Oznámenie 21444 - WYP

Obsah

21444 - WYP
Vestník č. 178/2014 - 12.09.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
SKL Cuting, s.r.o.
IČO: 43891934
Výrobný areál 346 , 99103 Pôtor

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SKL Cuting, s.r.o., Výrobný areál 346, 991 03 Pôtor
Kontaktná osoba: Ing. Stanislav Kachnič
Telefón: +421 474896205
Email: kachnic@sklcuting.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Viera Sotníková
IČO: 00000000
Komenského 18/B , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 18/B, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Viera Sotníková
Mobil: +421 905317598
Telefón: +421 905317598
Email: sotnikova.viera@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Viera Sotníková
IČO: 00000000
Komenského 18/B , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 18/B, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Viera Sotníková
Mobil: +421 905317598
Telefón: +421 905317598
Email: sotnikova.viera@gmail.com
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
SKL Cuting, s.r.o.
IČO: 43891934
Výrobný areál 346 , 99103 Pôtor

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SKL Cuting, s.r.o., Výrobný areál 346, 991 03 Pôtor
Kontaktná osoba: Ing. Stanislav Kachnič
Telefón: +421 474896205
Email: kachnic@sklcuting.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Právnická osoba - osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Modernizácia stavebného objektu za účelom zvýšenia energetickej efektívnosti.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Priemyselný areál, v intraviláne obce Pôtor. Súpisné číslo: 481, parcelné číslo:1449/48.
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je modernizácia stavebného objektu zlepšením tepelnoizolačných vlastností obvodových stien a výplňových konštrukcií v ich otvoroch (okien, dverí, vstupných vrát) a modernizácia osvetľovacej sústavy haly. Podrobná špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45213251-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45321000-3, 45310000-3
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Objektová skladba: SO 01 Výrobná a montážna hala - Rekonštrukcia a modernizácia stavebného objektu, rekonštrukcia osvetlenia.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 144 210,4700 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 9
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní a ich splnenie preukázať dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 alebo podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, v zmysle ktorého podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.
V prípade, že uchádzač v zozname podnikateľov nemá zapísaný doklad, ktorým preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ (osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní) požaduje, aby uchádzač predložil aj čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou podľa § 26 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade, že uchádzač v zozname podnikateľov nemá zapísané doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a písm. j) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ (osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní) požaduje, aby uchádzač predložil aj čestné vyhlásenie/vyhlásenia, že nemá nesplnenú povinnosť podľa § 26 ods.1 písm. i ) a písm. j) zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi (osobe podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní) úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom (osobou podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní).
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sú dané zákonom o verejnom obstarávaní a vyplývajú z § 26 v spojení s § 100 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Ekonomické a finančné postavenie uchádzač preukáže: § 27 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky (bánk), v ktorej má uchádzač vedený účet o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky za roky 2011, 2012 a 2013, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu, predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčená fotokópia týchto dokumentov, pričom vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (bánk) má byť nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (bánk) musí obsahovať potvrdenie banky o tom, že uchádzač za roky 2011, 2012 a 2013, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu, je schopný plniť finančné záväzky, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol za požadované obdobie predmetom exekúcie.
Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky (bánk) aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.

Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi (osobe podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní) úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom (osobou podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní).


Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky. Osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní uvedenou podmienkou sleduje, aby prostredníctvom postupov uvedených v zákone o verejnom obstarávaní vybrala spôsobilého zmluvného partnera, ktorý preukáže stabilné pozitívne finančné postavenie, a ktorý si riadne a načas plní finančné záväzky. V požiadavke osoby podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nie je požadovaný žiadny číselný údaj a teda požiadavka je primeraná.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Neuplatňuje sa.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.10.2014 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 08.10.2014 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 08.10.2014 13:00
Miesto : SKL Cuting, s.r.o., Výrobný areál 346, 991 03 Pôtor
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Prioritná os 2 - Energetika, Opatrenie 2.1 - Zvyšovanie energetickej efektívnosti na strane výroby aj spotreby a zavádzanie progresívnych technológií v energetike. Kód výzvy KaHR-21DM-1401.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Žiadosť o súťažné podklady je potrebné zasielať na adresu a kontaktné miesto uvedené v Prílohe A.II) tejto výzvy. 2. Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, uzavretej v prípade schválenia nenávratného finančného príspevku na realizáciu predmetu zákazky medzi osobou podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní ako prijímateľom a Ministerstvom hospodárstva SR na to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť v zmysle Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku.3. Neoddeliteľnou prílohou zmluvy s úspešným uchádzačom je elektronická verzia podrobného rozpočtu vo formáte MS Excel. Úspešný uchádzač je povinný predkladať v elektronickej verzii vo formáte MS Excel každú zmenu tohto podrobného rozpočtu, ku ktorej dôjde počas realizácie predmetu zmluvy. Rozpočet musí byť vypracovaný na najnižšiu možnú úroveň položiek, t.j. na úroveň zodpovedajúcu položkám výkaz výmer.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
10.09.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité