Oznámenie 22680 - WYT

Obsah

22680 - WYT
Vestník č. 187/2014 - 25.09.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
IČO: 36038351
Námestie SNP 8, 97566 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LESY Slovenskej republiky, štátny podnik banská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Jarmila Bornemisová
Mobil: +421 918444264
Telefón: +421 484344264
Fax: +421 484344191
Email: jarmila.bornemisova@lesy.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.lesy.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.lesy.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: Iný VO
Iný (špecifikujte): Správa lesného a iného majetku vo vlastníctve Slovenskej republiky
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Nástenné kalendáre, stolové kalendáre a diáre s logom LESY Slovenskej republiky, štátny podnik Banská Bystricana rok 2015 -2016.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Miesto plnenia (bude uvedené v objednávke (kúpnej zmluve):
1.LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, Námestie SNP č.8, 975 66 Banská Bystrica
2.LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, Pracovisko obchodnej prevádzky Mičinská cesta 33, Banská Bystrica
3.LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, Pracovisko obchodnej prevádzky, Rajecká ulica Žilina
4.LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, Pracovisko obchodnej prevádzky, Tranovského 19, Košice
NUTS kód:
SK0
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je: Dodávka nástenných kalendárov, stolových kalendárov a diárov s logom LESY Slovenskej republiky, štátny podnik Banská Bystrica na rok 2015-2016 určené na propagáciu LESOV Slovenskej republiky, štátny podnik Banská Bystrica a taktiež pre potreby technicko-hospodárskych zamestnancov LESOV Slovenskej republiky, štátny podnik Banská Bystrica vyhotovené a dodané podľa zadanej technickej špecifikácie v ČASTI B.2 súťažných podkladov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30199792-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 22817000-0
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvo na jeden kalendárny rok:
- nástenný kalendár - téma poľovníctvo 2050 ks ,
- nástenný kalendár téma Slovensko 400 ks
- stolový kalendár - téma poľovníctvo 3560 ks
- stolový kalendár téma Slovensko 730 ks
- diár týždenný so slepotlačou loga formát A5 1362 ks
- diár vreckový so slepotlačou loga 681 ks
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 70 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.OSOBNÉ POSTAVENIE UCHÁDZAČOV A ZÁUJEMCOV PODĽA § 26 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ
Vyhlásenia, potvrdenia, doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 zákona:
a) výpis, resp. výpisy z registra trestov v súlade s § 26 ods. 2 písm. a) zákona
(fyzická osoba predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitých predpisov), (právnická osoba predloží výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré tvoria štatutárny orgán alebo sú členmi štatutárneho orgánu podnikateľa,
b) potvrdenie príslušného súdu v súlade s § 26 ods. 2 písm. b) zákona, (vzťahuje sa na právnické osoby),
c) potvrdenie Sociálnej poisťovne v súlade s § 26 ods. 2 písm. c) zákona,
d) potvrdenie príslušnej zdravotnej poisťovne, resp. príslušných zdravotných poisťovní v súlade s § 26 ods. 2 písm. c) zákona,( žiadame uchádzačov, aby predkladali potvrdenie o tom, že nemajú evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, od tej zdravotnej poisťovne, v ktorej sú vedení v evidencii platiteľov),
e) potvrdenie miestne príslušného daňového úradu v súlade s § 26 ods. 2 písm. d) zákona,
f) doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v súlade s
§ 26 ods. 2 písm. e) zákona, v prípade, že uchádzačom je občianske združenie alebo nadácia, potvrdenie Ministerstva vnútra SR o vedení v registri a stanovy alebo zriaďovacia listina,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto súpoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo avládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní splnenie uchádzač preukáže čestným vyhlásením.

Doklady podľa písmena a), b), c), d), e), f) nesmú byť ku dňu predloženia ponuky staršie ako tri mesiace.
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady
požadované v bodoch a), b), c), d), e) a f) nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (§ 26 zákona o verejnom obstarávaní) za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienok účasti týkajúcej sa finančného a ekonomického postavenia (§ 27) alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti (§ 28) preukazuje spoločne. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať vytvorenie právneho vzťahu v zmysle ustanovení zák. č. 512/1991 Z.z. v znení neskorších predpisov (Obchodný zákonník), ak bude prijatá ponuka skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho uzavretia a plnenia zmluvy pričom je skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy povinná zmluvne určiť ako lídra skupiny dodávateľov jednu spoločnosť pre komunikáciu a fakturáciu.
Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky postupuje v súlade s § 26 ods. 4 a ods. 8 zákona.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ, TÝKAJÚCE SA FINANČNÉHO A EKONOMICKÉHO POSTAVENIA

Uchádzač musí spĺňať z podmienok týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia finančnú primeranosť, ktorú preukáže podľa § 27 ods. 1 písm a), c) a d) a v ponuke musí predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie v súlade s § 27 zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií, s dátumom overenia nie starším ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa záujemca zúčastňuje verejnej súťaže:

1. Vyjadrenie banky/všetkých bánk, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky, v ktorých má záujemca vedený účet, o solventnosti a o schopnosti plniť si finančné záväzky v nasledovnom znení: Uchádzač o verejnú zákazku Nástenné kalendáre, stolové kalendáre a diáre s logom LESY Slovenskej republiky, štátny podnik Banská Bystrica je schopný plniť svoje finančné záväzky", jeho účet/úcty za posledné tri roky (2012, 2013 a 2014) nebol/i v nepovolenom debete", v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár", bežný účet záujemcu/uchádzača nebol a ani v súčasnosti nie je predmetom exekúcie". Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v inej/iných ako uvedenej/uvedených banke/bankách, pobočke zahraničnej banky alebo zahraničnej banke nemá vedený účet. V opačnom prípade doloží vyjadrenie všetkých bánk, v ktorých má vedený účet.
2. Prehľad o celkovom obrate za predchádzajúce tri roky - (roky 2011, 2012 a 2013), ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Dôkazný prostriedok -výkaz ziskov a strát za posledné tri roky - úradne overená kópia potvrdená príslušným správcom dane v zmysle zákona c. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov, alebo výkaz o príjmoch a výdajoch za posledné tri roky (podnikateľ - fyzická osoba) - úradne overená kópia potvrdená miestne príslušným správcom dane alebo audítorom. Uchádzač môže predložiť aj iný účtovný doklad, overený daňovým úradom, ktorý uchádzač vytvára v súlade s medzinárodnými daňovými štandardmi, platnými aj v Slovenskej republike. Z predložených dokladov musí byt zrejmý a jednoznačný obrat a/alebo tržby (príjem v prípade podnikateľa - fyzickej osoby) - zvýraznený farebne, napr. zvýrazňovačom. Verejný obstarávateľ stanovuje podmienku na preukázanie finančného postavenia, aby minimálna výška obratu/tržieb dokopy za všetky účtovné roky (roky 2011, 2012 a 2013) resp. od začatia podnikania nebola nižšia na celý predmet zákazky, ako trojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky v EUR s DPH, alebo ekvivalent v inej mene. Verejný obstarávateľ bude posudzovať splnenie požadovanej výšky obratu z výkazu ziskov a strát, resp. výkazu o príjmoch a výdavkoch, príp. z iného predloženého účtovného dokladu, overeného príslušným daňovým úradom.
Ak prevádzkovanie činnosti je kratšie ako tri roky, tak prehľad o dosiahnutom obrate za obdobie prevádzkovania podnikateľskej činnosti; aj v tomto prípade však platí požiadavka na obrat minimálne trojnásobku hodnoty celej zákazky v EUR s DPH od začiatku podnikania.
3. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi tejto osoby.
4. Skupina preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
5. Predmetné podmienky vyplývajú z § 27 zákona o verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou chce ubezpečiť, že uchádzač je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť predmetnú rámcovú dohodu vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ, TÝKAJÚCE SA TECHNICKEJ SPÔSOBILOSTI
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledujúce doklady podľa § 28 ods. (1) písm. a), d), zákona o verejnom obstarávaní, ktorými preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť na uskutočnenie predmetu zákazky :

1. Zoznam dodávok charakteru predmetu zákazky uskutočnených v predchádzajúcich troch rokoch 2011,2012, 2013 s uvedením ich finančného objemu plnenia, cien bez DPH, cien s DPH, lehôt dodania a odberateľov, doplnený potvrdeniami odberateľov o uspokojivom dodaní. Zoznam aj potvrdenia musia obsahovať minimálne tieto údaje: obchodné meno a sídlo predávajúceho, obchodné meno a sídlo kupujúceho, názov zákazky so stručným popisom, cenu, lehotu dodania, meno kontaktnej osoby odberateľa pre overenie informácií s jej telefonickým kontaktom a e-mailovou adresou. Verejný obstarávateľ vyžaduje pri všetkých dodávkach, uvedených v zozname, potvrdenie odberateľmi o uspokojivom dodaní tovaru s uvedením cien, lehôt dodania. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť hodnotenie uchádzača u odberateľov uvedených v zozname, ktorí boli s uchádzačom v obchodnom styku v súvislosti s plnením zmlúv uvedených v zozname. V prípade, ak verejný obstarávateľ preukázateľne zistí, že uchádzač svoj záväzok nesplnil riadne a včas, v súlade s uzatvorenými zmluvami, bude sa to považovať za porušenie povinnosti uchádzača uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie uchádzača zo súťaže. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený týmto verejným obstarávateľom; ak odberateľom bola fyzická osoba alebo právnická osoba iná ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení bude potvrdený týmto odberateľom; ak to nie je možné , vyhlásením uchádzača o ich dodaní, predložené v origináloch alebo úradne osvedčených fotokópiách. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia v súlade s ustanovením § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti uvedené v tomto bode určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 zákona. Zoznam dodávok a ich potvrdeniami odberateľov uchádzač preukazuje spôsobilosť dodávať verejnému obstarávateľovi požadované tovary. Verejným obstarávateľom požadovaný rozsah dodávok uvedený v tomto bode je primeraný a je stanovený nediskriminačne, aby sa súťaže mohol zúčastniť čo najširší počet uchádzačov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: zoznam dodávok za uvedené roky 2011, 2012 a 2013 musí uchádzač preukázať spolu za posledné tri roky vo finančnom objeme v minimálnom rozsahu celej hodnoty zákazky.
Prepočet cudzej meny na euro: Uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.

2.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo účasti len uchádzačom, ktorí majú štatút chránenej dielne alebo chráneného pracoviska.

3.Verejný obstarávateľ v ponuke požaduje doložiť vzorky ponúk, alebo opis ponúkaných tovarov s fotodokumentáciou ponúkaných tovarov.

Uchádzač vyhlásením potvrdí, že má vysporiadané všetky vzťahy k použitým dielam, ktoré sú chránené zákonom zákonom č.618/2003 Z.z. v platnom znení a sú súčasťou ponúkaných nástenných kalendárov, a je ich oprávneným držiteľom pre predmet obstarávania.
Zákazka je vyhradená pre chránené pracovné dielne
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
27788/2014/260
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 16.10.2014 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.10.2014 14:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 17.10.2014 09:00
Miesto : Otváranie s ponukami sa uskutoční na adrese:
Názov: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Obec (mesto): Banská Bystrica PSČ: 97566
Ulica: Námestie SNP Číslo: 8
Poschodie: I. Miestnosť: Malá zasadačka
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk bude neverejné a v zmysle § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní sa § 41 zákona
o verejnom obstarávaní nepoužije. Otváranie ponúk sa uskutoční za prítomnosti členov komisie.
Otváranie častí s ponukami označenými ako Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 41, odsek 2 zákona.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov LESOV Slovenskej republiky, štátny podnik Banská Bystrica. Rozdelenie finančných prostriedkov na jednotlivé organizačné zložky (Odštepné závody a GR) LESOV Slovenskej republiky, štátny podnik bude vychádzať z potrieb OZ LESOV Slovenskej republiky, štátny podnik Banská Bystrica. Správne poplatky sú v réžii LESOV Slovenskej republiky, štátny podnik Banská Bystrica.
Doba splatnosti faktúr bude minimálne 30 dní.
Vlastné platby sa budú realizovať formou bezhotovostného platobného styku v EUR s DPH.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak nebudú zodpovedať finančným možnostiam verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neprijme ponuku, ktorej ponuková cena sa bude nachádzať mimo očakávaného cenového rozpätia.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
24.09.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité