Oznámenie 22773 - WYS

Obsah

22773 - WYS
Vestník č. 188/2014 - 26.09.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Zariadenie pre seniorov Križovany nad Dudváhom
IČO: 00611948
Križovany nad Dudváhom 54, 91924 Križovany nad Dudváhom

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Zariadenie pre seniorov Križovany nad Dudváhom, Križovany nad Dudváhom 54
Kontaktná osoba: Mgr. Jana Kvantová
Telefón: +421 918481174
Fax: +421 335584260
Email: janka.kvantova@gmail.com
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Pranie a chemické čistenie odevov a bielizne
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Miesto dodania: Zariadenie pre seniorov, Križovany nad Dudváhom 54, 919 24 Križovany nad Dudváhom
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb prania odevov a bielizne vrátane žehlenia, šitia a opráv odevov a chemické čistenie odevov podľa potrieb verejného obstarávateľa. Konkrétne druhy odevov a bielizne, na ktoré sa bude vzťahovať poskytnutie služby sú bližšie určené v časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98310000-9
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvá pre jednotlivé druhy odevov a bielizne sú uvedené v súťažných podkladoch. Množstvá sú vypočítané na základe predchádzajúcich rokov a prispôsobené súčasnému stavu klientov. Skutočný objem objednaných služieb bude stanovený objednávateľom podľa potreby formou objednávok. S uchádzačom bude uzatvorená rámcová zmluva o dielo s finančným limitom 120 000,00 EUR bez DPH.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 120 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 01.01.2015
Ukončenie: 31.12.2018
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1.Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením nasledovných dokladov, nie starších ako tri mesiace (s výnimkou písm. f):
a)Výpis (výpisy) z registra trestov alebo rovnocenný doklad (doklady) vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, za trestný čin založenia, zosnovania podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním:
- podnikateľ - fyzická osoba predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
- podnikateľ - právnická osoba predloží výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré tvoria štatutárny orgán alebo sú členmi štatutárneho orgánu podnikateľa.
b)Potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, že voči uchádzačovi nie je vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii, ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku.
c)Potvrdenie Sociálnej poisťovne, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
d)Potvrdenie zdravotnej poisťovne, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. Uchádzač predloží potvrdenie za všetky zdravotné poisťovne, v ktorých sú poistení jeho zamestnanci.
e)Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
f)Doklad o oprávnení poskytovať službu:
- živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (predkladá podnikateľ - fyzická osoba, podnikateľ - príspevková organizácia),
- výpis z obchodného registra (predkladá napríklad podnikateľ - právnická osoba, podnikateľ - fyzická osoba zapísaná v obchodnom registri),
- iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov.
g)Čestné vyhlásenie v súlade s § 26 ods. 1 písm. h) i) a j).
1.2.Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov môže doklady požadované v bode 1.1 písm. a) až f) nahradiť predložením dokumentu preukazujúceho, že je zapísaný do zoznamu podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní, a to:
a)ak bol zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a Úrad pre verejné obstarávanie mu vydal len elektronický odpis) preukáže splnenie podmienok len čestným vyhlásením, že je zapísaný do zoznamu podnikateľov,
b)ak bol zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a Úrad pre verejné obstarávanie mu vydal potvrdenie v listinnej podobe) preukáže splnenie podmienok jedným z nasledujúcich spôsobov:
- potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov a zároveň čestným vyhlásením v súlade
s § 26 ods. 1 písm. i) a j) prípadne aj h), ak tieto čestné vyhlásenia nie sú súčasťou potvrdenia (čestné vyhlásenie je uvedené v prílohe č. 3 súťažných podkladov),
- čestným vyhlásením, že je zapísaný do zoznamu podnikateľov a zároveň čestným vyhlásením v súlade s § 26 ods. 1 písm. i) a j) prípadne aj h) ak tieto čestné vyhlásenia nepredložil pri zápise do zoznamu podnikateľov (čestné vyhlásenie je uvedené prílohe č. 3 súťažných podkladov).
1.3.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, požadované doklady v bode 1.1 písm. a) až f) súťažných podkladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.4.Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.5.Tieto doklady musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk. Doklad uvedený v bode 1.1 písm. f) súťažných podkladov, ktorý bude predložený v ponuke, musí byť aktuálny a musí byť predložený ako úradne osvedčená kópia.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: a)Prehľad o celkovom obrate alebo prehľad o dosiahnutom obrate (definícia obratu podľa § 4 ods. 9 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov) v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (pranie, čistenie, žehlenie) najviac za posledné tri hospodárske roky (2013, 2012, 2011), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača.
b)Výkaz ziskov a strát za posledné 2 hospodárske roky alebo údaje z nich podpísané štatutárnym orgánom uchádzača.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná výška obratu je 100 000 EUR bez DPH v každom z posledných troch hospodárskych rokov (2013, 2012, 2011).
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 17.10.2014
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum: 17.10.2014
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 20.10.2014 10:00
Miesto : Zariadenie pre seniorov
Križovany nad Dudváhom 54
919 24 Križovany nad Dudváhom
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otvárania časti ponúk "Ostatné" bude v súlade s § 41 neverejné.
Otvárania časti ponúk "Kritériá" sa môže zúčastniť uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk a nebola vylúčená. Uchádzač musí byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením v tejto veci s úradne overeným podpisom štatutárneho orgánu uchádzača.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
24.09.2014

Redakčné opravy

25493 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 205/2014
V oznámení 22773-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Zariadenie pre seniorov Križovany nad Dudváhom, Križovany nad Dudváhom 54, 919 24 Križovany nad Dudváhom zverejnenom vo VVO č. 188/2014 zo dňa 26.09.2014 boli nesprávne zverejnené údaje II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania Namiesto: Obdobie: v intervale Začatie: 01. 01. 2015 Ukončenie: 31. 12. 2018 Viď: Obdobie: v intervale Začatie: 01. 04. 2015 Ukončenie: 31. 03. 2019 II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah Namiesto: Predpokladané množstvá pre jednotlivé druhy odevov a bielizne sú uvedené v súťažných podkladoch. Množstvá sú vypočítané na základe predchádzajúcich rokov a prispôsobené súčasnému stavu klientov. Skutočný objem objednaných služieb bude stanovený objednávateľom podľa potreby formou objednávok. S uchádzačom bude uzatvorená rámcová zmluva o dielo s finančným limitom 120 000,00 EUR bez DPH. Viď: Verejný obstarávateľ požaduje odvoz špinavého a dovoz čistého prádla 1 x týždenne, s výnimkou soboty a nedele. V naliehavom prípade verejný obstarávateľ požaduje odvoz a dovoz prádla do 24 hodín. Predpokladané množstvá pre jednotlivé druhy odevov a bielizne sú uvedené v súťažných podkladoch. Množstvá sú vypočítané na základe predchádzajúcich rokov a prispôsobené súčasnému stavu klientov. Skutočný objem objednaných služieb bude stanovený objednávateľom podľa potreby formou objednávok. S uchádzačom bude uzatvorená rámcová zmluva o dielo s finančným limitom 120 000,00 EUR bez DPH. IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 17.10.2014 Viď: 28.10.2014 11:00 IV.2.2. Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Namiesto: 17.10.2014 Viď: 28.10.2014 11:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 20.10.2014 10:00 Viď: 29.10.2014 09:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité