Oznámenie 21939 - WYS

Obsah

21939 - WYS
Vestník č. 182/2014 - 18.09.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mestská časť Bratislava - Ružinov
IČO: 00603155
Mierová 21, 82705 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Miestny úrad mestskej časti Bratislava - Ružinov, Mierová 21, Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Bohumil Flimel
Mobil: +421 915397685
Telefón: +421 248284405
Fax: +421 243335509
Email: ruzinov@ruzinov.sk; bohumil.flimel@ruzinov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.ruzinov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Upratovanie v priestoroch administratívnej budovy
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
14
Hlavné miesto poskytovania služieb: Administratívna budova Miestneho úradu mestskej časti Bratislava - Ružinov na Mierovej ul. č. 21 v Bratislave
NUTS kód:
SK01
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Čistiace a dezinfekčné práce a upratovanie miestností, chodieb, schodísk a komunikačných priestorov v administratívnej budove Miestneho úradu mestskej časti Bratislava - Ružinov na adrese Mierová ul. 21, 827 05 Bratislava
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 90911200-8
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Upratovacie služby budú vykonávané po dobu 48 mesiacov v pracovných dňoch po skončení pracovnej doby najneskôr do 20.30 hod. Upratovanie v priestoroch úseku starostu bude vykonávané denne od 06:00 hod. do 07:30 hod.
Pracovná doba:
pondelok od 7.30 hod. do 17.00 hod,
utorok od 7.30 hod. do 16.00 hod
streda od 7.30 hod. do 17.00 hod
štvrtok od 7.30 hod. do 15.00 hod
piatok od 7.30 hod. do 12.00 hod
Rozloha upratovanej plochy: 6143 m.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 100 800,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 48
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) a preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2 resp. 4 a 5 zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 128 zákona nasledovne:
1. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01.07.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
2. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.06.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
3. Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 opomenie v ponuke predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov. Uchádzač následne môže doplniť doklady jedným z týchto spôsobov:
- doplnením dokladov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor úrad zverejňuje na svojom webovom sídle, s priložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní; doplnením dokladov sa nepredlžuje platnosť zápisu v zozname podnikateľov a nie je spoplatnené,
- predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona priamo verejnému obstarávateľovi.
4. Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, môže v ponuke predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §26 ods.1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača vyplýva priamo zo zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Finančné a ekonomické postavenie sa nepožaduje preukázať.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: V súlade s § 100 ods.1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ vyžaduje na preukázanie splnenia technickej alebo odbornej spôsobilosti doklady (originály alebo ich úradne osvedčené kópie):
1. podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o VO - zoznam poskytnutých upratovacích služieb uskutočnených počas predchádzajúcich troch rokov (20011 - 2013) doplneným potvrdeniami o uspokojivom poskytovaní upratovacích služieb s uvedením cien, miest a lehôt poskytovania upratovacích služieb a zhodnotenia poskytnutých služieb podľa obchodných podmienok;
a) ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b) ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Tento zoznam musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou
Odôvodnenie primeranosti :
K bodu 1: Podmienky technickej a odbornej spôsobilosti sú postavené tak, aby uchádzač preukázal svoje skúseností s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného, ako je predmet zákazky.
2. § 28 ods. 1 písm. d): v súbehu § 29: ak ide o dodanie tovaru alebo poskytnutie služby, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení.
Presná špecifikácia:
Uchádzač predloží originál resp. úradne overenú kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa ISO 9001:2009 zodpovedajúceho EN ISO 9001, ktorým potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému riadenia kvality. Tieto musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 29 ZoVO.
Odôvodnenie primeranosti :
(Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účastí k bodu 1.3.2. podľa § 28 v súbehu § 29 ZoVO vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účastí podľa § 32 ods. 6 ZoVO:
Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, že uchádzač je schopný plniť predmet zákazky v požadovanej kvalite.
3. § 28 ods. 1 písm. d): v súbehu § 30: ak ide o dodanie tovaru alebo poskytnutie služby, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení.
Presná špecifikácia:
Uchádzač predloží originál resp. úradne overenú kópiu platného certifikátu environmentálneho manažérstva ISO 14001, ktorým potvrdí splnenie noriem zabezpečenia environmentálneho riadenia. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení environmentálneho riadenia. Tieto musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 30 ZoVO.
Odôvodnenie primeranosti :
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účastí k bodu 1.3.3. podľa § 28 v súbehu § 30 ZoVO vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účastí podľa § 32 ods. 6 ZoVO:
Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, že uchádzač má zavedené opatrenia environmentálneho manažérstva a garantuje, že pri plnení predmetu zákazky nebude dochádzať k negatívnym vplyvom na životné prostredie
4. § 28 ods. 1 písm. d): v súbehu § 29: ak ide o dodanie tovaru alebo poskytnutie služby, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení.
Presná špecifikácia:
Uchádzač predloží originál resp. úradne overenú kópiu platného certifikátu OHSAS 18001, ktorým potvrdí splnenie noriem starostlivosti o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o starostlivosti o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci. Tieto musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie starostlivosti o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 30 ZoVO.
Odôvodnenie primeranosti :
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účastí k bodu 1.3.4. podľa § 28 v súbehu § 29 ZoVO vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účastí podľa § 32 ods. 6 ZoVO:
Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, že uchádzač je schopný plniť predmet zákazky v požadovanej kvalite a zabezpečí bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci.
5. § 28 ods. 1 písm. k) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1. Zmenu subdodávateľov počas plnenia zmluvy je možné uskutočniť len po predchádzajúcom predložení dokladov preukazujúcich, že subdodávateľ, ktorého sa týka návrh na zmenu spĺňa podmienky podľa § 26 ods. 1.

Potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace ponuku musia byť v ponuke predložené ako prvopisy/originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je určené inak.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu 1. Uchádzač musí potvrdeniami preukázať, že v uvedenom období zrealizoval minimálne 3 zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (upratovacie služby), pričom každá musí byť v minimálnej rozpočtovej hodnote vyššej ako 25 000 EUR bez DPH za rok.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
CS 22862/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 09.10.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.10.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 09.10.2014 10:00
Miesto : Mestská časť Bratislava Ružinov, Mierová 21, Bratislava, miestnosť B2
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie je neverejné - použije sa elektronická aukcia
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Preukázanie splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie
podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom,
určeným verejným obstarávateľom.
2. Súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie, odkiaľ si ich môže záujemca stiahnúť. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom po stiahnutí SP následne zaslať elektronicky žiadosť o zaregistrovanie do zoznamu záujemcov na adresu:
bohumil.flimel@ruzinov.sk , s uvedením kontaktných údajov na ktoré bude záujemcovi zaslané prípadné vysvetlenie SP .
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
17.09.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité