Oznámenie 22435 - WYP

Obsah

22435 - WYP
Vestník č. 185/2014 - 23.09.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Obec Zemplínske Hámre
IČO: 00323853
Hlavná 152/183, 06777 Zemplínske Hámre

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad, Hlavná 152/183, 067 77 Zemplínske Hámre
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Gajdoš
Telefón: +421 577581790
Fax: +421 577581790
Email: zemplinskehamre@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zemplinskehamre.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): samospráva
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Technológia hámra.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: k. ú. Zemplínske Hámre: parcela č. 14
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Realizácia stavebnomontážnych prác podľa platnej projektovej dokumentácie za účelom zhotovenia plne funkčnej technológie hámra.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45262600-7
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 59 102,9600 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 50
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 2 zákona.
O1) Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa § 128 zákona v znení účinnom od 01.07.2013 (t. j. podnikateľ,
ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len "úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného
obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
O2) Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa § 128 zákona v znení účinnom do 30.06.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.06.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do
zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie.
Avšak je potrebné, aby tento uchádzač preukázal v procese verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
O3) Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, v ponuke predloží doklady podľa § 26 ods. 2 zákona.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vyplývajú z § 100 ods. 1 písm. b).
Ak uchádzač nesplní požiadavky podľa tohto bodu výzvy, bude z verejného obstarávania vylúčený. Verejný obstarávateľ písomne oznámi uchádzačovi jeho vylúčenie s uvedením dôvodu a lehoty, v ktorej môže byť podaná námietka podľa § 138 ods.2 písm. e) zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a preukáže ich:
E1) § 27 ods. 1 písm. a) - Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preukázania finančnej kapacity a stability uchádzača v požadovanom predmete zákazky.
E2) § 27 ods. 1 písm. d) - Prehľad o celkovom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom schopnosti zrealizovať zákazku požadovaného rozsahu, schopnosti pokryť náklady spojené s plnením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ v zmysle § 27 ods. 3 zákona uzná aj iný rovnocenný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie ak ním preukázateľne dokladuje požadované skutočnosti. Verejný obstarávateľ prijme aj ekvivalentný doklad používaný v členských krajinách EÚ.
Uchádzač v zmysle § 27 ods. 2 zákona môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať doklad, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač nesplní požiadavky podľa tohto bodu výzvy, bude z verejného obstarávania vylúčený. Verejný obstarávateľ písomne oznámi uchádzačovi jeho vylúčenie s uvedením dôvodu a lehoty, v ktorej môže byť podaná námietka podľa § 138 ods.2 písm. e) zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu E1) Uchádzač predloží pozitívne vyjadrenie banky, v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky. Doklad sa predkladá v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia tohto dokladu a musí byť nie starší ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky. V prípade, že uchádzač má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky.
K bodu E2) Uchádzač predloží na samostatnom liste prehľad o celkovom obrate za požadované roky 2011, 2012, 2013
podpísaný štatutárnym zástupcom. V prípade ak uchádzač predkladá dokumenty v inej mene ako EUR, v predloženom
prehľade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v EUR. Minimálny vyžadovaný celkový obrat musí byť 3,8 mil. EUR (slovom: trimiliónyosemstotisíc eur) kumulatívne za roky 2011, 2012, 2013 spolu alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa kurzu inej meny k EUR, ktorý bol zverejnený Európskou centrálnou bankou (ďalej len ECB) v deň zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk. Zároveň sa požaduje pre jednoznačné vyhodnotenie celkového obratu v prípade, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz ziskov a strát, za
roky 2011, 2012, 2013, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V prípade ak uchádzač je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz o príjmoch a výdavkoch za roky 2011, 2012, 2013, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Všetky účtovné výkazy musia byť predložené ako kópie overené miestne príslušným správcom dane.
Uchádzač nemusí vyššie požadované doklady - výkazy ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch - predkladať, pokiaľ má tieto požadované doklady zverejnené vo verejnej časti Registra účtovných závierok (ďalej len RÚZ), ktorého správcom je Ministerstvo financií SR. Verejný obstarávateľ pre jednoznačné vyhodnotenie celkového obratu si vyhradzuje právo overiť uchádzačom predložený prehľad o celkovom obrate podľa údajov zverejnených v RÚZ.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti a preukáže ich:
T1) § 28 ods. 1 písm. b) zákona - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným
potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia
uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ;
ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich
uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Zoznamom stavebných prác a ich potvrdeniami odberateľmi uchádzač preukazuje spôsobilosť uskutočňovať práce rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky.
T2) § 28 ods. 1 písm. g) zákona - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.
Odôvodnenie primeranosti podmienok podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených
dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača, oprávnenia /uchádzača na realizovanie
zákazky, potrebných skúseností a zabezpečenia kvality obstarávaných stavebných prác.
T3) § 28 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 30 zákona - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré
uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa § 30
zákona o verejnom obstarávaní prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatňované v
rámci relevantného trhu; v prípade požiadaviek na splnenie určitých noriem zabezpečenia kvality má verejný
obstarávateľ zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti
uchádzačov a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu
zadávania zákazky.
Uchádzač v zmysle § 28 ods. 2 zákona môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť
technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať technickú a odbornú spôsobilosť určeným dokladom, verejný
obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje technická a odborná spôsobilosť. Verejný obstarávateľ
prijme aj ekvivalentný doklad používaný v členských krajinách EÚ.
Ak uchádzač nesplní požiadavky podľa tohto bodu výzvy, bude z verejného obstarávania vylúčený. Verejný obstarávateľ písomne oznámi uchádzačovi jeho vylúčenie s uvedením dôvodu a lehoty, v ktorej môže byť podaná námietka podľa § 138 ods.2 písm. e) zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu T1) Uchádzač predloží zoznam realizovaných stavebných prác za požadované obdobie rokov 2009 až 2013, ktorý musí obsahovať minimálne 3 zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je obstarávaná zákazka, v minimálnej kumulatívnej hodnote týchto 3 zákaziek spolu 150 000,00 EUR bez DPH (slovom: jednostopäťdesiattisíc eur). Zároveň sa požaduje ku každej zákazke predložiť referenčný list v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia originálu. Pod stavebnými prácami rovnakého alebo podobného charakteru sa rozumejú rekonštrukcie a opravy hámra alebo realizácia nových hámrov. Verejný obstarávateľ odporúča uviesť požadované údaje v členení: názov stavby, miesto uskutočnenia stavebných prác, zmluvnú cena bez DPH, termín realizácie, objednávateľ (názov alebo obchodné meno, adresa jeho sídla alebo miesto podnikania, meno i priezvisko a telefónne číslo kontaktnej osoby objednávateľa), vyjadrenie objednávateľa (zhodnotenie objednávateľa uskutočnených prác podľa zmluvných podmienok, ktoré bude doložené ako originál alebo overená kópia). Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť každú referenciu a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v referenčnom liste neuznať takúto referenciu. V prípade, ak budú doklady podľa tohto bodu oznámenia predložené v inej mene, musia byť prepočítané kurzom inej meny k EUR, ktorý bol zverejnený ECB v deň zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk. Pri prepočte z SKK na EUR sa použije kurz 30,1260 SKK/1,0 EUR.
K bodu T2) Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti vydaný na základe osobitného predpisu - odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov a osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúci s odborným zameraním pozemné stavby. Uchádzač predloží úradne overenú kópiu osvedčenia stavbyvedúceho o vykonaní odbornej skúšky.
Uchádzač zároveň predloží za každú osobu, ktorej odborná spôsobilosť je preukazovaná, aj profesijný životopis alebo
zoznam preukazujúci minimálne jednu realizovanú stavbu podobného charakteru ako je obstarávaný predmet zákazky.
Predložený zoznam musí obsahovať údaje o stavbe, dodávateľovi stavby, stavebníkovi, období realizácie stavby a dni
kolaudácie stavby za každú referenciu a bude podpísaný osobou, ktorej odborná spôsobilosť je takto preukazovaná.
K bodu T3) Uchádzač predloží úradne overenú kópiu platného certifikátu environmentálneho manažérstva v oblasti
predmetu zákazky minimálne podľa normy ISO 14001, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie
určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia
vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené
uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného
certifikátu.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena zákazky (EUR s DPH)
Váha: 55
Časť: 2
Názov: Lehota výstavby (dni)
Váha: 45
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
112/BGS/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 10.10.2014 13:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.10.2014 13:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné.
Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Na otváraní ponúk, označených ako "Kritériá" môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a dokladom (napr. kópiou výpisu z obchodného registra), z ktorého jednoznačne vyplýva, že daná osoba je uchádzačom alebo môže v mene uchádzača konať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program švajčiarsko-slovenskej spolupráce - Kód výzvy: 2010-03, Oblasť zamerania: Iniciatívy regionálneho rozvoja v okrajových a znevýhodnených regiónoch.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa ohľadom predloženia ponuky, hodnotenia predložených ponúk a uzatvorenia zmluvy sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti na adrese Obec Zemplínske Hámre, Hlavná 152/183, 067 77 Zemplínske Hámre. Záujemcovia predkladajú žiadosti o súťažné podklady v originálnom listinnom vyhotovení poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 8:00 - 14:00 hod. Záujemcom, ktorí si prevezmú súťažné podklady z profilu obstarávajúceho, v záujme zabezpečenia informovania v tomto procese verejného obstarávania, odporúčame oznámiť túto skutočnosť správou zaslanou na elektronickú adresu zemplinskehamre@gmail.com.
3. V ponuke uchádzača všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní.
4. Verejného obstarávateľ si vyhradzuje komunikáciu v slovenskom jazyku.
5. V zmysle § 19 ods. 3 zákona doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti záujemcov so sídlom mimo územia
Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo/možnosť neprijať ponuku, ak cena za predmet zákazky bude presahovať
finančný limit uvedený v bode II.2.2 (predpokladanú hodnotu zákazky).
7. Verejný obstarávateľ bude podpisovať zmluvu s úspešným uchádzačom po overení procesu verejného obstarávania Národným kontaktným bodom. V prípade ak overenie procesu verejného obstarávania bude so záporným výsledkom, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu o dielo s úspešným uchádzačom a právo zrušiť verejné obstarávanie podľa zákona.
8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo použiť v budúcnosti priame rokovacie konanie podľa § 58 písm. i) alebo j) zákona.
9. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie
ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v
platnom znení.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
19.09.2014

Redakčné opravy

24180 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 197/2014
V oznámení 22435-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Zemplínske Hámre, Hlavná 152/183, 067 77 Zemplínske Hámre zverejnenom vo VVO č. 185/2014 zo dňa 23.09.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie Minimálna požadovaná úroveň štandardov K bodu E2). Namiesto: K bodu E2) Uchádzač predloží na samostatnom liste prehľad o celkovom obrate za požadované roky 2011, 2012, 2013 podpísaný štatutárnym zástupcom. V prípade ak uchádzač predkladá dokumenty v inej mene ako EUR, v predloženom prehľade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v EUR. Minimálny vyžadovaný celkový obrat musí byť 3,8 mil. EUR (slovom: trimiliónyosemstotisíc eur) kumulatívne za roky 2011, 2012, 2013 spolu alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa kurzu inej meny k EUR, ktorý bol zverejnený Európskou centrálnou bankou (ďalej len ECB) v deň zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk. Zároveň sa požaduje pre jednoznačné vyhodnotenie celkového obratu v prípade, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz ziskov a strát, za roky 2011, 2012, 2013, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V prípade ak uchádzač je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz o príjmoch a výdavkoch za roky 2011, 2012, 2013, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Všetky účtovné výkazy musia byť predložené ako kópie overené miestne príslušným správcom dane. Uchádzač nemusí vyššie požadované doklady - výkazy ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch - predkladať, pokiaľ má tieto požadované doklady zverejnené vo verejnej časti Registra účtovných závierok (ďalej len RÚZ), ktorého správcom je Ministerstvo financií SR. Verejný obstarávateľ pre jednoznačné vyhodnotenie celkového obratu si vyhradzuje právo overiť uchádzačom predložený prehľad o celkovom obrate podľa údajov zverejnených v RÚZ. Viď: K bodu E 2) Uchádzač predloží na samostatnom liste prehľad o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky podpísaný štatutárnym zástupcom. V prípade ak uchádzač predkladá dokumenty v inej mene ako EUR, v predloženom prehľade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v EUR. Minimálny vyžadovaný celkový obrat musí byť 2,8 mil. EUR (slovom: dvamiliónyosemstotisíc eur) kumulatívne za posledné 3 hospodárske roky spolu alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa kurzu inej meny k EUR, ktorý bol zverejnený Európskou centrálnou bankou (ďalej len ECB) v deň zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk. Zároveň sa požaduje pre jednoznačné vyhodnotenie celkového obratu v prípade, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz ziskov a strát, za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V prípade ak uchádzač je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Všetky účtovné výkazy musia byť predložené ako kópie overené miestne príslušným správcom dane. Uchádzač nemusí vyššie požadované doklady - výkazy ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch - predkladať, pokiaľ má tieto požadované doklady zverejnené vo verejnej časti Registra účtovných závierok (ďalej len RÚZ), ktorého správcom je Ministerstvo financií SR. Verejný obstarávateľ pre jednoznačné vyhodnotenie celkového obratu si vyhradzuje právo overiť uchádzačom predložený prehľad o celkovom obrate podľa údajov zverejnených v RÚZ. III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov K bodu T1). Namiesto: K bodu T1) Uchádzač predloží zoznam realizovaných stavebných prác za požadované obdobie rokov 2009 až 2013, ktorý musí obsahovať minimálne 3 zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je obstarávaná zákazka, v minimálnej kumulatívnej hodnote týchto 3 zákaziek spolu 150 000,00 EUR bez DPH (slovom: jednostopäťdesiattisíc eur). Zároveň sa požaduje ku každej zákazke predložiť referenčný list v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia originálu. Pod stavebnými prácami rovnakého alebo podobného charakteru sa rozumejú rekonštrukcie a opravy hámra alebo realizácia nových hámrov. Verejný obstarávateľ odporúča uviesť požadované údaje v členení: názov stavby, miesto uskutočnenia stavebných prác, zmluvnú cena bez DPH, termín realizácie, objednávateľ (názov alebo obchodné meno, adresa jeho sídla alebo miesto podnikania, meno i priezvisko a telefónne číslo kontaktnej osoby objednávateľa), vyjadrenie objednávateľa (zhodnotenie objednávateľa uskutočnených prác podľa zmluvných podmienok, ktoré bude doložené ako originál alebo overená kópia). Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť každú referenciu a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v referenčnom liste neuznať takúto referenciu. V prípade, ak budú doklady podľa tohto bodu oznámenia predložené v inej mene, musia byť prepočítané kurzom inej meny k EUR, ktorý bol zverejnený ECB v deň zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk. Pri prepočte z SKK na EUR sa použije kurz 30,1260 SKK/1,0 EUR. Viď: K bodu T1) Uchádzač predloží zoznam realizovaných stavebných prác za požadované obdobie rokov 2009 až 2013, ktorý musí obsahovať minimálne 1 zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako je obstarávaná zákazka, v minimálnej hodnote zákazky 50 000,00 EUR bez DPH (slovom: päťdesiattisíc eur). Zároveň sa požaduje ku každej zákazke predložiť referenčný list v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia originálu. Pod stavebnými prácami rovnakého alebo podobného charakteru sa rozumejú rekonštrukcie a opravy hámra alebo realizácia nových hámrov. Verejný obstarávateľ odporúča uviesť požadované údaje v členení: názov stavby, miesto uskutočnenia stavebných prác, zmluvnú cena bez DPH, termín realizácie, objednávateľ (názov alebo obchodné meno, adresa jeho sídla alebo miesto podnikania, meno i priezvisko a telefónne číslo kontaktnej osoby objednávateľa), vyjadrenie objednávateľa (zhodnotenie objednávateľa uskutočnených prác podľa zmluvných podmienok, ktoré bude doložené ako originál alebo overená kópia). Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť každú referenciu a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v referenčnom liste neuznať takúto referenciu. V prípade, ak budú doklady podľa tohto bodu oznámenia predložené v inej mene, musia byť prepočítané kurzom inej meny k EUR, ktorý bol zverejnený ECB v deň zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk. Pri prepočte z SKK na EUR sa použije kurz 30,1260 SKK/1,0 EUR. IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov. Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom. Namiesto: 10.10.2014 13:00 Viď: 17.10.2014 13:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 10.10.2014 13:00 Viď: 17.10.2014 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité