Oznámenie 22415 - WYT

Obsah

22415 - WYT
Vestník č. 185/2014 - 23.09.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca
IČO: 17335469
Palárikova 2311, 02216 Čadca

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): na vyššie uvedenej adrese, referát VO
Kontaktná osoba: Anna Burdová
Telefón: +421 414604490
Fax: +421 414333318
Email: verejneobst@kysuckanemocnica.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.kysuckanemocnica.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Mäso a mäsové výrobky
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca, Palárikova 2311, sklad potravín
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je výber dodávateľa/ľov mäsa, mäsových výrobkov a mrazenej hydiny vrátane dopravy a vyloženia do skladu potravín Kysuckej nemocnice s poliklinikou Čadca.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15110000-2
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmet zákazky je rozdelený na 4 samostatné časti:
časť 1: mäso - čerstvé mäso kuchynsky opracované, nebalené - bravčové stehno bez kosti, bravčové pleco bez
kosti, bravčová pečeň, bravčový bôčik bez kosti, hovädzie zadné bez kosti
časť 2: mäsové výrobky - párky hydinové, saláma jemná hydinová, saláma suchá Vysočina, údená slanina,
šunka , klobása, saláma Herkules, saláma jemná bravčová, šunková pena, údené rolované pleco
časť 3: mrazená hydina - kuracie prsia, kuracie stehná, sliepka na polievku
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 95 600,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 26 a § 128 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účastí týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov vychádzajú z taxatívne daných podmienok v zmysle § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: v zmysle § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
predložením dokladu vydaného regionálnou alebo štátnou veterinárnou a potravinovou správou: rozhodnutie o schválení prevádzkarne alebo oznámenie o pridelení schvaľovacieho čísla na prevádzkareň alebo potvrdenie o registrácii prevádzkarne potravinárskeho podniku pre potraviny živočíšneho pôvodu na činnosti týkajúce sa čerstvého mäsa, mrazenej hydiny resp. tepelne spracovaných mäsových výrobkov (v závislosti od oceňovanej časti predmetu obstarávania); alebo doklad vydaný regionálnym úradom verejného zdravotníctva: potvrdenie o registrácii skladu, distribútora a prepravcu potravín živočíšneho pôvodu, ktorým uchádzač preukáže, že má písomný súhlas na spracovanie, skladovanie a distribúciu mäsa, mrazenej hydiny, mäsových výrobkov (v závislosti od oceňovanej časti predmetu obstarávania).
Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač v súlade s § 28 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu výzvy na predkladanie ponúk za všetkých členov skupiny spoločne.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Verejný obstarávateľ vychádzal zo skutočnosti, že predmetom obstarávania sú potraviny živočíšneho pôvodu, ktoré musia spĺňať prísne hygienické požiadavky. Požadované doklady preukážu spôsobilosť a oprávnenie uchádzača na dodávku mäsa, mäsových výrobkov a mrazenej hydiny podľa požiadaviek Potravinového kódexu.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
S-08/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 10.10.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.10.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 10.10.2014 13:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
19.09.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité