Oznámenie 21779 - WYT

Obsah

21779 - WYT
Vestník č. 181/2014 - 17.09.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Záchranná zdravotná služba Bratislava
IČO: 17336210
Antolská 11, 85007 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ZZS Bratislava, Antolská 11, 850 07 Bratislava
Kontaktná osoba: JUDr. Monika Kiklicová
Telefón: +421 268206111
Fax: +421 268206144
Email: zachrana@emergency-ba.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.emergency-ba.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Nákup pneumatík
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Sídlo verejného obstarávateľa - Antolská 11, Bratislava
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodanie letných a zimných pneumatík pre vozový park verejného obstarávateľa v predpokladanom počte kusov 700 do sídla verejného obstarávateľa, pričom predmetom tejto zákazky je i odvoz a likvidácia použitých pneumatík verejného obstarávateľa.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34350000-5
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Požiadavka dodania cca 700 kusov pneumatík (letných i zimných dohromady) za obdobie jedného kalendárneho roka.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 70 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia upraveného v § 26 ods. 1 zákona č.
25/2006 Z.z., ktoré sa preukazuje podľa § 26 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z.z. , resp. podľa § 26 ods. 4 a 5 zákona
č. 25/2006 Z.z.. ako i § 26 ods. 8 zákona č. 25/2006 Z.z.

Dôkazný prostriedok: Splnenie podmienok sa preukazuje predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópii.

Splnenie podmienok § 26 (osobného postavenia) zákona č. 25/2006 Z.z. je možné preukázať i čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z.z.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa predloženie nasledovných informácii a dokladov, ktorými sa preukazuje finančné a ekonomické
postavenie podľa § 27 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z.:
1. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti záujemcu alebo uchádzača plniť si svoje finančné záväzky, že nie je a nebol v debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je a nebol predmetom exekúcie. Ak má uchádzač alebo záujemca účty vedené a otvorené vo viacerých bankách, vyžaduje sa splnenie požadovaných podmienok, teda predloženie požadovaných dokladov, týkajúcich sa vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, všetkých bánk, v ktorých má uchádzač alebo záujemca otvorené a vedené účty.
2. Čestné vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu, že v iných bankách nemá záväzky.
3. Výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za obdobie rokov 2011, 2012 a 2013, potvrdený miestne príslušným daňovým úradom.
4. Prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky 2011, 2012, 2013 v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, vo výške minimálne 200.000,-€ bez DPH, pričom výška obratu za obdobie jedného kalendárneho roka musí byť minimálne 70.000,-€ bez DPH.

Dôkazný prostriedok: Splnenie podmienok sa v bodoch 1 a 3 preukazuje predložením originálnych dokladov alebo v úradne osvedčenej fotokópii.

Splnenie podmienok v prípade čestného vyhlásenia, teda bodu 2, sa preukazuje podpisom uchádzača alebo záujemcu, jeho štatutárneho orgánu alebo osoby oprávnenej konať v mene uchádzača alebo záujemcu v záväzkových vzťahoch.

Splnenie podmienky, uvedenej v bode 4, sa preukazuje čestným vyhlásením o uvedení prehľadu obratu za posledné tri hospodárske roky , podpísaným uchádzačom alebo záujemcom, jeho štatutárnym orgánom alebo osoby oprávnenej konať v mene uchádzača alebo záujemcu v záväzkových vzťahoch.

Splnenie podmienok § 27 (ekonomického a finančného postavenia) zákona č. 25/2006 Z.z. je možné preukázať i čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z.z.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa predloženie nasledovných informácií a dokladov, ktorými sa preukazuje technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 28, 29, 30 zákona č. 25/2006 Z.z.:
1. Zoznam zrealizovaných dodávok tovaru rovnakého charakteru ako predmet tejto zákazky odberateľmi za predchádzajúce 3 roky (2011, 2012, 2013) s uvedením názvu a charakteristiky (špecifikácie) dodávaného tovaru, ich cien, lehôt dodania tovaru a uvedením odberateľov. Pri uvedení odberateľov je povinnosťou uviesť nasledovné údaje: meno, názov, sídlo, adresa odberateľa, meno, priezvisko, telefónne číslo a emailovej adresy osoby, ktorá potvrdí údaje, uvádzané v zozname. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, podpísaným uchádzačom alebo záujemcom, jeho štatutárnym orgánom alebo osoby oprávnenej konať v mene uchádzača alebo záujemcu v záväzkových vzťahoch.

Dôkazový prostriedok: Splnenie podmienky sa preukazuje zoznamom, ktorý musí obsahovať minimálne päť zákaziek od jednotlivých (piatich) odberateľov za obdobie rokov 2011, 2012, 2013, s cenou (objemom) minimálne 70.000,- EUR bez DPH na jednu zákazku, dohromady spolu v celkovom objeme minimálne 200.000,- EUR bez DPH . Zoznam musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch.

2. Predloženie fotografií či vzoriek a opisu predmetu zákazky (tovaru) s uvedením obchodného označenia tovaru, technických parametrov tovaru, prípadne iných informácií o predmete zákazky (tovaru). Opis predmetu zákazky musí byť uvedený v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa danými súťažnými podkladmi.

Dôkazový prostriedok: Splnenie podmienky sa preukazuje predložením fotografii či vzoriek a vyhotoveným opisom predmetu zákazky, podpísaným uchádzačom alebo záujemcom, jeho štatutárnym orgánom alebo osoby oprávnenej konať v mene uchádzača alebo záujemcu v záväzkových vzťahoch.

3. Predloženie vyhlásení zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami.

Dôkazný prostriedok: Splnenie podmienky sa preukazuje predložením originálnych dokladov alebo v úradne osvedčenej fotokópii.

4. Certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom.

Dôkazový prostriedok: Splnenie podmienky sa preukazuje certifikátom/rovnocenným osvedčením predloženým uchádzačom alebo záujemcom.

5. Certifikát enviromentálneho manažérstva vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem enviromentálneho riadenia uchádzačom alebo záujemcom.

Dôkazový prostriedok: Splnenie podmienky sa preukazuje certifikátom/rovnocenným osvedčením predloženým uchádzačom alebo záujemcom.

Splnenie podmienok § 28,29,30 (technická a odborná spôsobilosť) zákona č. 25/2006 Z.z. je možné preukázať i čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z.z.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
9-2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.10.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.10.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.10.2014 11:00
Miesto : Sídlo verejného obstarávateľa za účasti členov komisie.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Členovia komisie, vymenovaní štatutárnym orgánom verejného obstarávateľa.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
12.09.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité