Oznámenie 23315 - WYS

Obsah

23315 - WYS
Vestník č. 192/2014 - 02.10.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Trenčiansky samosprávny kraj
IČO: 36126624
K dolnej stanici 7282/20A , 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
Kontaktná osoba: Ing. Alena Kováčiková
Telefón: +421 326555867
Fax: +421 32326555709
Email: alena.kovacikova@tsk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.tsk.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RA - Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. c)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Program hospodárskeho a sociálneho rozvoja Trenčianskeho samosprávneho kraja pre roky 2013-2023
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je vypracovanie komplexného dokumentu - Program hospodárskeho a sociálneho rozvoja Trenčianskeho samosprávneho kraja pre roky 2013 -2023. Dokument bude vypracovaný za účelom zabezpečenia energetickej zodpovednosti a bezpečnosti v Trenčianskom samosprávnom kraji a v súlade so zákonom č. 539/2008 Z. z. o podpore regionálneho rozvoja v znení neskorších predpisov, zákonom č. 302/2001 Z. z. o samospráve vyšších územných celkov v znení neskorších predpisov, v súlade so žiadosťou o NFP ako aj v súlade s ustanoveniami ďalších všeobecne záväzných právnych predpisov.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v súťažných podkladoch v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 75112100-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 75121000-0
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Na celý predmet zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 118 089,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 10
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ods.2 zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nepožaduje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa :
§ 28 ods.1 písm. a) a g) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení
niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon).

Odôvodnenie primeranosti použitia podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi
podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) a g) sú primerane požadované za účelom preukázania technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača a jeho schopnosti poskytovať službu požadovaného rozsahu, v primeranej kvalite a v dohodnutých termínoch. Uchádzač preukáže, že disponuje kvalifikovanými osobami, zodpovednými za poskytnutie služby, že je spoľahlivý, odborne a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Podmienky účasti verejný obstarávateľ zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými záujemcami.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti zdroje alebo kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi alebo kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie príslušných podmienok účasti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi alebo kapacitami mieni preukázať svoju kapacitu alebo spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje zdroje alebo kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje alebo kapacity uchádzačovi poskytnuté.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) a g) zákona za všetkých členov skupiny spoločne. Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej, alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky verejného obstarávateľa. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov, ak nie je uvedené inak. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 a § 28 ods. 1 písm. a) a g) môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona pričom z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa všetky podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží podľa § 28 ods.1 písm. g) zákona údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.

Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii minimálne jedného experta, ktorý spĺňa spoločne všetky nasledovné požiadavky, ktoré preukazuje životopisom.

Expert preukazuje životopisom, že spĺňa nasledovné požiadavky :
-vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
- minimálne 5-ročná prax v oblasti predmetu zákazky
- minimálne 5-ročné skúsenosti z oblasti regionálneho rozvoja (tvorba a implementácia rozvojových dokumentov na národnej, regionálnej, miestnej úrovni)

Životopis experta musí obsahovať minimálne nasledovné informácie: titul, meno a priezvisko experta, vzdelanie, vrátane názvu školy, názvu odboru/špecializácie, úrovne kvalifikácie (stupeň vzdelania) a roku ukončenia štúdia, pracovnú a/alebo odbornú skúsenosť a prax, vrátane názvu zamestnávateľa, pozície a roku pôsobenia v danej pozícii a zoznam služieb, ktoré počas svojej praxe zrealizoval.

Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenia experta o pripravenosti plniť predmet zákazky .
Uchádzač predloží súhlas dotknutých osôb experta/ov so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,ako vyplýva zo zmien a doplnení vykonaných zákonom č. 84/2014 Z. z..
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena vyjadrená v EUR
Váha: 80 bodov (maximálny počet bodov)
Časť: 2
Názov: Kvalifikačné predpoklady
Váha: 20 bodov (maximálny počet bodov)
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
TSK/2014/04768
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.10.2014 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.10.2014 14:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 23.10.2014 09:30
Miesto : Neverejné otváranie časti ponúk označenej/ých ako "Ostatné" sa uskutoční v súlade so zákonom na kontaktnej adrese, t.j. Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín. Neverejné otváranie časti ponúk, označených ako "Ostatné" vykoná komisia na vyhodnotenie ponúk menovaná verejným obstarávateľom (komisia) tak, že najskôr overí neporušenosť ponuky a následne otvorí ponuku a časť ponuky, označenú ako "Ostatné". Každú otvorenú časť ponuky, označenú ako "Ostatné" komisia označí poradovým číslom v tom poradí, v akom bola predložená. Po otvorení časti ponuky, označenej ako "Ostatné" komisia vykoná všetky úkony podľa zákona, spočívajúce vo vyhodnotení tejto časti ponuky, podaní vysvetlenia, doplnení tejto časti ponuky, vo vyhodnotení splnenia podmienok účasti a vylúčení uchádzačov alebo vylúčení ponúk
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Verejné otváranie časti ponúk označenej/ých ako "Kritériá" sa uskutoční v súlade so zákonom na kontaktnej adrese, t.j. Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín, zasadacia miestnosť č. 823.
Uchádzač na otváraní časti ponúk, označených ako "Kritériá" môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní časti ponúk, označených ako "Kritériá" za uchádzača.
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní časti ponúk, označených ako "Kritériá" preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Regionálny operačný program, prioritná os 4 - Regeneráci sídiel Kód výzvy: ROP -4.1d-2012/01
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Požaduje sa banková záruka Perfomance Bond vo výške 20 % z ceny diela v zmysle Zmluvy o dielo. Od úspešného uchádzača sa bude požadovať v deň podpisu Zmluvy o dielo predloženie bankovej záruky Perfomance Bond vo výške 20 % z ceny diela.

2.Záujemca písomnú žiadosť o súťažné podklady doručí osobne, poštou na adresu Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A,911 01 Trenčín alebo elektronicky na emailovú adresu : alena.kovacikova@tsk.sk. Písomná žiadosť musí obsahovať identifikáciu uchádzača. V žiadosti o súťažné podklady záujemca uvedie obchodné meno, adresu sídla, názov predmetu zákazky, meno a telefón kontaktnej osoby záujemcu a spôsob doručenia súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady osobne, emailom alebo pošle poštou na adresu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady. V prípade osobného prevzatia si záujemca dohodne s kontaktnou osobou termín osobného prevzatia súťažných podkladov. Pri osobnom prevzatí sa súťažné podklady budú poskytovať v pracovných dňoch od 08.00 hod. do 14.00 hod na kontaktnej adrese. Komunikácia verejného obstarávateľa so záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať písomne v slovenskom jazyku.

3.Lehota viazanosti ponúk do 28.02.2015.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
30.09.2014

Redakčné opravy

23697 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 194/2014
V oznámení 23315-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín zverejnenom vo VVO č. 192/2014 zo dňa 02.10.2014 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov) (ako je uvedené v pôvodnom oznámení) Namiesto: Predmetom zákazky je vypracovanie komplexného dokumentu - Program hospodárskeho a sociálneho rozvoja Trenčianskeho samosprávneho kraja pre roky 2013 - 2023. Dokument bude vypracovaný za účelom zabezpečenia energetickej zodpovednosti a bezpečnosti v Trenčianskom samosprávnom kraji a v súlade so zákonom č. 539/2008 Z. z. o podpore regionálneho rozvoja v znení neskorších predpisov, zákonom č. 302/2001 Z. z. o samospráve vyšších územných celkov v znení neskorších predpisov, v súlade so žiadosťou o NFP ako aj v súlade s ustanoveniami ďalších všeobecne záväzných právnych predpisov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v súťažných podkladoch v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky Viď: Predmetom zákazky je vypracovanie komplexného dokumentu - Program hospodárskeho a sociálneho rozvoja Trenčianskeho samosprávneho kraja pre roky 2013 - 2023. Dokument bude vypracovaný v súlade so zákonom č. 539/2008 Z. z. o podpore regionálneho rozvoja v znení neskorších predpisov, zákonom č. 302/2001 Z. z. o samospráve vyšších územných celkov v znení neskorších predpisov, v súlade so žiadosťou o nenávratný finančný príspevok v zmysle výzvy ROP-4.1d-2012/01, ako aj v súlade s ustanoveniami ďalších všeobecne záväzných právnych predpisov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v súťažných podkladoch v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
Trenčiansky samosprávny kraj
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité