Oznámenie 21791 - WYP

Obsah

21791 - WYP
Vestník č. 181/2014 - 17.09.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Žilinský samosprávny kraj
IČO: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 48, 011 09 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Viera Maslíková
Telefón: +421 415032457
Fax: +421 415032431
Email: obstaravanie@zask.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zask.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RA - Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. c)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Poliklinika Liptovský Hrádok – stavebné úpravy vonkajších komunikačných schodísk
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Miestom poskytnutia plnenia predmetu zákazky je Slovenská republika, v mieste sídla subjektu v zriaďovateľskej pôsobnosti verejného obstarávateľa: Zdravotnícke zariadenie ŽSK Liptovský Hrádok, ul. J.D. Matejovie 542, 033 01 Liptovský Hrádok (budova polikliniky).
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom projektovej dokumentácie sú stavebné úpravy vonkajšieho komunikačného schodiska a fasády v poliklinike v Liptovskom Hrádku. Stavebné úpravy spočívajú v demontáži poškodených častí oceľových a klampiarskych konštrukcií, vo vyspravení bočných a spodných častí schodiska rýchlo tvrdnúcou vysprávkovou maltou, v osadení novej oceľovej konštrukcie a nového fasádneho systému Alucobond, kotvenie nosných prvkov fasády bude do existujúcej železobetónovej konštrukcie alebo do novej oceľovej konštrukcie, v osadení nových fasádnych hliníkových okien a dverí z 3 komorových profilov s izolačným dvojsklom a v osadení podhľadov. Vnútorné parapety budú z Werzalitu. Exteriérové parapety okien budú hliníkové hrúbky 2 mm, po oboch stranách nanesená polyesterová farba, konce budú opatrené dilatačnými hliníkovými koncovkami. Všetky ostatné oplechovanie budú z hliníkového plechu hrúbky 0,70 mm s lakoplastovou povrchovou úpravou. Kamenné obloženia schodov a podesty sa prebrúsia a natrú impregnačným náterom na prírodný kameň, okolo celého schodiska a podestového priestoru sa nalepí kamenný sokel výšky 100 mm. V projekte je z profesií riešené len elektroinštalácia (bleskozvod a umelé osvetlenie schodiska).
Skladba prevetrávanej fasády Alucobond (od exteriéru):
- Alucobond kazetové prevedenie, skrytý spoj, vrátane všetkých oplechovaní
- paropriepustná fólia
- tepelná izolácia fasády z minerálnej vlny hr. 60mm, mechanicky kotvená a uchytávaná pomocou pletiva
- konštrukcia
- parozábrana
- cementotrieskovými doskami (napr. Cetris Basic 2800C) hrúbky 12,0 mm, kotvené
- izolačné dosky z extrudovaného polystyrénu hrúbky 20 mm, lepené na dosky
- fasádna omietka (sklotextílna mriežka, vrstva základného náteru, vrstva tenkovrstvovej silikónovej fasádnej omietky, ako finálna vrstva sa aplikuje tenkovrstvová omietka na silikónovej báze vyhladzovacia vrstva s jemnou zrnitosťou.
Bližší popis prác je špecifikovaný v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45215130-7
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 109 911,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o VO a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady uchádzač v elektronickej ponuke predloží v pdf naskenovanej forme do systému EVOSERVIS. Naskenovaný doklad bude vychádzať z originálu alebo overenej fotokópie. Všetky doklady musia dokumentovať aktuálny stav, ich platnosť musí byť v súlade s § 26 ods. 2 zákona o VO.
Ak je uchádzač zapísaný v Zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie, doklady na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa §26 nepredkladá. U tohto uchádzača bude verejný obstarávateľ vyhodnocovať splnenie podmienok účasti podľa § 26 spôsobom podľa § 128 ods. 3 v nadväznosti na § 133 zákona o VO.
Ak doklady na splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požadované doklady - dôkazné prostriedky v zmysle § 27 ods. 1 písm. a). Doklady uchádzač v elektronickej ponuke predloží v pdf naskenovanej forme do systému EVOSERVIS. Naskenované doklady budú vychádzať z originálu alebo overenej fotokópie:
1) Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Vyjadrenie musí vypovedať o schopnosti záujemcu plniť svoje finančné záväzky, t. j., že záujemca nebol a nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet záujemcu nie je a ani nebol predmetom exekúcie. Záujemca predloží vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedené účty.
2) Minimálne 1 vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk o disponibilite finančných zdrojov v hodnote minimálne 100.000 EUR alebo o poskytnutí úveru v minimálnej výške 100.000 EUR, prípadne ekvivalent v inej mene. Pri prepočte cudzej meny na EUR sa použije kurz NBS platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie do vestníka.
3) Okrem vyjadrenia banky predloží aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky.
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6: Verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie príslušných bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty z dôvodu uistenia sa, že víťazný uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva, nemá finančné problémy a bude schopný splniť požadovaný predmet zákazky.
Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby podľa § 27 ods. 2 zákona o VO, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požadované doklady - dôkazné prostriedky v zmysle § 28 ods. 1 písm. b). Doklady uchádzač v elektronickej ponuke predloží v pdf naskenovanej forme do systému EVOSERVIS. Naskenované doklady budú vychádzať z originálu alebo overenej fotokópie:
Podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b) uchádzač preukáže zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b) predložením minimálne 3 odberateľom potvrdených referencií stavebných práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za obdobie posledných 5 rokov, s rozpočtovým nákladom vyšším ako 100.000 EUR bez DPH (za každú zákazku), alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene, resp. vyhlásenie uchádzača o uskutočnení prác, doplnené dokladmi, preukazujúcimi ich uskutočnenie (zmluvy, odovzdávacie protokoly, a pod.).
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6: Dokladmi uchádzač preukáže, že v predchádzajúcom období bol schopný, technicky a odborne spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná.
V zmysle § 28 ods. 2 uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Celková cena v EUR s DPH za kompletný predmet zákazky
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Doba realizácie projektu v kalendárnych dňoch
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 07.10.2014 10:00
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.10.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 07.10.2014 10:15
Miesto : Žilinský samosprávny kraj, Odbor vnútornej správy, Komenského 48, 011 09 Žilina.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Verejný obstarávateľ umožní účasť na sprístupnení elektronických ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na sprístupnení elektronických ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie, ak sa preukáže preukazom totožnosti a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Doklad o oprávnení podnikať musí byť predložený k nahliadnutiu v origináli alebo v úradne overenej kópii.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len zákon o VO). Verejný obstarávateľ postupuje pri zadávaní zákazky podľa § 100 až 102 zákona o verejnom obstarávaní. Žilinský samosprávny kraj vykonáva uvedené verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky, vrátane všetkých príloh požadovaných verejným obstarávateľom tak, ako je to uvedené v pokynoch a požiadavkách verejného obstarávateľa.
Uchádzač je svojou ponukou viazaný do uplynutia lehoty viazanosti ponúk, stanovenej do 30.11.2014.
Obhliadka miesta poskytnutia plnenia sa uskutoční dňa 25.09.2014 o 10,00 hod. priamo na stavbe.
Realizácia prác bude prebiehať v čase od 7,00 hod. do 17,00 hod.
Doba realizácie je do 2 mesiacov, ukončenie prác najneskôr do 31.12.2014.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
12.09.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité