Oznámenie 21788 - WYS

Obsah

21788 - WYS
Vestník č. 181/2014 - 17.09.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Zariadenie pre seniorov Komfort n.o.
IČO: 45738319
Podjavorinskej 2120 , 95501 Topoľčany

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Zariadenie pre seniorov Komfort
Kontaktná osoba: Mgr. Dagmar Kollárová
Mobil: +421 948206021
Telefón: +421 385318765
Email: komfort@topolcany.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.komfort.topolcany.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Príprava, varenie a dodávka stravy pre klientov zariadenia
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Zariadenie pre seniorov Komfort n.o., Podjavorinskej 2120, Topoľčany
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
príprava, varenie a dodávka celodennej stravy, podľa požiadaviek zadávateľa, do zariadenia pre seniorov
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55000000-0
Doplnkový slovník: HA06-3, HA07-6, HA13-4, HA14-7
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
54 385 ks jedál/rok
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 92 071,2500 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 01.01.2015
Ukončenie: 31.12.2015
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 26 odst. 1 a 2 zákona č. 25/2006 Zz o verejnom obstarávaní, oddiel 16. Obsah ponuky Súťažných podkladov
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: nevyžaduje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 odst. 1 písm. a) a g) zákona č. 25/2006 Zz o verejnom obstarávaní, oddiel 16. Obsah ponuky Súťažných podkladov
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 30.10.2014 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.10.2014 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 31.10.2014 10:00
Miesto : Zariadenie pre seniorov Komfort n.o., Podjavorinskej 2120, Topoľčany
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
16.09.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité