Oznámenie 21797 - WYP

Obsah

21797 - WYP
Vestník č. 181/2014 - 17.09.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mesto Partizánske
IČO: 00310905
Nám. SNP 212/4, 95801 Partizánske

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestský úrad Partizánske
Kontaktná osoba: Ing. Monika Kočanová
Telefón: +421 385363042
Fax: +421 387492103
Email: monika.kocanova@partizanske.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.partizanske.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Modernizácia kinosály v Panoramatickom kine Partizánske
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Panoramatické 3D kino, Gen. Svobodu 1141/3, Partizánske
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je výroba a montáž sedačiek do kina a s tým spojené rozšírenie stupňovania kina dreveno-kovovou konštrukciou /295 nových miest v 13-tich radoch/, výmena podlahovej krytiny na upravovaných stupňoch a na schodisku javiska, rekonštrukcia elektroinštalácie, akustické úpravy stien a stropu v sále, klimatizácia /prípravné práce pre inštaláciu nového zariadenia VZT pre vetranie, vykurovanie a chladenie/. Podrobnejší opis je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45212321-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45432110-8, 45223100-7, 45421000-4, 39111200-5, 45310000-3
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Stavba pozostáva z nasledovných objektov:
01 výmena sedačiek, úprava stupňov a schodiska hľadiska, úprava javiska
02 akustické úpravy stien a stropu v sále
03 úprava elektroinštalácie
04 klimatizácia
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 170 405,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov predložením dokladov podľa § 26 ods.2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 27 ods. 1 písm. a/ zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti plniť finančné záväzky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba zahrnutia v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky seriózneho uchádzača, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas. Uchádzač musí mať vlastné zdroje financovania alebo musí byť schopný získať externé finančné zdroje (napr. z banky) na dodávku predmetu zákazky, musí preukázať svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia). Vyjadrenie banky musí obsahovať najmä informácie, že uchádzač za predchádzajúce tri kalendárne roky (2011, 2012 a 2013) , až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky, resp. len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti,:
-nebol v nepovolenom debete,
-v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
-jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie.
V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že nemá bankové účty v iných bankách ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: V zmysle § 28ods. 1 písm. b/ a l/ zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov uchádzač predloží:
b/ zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného predmetu zákazky uskutočnených uchádzačom za predchádzajúcich päť rokov t.j. roky 2009 - 2013, doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní prác s uvedením cien, miest /kontakt a meno zodpovednej osoby investora, u ktorej je možné overiť uvedené údaje/ a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok; ak odberateľom:
1.bol verejný obstarávate!' podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávate!',
2.bola iná osoba ako verejný obstarávate', dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení s preukázaním dôvodu, prečo nebolo možné získať potvrdenie odberateľa.
V prípade že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov, subdodávateľ a pod.), musí byt z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme ich realizoval uchádzač, alebo jeho osoba podľa § 28, ods. 2 zákona. Referenčné listy budú originál, alebo úradne osvedčené kópie.
l/ 1. technické alebo katalógové listy ponúkaných výrobkov /týka sa sedačiek, podlahovej krytiny záťažových kobercov a akustických prvkov/ alebo iné dokumenty, z ktorých je možné zistiť, že technické parametre požadované verejným obstarávateľom budú splnené.
2. vyhlásenia o zhode, certifikáty.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil technický opis ponúkaného výrobku s uvedením názvu výrobku, technických parametrov, schémy výrobku alebo fotografie a vzorkovník farieb /len ponúkaného výrobku, ktorý je uchádzač skutočne schopný dodať/. Doklady stačí predložiť v neoverenej kópii napr. prospekt od výrobcu.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba zahrnutia v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Zoznam dodávok s ich potvrdením od odberateľov ako aj údaje o poskytovaných výrobkoch sa požaduje s cieľom vybrať spoľahlivého a skúseného uchádzača, ktorý je schopný uskutočniť predmet zákazky riadne, včas a v požadovanej kvalite.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač je povinný predložiť minimálne 1 referenčný list, ktorý preukazuje realizáciu prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky. Za rovnaký alebo podobný predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať úpravy priestorov kinosály alebo divadelnej sály a súčasne musí uchádzač zdokladovať, že zrealizoval práce, ktorých súčasťou bola dodávka a montáž nových sedačiek, novej podlahovej krytiny - záťažového koberca a akustických prvkov.
V prípade, že uchádzač alebo záujemca ku dňu predloženia ponuky neuskutočnil požadovanú dodávku, bude verejný obstarávateľ takúto informáciu brať ako nesplnenie podmienky účasti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní, a na základe uvedeného bude uchádzač zo súťaže vylúčený.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
OURV/6860/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.10.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.10.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.10.2014 11:00
Miesto : Mestský úrad Partizánske, Námestie SNP 212/4, malá zasadačka
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ bude považovať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za poskytnutie predmetu zákazky prevýši finančný limit určený predpokladanou hodnotou zákazky, za ponuku, ktorá obsahuje zjavne nevýhodné podmienky pre verejného obstarávateľa a teda za ponuku neprijateľnú.
2. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke predložil súčasne aj ponuku v elektronickej podobe na CD nosiči /všetky dokumenty predložené v obálke/ tak, že vytvorí zo zdrojových dokumentov jeden súbor vo formáte PDF v strojovo čitateľnom tvare. Ak by ktorýkoľvej doklad podľa uchádzača obsahoval osobné údaje podľa zák. č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, je uchádzač povinný zabezpečiť nečitateľnosť takýchto údajov na príslušnom dokumente v elektronickej podobe resp. zabezpečiť pre osobu podľa § 7 súhlas so spracovaním týchto osobných údajov na účely verejného obstarávania. Uchádzač upozorní na dokumenty, ktoré podľa neho obsahujú obchodné tajomstvo.
3. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku, ktorá je stanovená vo výške 2000,- €, slovom dvetisíc eur, spôsob zloženia je uvedený v súťažných podkladoch.
4. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je doručenie písomnej žiadosti. Žiadosť o súťažné podklady zasielajte v slovenskom jazyku buď ako poštovú zásielku alebo elektronicky.
Adresa: Mesto Partizánske, Námestie SNP 212/4, 958 01 Partizánske, e-mail: monika.kocanova@partizanske.sk.
- Žiadosť musí byť podpísaná oprávnenou alebo poverenou osobou na tento účel, žiadosť zaslaná elektronicky bude naskenovaná.
- V prípade osobného prevzatia, budú súťažné podklady poskytnuté až po predchádzajúcom dohovore napr.
telefonickom rozhovore.
- Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami bude prebiehať elektronicky, preto každý záujemca o súťažné podklady je povinný vo svojej žiadosti uviesť kontaktnú osobu pre verejné obstarávanie a elektronickú adresu.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
12.09.2014

Profil Obstarávateľa


Dôležité