Oznámenie 21276 - MST

Obsah

21276 - MST
Vestník č. 178/2014 - 12.09.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
IMUNA PHARM, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36473685
Jarková 269/17, 08222 Šarišské Michaľany

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): IMUNA PHARM, a.s., Jarková 269/17, 082 22 Šarišské Michaľany
Kontaktná osoba: Ing. Štefan Boda
Telefón: +421 514562204
Fax: +421 514562300
Email: sekretariat@imuna.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Podľa § 7
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Zdravotníctvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Zavedenie inovatívnych technológií vo výrobe dialyzačných koncentrátov v spoločnosti IMUNA PHARM, a.s.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: IMUNA PHARM, a.s., Jarková 269/17, 082 22 Šarišské Michaľany
Kód NUTS
SK041
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti IMUNA PHARM, a. s. zavedením inovatívnych technológií vo výrobe
dialyzačných koncentrátov podľa kvalitatívnej a kvantitatívnej špecifikácie v súťažných podkladoch:
- Lineárna plnička roztokov do plastových obalov s následným uzatváraním obalov a etiketovaním
- Nerezový zásobník na prípravu dialyzačných roztokov
- Váhové systémy pre navažovanie substancií do zásobníka s objemom 10 m3
- Nerezový násypník
- Vákuový manipulátor vriec
- Vákuový manipulátor plastových obalov ( kanistrov )
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 33000000-0
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 300 250,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 5
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast. Úhrady sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe vystavených faktúr a priložených dodacích listov.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov, utvorená na dodanie predmetu zákazky, do termínu stanoveného pre uzavretie zmluvy vytvorí právny vzťah z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny dodávateľov vyžaduje. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačoch. V takom prípade je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, aby zmluva medzi členmi skupiny dodávateľov bola uzatvorená v písomnej forme a aby obsahovala podmienky pre všetkých členov skupiny dodávateľov, ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dojednaného účelu, pre ktorý skupina dodávateľov vzniká.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorý spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s ustanovením § 26 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní")
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol voči nemu vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre
nedostatok majetku, alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby vo vzťahu aspoň k jednému
predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
Za závažné porušenie odborných povinností na účely zákona o verejnom obstarávaní sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota troch rokov plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným. Porušením záväzku, ak ide o bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností, alebo bezpečnosť dodávok, možno preukázať aj iným prostriedkom.
Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely tohto zákona sa rozumie:
- právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
- právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
- právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
- iný právoplatný rozsudok súdu.
Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
preukazuje verejný obstarávateľ. Túto podmienku spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu. h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola
subdodávateľom, vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorá sa vymáha výkonom
rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.2Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia:
1) podľa písm. a) a b) výpisom z registra trestov štatutárneho orgánu uchádzača pre každého jeho člena nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk,
2) podľa písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk,
3) podľa písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne ( poisťovní ) nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk,
4) podľa písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na
predkladanie ponúk,
5) podľa písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, poskytovať služby a uskutočňovať stavebné práce.
6) podľa písm. h) čestným vyhlásením.
7) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
1.3Zapísanie v zozname podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, oprávňuje podnikateľa preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
1.4Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v kap. I. ods. 1.2 tejto časti súťažných podkladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
1.5Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho (slovenského) jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku.
1.6Ak čestné vyhlásenie alebo vyhlásenie, ktoré uchádzač predloží k preukázaniu splnenia podmienok účasti vo
verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia budú podpísané splnomocnenou oprávnenou osobou, v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie.
1.7Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.8Uchádzač musí k preukázaniu splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia predložiť všetky požadované doklady, dokumenty a informácie. Všetky doklady a dokumenty, ktoré uchádzač predloží k preukázaniu splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia, musia byť predložené v origináli alebo v úradne overenej fotokópii. Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 opomenie v ponuke alebo v žiadosti o účasť predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov.
1.9Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 ZVO, pričom
doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
1.10Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Preukázanie podmienok účasti verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1 Finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 27 Zákona o verejnom obstarávaní preukáže uchádzač predložením týchto dokladov (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):
2.1.1 § 27 ods. 1 písm. d) prehľad o celkovom obrate, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V prípade, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz ziskov a strát a ak uchádzač je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz príjmov a výdavkov, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti. Minimálny celkový obrat ( kumulatívne ) musí byť 300 000,- EUR bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúr je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky.
2.2 V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu.
2.3 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej
osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.4 Uchádzač, ktorého tvorí skupina podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
2.5 Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na
EUR podľa priemerného ročného kurzu NBS alebo kurzu ECB (Európskej centrálnej banky).
2.6 Podľa § 32, ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným
vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá obstarávateľovi
úspešný uchádzač podľa § 44, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Je uvedená v texte jednotlivých podmienok účasti na preukázanie ekonomického a finančného postavenia
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1 Technickú alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 28 Zákona o verejnom obstarávaní preukáže uchádzač predložením týchto dokladov (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):
3.1.1 § 28 ods.1 písm. a) zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní,
doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,
Uchádzač v zozname dodávok musí preukázať
splnenie podmienky, že bol schopný za posledné tri roky kumulatívne ( k termínu na predkladanie ponúk ) zrealizovať zákazky, ktoré sa týkali dodávok v oblasti technologických zariadení na výrobu dializačných koncentrátov kvalitatívne špecifikovaných v bode II.1.5 tohto oznámenia, minimálne
však v rozsahu 3. ľubovoľných rôznych položiek špecifikovaných v bode II.1.5 tohto oznámenia.
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je potrebné, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s dodaním obdobného predmetu zákazky. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
3.2 Všeobecné informácie, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej
spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom
tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou v euro alebo cudzej mene (inej ako €), uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene euro (€). Prepočet inej meny na euro (€) uchádzač prepočíta
kurzom ECB ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení obstarávania.
3.3 Podľa § 32, ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Je uvedená v texte jednotlivých podmienok účasti na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii budú uvedené v súťažných
podkladoch a vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2014/S 157-282276
z: 19.08.2014
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 27.10.2014 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 27.10.2014 10:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.03.2015
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Názov projektu: Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti IMUNA PHARM, a. s. zavedením inovatívnych technológií vo výrobe dialyzačných koncentrátov
Spolufinancovaný: Európsky fond regionálneho rozvoja
Operačný program: Konkurencieschopnosť a hospodársky rast
Prioritná os: 1 Inovácie a rast konkurencieschopnosti ,
Opatrenie: 1.1. Inovácie a technologické transfery
ITMS: 25110120790
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
09.09.2014

Redakčné opravy

26035 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 209/2014
V oznámení 21276-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa IMUNA PHARM, a.s., Jarková 269/17, 082 22 Šarišské Michaľany zverejnenom vo VVO č. 178/2014 zo dňa 12.09.2014 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu Namiesto: termín 27.10.2014 o 10:00 Viď: termín 06.11.2014 o 10:00 IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: termín 27.10.2014 o 10:00 Viď: termín 06.11.2014 o 10:00
27367 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 219/2014
V oznámení 21276-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa IMUNA PHARM, a.s., Jarková 269/17, 082 22 Šarišské Michaľany zverejnenom vo VVO č. 178/2014 zo dňa 12.09.2014 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu Namiesto: Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Dátum a čas: 27.10.2014 10:00 Viď: Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Dátum a čas: 18.11.2014 10:00 IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: Dátum a čas: 27.10.2014 10:00 Viď: Dátum a čas: 18.11.2014 10:00 Súťažné podklady, časť B2, Kúpna zmluva, čl. 3, bod 3 Namiesto: Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci zaplatí predávajúcemu celkovú cenu podľa čl. III, ods. 2 tejto zmluvy nasledovne: 20% z obstarávacej ceny po podpise zmluvy oboma zmluvnými stranami 20% z obstarávacej ceny po vyexpedovaní celého predmetu zmluvy 60% z obstarávacej ceny po dodaní tovaru a podpise preberacích protokolov Viď: Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci zaplatí predávajúcemu celkovú cenu podľa čl. III ods. 2 tejto zmluvy nasledovne: 20% z obstarávacej ceny po podpise zmluvy oboma zmluvnými stranami 50% z obstarávacej ceny po vykonaní FAT pred vyexpedovaním celého predmetu zmluvy 30% z obstarávacej ceny po dodaní tovaru, vrátane SAT a podpise preberacích protokolov

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité