Oznámenie 21438 - WYS

Obsah

21438 - WYS
Vestník č. 178/2014 - 12.09.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Oravské múzeum Pavla Országha Hviezdoslava
IČO: 36145106
Hviezdoslavovo nám. 7 , 02601 Dolný Kubín

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Oravský hrad, 027 41 Oravský Podzámok č. 2
Kontaktná osoba: Marta Rusnáková
Telefón: +421 435816117
Email: techod@oravskemuzeum.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.oravskemuzeum.sk/
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Klimatizovaná vitrína pre reštaurované renesančné textílie
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
26
Hlavné miesto poskytovania služieb: Oravský hrad v Oravskom Podzámku, prízemie Thurzovho paláca
NUTS kód:
SK
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Ide o výrobu a umiestnenie klimatizovanej vitríny, ktorá bude inštalovaná v miestnosti č. 104 na prízemí Thurzovho paláca v tzv. Prvej úradníckej miestnosti. V klimatizovanej vitríne bude nainštalovaná expozícia unikátnej kolekcie renesančných šiat, ktoré pochádzajú z krýpt umiestnených pod kaplnkou sv. Michala. Celé zariadenie musí spĺňať špecifické podmienky pre prezentáciu vzácnych textílií, najmä požiadavky na vlhkosť a teplotu priestoru. Exponáty budú umiestnené v sklenenej vitríne, ktorá je presne špecifikovaná v priloženej projektovej dokumentácii. Vo vitríne je potrebné udržiavať klimatizované prostredie podľa požiadaviek na vnútorné prostredie zadané reštaurátorom textílií. Nakoľko vzduch pôsobí oxidačne, je žiadúce eliminovať pohyb vzduchu okolo exponátov na najnižšiu možnú mieru potrebnú pre zachovanie prostredia. Z toho dôvodu bolo v projekte prijaté riešenie udržiavať presné prostredie v miestnosti a vo vitríne ponechať otvory pre prirodzenú infiltráciu/exfiltráciu okolitého klimatizovaného vzduchu. Toto riešenie zamedzí vytváraniu teplotného a vlhkostného rozhrania na stenách vitríny, ktoré by sa mohlo prejavovať zahmlievaním, alebo kondenzáciou pár na skle. Zároveň eliminuje pohyb vzduchu vnútri vitríny a nutnosť dochladzovania/dohrievania stien vitríny vnútorným vzduchom.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 92521210-4
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Výroba a inštalácia jednej klimatizovanej vitríny - presnejšie je rozsah zákazky špecifikovaný v súťažných podkladoch a projektovej dokumentácii.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 34 185,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 6
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o VO a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady uchádzač v elektronickej ponuke predloží ako dokumenty pdf v naskenovanej forme do systému EVOSERVIS. Naskenovaný doklad bude vychádzať z originálu alebo overenej fotokópie. Všetky doklady musia dokumentovať aktuálny stav, ich platnosť musí byť v súlade s § 26 ods. 2 zákona o VO. Ak doklady na splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať splnenie podmienok účasti podľa § 26 spôsobom podľa § 128 ods. 3 v nadväznosti na § 133 zákona o VO.
Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Požadované doklady - dôkazné prostriedky v zmysle § 27 ods. 1 písm. a).
Doklady uchádzač v elektronickej ponuke predloží v pdf naskenovanej forme do systému EVOSERVIS. Naskenované doklady budú vychádzať z originálu alebo overenej fotokópie:
1) Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladnie ponúk. Vyjadrenie musí vypovedať o schopnosti záujemcu plniť svoje finančné záväzky, t. j., že záujemca nebol a nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet záujemcu nie je a ani nebol predmetom exekúcie. Záujemca predloží vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedené účty.
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6: Verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie príslušných bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty z dôvodu uistenia sa, že víťazný uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva, nemá finančné problémy a bude schopný splniť požadovaný predmet zákazky.
Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby podľa § 27 ods. 2 zákona o VO, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Požadované doklady - dôkazné prostriedky v zmysle § 28 ods. 1 písm. b) a g). Doklady uchádzač v elektronickej ponuke predloží v pdf naskenovanej forme do systému EVOSERVIS. Naskenované doklady budú vychádzať z originálu alebo overenej fotokópie:
1) Podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) uchádzač preukáže zoznamom dodávok tovaru uskutočnených za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
2) Podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) uchádzač preukáže údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb, zodpovedných za poskytnutie dodávky. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam osôb, ktorí budú zodpovední za výrobu a inštalovanie predmetu obstarávania a údaje o ich vzdelaní a odbornej praxi, týkajúce sa predmetu obstarávania.
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6: Dokladmi uchádzač preukáže, že v predchádzajúcom období bol schopný, technicky a odborne spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná a preukáže, že disponuje osobami, ktorí majú vzdelanie a odbornú prax súvisiacu s predmetom obstarávania.
V zmysle § 28 ods. 2 uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu 1) Uchádzač predloží minimálne 2 odberateľom potvrdené referencie dodávok rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za obdobie posledných 3 rokov, resp. vyhlásenie uchádzača o uskutočnení prác, doplnené dokladmi, preukazujúcimi ich uskutočnenie (zmluvy, odovzdávacie protokoly, a pod.).
K bodu 2) Uchádzač predloží zoznam osôb, ktorí budú zodpovední za výrobu a inštalovanie predmetu obstarávania a údaje o ich vzdelaní a odbornej praxi, týkajúce sa predmetu obstarávania.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 15.10.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.10.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 15.10.2014 10:30
Miesto : Oravské múzeum P. O. Hviezdoslava, 027 41 Oravský Podzámok č. 2
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Verejný obstarávateľ umožní účasť na sprístupnení elektronických ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Projekt História je svedkom doby, životom pamiatky a majstrom života, spolufinancovaný Európskym fondom regionálneho rozvoja v rámci Programu cezhraničnej spolupráce Slovenská republika Česká republika 2007 2013.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
10.09.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité