Oznámenie 22255 - MST

Obsah

22255 - MST
Vestník č. 185/2014 - 23.09.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
DIN - TECHNIK spol. s r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35690496
Pekná cesta 15 , 83152 Bratislava - mestská časť Rača

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Blatná na Ostrove 199, 930 32 Blatná na Ostrove
Kontaktná osoba: Miloš Lipka
Telefón: +421 231550114
Email: lipka@din-technik.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
WELL management, s.r.o., Hurbanovo námestie 46 , 972 01 Bojnice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36345440
Hurbanovo námestie 46 , 97201 Bojnice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): WELL management, s.r.o., Hurbanovo námestie 46 , 972 01 Bojnice
Kontaktná osoba: PhDr. Petra Baričová
Telefón: +421 904576327
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
WELL management, s.r.o., Hurbanovo námestie 46 , 972 01 Bojnice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36345440
Hurbanovo námestie 46 , 97201 Bojnice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): WELL management, s.r.o., Hurbanovo námestie 46 , 972 01 Bojnice
Kontaktná osoba: PhDr. Petra Baričová
Telefón: +421 904576327
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
WELL management, s.r.o., Hurbanovo námestie 46 , 972 01 Bojnice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36345440
36345440 , 97201 Bojnice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): WELL management, s.r.o., Hurbanovo námestie 46 , 972 01 Bojnice
Kontaktná osoba: PhDr. Petra Baričová
Telefón: +421 904576327
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: § 7 ods. 1
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: strojárstvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Napredujme s inováciami!
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: DIN - TECHNIK spol. s r.o., Blatná na Ostrove 199, Blatná na Ostrove
Kód NUTS
SK021
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka nového tovaru/tovarov vrátane dopravy do miesta dodania, kompletnej inštalácie zariadenia, uvedenia do prevádzky vrátane skúšobnej prevádzky, dodania technickej dokumentácie a návodu (návodov) na obsluhu, zaškolenia kompetentných zamestnancov a výkonu záručného servisu:
V rámci časti/logického celku 1: Servis centrum dopravníkových pásov:
1.Automatické vysekávacie zariadenie zubov pre dopravné pásy a zubové remene 2. s príslušenstvom (trojsada vyrezávacích hlavíc s odpružením)
3.Delička vrstiev pre spoje FOF k dopravným pásom a remeňom
4.Zváračka pozdĺžnych profilov pre dopravné pásy a zubové remene
5.Zváračka priečnych profilov pre dopravné pásy a zubové remene 6. s príslušenstvom (profilové šablóny - K6,K13,T10,T20,T30,T40,T50,T60)
7.Ručné vysekávacie zariadenie zubov pre dopravné pásy a zubové remene
8.Poloautomatické vysekávacie zariadenie
9. Vysekávací set
10. Deliace zariadenie pre pohonové, dopravné pásy a remene
11.Zváracie zariadenie dopravných pásov a zubových remeňov
12. Zváracie zariadenie dopravných pásov
V rámci časti/logického celku 2: Servis centrum pre úpravu ozubených remeňov
1.Trojosé obrábacie zariadenie
2. Zváracie zariadenie zubových remeňov - prenosné 120
3. Zváracie zariadenie zubových remeňov - prenosné 210
4. Zvárací stroj portálový
5.Zariadenie pre výrobu povrchových úprav zubových remeňov BOR/K
V rámci časti/logického celku 3: Zváracie centrum vrátane zváracích elektród
1.HF Zváracie centrum
V rámci časti/logického celku 4: Výškový skladový regál
1.Výškový skladový regál
V rámci časti/logického celku 5: Zváračky s formou chladenia vzduchom
1. Zváračka formou chladenia vzduchu 1
2. Zváračka formou chladenia vzduchu 2
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42612000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60000000-8, 51514000-8, 50532000-3, 79632000-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 5
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
21
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 515 547,0000 EUR
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 4
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Servis centrum dopravníkových pásov:
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodávka nového tovaru/tovarov vrátane dopravy do miesta dodania, kompletnej inštalácie zariadenia, uvedenia do prevádzky vrátane skúšobnej prevádzky, dodania technickej dokumentácie a návodu (návodov) na obsluhu, zaškolenia kompetentných zamestnancov a výkonu záručného servisu:
1.Automatické vysekávacie zariadenie zubov pre dopravné pásy a zubové remene 2. s príslušenstvom (trojsada vyrezávacích hlavíc s odpružením)
3.Delička vrstiev pre spoje FOF k dopravným pásom a remeňom
4.Zváračka pozdĺžnych profilov pre dopravné pásy a zubové remene
5.Zváračka priečnych profilov pre dopravné pásy a zubové remene 6. s príslušenstvom (profilové šablóny - K6,K13,T10,T20,T30,T40,T50,T60)
7.Ručné vysekávacie zariadenie zubov pre dopravné pásy a zubové remene
8.Poloautomatické vysekávacie zariadenie
9. Vysekávací set
10. Deliace zariadenie pre pohonové, dopravné pásy a remene
11.Zváracie zariadenie dopravných pásov a zubových remeňov
12. Zváracie zariadenie dopravných pásov
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42612000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60000000-8, 51514000-8, 50532000-3, 79632000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
12
Hodnota 194 919,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 4
Časť: 2
NÁZOV
Servis centrum pre úpravu ozubených remeňov
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodávka nového tovaru/tovarov vrátane dopravy do miesta dodania, kompletnej inštalácie zariadenia, uvedenia do prevádzky vrátane skúšobnej prevádzky, dodania technickej dokumentácie a návodu (návodov) na obsluhu, zaškolenia kompetentných zamestnancov a výkonu záručného servisu:
1.Trojosé obrábacie zariadenie
2. Zváracie zariadenie zubových remeňov - prenosné 120
3. Zváracie zariadenie zubových remeňov - prenosné 210
4. Zvárací stroj portálový
5.Zariadenie pre výrobu povrchových úprav zubových remeňov BOR/K
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42612000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60000000-8, 51514000-8, 50532000-3, 79632000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
5
Hodnota 184 287,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 4
Časť: 3
NÁZOV
Zváracie centrum vrátane zváracích elektród
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodávka nového tovaru/tovarov vrátane dopravy do miesta dodania, kompletnej inštalácie zariadenia, uvedenia do prevádzky vrátane skúšobnej prevádzky, dodania technickej dokumentácie a návodu (návodov) na obsluhu, zaškolenia kompetentných zamestnancov a výkonu záručného servisu:
1.HF Zváracie centrum
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42612000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60000000-8, 51514000-8, 50532000-3, 79632000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1
Hodnota 95 621,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 4
Časť: 4
NÁZOV
Výškový skladový regál
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodávka nového tovaru/tovarov vrátane dopravy do miesta dodania, kompletnej inštalácie zariadenia, uvedenia do prevádzky vrátane skúšobnej prevádzky, dodania technickej dokumentácie a návodu (návodov) na obsluhu, zaškolenia kompetentných zamestnancov a výkonu záručného servisu:
1.Výškový skladový regál
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42612000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60000000-8, 51514000-8, 50532000-3, 79632000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1
Hodnota 14 967,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 4
Časť: 5
NÁZOV
Zváračky s formou chladenia vzduchom
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodávka nového tovaru/tovarov vrátane dopravy do miesta dodania, kompletnej inštalácie zariadenia, uvedenia do prevádzky vrátane skúšobnej prevádzky, dodania technickej dokumentácie a návodu (návodov) na obsluhu, zaškolenia kompetentných zamestnancov a výkonu záručného servisu:
1. Zváračka formou chladenia vzduchu I.
2. Zváračka formou chladenia vzduchu II.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42612000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60000000-8, 51514000-8, 50532000-3, 79632000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
2
Hodnota 25 753,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 4
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude z väčšej časti (60%) financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého osobe podľa § 7 Ministerstvom hospodárstva SR pre štrukturálne fondy Európskej únie na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku pre projekt Napredujme s inováciami!, kód projektu v ITMS: 25110120825, kód Výzvy: KaHR-111DM-1301. Lehota splatnosti riadne vystavenej faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu/osobe podľa § 7. Peňažný záväzok kupujúceho/osoby podľa § 7 bude splnený dňom odpísania príslušnej sumy z jeho účtu v prospech účtu predávajúceho. Na predmet plnenia sa záloha ani nijaké preddavky zo zmluvnej ceny neposkytujú.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Nepožaduje sa, aby skupina dodávateľov vytvorila pred podpisom zmluvy právnu formu. V prípade
skupiny dodávateľov je požadované predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu:
1. čestné vyhlásenie skupiny dodávateľov, podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou, resp. osobami
oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny, v ktorom vyhlásia, že v prípade prijatia ich ponuky osobou podľa § 7 budú spoločne zodpovedať za plnenie zmluvy. Podpis/y na čestnom vyhlásení musí/musia byť úradne overený/é (notárom alebo iným príslušným orgánom),
2. vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny dodávateľov, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov, podpísanú všetkými členmi skupiny dodávateľov alebo osobou, resp. osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny dodávateľov. Podpis/y na splnomocnení musí/musia byť úradne overený/é notárom alebo iným príslušným orgánom).
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"). Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií u ktorých sa to vyžaduje, prípadne dokladmi podľa § 26 ods. 4 alebo 5 za podmienok, ktoré sú v týchto odsekoch uvedené:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre
nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Uchádzač preukáže osobné postavenie v zmysle § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nasledovne:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
f) písm. h) čestným vyhlásením.
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s výkladovým stanoviskom č.10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
Ak doklady na splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predkladá skupina uchádzačov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia musí doložiť každý člen skupiny.
Ak uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky nedokáže doložiť doklady požadované v tejto
časti, lebo ich krajina jeho sídla nevydáva a krajina jeho sídla nevydáva ani rovnocenné doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Uchádzač so sídlom v členskom štáte inom ako Slovenská republika, môže nahradiť čestné vyhlásenie podľa
predchádzajúceho odseku vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača, ak právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia.
Za závažné porušenie odborných povinností sa považujú okolnosti v zmysle ods. 5 a posudzujú sa podľa ods. 6 a 7 § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1. Uchádzač musí preukázať finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom
obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K BODU 1:
a) Požaduje sa predloženie písomného vyjadrenia od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka/banky), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržiava splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie.
Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich dvoch rokov (2012, 2013) , resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. Doklad nemôže byť starší ako dva mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk
b) K vyjadreniu banky/bánk uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje
preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu 1 /písm. a.) a tiež písm. b.)/ za všetkých členov skupiny spoločne.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu 1.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej
osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j., že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1. § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
2. § 28 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K BODU 1:
Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru vyhotovený za predchádzajúce tri roky 2011,2012 a 2013 (ďalej len "rozhodné obdobie") doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní , dokladom je referencia, podľa § 9a ods. 2 zákona, resp. v nadväznosti na § 155m ods. 11 zákona dokladom je odberateľom potvrdená referencia obsahujúca údaje podľa § 9a ods. 2 písm. a), b), c), d) a g) zákona o verejnom obstarávaní;
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli
dodané.
Uchádzač pre splnenie tejto podmienky účasti musí predložiť zoznam zmluvných odberateľov dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky tej časti/častí, na ktorú/ktoré predkladá uchádzač ponuku, ktorý bude obsahovať minimálne - obchodné meno a adresu jeho sídla spolu s uvedením potvrdenia o kvalite dodania tovaru, ceny za dodávku, objemu dodávky, termínu plnenia dodávky a kontaktu na odberateľa (ďalej len "zoznam").
Uchádzač, ktorý predkladá svoju ponuku na časť č. 1, vo svojej ponuke predloží zoznam, ktorého finančný objem bol spolu za rozhodné obdobie v minimálnej výške 194 919,- EUR bez DPH.
Uchádzač, ktorý predkladá svoju ponuku na časť č. 2, vo svojej ponuke predloží zoznam, ktorého finančný objem bol spolu za rozhodné obdobie v minimálnej výške 184 287,- EUR bez DPH.
Uchádzač, ktorý predkladá svoju ponuku na časť č. 3, vo svojej ponuke predloží zoznam, ktorého finančný objem bol spolu za rozhodné obdobie v minimálnej výške 95 621,- EUR bez DPH.
Uchádzač, ktorý predkladá svoju ponuku na časť č. 4, vo svojej ponuke predloží zoznam, ktorého finančný objem bol spolu za rozhodné obdobie v minimálnej výške 14 967,- EUR bez DPH.
Uchádzač, ktorý predkladá svoju ponuku na časť č. 5, vo svojej ponuke predloží zoznam, ktorého finančný objem bol spolu za rozhodné obdobie v minimálnej výške 25 753,- EUR bez DPH.
Na vyčíslenie uvedených cien dodaných tovarov sa pri prepočte inej meny na menu euro
použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tohto Oznámenia na predmetnú zákazku na
zverejnenie. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií požadovaných dokladov.
Skupina ako celok musí spĺňať tú istú hodnotu.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Odôvodnenie: Podmienka účasti podľa § 28 zákona je zadefinovaná striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť/dodať v požadovanom množstve.
K BODU 2:
Požaduje sa predložiť podrobný technický opis a údaje deklarujúce technické parametre ponúkaného zariadenia s uvedením obchodného názvu ponúkaného zariadenia, resp. typového označenia, ktorým uchádzač preukáže splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa uvedených v časti B.2 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov na tú časť/časti, na ktorú/ktoré predkladá ponuku. Opis je potrebné predložiť vo forme vyplnenej príslušnej časti formulára (Opis predmetu zákazky, Technická špecifikácia), ktorý bude podpísaný uchádzačom alebo oprávnenou osobou uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:Odôvodnenie: Uchádzač musí preukázať, že ním ponúkané zariadenie je predkladané v súlade
s požiadavkami verejného obstarávateľa.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1/2014
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.11.2014 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 03.11.2014 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: SK, CZ
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.08.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.11.2014 15:00
Miesto: Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v
súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk s označením "Kritériá" bude vzhľadom k použitiu
elektronickej aukcie neverejné, uskutoční sa v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní a v lehote podľa zákona o
verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk označené ako "Ostatné" a časti ponúk označené ako "Kritériá" sa uskutoční na adrese:WELL management, s.r.o., Hurbanovo námestie 46 , 972 01 Bojnice.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Projekt Napredujme s inováciami!, kód projektu v ITMS: 25110120825, kód Výzvy: KaHR-111DM-1301.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady sa poskytnú každému záujemcovi, ktorý v stanovenej lehote doručí písomnú žiadosť o súťažné podklady poštou, osobne alebo e-mailom na adresu kontaktného miesta: WELL management, s.r.o., Hurbanovo námestie 46, 972 01 Bojnice. Súťažné podklady budú poskytnuté len elektronicky (e-mailom v pdf. formáte), záujemca je povinný zaslať spätný e-mail, v ktorom písomne potvrdí prevzatie súťažných podkladov. Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať minimálne obchodné meno, sídlo záujemcu, názov zákazky, adresu pre poštový styk, číslo telefónu a e-mailovú adresu, na ktorú si žiada zaslať súťažné podklady.
V prípade zaslania žiadosti o súťažné podklady e-mailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou.
2. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi/osobe podľa § 7 úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom/osobou podľa § 7.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.09.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité