uchádzač týmto preukáže svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a stanovenú lehoty splatnosti faktúr. Osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní sa uistí, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným uchádzačom.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledujúce informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 ZVO a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií, požadovaných v bode 3.1. a 3.2.. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, keď sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže.

3.1.Podmienka účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona

3.2.Podmienka účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona

3.3.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

3.4.Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 3.1.Podmienka účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona

Predložením zoznamu dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

Zoznam dodávok ako aj dôkaz o plnení musí obsahovať minimálne nasledovné údaje:
-obchodné meno, adresa sídla alebo miesta podnikania odberateľa,
-predmet dodávky (stručný opis, z ktorého bude zrejmé splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa),
-celkovú zmluvnú cenu bez DPH a skutočne uhradenú cenu bez DPH za dodávku s odôvodnením rozdielu cien,
-lehotu dodania (obdobie, počas ktorého bola dodávka realizovaná),
-meno, priezvisko, tituly aspoň jednej kontaktnej osoby a číslo telefónu odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť uchádzačove informácie.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov podľa § 32 ods. 6 zákona

Časť 1 predmetu zákazky - Nevyžaduje sa.

Časť 2 predmetu zákazky
Uchádzač predloží zoznam najmenej troch (3) poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky špecifikovaný v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Služby spolu musia byť v minimálnej hodnote 60.000,00 Eur.

Peňažné vyjadrenie poskytnutých služieb uskutočnených v inej mene ako Euro, uvedie uchádzač v pôvodnej mene a v € (pri použití kurzového lístku Národnej banky Slovenska platného v čase dodávky).

Odôvodnenie primeranosti:
Podmienka a pre ňu určená minimálna úroveň štandardu má preukázať dostatočné skúsenosti uchádzača v segmente poskytovaných služieb. Minimálna úroveň štandardu je primeraná nakoľko požadovaný celkový objem plnení za predchádzajúce tri roky nie je ani vo výške predpokladanej hodnoty predmetu zákazky.

3.2.Podmienka účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona

Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za riadenie a poskytnutie služby.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov podľa § 32 ods. 6 zákona

Časť 1 predmetu zákazky - Nevyžaduje sa.

Časť 2 predmetu zákazky
Osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní požaduje, aby sa na poskytovaní služieb tvoriacich predmet zákazky podieľali riadiaci zamestnanci a osoby zodpovedné za poskytnutie služby (ďalej tiež experti) na minimálne nižšie uvedených riadiacich pozíciách, pričom títo musia spĺňať nižšie uvedené minimálne odborné a kvalifikačné podmienky. Splnenie požadovaných podmienok preukáže uchádzač predložením určených dokumentov, resp. ekvivalentných dokladov.

hlavný vývojár / koordinátor
-minimálne 4-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti vývoja a implementácie informačných systémov na riadenie výrobného procesu (uchádzač podmienku účasti u experta č. 2 preukáže profesijným životopisom v súlade s bodom 3.2.1)
-odborná prax zahrňujúca minimálne tri (3) preukázateľné profesionálne praktické skúsenosti s vývojom a implementáciou informačných systémov (uchádzač podmienku účasti experta preukáže zoznamom praktických skúseností v súlade s bodom 3.2.2)

3.2.1 Na preukázanie splnenia vyššie uvedených podmienok predloží uchádzač za každého experta podpísaný profesijný životopis, ktorý musí obsahovať minimálne nasledovné údaje:
Meno a priezvisko experta,
Najvyššie dosiahnuté vzdelanie príslušného experta, doloží kópiou diplomu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní.
Zoznam/opis odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok plnenia / zamestnania, zamestnávateľ / objednávateľ) a dosiahnutej odbornej kvalifikácie príslušného experta.

3.2.2 Na preukázanie splnenia vyššie uvedených podmienok predloží uchádzač za každého experta zoznam plnení, na realizácií ktorých sa podieľal (praktické skúsenosti), pričom pri každej praktickej skúsenosti príslušného experta uvedenie uchádzač nasledovné údaje/skutočnosti:
-Meno a priezvisko príslušného experta
-Názov a sídlo odberateľa
-Čas realizácie projektu/plnenia zmluvy, t. j. (od do, mesiac, rok)
-Stručný opis činností, ktoré príslušný expert v rámci praktickej skúsenosti zabezpečoval
-Meno, priezvisko a tel. číslo príslušného zodpovedného zamestnanca odberateľa, u ktorého si možno overiť predmetné údaje.

Odôvodnenie:
Za účelom preukázania odbornosti uchádzača realizovať predmet zákazky je nutné preukázať skutočnosť, že uchádzač má dostatočné odborné možnosti a kapacity poskytnúť služby požadovaného rozsahu.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 29.09.2014 10:00
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.09.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 29.09.2014 11:00
Miesto : eMeM Consulting s.r.o., Jelačičova 4, 821 08 Bratislava.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : 1. Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné.

2. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" je z dôvodu elektronickej aukcie a v súlade s § 43 ods. 3 zákona
neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Bratislavský kraj, Prioritná os 2 - Vedomostná ekonomika, 2.2 Informatizácia spoločnosti
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce plnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným osobou podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že spĺňa všetky podmienky účasti stanovené osobou podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní (rozsahom, obsahom aj spôsobom) ku dňu predkladania ponúk.

2. Ponuka sa predkladá v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.

3. Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe nascanovanej písomnej žiadosti v slovenskom jazyku, podpísanej štatutárnym orgánom záujemcu (alebo osobu na to poverenou), ktorú zašle emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby vo@ememconsulting.sk. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je doručenie písomnej žiadosti podpísanej štatutárnym orgánom záujemcu (alebo osobu na to poverenou), v lehote uvedenej v bode IV. 2.2.) tejto výzvy na predkladanie ponúk. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí obsahovať presnú identifikáciu verejného obstarávania, identifikačné údaje záujemcu, najmä obchodné meno záujemcu, IČO, poštovú a emailovú adresu na doručovanie písomností, kontaktnú osobu pre komunikáciu s uvedením mena, telefónneho čísla a emailu. Súťažné podklady bude osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní poskytovať len prostredníctvom elektronickej pošty - emailom.

4. Ponuky uchádzačov je potrebné doručiť v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu IV.2.3) tejto výzvy na
predkladanie ponúk, a to poštou, kuriérom alebo osobne na adresu: eMeM Consulting s.r.o., Jelačičova 4, 821 08
Bratislava. Uchádzač môže predložiť ponuku počas pracovných dní v čase od 09:00 do 15:00 hod. alebo v
inom, vopred dohodnutom čase. Osoba podľa § 7 zákona odporúča uchádzačom, aby sa v prípade osobného doručenia ponuky vopred telefonicky ohlásili kontaktnej osobe pre verejné obstarávanie.

5. Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v oddieli I. tejto Výzvy na predkladanie ponúk. Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase od 09:00 do 15:00 hod. Žiadne iné informácie nebudú telefonicky poskytované!

7. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.03.2015.

8. Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného
obstarávateľa , na ktorom bude osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní uverejňovať všetky dôležité
informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohoto verejného obstarávania.

9. Pokyny a pravidlá pre použitie aukcie, ktorými sa riadi priebeh elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných
podkladoch a taktiež sú uložené na adrese: http://www.aukciaas.sk/priebeh.html#title.

10. Predpokladaná hodnota zákazky je 108.641,66 EUR bez DPH. Z toho predpokladaná hodnota
časti 1 predmetu zákazky je 7.205,00 EUR bez DPH,
časti 2 predmetu zákazky je 101.436,66 EUR bez DPH.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
08.09.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité