Oznámenie 21826 - MST

Obsah

21826 - MST
Vestník č. 182/2014 - 18.09.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
CI REGIO, spol. s r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36489883
Hviezdoslavovo námestie 14 , 81102 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): WOD Consult s.r.o, Topoľová 1465/29, 95701 Bánovce n.B.
Kontaktná osoba: Martin Raučina
Telefón: +421 948039601
Email: mrpracovny@gmail.com
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/sprava_profilov/-/psprava/zakazky/15456
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Osoba podľa § 7 ods. 1 zákona č. 25/2 006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO)
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: priemyselná výroba
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Technológie na úpravu a spracovanie betonárskej ocele na výrobu výstužných prvkov železobetónových konštrukcií
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: okres Prešov
Kód NUTS
SK042
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom tejto zákazky je dodávka technologických zariadení s požadovanými technickými parametrami špecifikovanými s súťažných podkladoch, v členení na jednotlivé technické zariadenia, ktoré reprezentujú logické celky. Predmetom tejto zákazky je aj dodávka do miesta umiestnenia predmetu a upevnenie na podložie pripravené zadávateľom podľa pokynov uchádzača, zapojenie do jestvujúcich inžinierskych sietí, zhotovenie dokumentácie nevyhnutnej na inštaláciu a schválenie automatizovaného pracoviska orgánmi, ak je to potrebné,
vykonanie všetkých východiskových odborných prehliadok, odborných a iných skúšok, a iných požiadaviek na bezpečnú prevádzku stanovené platnou legislatívou EU a SR, uvedenie do prevádzky a oživenie predmetu zákazky ako technologického celku, dodanie návodov na obsluhu, programovanie, údržbu a zoznam chybových hlásení v slovenskom jazyku, zaškolenie obsluhy v obsluhe a programovaní v dĺžke minimálne 100 hod. vykonávané v mieste umiestnenia predmetu zákazky, naprogramovanie, nastavenie a odladenie výrobného procesu zadávateľom tak, aby bola dosiahnutá plná funkcionalita linky s dosiahnutím kvalitatívnych a kvantitatívnych požiadaviek zadávateľa. Prevzatiu dokončeného diela predchádza preberacie konania, ktorému musí predchádzať skúšobná 30-dňová prevádzka.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 31000000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 31200000-8, 31600000-2, 42100000-0, 42633000-2, 42414500-6, 45255400-3, 51500000-7, 71323000-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 7 998 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 6
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Nie
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov osoby podľa § 7 ZVO a z fondov EÚ. Osoba podľa § 7 ZVO neposkytuje preddavky. Lehota splatnosti faktúr bude 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov podľa § 31 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom
obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Osoba podľa § 7 ZVO bude
vyžadovať vytvorenie právnej formy, ak bude prijatá ponuka skupiny dodávateľov a vytvorenie právnej formy je
potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: 1. Zhotoviteľ musí uzavrieť stavebno montážne poistenie /CAR-EAR) a poistenie skúšobnej prevádzky celého diela v jeho plnej hodnote a v lehote do 7 dní od obdržania objednávky zo strany Objednávateľa odovzdať Objednávateľovi doklady o uzavretých poistných zmluvách.
2. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s plnením predmetu Zmluvy o dielo kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
3.Zadanie zákazky podlieha schváleniu procesu tohto VO poskytovateľom príspevku z fondov Európskej únie podľa osobitného predpisu, v oznámení úspešnému uchádzačovi sa uvedie, že jeho ponuka sa prijíma s odkladacou podmienkou, že zmluva o dielo môže nadobudnúť účinnosť až schválením dokumentácie tohto VO.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia uchádzača jednotliví uchádzači preukážu platnými dokladmi v predloženej ponuke.
Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 ZVO a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2 prípadne podľa ods. 4 a 5 ZVO alebo dokladom podľa § 128 ods. 1 cit. Zákona.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 27 ods. 1 písm. a) ZVO Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI A POTREBY PODMIENKY ÚČASTI PODĽA § 32 ods. (6) ZVO: Podmienka účasti sleduje cieľ, aby plnenie zmluvy bolo zabezpečované spôsobilým zmluvným uchádzačom, ktorý si plní svoje finančné záväzky riadne a včas.
§ 27 ods. 1 písm. d) ZVO prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka najviac za
posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, pričom požiadavka na výšku obratu za obdobie jedného hospodárskeho roku nesmie presiahnuť nesmie presiahnuť predpokladanú hodnotu zákazky vypočítanú na obdobie 12 mesiacov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K § 27 ods. 1 písm. a) ZVO Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorým
preukáže, že nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
K § 27 ods. 1 písm. d) ZVO Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch, potvrdené príslušným daňovým úradom, audítorom alebo iným príslušným orgánom za predchádzajúce tri hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Dosiahnutý obrat uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, súhrnne za predchádzajúce tri hospodárske roky resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, musí byť minimálne vo výške 7 000 000,- €.
Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, vo forme prehľadnej
tabuľky, v ktorej bude uvedené: dosiahnutý obrat uchádzača za jednotlivé roky uvedený v mene EUR.
Dosiahnutý obrat podporne preukáže zoznamom zákaziek, identifikované názvom, identifikáciou objednávateľa,
dodávateľa, obdobia realizácie a cenou diela, ktoré boli zahrnuté do dosiahnutého obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 28 ods. 1 písm. l) ZVO - Uchádzač predloží opis technických parametrov a fotografie ponúkaných tovarov s
požadovaným príslušenstvom a opis ponúkaných záručných podmienok. Technické parametre musia byť v súlade s požiadavkami uvedenými v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie týkajúce sa elektronickej aukcie sú podrobne uvedené v
súťažných podkladoch v zmysle § 43 zákona o verejnom obstarávaní.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
001_2014
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2014/S 093-162704
z: 15.05.2014
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 28.10.2014 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 28.10.2014 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Slovenčina, čestina
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.03.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.10.2014 11:00
Miesto: CI REGIO, spol. s r. o.,Prievozská 4D , 821 09 Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Prioritná os 1 Inovácie a rast konkurencieschopnosti, Opatrenie 1.1 Inovácie a technologické transfery, Podopatrenie 1.1.1 Podpora zavádzania inovácií a technologických transferov OP KaHR, Kód výzvy KaHR 111SP-1201.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Osoba podľa § 7 ZVO vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS, v zmysle § 16 ods.2, podľa ktorého je verejným obstarávateľom určená forma komunikácie elektronicky, v súlade s ustanovením § 18 ZVO.
Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/wodconsult/ prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s osobou podľa § 7 ZVO, preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS.
Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktorému boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREBIEHAJÚCE AKCIE po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh.
Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 39 ods. 1 písm. b) ZVO. Požadované doklady a
dokumenty vloží do časti prílohy v ponukovom formulári na predloženie ponuky. Elektronicky predložená ponuka sa bude podpisovať elektronickým podpisom/certifikátom. Bližšie informácie o elektronickom podpise sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s osobou podľa § 7 ZVO priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A. súťažných podkladov.
2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú oskenované kópie originálnych dokladov. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálov dokladov. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť platné a potvrdené ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní.
3. Celá ponuka, tiež dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku, príp. v českom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia SR, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne doložené úradným prekladom do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku.
4. Z dôvodu nedávnej zmeny sídla osoby podľa § 7 ods. 1 ZVO uvádzame aktuálne sídlo obstarávateľskej organizácie: CI REGIO, spol. s r. o., Prievozská 4D , 821 09 Bratislava (t.z. sídlo Hviezdoslavovo námestie 14 , 811 02 Bratislava - mestská časť Staré Mesto už nie je platné).
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
12.09.2014

Redakčné opravy

26031 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 209/2014
V oznámení 21826-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa CI REGIO, spol. s r. o., Hviezdoslavovo námestie 14, 811 02 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 182/2014 zo dňa 18.09.2014 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu (v prípade súťažného dialógu) Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Namiesto: 28.10.2014 10:00 Viď: 12.11.2014 10:00 IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 28.10.2014 10:00 Viď: 12.11.2014 10:00 IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.10.2014 11:00 Viď: 12.11.2014 11:00
27686 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 222/2014
V oznámení 21826-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa CI REGIO, spol. s r. o., Hviezdoslavovo námestie 14, 811 02 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 182/2014 zo dňa 18.09.2014 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.3) Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Namiesto: 12.11.2014 10:00 Viď: 26.11.2014 10:00 IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 12.11.2014 10:00 Viď: 26.11.2014 10:00 IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 12.11.2014 11:00 Viď: 26.11.2014 11:00 VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE Informácie vyplývajúce z vysvetlenia podľa § 38 ZVO: 1. verejný obstarávateľ bude akceptovať ako obrat v predmete zákazky jednak dodanie technologických zariadení (ako logické celky) rovnakého alebo podobného charakteru, ako aj samostatné technologické zariadenia rovnakého alebo podobného charakteru. Tento postup je v súlade s § 27 ods. 3 ZVO. 2. verejný obstarávateľ bude akceptovať predloženie ponuky aj v listinnej forme, na adrese CI REGIO, spol. s r. o., Prievozská 4D , 821 09 Bratislava, pričom všetky ustanovenia, uvedené v súťažných podkladoch je potrebné použiť analogicky vo vzťahu k spôsobu predkladania ponuky elektronicky.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité