Oznámenie 21432 - WYT

Obsah

21432 - WYT
Vestník č. 178/2014 - 12.09.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
IČO: 42054575
M.Rázusa 104, 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja, M. Rázusa 104, 010 01 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Ivan Fábry - generálny riaditeľ SC ŽSK, p. Monika Mravcová
Mobil: +421 918370203
Telefón: +421 415077237
Fax: +421 415640034
Email: verejneobstaravanie.sczsk@vuczilina.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sczsk.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.sczsk.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
Iný (špecifikujte): Správa ciest
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Nákup lomového kameniva pre organizačné zložky/závody SC ŽSK
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Pre organizačné zložky/závody Správy ciest ŽSK:
Správa ciest ŽSK, Závod Horné Považie
Správa ciest ŽSK, Závod Kysuce
Správa ciest ŽSK, Závod Liptov
Správa ciest ŽSK, Závod Orava
Správa ciest ŽSK, Závod Turiec
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodávka lomového kameniva vrátane dopravy (v prípade potreby) do jednotlivých vnútorných organizačných zložiek/závodov verejného obstarávateľa.
Druh lomového kameniva:
1. frakcia 0-32
2. frakcia 16-32
3. frakcia 32-63
4. frakcia 0-63
5. frakcia 0-300
6. frakcia 125-300
7. frakcia 0-600
8. frakcia 2-5
V prípade potreby bude súčasťou predmetu zákazky aj doprava.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 14210000-6
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Zákazka je rozdelená na 5 častí:

1.časť: SC Závod Horné Považie
fr. 0-32 cca 3000 t
fr. 0-63 cca 4500 t
fr.125-300 cca 1500 t

2.časť: SC Závod Kysuce
fr. 32-63 cca 180 t
fr. 0-600 cca 300 t
fr. 2-5 cca 1800 t

3.časť: SC Závod Liptov
fr. 2-5 cca 750 t

4.časť: SC Závod Orava
fr. 16-32 cca 300 t
fr. 32-63 cca 300 t
fr. 0-600 cca 900 t
fr. 2-5 cca 1350 t

5.časť: SC Závod Turiec
fr. 0-32 cca 375 t
fr. 16- 32 cca 750 t
fr. 32-63 cca 450 t
fr. 0-63 cca 450 t
fr. 0-300 cca 300 t
fr. 2-5 cca 750 t

Predpokladané množstvo celkom: cca 17 955 ton
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 181 060,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 36
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 26 ods.2, resp. ods. 3, resp. ods. 4, 5 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon č. 25/2006Z. z.), ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. nahradiť podľa § 128 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Kladné vyjadrenie banky, (alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), ktorej je uchádzač
klientom, o schopnosti plniť finančné záväzky.
Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že:
a) uchádzač v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
b) uchádzač nie je v nepovolenom debete,
c) jeho bežný účet nebol ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie.
Predložený musí byť predložený v originálnom vyhotovení, príp. v úradne overenej fotokópii.

Okrem vyjadrenia banky predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.

Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Vzhľadom na to, že úhrady za dodaný tovar budú fakturované až po ich dodaní, verejný obstarávateľ potrebuje mať istotu, že uchádzač je dostatočne ekonomicky silný, aby bol schopný realizovať zákazku a uskutočniť dodávky tovaru aj bez predchádzajúcich záloh a preddavkov. Táto podmienka účasti má slúžiť aj na to, aby verejný obstarávateľ získal aktuálny údaj o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky a to od bankového subjektu, ktorý uchádzačovi vedie účet/účty a teda má prehľad o jeho prípadných finančných problémoch odôvodňujúcich obavu o riadne plnenie zmluvy. Finančné postavenie uchádzača je dôležité aj pre to, aby bol uchádzač schopný plniť svoje povinnosti vyplývajúce zo záruky.

Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1. Ak uchádzač alebo záujemca preukáže finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: A. podľa § 28 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení;
B. podľa § 28 ods. 1 písm. l), bod 2 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
C. podľa § 28 ods. 1 písm. c) v nadväznosti na § 29 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : A. Zoznam dodávok tovaru (rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky) za predchádzajúce tri roky (2011, 2012, 2013) doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia;
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ;
ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

Zoznam dodávok tovaru musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať za uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie).

Uchádzač zoznamom dodávok tovaru (rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky) doplneným
potvrdeniami o plnení v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) body 1 a 2 preukáže, že za obdobie predchádzajúcich 3 rokov
realizoval min. 3 dodávky tovaru (rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet ) sumárne v objeme min. 100 000,00 EUR bez DPH. V prípade, že sa jedná o záujemcu, ktorý podniká kratšie obdobie, súčet zrealizovaných dodávok predmetu zákazky predloží v sume alikvótneho prepočtu v závislosti od vzniku alebo začatia činnosti (pre výpočet alikvotnej časti min. objemu dodávok, ktorý bude verejný obstarávateľ akceptovať uvádzame nasledovný príklad: spoločnosť vznikla v júli 2012, požadovaný min. objem zoznamu dodávok 100 000 EUR bez DPH sa vydelí 36-timi a vynásobí sa počtom 18).

Podľa § 155m ods. 11 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov je možné splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) citovaného zákona, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a a zverejnenie vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Na účely podľa prvej vety úrad zverejní vo vestníku informáciu o dátume zriadenia evidencie referencií podľa § 9a a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť hodnotenie a pravdivosť údajov odberateľov uvedených v zozname.

Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Preukázanie, že uchádzač realizoval zákazku v porovnateľnom objeme k spokojnosti objednávateľa, potvrdenie skúseností uchádzača.

B. Vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim na každý druh predmetu zákazky, certifikáty každého druhu predmetu zákazky vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami Európskeho spoločenstva, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami.

Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.

Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Preukázanie zabezpečenia kvality pri dodávke predmetu zákazky, preukázanie nezávadnosti ponúkaného tovaru v zmysle platnej legislatívy a Smerníc EÚ.

C. Splnenie podmienky uchádzač preukáže predložením certifikátu systému riadenia kvality EN ISO 9001 vydané nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 29 zákona o verejnom obstarávaní. Certifikát kvality predkladá jednak uchádzač, na činnosti, ktoré bude vykonávať v rámci realizácie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ upozorňuje na skutočnosť, že za dôkazy rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie certifikátu podľa § 29 zákona o verejnom obstarávaní jednoznačne nemožno považovať príručku kvality, žiadosť o certifikáciu, ani potvrdenie, ktoré preukazuje, že žiadateľ je v konaní o udelenie certifikátu.

Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.

Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Predloženie uvedených dokladov dáva reálny predpoklad o dlhodobej a kvalitnej práci uchádzača, ktorým uchádzač predkladá dôkaz o pravdivosti vyhlásení a potvrdzuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky podľa platných právnych noriem.

Doklady predkladané pre splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti žiadame predložiť v origináli alebo v úradne osvedčenej fotokópii a musia preukazovať platnosť.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa § 28 ods. 2 zák. č.25/2006 Z.z. v platnom znení.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spoľahlivosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Uchádzač v ponuke preukáže, že osoba, ktorej kapacity majú byť využité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti spĺňa podmienky účasti podľa § 26 ods.1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacitu záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
127/2014/SC ZSK
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 02.10.2014 13:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.10.2014 13:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.10.2014 09:00
Miesto : Správa ciest ŽSK, M. Rázusa 104, 010 01 Žilina - zasadačka. Pri použití elektronickej aukcie je otváranie
ponúk neverejné. Otváranie ponúk bude uskutočnené v súlade s § 41 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : NIE. Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje podľa § 41 ods. 3 komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 41 ods. 5 sa neodosiela.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Viazanosť ponúk: do 31.12.2014.
Trvanie zmluvy: 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.

Podľa § 32 ods. 11 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným
vyhlásením uchádzača alebo záujemcu (podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch), pričom doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Pokiaľ sa v súťažných podkladoch alebo v súvisiacej dokumentácii nachádza konkrétny výrobok, výrobný postup, výrobca, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač môže naceniť aj ekvivalent. Uchádzač predloží kompletnú ponuku v písomnej podobe. Okrem predloženia ponuky v listinnej podobe žiadame predložiť ponuku aj v elektronickej podobe na pamäťovom médiu - v naskenovanom formáte PDF, ponuka bude naskenovaná v jednom súbore PDF, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Kópia predložená v elektronickej podobe podľa predchádzajúcej vety bude verejným obstarávateľom bezodkladne po uzavretí zmluvy s úspešným uchádzačom alebo zrušení postupu zadávania zákazky (ak to prichádza do úvahy) odoslaná na úrad pre verejné obstarávanie v zmysle § 9 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak kópia ponuky na pamäťovom médiu bude obsahovať osobné údaje alebo iné informácie, ktoré uchádzač považuje za dôverné alebo obchodné tajomstvo, je potrebné zo strany uchádzača tieto údaje anonymizovať v súlade s právnymi predpismi.

DOROZUMIEVANIE MEDZI OBSTARÁVATEĽOM A ZAUJEMCAMI alebo UCHÁDZAČMI:
Záujemca alebo uchádzač sa môže zaregistrovať prostredníctvom elektronického nástroja http://www.evoservis.sk.
Elektronický nástroj EVOSERVIS je internetovou aplikáciou, prevádzkovanou spoločnosťou EVOSERVIS s.r.o.
Elektronický nástroj EVOSERVIS je určený k realizácii nákupu, predaju a vykonávaniu verejných zákaziek v zmysle
zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len ZoVO) na základe certifikácie v zmysle platných predpisov. Elektronický nástroj je prístupný na internetovej stránke http://www.evoservis.sk. Súťažné podklady budú prístupné výlučne na http://www.evoservis.sk/. Uchádzač sa riadi pokynmi uvedenými v sprievodcovi elektronického nástroja a v nápovede na http://www.evoservis.sk.

1. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom záujemcami, resp. uchádzačmi ohľadom vysvetľovania podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo vysvetľovania súťažných podkladov a iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom ponúk alebo vzájomná komunikácia a dorozumievanie v rámci uplatnenia revíznych postupov bude uskutočňovaná v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku a nasledovnými spôsobmi: písomne v elektronickej alebo v listinnej podobe, resp. ich kombináciou:
v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu, resp. faxu, elektronického nástroja EVOSERVIS (www.evoservis.sk - komunikačné rozhranie danej zákazky);
v listinnej podobe prostredníctvom Slovenskej pošty, a.s. resp. iných kuriérskych spoločností, komunikácia telefonická alebo fyzickou cestou (napr. pevná linka, osobne).

2. Na moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom, záujemcom alebo účastníkom, najmä písomností, s ktorých doručením tento zákon spája plynutie lehôt, sa primerane použijú ustanovenia o momente doručenia do vlastných rúk podľa všeobecného predpisu o správnom konaní - § 24, 25. Uchádzač uvedie v ponuke poverenú osobu, ktorá bude oprávnená prijímať písomnosti v súvislosti s touto zákazkou.

3. Písomne sa na účely tejto súťaže rozumie akékoľvek vyjadrenie pozostávajúce zo slov alebo čísiel, ktoré možno čítať, reprodukovať a následne odovzdať ďalej. Môže zahŕňať informácie prenášané a uložené elektronickými prostriedkami. Písomne sa komunikácia bude uskutočňovať v elektronickej a v listinnej podobe alebo ich kombináciou v nasledovných postupových krokoch v rámci procesu verejného obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi:

4. Vysvetlenie týkajúce sa výzvy na účasť, súťažných podkladov a iných dokumentov sa realizuje výlučne prostredníctvom portálu EVOSERVIS. Zároveň bude zverejnené v profile verejného obstarávateľa na https://www.uvo.gov.sk.

5. Súťažné podklady budú uchádzačom sprístupnené po ich registrácii výlučne na portáli EVOSERVIS. Zároveň budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na https://www.uvo.gov.sk.

6. Žiadosťou o účasť v systéme EVOSERVIS sa rozumie žiadosť o registráciu záujemcu. Záujemcovia po ich predchádzajúcej registrácii majú na základe zverejnenej zákazky na portáli EVOSERVIS prístup k súťažným podkladom do: 02.10.2014 do 13,00 h. Pre zabezpečenie uplatňovania princípov verejného obstarávania a hospodárskej súťaže verejný obstarávateľ stanovil lehotu na prístup k súťažným podkladom tak, aby neobmedzoval prístup potencionálnych záujemcov do procesu verejného obstarávania. V prípade prístupu záujemcu k súťažným podkladom po lehote na vysvetľovanie nebude mať síce záujemca možnosť predložiť otázky, ale bude mať prístup ku všetkým predloženým otázkam a odpovediam a relevantným informáciám ako všetci ostatní záujemcovia.

7. Za včas doručenú požiadavku záujemca o vysvetlenie súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená najneskôr do: 23.09.2014 do 13,00 h. Vyhotovenie a odoslanie oznámenia o vylúčení z verejnej súťaže, pokiaľ bude uchádzač z verejnej súťaže vylúčený (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe).

8. Vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, pokiaľ verejný obstarávateľ o vysvetlenie a doplnenie predložených dokladov uchádzača požiada (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Vysvetlenie dokumentov a žiadosti o účasť, ponuky alebo vysvetlenie návrhu ceny v rámci vyhodnocovania ponúk, pokiaľ komisia na vyhodnotenie ponúk o takéto vysvetlenie požiada (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe).

9. Poskytnutie informácie o výsledku vyhodnotenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe), komunikácia spojená s revíznymi postupmi podľa zákona o verejnom obstarávaní, pokiaľ si uchádzač/uchádzači revízny postup uplatní/uplatnia (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). .

10. Komunikácia s úspešným uchádzačom v rámci prípravy uzatvorenia zmluvy (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe).

11. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie poskytnutej spôsobom, ktorým nemožno trvalo zachytiť jej obsah a informácie vyhotovenej v elektronickej a listinnej podobe, doručenej osobne alebo poštovou zásielkou, rozhodujúca je listinná podoba.

12. Komunikácia telefonická a osobná je možná najmä v prípadoch overenia doručenia písomnosti v listinnej podobe a prípadne dohodnutia písomného prevzatia písomnosti v listinnej podobe alebo osobného doručenia písomnosti v listinnej podobe s kontaktnou osobou predmetnej zákazky (p. Monika Mravcová, mobil: 0918 370 203.). Pracovný čas verejného obstarávateľa od 06.00 hod do 14.00 hod.

13. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých bola súťaž zverejnená, alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46, zákona NR SR č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
11.09.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité